23 jaar zonder seksleven

23-07-2014 13:32 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dit probleem op het forum en hoe jullie hier persoonlijk mee omgaan. Ik heb welgeteld drie keer seks gehad in mijn leven, allemaal one night stands en de laatste is onderhand al weer bijna een jaar geleden.



Ik weet dat jezelf vergelijken met andere mensen zo ongeveer het beste recept voor een ongelukkig leven is, maar ik kan het schijnbaar niet laten. Al mijn vrienden zitten onderhand in lange termijn relaties, hebben op dit gebied (voor zover ik weet) niets te klagen en begrijpen niet hoe het kan dat ik er maar niet in slaag iemand te vinden. Eerlijk gezegd ben ik niet eens direct op zoek naar een lange termijn relatie. In dit stadium van mijn leven zou ik genoegen nemen met af en toe een one night stand, maar ook dat zit er de laatste tijd niet meer in.



Ik zit er zelfs aan te denken mezelf toestemming te geven af en toe naar de hoeren te gaan. Nog nooit van mijn leven gedaan, ook nooit gedacht dat ik ooit op dit punt zou komen, maar de volkomen afwezigheid van alles dat ook maar enigszins in de buurt komt van een bevredigend seksleven maakt deze optie ineens een heel stuk verleidelijker.. Ik hoop dat er mensen op dit forum zijn die deze situatie herkennen en weten wat de beste manier is om het tij te keren, want zelf ben ik wat dit onderdeel van mijn leven betreft het spoor volkomen bijster.



André
Alle reacties Link kopieren
Je bent pas 23, hebt AL 3 keer seks gehad (er komen genoeg mannen op dit forum die op hun 23e nog maagd zijn).



Als het je puur om de seks gaat, ga je toch naar de hoeren? Wil je intimiteit en liefde, ga er dan naar op zoek. Eventueel datingsites, vaker uitgaan. Zoek en gij zult vinden.
Nou, het is in ieder geval geen 23 jaar zonder sex en dat scheelt een slok op een borrel, me dunkt.



Er zijn genoeg mensen die nog maagd zijn op jouw leeftijd, dus rustig aan, dan breekt het lijntje niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja daar ben ik dus ook serieus over aan het nadenken, maar ik ben superbang voor soa's! Met een condoom zou je in principe veilig moeten zitten, maar toch, het idee dat zo'n klein rubbertje de enige verdedigingswal is tussen mij en een vrouw die wellicht een of andere afschuwelijke seksueel overdraagbare aandoening heeft.. Ik bedoel, ik ben zo geil als het maar kan maar dit idee is niet echt bevorderlijk xD Misschien overdrijf ik het wel I dunno, maar als je hoort dat tegenwoordig steeds meer hoertjes ook zonder condoom neuken om te voldoen aan "de wensen van de klant"...
Alle reacties Link kopieren
En daar moet ik je inderdaad wel gelijk in geven Cateau hahaha, ik had er nog slechter voor kunnen staan ;) Maar al 10 maanden zonder, ik word gek :p
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een SOA kun je ook oplopen van dat leuke meisje van 18 uit het dorp die zei dat ze nog maagd was.

Maar als het niet goed voelt, moet je het niet doen. Contacten puur voor de seks zijn ook via andere wegen te vinden. Of je daar zin in hebt moet je ook zelf beslissen natuurlijk. Maar je overleeft echt wel zonder seks. Je moet je niet in allerlei rare bochten gaan wringen. Je hebt nog zoveel tijd joh!
Alle reacties Link kopieren
Je wil graag.



Maar eigenlijk durf je (zelfs met condoom) ook niets.

Bang voor soa.



Dan is je rechterhand je beste vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:andre91 schreef op 23 juli 2014 @ 13:48:

En daar moet ik je inderdaad wel gelijk in geven Cateau hahaha, ik had er nog slechter voor kunnen staan ;) Maar al 10 maanden zonder, ik word gek :pJe wordt niet gek. Je denkt dat je gek wordt maar da's uiteraard onzin. Je functioneert toch gewoon? Maak je niet zo druk! Scheelt al een hoop.
Alle reacties Link kopieren
En wie zegt dat die vrouw die je in de bar oppikt niets heeft? Een hoer laat zich tenminste nog regelmatig testen...
Carpe Diem!
Als je een hoertje van de straat pikt, dan is het inderdaad een lottospel, maar als je naar een gedegen sextoestand gaat met een portier voor de deur en weet ik veel wat allemaal, dan denk ik dat je wel safe zit.
Alle reacties Link kopieren
Goh dames, wat tolerant allemaal.
quote:carpediem90 schreef op 23 juli 2014 @ 13:50:

[...]





Je wordt niet gek. Je denkt dat je gek wordt maar da's uiteraard onzin. Je functioneert toch gewoon? Maak je niet zo druk! Scheelt al een hoop.Ik snap hem wel. De zomer, met deze hitte kan aardig libido opwekkend werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 juli 2014 @ 13:53:

[...]



Ik snap hem wel. De zomer, met deze hitte kan aardig libido opwekkend werken.Bij mij juist niet. Veel te warm voor seks haha
Alle reacties Link kopieren
Je bent jong TO, waarom ga je niet met vrienden op vakantie naar een of ander zonnig seksoord. Neuk je daar de pannen van het dak. Da's niet zo moeilijk in Salou of op Mallorca hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dat effect heeft de zomer wel vaker op mij haha! En wat bedoel je met "andere wegen" carpediem90?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n echte party vakantie heb ik nog nooit gedaan, maar daar heb ik de vrienden ook niet voor. Misschien moet ik gewoon mee met zo'n jongerenreis ofzo xD
Alle reacties Link kopieren
Ik ken 15 jarigen die al 15 jaar echt helemaal geen seks gehad hebben, zelfs geen drie keer.



Niet geschoten is altijd mis
quote:andre91 schreef op 23 juli 2014 @ 13:57:

Zo'n echte party vakantie heb ik nog nooit gedaan, maar daar heb ik de vrienden ook niet voor. Misschien moet ik gewoon mee met zo'n jongerenreis ofzo xDDat is een heel goed plan. Er zijn genoeg last minute reizen te boeken naar plekken waar je aan het einde vandaan vlucht omdat je versleten bent. Doen!
Alle reacties Link kopieren
23 jaar is nog heel jong, er kan nog veel veranderen.



Naar de hoeren gaan is een slecht idee, velen werken onder dwang of zijn misbruikt in hun jeugd. Ik denk ook dat het niet goed op je 'CV' staat als je dan uiteindelijk een vriendin hebt. Wat zal zij ervan vinden dat je naar de hoeren ging ?



Je komt vanzelf een leuk meisje tegen, en ondertussen... gebruik je hand en je fantasie.
quote:Cateautje schreef op 23 juli 2014 @ 13:43:

Nou, het is in ieder geval geen 23 jaar zonder sex en dat scheelt een slok op een borrel, me dunkt.

Precies. Wat dat betreft is de topictitel wel een beetje misleidend.

En wat carpediem zegt: genoeg mensen van jouw leeftijd die nog maagd zijn (TO's leeftijd dus, niet die van Cateautje ).
Alle reacties Link kopieren
Nou ik dacht dat hier een vijftiger zou posten dat ze/hij al 23 jaar geen seks had gehad binnen een relatie of iets in die strekking, dan had ik je probleem begrepen. Nu niet echt eerlijk gezegd......
quote:Trotter schreef op 23 juli 2014 @ 14:07:

[...]



Precies. Wat dat betreft is de topictitel wel een beetje misleidend.

En wat carpediem zegt: genoeg mensen van jouw leeftijd die nog maagd zijn (TO's leeftijd dus, niet die van Cateautje ).

Ik staf je!!!!!



Alle reacties Link kopieren
Naar de hoeren gaan lijkt mij een slecht idee. Wat gaat je toekomstige vriendin daarvan zeggen? Ik zou er niet blij mee zijn als mijn vriend naar de hoeren was gegaan.



Je komt echt vanzelf wel een leuk meisje tegen. Je bent PAS 23!
Je hoeft je toekomstige niet te vertellen dat je naar de hoeren bent geweest, wat een onzin.

Het oudste beroep ter wereld is er juist voor mannen als TO die behoeftig zijn en niet 123 een meisje voor handen hebben. (De behoefte aan) seks wordt echt vies en zwaar onderschat zeg.
Alle reacties Link kopieren
Op weg naar seks ervaring kan ook voorzichtiger. Via diverse sites kan je ook orale seks krijgen ook met condoom. Dit is absoluut veilig als je tenminste niet zoent of beft. Ik wou dat ik destijds die stap had genomen. Maar toen had je geen internet, mob. tel, en geen navigatie. Dé 3 dingen die het heel simpel maken.

Ik wil niet pushen, maar 23 .... het wordt hoog tijd. Echter vrijen met een vrouw die er voor open staat is het fijnste wat er is én onbetaalbaar en veruit te verkiezen boven betaalde seks. Maar als het niet lukt zet dan je schaamte en de publieke opinie opzij. Het is jouw leven : er is geen morgen en ook geen gisteren alleen NU.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven