Aanpak voor extra man erbij

01-08-2014 10:06 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben de man van een stel wat inmiddels alweer 10 jaar gelukkig samen is. Nu hebben we de fantasie om er een extra man bij te betrekken. Ik zelf ben (zover ik weet:) ) niet bi dus het gaat om een hetero man maar bi zal ik ook niet van schrikken. De vraag is hoe vind/zoek je iemand die....gewoon lief is, aantrekkelijk, slank, vrouwvriendelijk en niet meteen gericht is op de daad.



We hebben iets van 1,5 maand geleden een advertentie gezet op een sex site maar krijgen heel veel platte reacties, reacties van mannen die niet kunnen lezen, niet de gehele avond te kunnen omdat er dan toch iemand thuis blijkt te zitten wachten. En als de ene reactie wel leuk is en je een foto krijgt denk je.....eh nee dat is het ook niet.



We willen het graag een beetje spontaan (zover dat mogelijk is) opbouwend laten verlopen en hadden dus onderstaande tekst geplaatst met 2 mooie uitdagende foto's. Maar uiteraard zijn er ook andere mogelijkheden te bedenken zoals iets met een sauna of naaktstrand.



De vraag is.....op welke site moeten we zijn waar je zou kunnen vinden wat we zoeken maar verdere tips zijn ook welkom.



Gr en alvast bedankt.
Life your own life....it's too short to life another one.
quote:feministe1995 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:20:

Dat is nou ook altijd mijn fantasie geweest, om seks te hebben met TWEE mannen.....





Geloof het of niet maar er zijn ook vrouwen die niet aan sex met een andere vrouw moeten denken.

En daarnaast, je hebt niet eens met 1 man sex gehad, dus oordeel niet meteen.
Alle reacties Link kopieren
@Grenada. Een club bezoeken hebben we het ook over gehad, zeker een optie. Is fun4two de enigste club die zoiets doet, bedoel dan een PR club die zo af toe zo'n avond organiseert? Mag aannemen dat er niet onbeperkt mannen worden toegelaten.
Life your own life....it's too short to life another one.
Volgens mij gaf iemand het al aan maar waarom niet een gigolo huren? Dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Watermonster, ik krijg het idee dat jullie enorm veel controle willen houden op hetgeen gebeurt. Je hebt inderdaad al een bijna puntsgewijze date uitgestippeld met daarbij de "eis" dat het vooral spontaan moet zijn. Dat rijmt toch niet?



En ja joh, als een man je vrouw alleen mag masseren en niet mag neuken (het is de sekspijler hier hoor!) dan komt hij wel degelijk voor niks. Hoe zou jij het zelf vinden als je een dame mag aanraken, opgewonden mag worden en dan de deur uit gebonjourd wordt omdat zij of jij het wel ziet zitten haar te laten masseren maar het niet ziet zitten om haar seks te laten hebben? Beetje flauw vind ik.



Ik denk dat jullie hier nog niet helemaal aan toe zijn. Zo veel controle en zo weinig go with the flow. Dat drukt de pret. Ik zou als man ook niet op jullie profiel ingaan omdat de regels al vast liggen, te weinig ruimte voor zijn eigen inbreng.
Nee, de fun is niet de enige club.
Alle reacties Link kopieren
quote:feministe1995 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:20:

Dat is nou ook altijd mijn fantasie geweest, om seks te hebben met TWEE mannen..... Wederom misschien niet duidelijk maar het hoeft niet met 2 mannen, als de situatie en klik er naar is kan dat maar wie weet heeft ze op dat moment wel totaal geen oog meer voor mij...
Life your own life....it's too short to life another one.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat mijn hoofdvraag (welke sites) nog niet beantwoord is....wel al genoeg tips gekregen over de advertentie zelf dus daar wordt aan gewerkt.



Met spontaan bedoelde ik meer de omgang....gewoon een beetje relaxed en opbouwend en niet dat het n..k.n er meteen bovenop ligt.
Life your own life....it's too short to life another one.
Ik heb de advertentietekst gemist helaas, dus het kan zijn dat mijn post nergens op slaat, maar ik begrijp dat er nogal specifieke eisen worden gesteld en precies beschreven wat er gedaan gaat worden? Dan vraag ik me af in hoeverre het echt de wens is van jou vrouw? Of is het iets wat jij graag wilt en waarin zij zo schijnbaar meegaat, maar het onmogelijk maakt door de eisen? Aangezien jij ook hier dit topic opent...



Edit: nog een tip voor een site dan, denk eens aan een amateur seks fotosite, dan zie je direct al wat voor 'vlees' je in de kuip hebt ;)
Alle reacties Link kopieren
Een massage geven is toch niet gelijk neuken, kijk ik snap hem wel als de klik er is kan zij of jullie altijd een stapje verder gaan, zoiets moet je de avond zelf aanvoelen, en als degene die de massage geeft zo opgewonden er van word ,zijn er nog andere mogelijkheden om diegene te plezieren lijkt mij. En er zijn zat mannen die masseren op zich al heel leuk vinden zonder direct neuken.
Alle reacties Link kopieren
P.s. maak een mooi profiel aan op chatgirl
Alle reacties Link kopieren
Aangezien vrouw de advertentie heeft opgesteld zal ze hier wel achterstaan lijkt me...



Ik zou ook naar bijv. de Fun gaan. Daar is het vrijblijvender, de extra man komt niet voor niets helemaal naar jullie, klikt het niet, zijn er nog veel meer mensen.

Ik heb zelf wel ervaring met een trio met twee mannen, maar dat is vanuit een duo opgebouwd. Ik en een minnaar dus. Toen wij klikten hebben we mijn man erbij gehaald en erg leuke trio's gehad. Maar ik had dus volledig vrije hand. Daarnaast: seks is echt wel het doel, dus waarom mag de extra man daar niet voor komen? Ook een seksdate kan galant zijn en spanning opbouwen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Oh, en wat voor een sekssite bedoel je? Iets als SDC? Ofeen gratis site?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Maar sites zoeken is toch niet zo lastig? Je hebt toch google?



DSC, Adultmatch, Adultfriendfinder, Secondlove, Secretflirt.

Allemaal prima sites om een extra lul mannetje erbij te scoren.



Verkluts spontaan alsjeblieft niet met relaxed, ik zie dan liever relaxed in een profiel staan.

En als je eerst platonisch gaat meeten zie je gauw genoeg of de klik er is en of er meer in het vat zit dan een massage.
Alle reacties Link kopieren
Wat schuift het watermonster? Ik heb een hele knappe vriend. Als je genoeg betaalt mag je hem best een avondje lenen
The road to hell is paved with good intentions
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 01 augustus 2014 @ 14:14:

DSC...Oh leuk, nieuwe site gevonden Rooss?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 01 augustus 2014 @ 14:20:

[...]





Oh leuk, nieuwe site gevonden Rooss?

O shit, per ongeluk mijn incrowd topsecret, vips only, cremedelacreme geileneuqsite weggegeven!

Nou ja.. te laat!
Alle reacties Link kopieren
quote:watermonster schreef op 01 augustus 2014 @ 13:40:

@Grenada. Een club bezoeken hebben we het ook over gehad, zeker een optie. Is fun4two de enigste club die zoiets doet, bedoel dan een PR club die zo af toe zo'n avond organiseert? Mag aannemen dat er niet onbeperkt mannen worden toegelaten.Watermonster. Volgens ons is de Fun de beste club om daar mee te beginnen. De gigolo avond is bedoeld voor stellen en de club heeft een aantal ( 10 - 15) extra mannen uitgenodigd, die dus geselecteerd zijn.. Je moet daar helemaal niets en kunt gewoon eens de kat uit de boom kijken. En bevalt het, dan zou je een stapje verder kunnen gaan, dan kun je met de man naar boven. Maar is dat nog te eng voor een eerste keer, en dat kan ik me goed voorstellen, dan doe je dat niet. Dan ga je daar gewoon wat eten en dansen in een erotische sfeer, is al een ervaring op zich. Kun je eventueel altijd nog om wat telefoonnummers vragen van de heren.
Gigolo-avonden heb je in meer clubs, o.a. ook in Mystique.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor zoiets misschien nog wel openstaan, o.a. omdat jij eerst wilt kijken of het klikt. Ik snap namelijk nooit zo dat sommige mensen zo gemakkelijk een onbekende neuken. Ik heb geen ervaring met trio's ed en ik zou zelf toch eerst willen kijken of er een klik is. Misschien wordt dat minder als je gewoon een paar keer een ander genomen hebt, maar tot die tijd botst de behoefte aan controle idd met de spontaniteit.



Maar ik zit in een heel goede relatie, dus doe ik daar voorlopig niks mee.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Nou, ik heb vanavond verder toch niks te doen...
Grenada komt tenminste met iets zinnigs vind ik.

Ik denk ook dat jullie het besten naar een club kunnen gaan om eens te kijken waar het op uitloopt.

Onze geile wens was ook een man erbij en toen dit aangeboden werd niet op in gegaan.

Wat niet wil zeggen dat die wens er niet meer is...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens op zo'n site gezeten op het internet en volgens mij kun je daar beter niet aan beginnen want daar zitten echt de vreemdste types op.



Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die ik al ken, of in ieder geval een klik mee heb. Dan is het tenminste ook gezellig en niet puur voor de seks. Wel heel erg lekker trouwens, een trio met twee jongens.
Ga naar een parkeerplaats waar mannen komen en ga op een bankje zitten aan de bosrand (drink gewoon koffie of iets wat je daarvoor net bij de pomp hebt gekocht), maak oogcontact en in een no-time heb je aanspraak, als het een leuke man is die jullie aanstaat vraag dan wat hij daar komt doen of zinspeel er een beetje op. Als het allemaal klikt spreek je verder iets af. Als het niet klikt komt er van zelf weer een andere man een praatje maken.
Alle reacties Link kopieren
@watermonster Offtopic: Het is live your life......too short to live...



;)
Alle reacties Link kopieren
triopartner.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven