Alleen naar parenclub

04-08-2014 10:30 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik ben zelf erg nieuwsgierig om eens een parenclub te bezoeken. Ik wil dit graag alleen doen. Nu ben ik benieuwd of jullie tips hebben en na welke club ik het beste kan gaan.. Ik zoek rond de leeftijd 20-30 jaar.. En ik zou dit graag doordeweeks wen x willen doen! Hoor graag van jullie waar ik moet zijn!! Zo spannend...
quote:kirs89 schreef op 04 augustus 2014 @ 10:57:

Ik ben een vrouw van 25 woon in Nijmegen, wil er wel een uurtje voor rijden ongeveer ;) maar parenclub idd is voor paren maar zoals ik al las kunnen vrouwen ook alleen,, dus vandaar de vraag waar ik dan het beste heen kan doordeweeks

Zoek je een club waar ook mannen alleen welkom zijn (want je bent hetero?)? Dat bepaald namelijk wel welke club geschikt is.



Fata Morgana en Fun4Two hebben stellen m/v en losse vrouwen als publiek. Mystique in het weekeinde ook.



Amourette heeft heeeeeel veeeeeel losse mannen, maar het zijn vaak wat slonzige types, die ook niet allemaal evengoed bekend zijn met het woord "nee". Daar moet je maar net zin in hebben.



Sinds de wisseling van eigenaar heeft de Fun eens in de maand een All in night, waar (zoals ik hier op het parenclub topic las) ook nog wel losse mannen rondlopen, en de Gigolo's uiteraard. Ik ga dus vrijdag as. voor het eerst als vrouw alleen naar een PC (en nee is bepaald niet mijn eerste PC bezoek )
quote:ferdinandje schreef op 16 oktober 2014 @ 03:38:

Jeuj, ik wist niet dat het soms zo hoog zit bij vrouwen. Vind ik wel opwindend.



Hoog zitten? Opwindend?

Als types zoals jij rondlopen in dat soort tenten zou ik spontaan opdrogen!
quote:troelalaaaatje schreef op 16 oktober 2014 @ 06:37:

[...]





Hoog zitten? Opwindend?

Als types zoals jij rondlopen in dat soort tenten zou ik spontaan opdrogen!

Jij snapt niet dat er mannen zijn die het opwindend vinden dat een vrouw alleen naar een club wil gaan? Bijzonder, ik kan dat prima snappen.

Ik denk dat er heel veel mannen zijn die dit opwindend vinden!
Klopt



Ik zou het heel opwindend vinden. Vind het knap gedurfd en een ultieme vorm van emancipatie. Een man alleen is toch ook geaccepteerd?
quote:ganesha1981 schreef op 15 oktober 2014 @ 23:07:

Ook ik ben een meid alleen die er over denkt/fantaseert om alleen naar een parenclub te gaan. Dus ik besloot om dat eens als zoekopdracht door Google te gooien en zo kwam ik bij dit topic uit. Helaas heb ik niet echt iemand om samen mee te gaan, terwijl ik mij inderdaad kan voorstellen dat dat veiliger is. Terwijl het mij ook wel fijn lijkt om gewoon mijn eigen ding te kunnen doen zonder rekening te hoeven houden met iemand. Ik heb alleen geen auto of rijbewijs en daardoor voel ik mij weer erg afhankelijk. Maar goed ik was gewoon eens nieuwsgierig en vandaar dat ik er dus naar ging zoeken..:-) Tot nu toe is het alleen nog maar bij fantaseren gebleven... Ik houd de topics hier maar eens goed in de gaten en wie weet... Ben benieuwd!Een taxi geen optie? Is niet zo'n gek idee, hoor. Ik ga graag in mijn eentje, ik heb er nog nooit een onveilige situatie meegemaakt.
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2014 @ 08:22:

[...]



Jij snapt niet dat er mannen zijn die het opwindend vinden dat een vrouw alleen naar een club wil gaan? Bijzonder, ik kan dat prima snappen.

Ik denk dat er heel veel mannen zijn die dit opwindend vinden!



Jawel hoor, mijn snapper doet het prima.

Ik vind de wijze waarop dat geschreven is gewoon heel gek overkomen. Ik heb nav die twee zinnetjes een bepaald beeld voor ogen van ferdinandje waarbij hij niet allersnuggerst afsteekt.



En verder, of een vrouw gaat of een man, of een stel gaat of iemand alleen.....ik vind het eerlijk gezegd prima.
Niet echt blijkbaar, er klonken nogal wat oordelen in door troelalalaaatje





TO, ik heb geen tips voor je, wil wel zeggen dat ik het stoer van je vind.
quote:marana schreef op 16 oktober 2014 @ 17:15:

Niet echt blijkbaar, er klonken nogal wat oordelen in door troelalalaaatje





TO, ik heb geen tips voor je, wil wel zeggen dat ik het stoer van je vind.



Vooroordelen ten aanzien van ferdinandje ja. Niet ten aanzien van TO.

Ik heb zelf totaal geen enkele aandrang om naar een PC te gaan. Maar als een ander dat wel heeft is dat prima. Als ik en mijn geliefden niet gedwongen word(en) mee te gaan mag eenieder dat lekker zelf bepalen.
Oké.

Als ik het goed begrijp mag een man het wel geil vinden maar er niet over schrijven.



Als je totaal geen aandrang hebt, wat kan jou het dan schelen wie er in een club loopt.
Niet lezen is een kunst. Wel lezen, maar de inhoud niet begrijpen is een nog grotere kunst.

Ik zie jou, Rooss, zo vaak op sexgerelateerde pijlers reageren. In combinatie met het slimme bericht dat je nu hebt geschreven vermoed ik dat er tijdens een van je hete avonturen een stuk hersenpan is weggeramd.



Poeh, ben ik blij dat ik dit forum enkel zo nu en dan check op reacties, en er geen levensinvulling van maak!
Offcourse alleen mensen met een defecte hersenpan gaan naar parenclubs, dus wees maar blij dat de jouwe nog intact is.



Ontopic: ik voel me als dame alleen een stuk veiliger in een parenclub dan in de gemiddelde kroeg.
Exact. Nog nooit een dronken vent getroffen in een club, geen kerel die een duidelijk'nee' niet begreep. Precies de reden waarom ik ga, ik voel me er veilig.
Schrijven is ook een kunst en ik reageer precies op hetgeen jij hier tentoonspreidt, je openmindedheid spat niet bepaald van het scherm. Blijf aub ver weg van clubs. Mensen als jij kunnen we missen als kiespijn.
Rooss, ga een potje neuken. Dan doe je tenminste iets nuttigs voor een ander.
Als je een potje neuken als iets nuttigs doen voor een ander ziet, dan heb je in een parenclub niet zoveel te zoeken nee.
Ik heb er verder geen ervaring mee maar ik kan me best voorstellen dat je als met je partner naar zo'n club gaat je het eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt als daar singles (ook single vrouwen) komen. Misschien denkt de gemiddelde clubbezoeker daar anders over maar ik denk dat ik er niet zo van gediend zou zijn. Dat is toch niet de plek voor singles?
Wanneer iemand daardoor bezig is met andere zaken dan forumbezoek en derhalve geen onzin kan schrijven is dat nuttig voor half NL.
quote:Antoon69 schreef op 17 oktober 2014 @ 13:39:

Ik heb er verder geen ervaring mee maar ik kan me best voorstellen dat je als met je partner naar zo'n club gaat je het eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt als daar singles (ook single vrouwen) komen. Misschien denkt de gemiddelde clubbezoeker daar anders over maar ik denk dat ik er niet zo van gediend zou zijn. Dat is toch niet de plek voor singles?Waarom niet? Er zijn stellen die graag een extra vrouw of man erbij hebben, handig dus als er ook singles rondlopen?
quote:troelalaaaatje schreef op 17 oktober 2014 @ 13:47:

Wanneer iemand daardoor bezig is met andere zaken dan forumbezoek en derhalve geen onzin kan schrijven is dat nuttig voor half NL.Hm, ik geloof dat ik Rooss een van de (zo niet de allerleukste) forummers vind. Al die jaren dat ik hier kom. Ik zie liever jou vertrekken.
quote:Naara schreef op 17 oktober 2014 @ 14:01:

[...]



Waarom niet? Er zijn stellen die graag een extra vrouw of man erbij hebben, handig dus als er ook singles rondlopen?en jou ook!
quote:Antoon69 schreef op 17 oktober 2014 @ 14:13:

[...]





en jou ook!Dan hebben die stellen pech, ik ga voor de single mannen
Logisch Antoon, wanneer een vrouw zich niet plat laat naaien, niet verkondigd onverzadigbaar te zijn en niet al haar gaten gebruikt (liefst gelijktijdig) om daarvan uitgebreid verslag te doen op dit forum is dat verre van opwindend voor de mensen die dit forum enkel bezoeken om de Seks- pijler onveilig te maken terwijl ze aan hun kleine dunne stinkende piemeltjes rukken.
Dat kan ik nog beter begrijpen dan iemand die helemaal niet van seks houdt en toch steeds komt posten hier.
quote:troelalaaaatje schreef op 17 oktober 2014 @ 14:37:

Logisch Antoon, wanneer een vrouw zich niet plat laat naaien, niet verkondigd onverzadigbaar te zijn en niet al haar gaten gebruikt (liefst gelijktijdig) om daarvan uitgebreid verslag te doen op dit forum is dat verre van opwindend voor de mensen die dit forum enkel bezoeken om de Seks- pijler onveilig te maken terwijl ze aan hun kleine dunne stinkende piemeltjes rukken.Haha, precies!
quote:troelalaaaatje schreef op 17 oktober 2014 @ 14:37:

Logisch Antoon, wanneer een vrouw zich niet plat laat naaien, niet verkondigd onverzadigbaar te zijn en niet al haar gaten gebruikt (liefst gelijktijdig) om daarvan uitgebreid verslag te doen op dit forum is dat verre van opwindend voor de mensen die dit forum enkel bezoeken om de Seks- pijler onveilig te maken terwijl ze aan hun kleine dunne stinkende piemeltjes rukken.whahahahahahha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven