20 Jaar jong en nog maagd (man)

15-07-2014 23:53 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede forum genoten,



Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij met onderbouwende kritiek of tips kunnen helpen.



Ben een jongen van 20 jaar oud. Alles gaat prima, ben goed bezig met mijn opleiding, werk gaat prima net als het sociale leven. Nu flirt ik vaak zat met meiden en het komt wel eens voor dat tijdens uitgaan het op zoenen uitdraait.



Nu ben ik nogal negatief over mijn zelfbeeld (komt door vroeger). Ben hierdoor veel gaan trainen en 23 kilo afgevallen (67 kilo) (gespierder geworden), maar kan nog steeds de stap niet zetten om mij zelf letterlijk bloot te geven. Heb wel eens relaties gehad (wat stellen die zoal voor op deze leeftijd of jonger?) Maar ben nog nooit zover gekomen dat ik echte sex heb gehad. Wel voorspel en oraal maar nooit verder.



Verder heb ik ook nog eens het pech door dat ik kwart italiaan ben meer haar groei heb dan gemiddeld. Dit houd ik wel in bedwang met de nodige scheer acrobatiek :P



Ben op moment zo beu dat ik nog maagd ben, want wat nou als ik een relatie zou krijgen en bijna 21 ben, maar moet zeggen dat ik nog bijna geen ervaring heb?



Zou dit dan erg gevonden worden?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zou eerder afknappen op te veel ervaring. Het zal wel per vrouw verschillen, maar er zijn genoeg vrouwen die juist blij zijn als je niet allerlei exen hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:00:

Ik ga deze zomer wel met vrienden en vriendinnen naar albufeira waar wij een grote privé villa tot onze beschikking te hebben. Uitgaan en feesten ben ik zeker voor in. Maar om gelijk zoals mijn vrienden het zeggen: Elk wijf neuken die je kan neuken. Zo zit ik niet in elkaar. Op dit gebied ben ik erg soft blijkt wel weer. Hahaha, gewoon gênantMet zo'n soort man hoef ik sowieso geen relatie. Als een man zo in elkaar zit, vind ik een relatie of seks met hem niet meer aantrekkelijk of waardevol. Brrr... moet er echt niet aan denken. Wees maar blij dat jij niet zo bent.
Alle reacties Link kopieren
Dat je man bent hoef je er niet bij te vermelden.



Dit soort topics wordt (nagenoeg) alleen door mannen geopend op dit vrouwenforum.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af: gaat het je puur om het ervaren van seks, of zou je eigenlijk liever een relatie willen? In het tweede geval denk ik niet dat veel vrouwen dit een afknapper zouden vinden. (De houding van je vrienden absoluut wel, gatverdamme.)

Misschien is dit een heel preuts, vrouwelijk perspectief, maar: ik denk dat je nooit echt goede, fijne seks kunt hebben met iemand waarbij je dusdanig het gevoel hebt dat je je moet bewijzen en dat je niet jezelf kan zijn. Dus als een meisje het een afknapper vindt is ze in mijn ogen gewoon niet de juiste persoon om je eerste keer mee te ervaren.



Verder, het is al eerder gezegd: lichaamsbeharing kan ook heel erg sexy zijn Maak je daar dus niet druk om.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 16 juli 2014 @ 11:31:

nou een goed getrainde 20 jarige met italiaanse looks en genoeg mannelijkheid zoals haar, maar ook jong en niet te arrogant, gretig om seks te hebben maar geen player... ik zou haast denken: kom maar binnen

als ik jou was zou ik zonder al te veel zorgen naar albufera gaan. je gaat vast met die groep vrienden met groepjes meiden praten. dat zijn ook verschillende typjes. als de een valt voor jouw player vrienden die hun pik overal in willen steken dan hebben ze misschien ook vriendinnen in het groepje die meer zoals jou zijn.

nog niet zo ervaren en wat serieuzer over seks.

daar kun jij eerst mee kletsen en uiteindelijk wordt dat jouw vakantie neukertje





Hahaha, Kan ook nog eens koken :D . Ben namelijk kok! Dus trek jij de fles wijn,canei al open?



Maar even zonder dollen, nu weer een goede reactie. Gaat helemaal goed komen! Als het moment daar is mijn best doen en de verloren tijd in halen hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is dat geen afknapper. Mijn voormalige vriend was ook nog maagd en hij was 22. Ik vond het heel speciaal dat hij gewacht had totdat hij vond dat iemand de moeite waard was om de eerste keer sex mee te hebben.



Ik zou het iig niet leuk gevonden hebben als mijn man 'elk wijf geneukt zou hebben die hij maar kon'.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:venkelsoep schreef op 16 juli 2014 @ 14:04:

Ik vraag me af: gaat het je puur om het ervaren van seks, of zou je eigenlijk liever een relatie willen? In het tweede geval denk ik niet dat veel vrouwen dit een afknapper zouden vinden. (De houding van je vrienden absoluut wel, gatverdamme.)

Misschien is dit een heel preuts, vrouwelijk perspectief, maar: ik denk dat je nooit echt goede, fijne seks kunt hebben met iemand waarbij je dusdanig het gevoel hebt dat je je moet bewijzen en dat je niet jezelf kan zijn. Dus als een meisje het een afknapper vindt is ze in mijn ogen gewoon niet de juiste persoon om je eerste keer mee te ervaren.



Verder, het is al eerder gezegd: lichaamsbeharing kan ook heel erg sexy zijn Maak je daar dus niet druk om.





Het gaat mij niet zozeer om de sex, maar mijn gedachte was: Is het niet beschamend als ik nu een relatie zou krijgen en nog maagd ben gezien mijn leeftijd.



Als ik een heel leuk iemand tegen het lijf loop en het draait op sex uit en gewoon vrienden blijven ga ik daar zeker in mee.



Gelukkig genoeg vrouwen die het dus niet erg vinden. Pak van mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog maagd op mijn 29e, en nu sinds 1 maand niet meer. Mijn vriendin had er ook geen moeite mee. En vind het eigenlijk alleen maar leuk dat zij mijn 1e echte vriendin is en dat ik samen met haar alles kan ontdekken.
Oh jongen... Canei!?
Maagdelijkheid is alleen een issue voor (sommige) mensen die het nog zijn. Ik denk niet dat het voor je toekomstige bedpartners (die er heus wel zullen komen) heel veel uitmaakt, zeker niet als je je best doet om een goede leerling te zijn. De wereld gaat er verder niet anders uitzien als je sex hebt gehad.
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 14:07:

[...]





Hahaha, Kan ook nog eens koken :D . Ben namelijk kok! Dus trek jij de fles wijn,canei al open?



Maar even zonder dollen, nu weer een goede reactie. Gaat helemaal goed komen! Als het moment daar is mijn best doen en de verloren tijd in halen hahaha.1 tip; GEEN Canei
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geen canei drinker verre van (vrouwen drankje), maar de meeste dames van tegenwoordig drinken geen wijn met mij mee hoor (vandaar de canei)



Prosecco met limoncello beter idee?
Godverdomme gewoon bier zuipen jonguh!
Ik vind je als een leuke vent klinken, dat gaat helemaal goed komen
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 14:29:

Ik ben ook geen canei drinker verre van (vrouwen drankje), maar de meeste dames van tegenwoordig drinken geen wijn met mij mee hoor (vandaar de canei)



Prosecco met limoncello beter idee?Eens met badmeester. Een echte vrouw drinkt bier en niet al die zoete meuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tzippa2 schreef op 16 juli 2014 @ 18:38:

[...]





Eens met badmeester. Een echte vrouw drinkt bier en niet al die zoete meuk.Beetje raar dat er mensen zijn die een mening hebben over wat iemand anders drinkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Luxaflex schreef op 16 juli 2014 @ 16:50:

Ik vind je als een leuke vent klinken, dat gaat helemaal goed komen



Ik begin nu te blozen hoor :P, hahaha

Bedankt!





Bier drink ik zat, maar bij het eten is een wijntje zeker niet verkeerd hoor.
Je klinkt als een leuke vent die de zaakjes goed voor elkaar heeft, dat seksgedoe komt wel goed. Niet teveel stressen, en zeker niet al je haar er af!
Alle reacties Link kopieren
quote:Larissje schreef op 16 juli 2014 @ 19:04:

Je klinkt als een leuke vent die de zaakjes goed voor elkaar heeft, dat seksgedoe komt wel goed. Niet teveel stressen, en zeker niet al je haar er af!Bedankt! Neem je tips mee
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook. Relax en geniet gewoon lekker van het flirten ed, want het gaat er tenslotte om dat het een beetje leuk is. Dan beland je vanzelf wel een keer tussen de lakens.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 16 juli 2014 @ 20:48:

Lijkt mij ook. Relax en geniet gewoon lekker van het flirten ed, want het gaat er tenslotte om dat het een beetje leuk is. Dan beland je vanzelf wel een keer tussen de lakens.Heb je helemaal gelijk in Bugs!
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 18:59:

[...]

Bier drink ik zat, maar bij het eten is een wijntje zeker niet verkeerd hoor.Ja maar Canei is geen wijn . Gore meuk, dat is het .
Alle reacties Link kopieren
alleen jij wil ontmaagd worden door een prostituee... De eerste keer moet bijzonder zijn, en de keren daarna eigenlijk ook.quote:dewijze schreef op 15 juli 2014 @ 23:55:

Betaalde prostitutie geen optie.?

U doet ervaring op en het is bovendien ook nog goedkoper dan het houden van reguliere vrouwspersonen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een keer seks gehad met iemand die nog maagd was, en die was zo onzeker dat hij als een robot bewoog en er dus geen enkel teken van liefde bij te ppas kwam omdat hij zo gefocusd was op zijn prestatie... Hoopte dt het snel voorbij zou zijn, maar hij kon niet klaarkomen door de zenuwen. Ben toen kwaad geworden en gezegd dat hij het zelf maar af moest maken en odner de douche gesprongen. Toen was hij in eens in vijf minuten klaar :P



Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat het alleen erg gevonden word als je dan zo zenuwachtig bent dat het niet helemaal goed lukt, snappie? Ik zie nu trouwens hoe ik overkom, als 1 of ander kreng :P Hij had tegen mij gezegd dat hij met drie mensen seks had gehad, en omdat hij niet echt liefde liet zien tijdens ''de daad'' voelde ik me echt beledigd en vroeg ik me af wat ik nou voor hem betekende.quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:24:

[...]





Nog een man welke eerlijk zegt dat hij maagd is. We zitten dus in hetzelfde schuitje. Zoals jij het bekijkt zo dwaalt het ook door mijn hoofd!



Alle andere Vrouwen/mannen Super bedankt voor de reacties. Had niet zoveel en zo snel response verwacht :P !! Toppie #me like
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog wel een fles in de kast ;) hahahahaquote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 14:07:

[...]





Hahaha, Kan ook nog eens koken :D . Ben namelijk kok! Dus trek jij de fles wijn,canei al open?



Maar even zonder dollen, nu weer een goede reactie. Gaat helemaal goed komen! Als het moment daar is mijn best doen en de verloren tijd in halen hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven