3 keer de pil vergeten week 2

08-09-2014 22:19 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso een condoom gebruiken lijkt me, of je hem nu 3 of 4 keer vergeten bent maakt niet zoveel uit.
Inderdaad, misschien verstandig om voor je gemoedsrust een stopweek in te bouwen.

En als je vaker zo slordig bent met de pil misschien eens aan andere vormen van anticonceptie gaan denken.
Alle reacties Link kopieren
Stap over op de nuvaring! Kan je hem maar 1 keer per maand vergeten! (en dat doe ik dan ook )
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 08 september 2014 @ 22:24:

Inderdaad, misschien verstandig om voor je gemoedsrust een stopweek in te bouwen.

En als je vaker zo slordig bent met de pil misschien eens aan andere vormen van anticonceptie gaan denken.Dit is echt voor het eerst dat het zo gaat, en dan voor mij doen meteen fout. Ik slik dan nog 7 dagen door en las dan een stopweek in.
Waarom niet nu een stopweek?
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 september 2014 @ 22:29:

Waarom niet nu een stopweek?Omdat ik gelezen heb dat je na 21 dagen correct slikken een stopweek kan inlassen om een veilige stopweek te houden, als dat ook klopt?
Ja, maar je hebt niet correct geslikt hè... Je hebt al bijna een stopweek gehad!
Alle reacties Link kopieren
Maar je schrijft dat je altijd doorslikt, dan heb je toch nooit een stopweek?
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 september 2014 @ 22:38:

Ja, maar je hebt niet correct geslikt hè... Je hebt al bijna een stopweek gehad!Dus ik moet een stopweek houden, terwijl ik net 16 dagen de pil heb geslikt...?
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkewitje schreef op 08 september 2014 @ 23:02:

Maar je schrijft dat je altijd doorslikt, dan heb je toch nooit een stopweek?



Ik bedoel daar mee dat ik langer dan 3 weken de pil slik, ik neem pas naar anderhalve maand of 2 maanden een stopweek

Dus 1,5 stip of na 2 strips
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort krijgen we dus weer een topic ik ben door de pil heen zwanger geworden wat moet ik doen.
Alle reacties Link kopieren
En wat ik nou echt niet snap is dat je onbeschermde seks hebt, terwijl je wéét dat je in de week ervoor een hoop pillen bent vergeten. Waar zit je verstand joh?



Ik zou gewoon eens naar de huisarts gaan. Die kan met jou nagaan hoe groot het risico is in jouw specifieke situatie en je gericht adviseren.

En totdat die je heeft uitgelegd wanneer je weer beschermd bent, géén seks zonder condoom!
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar, maar dat is aanname van mijn kant, is de pil niet de meest ideale vorm van anti-conceptie voor jou.

Het beste lijkt mij dat je even naar de huisarts gaat en overlegt welke mogelijkheden je hebt.

Haal meteen een grootverpakking condooms en zorg dat je op je mobiel een herinneringsdeuntje instelt zodat je de pil niet steeds vergeet, beetje russisch roulette zo.
Waar is die OP heen dan swa?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven