50 Plus ...nu minder lenig in bed

15-10-2014 18:33 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben een goed sexleven ..alleen merk ik naar mate ik wa
memaria wijzigde dit bericht op 13-09-2018 23:03
Reden: T
71.43% gewijzigd
Ik neem aan dat je dit op bed doet. Is dit op een stoel doen een optie? Nou ja, je zit dan niet meer op je hurken, maar met de benen naar beneden, is misschien minder lekker?
Kun je niet iets boven je bed maken waar je je aan kan optrekken? Dan hoe en je benen niet al het werk te leveren.
quote:melbrw schreef op 15 oktober 2014 @ 18:47:

Kun je niet iets boven je bed maken waar je je aan kan optrekken? Dan hoe en je benen niet al het werk te leveren.Een soort papegaai, die je wel bij ziekenhuisbedden ziet? Vind het idee leuk en zie het al voor mij.
Alle reacties Link kopieren
hahaha wel een goed idee ....hij ziet me aankomen,,,Hij helpt wel een beetje mee.door mn blilen te ondersteunen maar toch...voel me zo een kruk zo
Alle reacties Link kopieren
het. is een mind set. Op 50 is alles nog trainen. Gewoon aan de slag met je spieren als je het belangrijk genoeg vindt.
Een soort bungee jump elastiek aan het plafond?
Alle reacties Link kopieren
Yoga doen
quote:memaria schreef op 15 oktober 2014 @ 19:05:

hahaha wel een goed idee ....hij ziet me aankomen,,,Hij helpt wel een beetje mee.door mn blilen te ondersteunen maar toch...voel me zo een kruk zo



Ik denk dat de 'pijn' er voor jou meer in zit dat dit niet meer kan, dan dat standje niet meer lukt. Kwaad worden op jezelf helpt niet.

Het is of accepteren dat het niet meer lukt, of een sport doen waarbij je heel lenig wordt. Turnen ofzo.
Je kan toch gewoon op je knieën over hem heen en op je handen of onderarmen steunen? Dat kost veel minder energie en je voelt meer. Of is dat niet atletisch genoeg?
Alle reacties Link kopieren
ik ben in de 20 en vind dat nog vermoeiend
A woman with class is timeless
quote:cherry_91 schreef op 15 oktober 2014 @ 20:11:

ik ben in de 20 en vind dat nog vermoeiend
Dus mensen van boven de 50 hebben echt nog seks? Wow!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 15 oktober 2014 @ 20:40:

Dus mensen van boven de 50 hebben echt nog seks? Wow!!



Dat hoop ik toch wel !



Vind dat trouwens ook een lastig standje, wel lekker.

Heeft niks met mijn leeftijd te maken, meer met mijn lenigheid, maar ach er zijn genoeg andere standjes die ik ook heerlijk vind.
Just kidding!



Ik ben 27 en trek dat ook voor geen meter, maar deels ook omdat het moeilijk afzetten is op een verend matras.
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 15 oktober 2014 @ 20:40:

Dus mensen van boven de 50 hebben echt nog seks? Wow!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 15 oktober 2014 @ 20:41:

Just kidding!



I.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 15 oktober 2014 @ 20:40:

Dus mensen van boven de 50 hebben echt nog seks? Wow!!

Zelfs mensen van 80 jaar en nog ouder.

Zin in seks is niet aan leeftijd gebonden.

Geslachtsziekten nemen de laatste jaren vooral bij ouderen toe.
Alle reacties Link kopieren
Minder sporten misschien een optie? Sex is immers ook topsport.
Ik ben boven de 50 en altijd een goed sexleven gehad maar nu kom ik pas helemaal los.
Alle reacties Link kopieren
Oh, jij sport nog drie keer in de week...ook beetje mijn vrees dat ik dat standje straks minder goed kan omdat ik te stijf wordt, wij hebben een waterbed, gaat nog steeds als de bilksem gelukkig.
die ik wilde bestaat al...
Dat is de natuur die aangeeft dat je te oud geworden bent voor seks.
quote:ketller schreef op 15 oktober 2014 @ 20:40:

Dus mensen van boven de 50 hebben echt nog seks? Wow!!Ja, ranzig.
Alle reacties Link kopieren
quote:wbwb schreef op 15 oktober 2014 @ 20:04:

Yoga doen

Idd .

Yoga houdt een lijf soepel en lenig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik vind goed hoor! ik hoop ook nog veel te vrijen als ik 50 ben of 80..
A woman with class is timeless

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven