Anale seks vs vaginale seks, wat vinden de mannen?

12-04-2013 08:48 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden mannen van anale seks v.s vaginale seks? Wat is het verschil in gevoel? Wat is opwindend (er)? Etc.

Zomaar nieuwsgierig hiernaar..
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met NYC
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 12 april 2013 @ 15:21:

Ik vergelijk het meer met eten of reizen. Ook op dat gebied heb je mensen die graag houden van wat nieuws en anders, en mensen die het het liefst houden bij het bekende en vertrouwde. Niet omdat ze de keuze van 'n ander veroordelen, maar omdat ze de behoefte zelf niet hebben. Je kunt iemand saai vinden die elke dag alleen Hollandse kost eet en elke zomer naar dezelfde Franse camping gaat, maar er is op zich niks "mis" mee. Net als er niks mis is met elke avond nieuwe recepten en iedere zomer een ander land bezoeken. En zo zie ik het ook op het gebied van seks.Ik zie dat precies zo. Zoveel mensen, zoveel smaken, toch?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Tja, als we dan toch gastronomische vergelijkingen gaan maken dan is "vaginaal/oraal" voor mij met "mes en vork" eten. Anaal zou dan staan voor alle andere manieren waarop je je voedsel binnen werkt.
Alle reacties Link kopieren
Door een rietje, xxx London?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 12 april 2013 @ 18:14:

Tja, als we dan toch gastronomische vergelijkingen gaan maken dan is "vaginaal/oraal" voor mij met "mes en vork" eten. Anaal zou dan staan voor alle andere manieren waarop je je voedsel binnen werkt.

Grappig inderdaad hoe verschillend mensen daar in kunnen staan.



Voor mij is vaginaal/oraal de gewone warme prak, en anaal een bijzonder gerecht waar ik tijd voor wil kunnen nemen om er van te genieten maar niet iedere dag zin in heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 12 april 2013 @ 20:13:

Door een rietje, xxx London?



Ja bijvoorbeeld , maar wel eerst je prak door de blender. (blèg)



Ik vind het prima hoor als mensen hun wip betitelen als alledaags/ jaar-in-jaar-uit op dezelfde camping en een doordeweekse prak...... mijn vrijpartijen zijn dat aller minst.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 12 april 2013 @ 20:27:

[...]





Ja bijvoorbeeld , maar wel eerst je prak door de blender. (blèg)



Ik vind het prima hoor als mensen hun wip betitelen als alledaags/ jaar-in-jaar-uit op dezelfde camping en een doordeweekse prak...... mijn vrijpartijen zijn dat aller minst.Mijn gewone warme prak is ook geen simpel bordje met aardappelen, groente en een stukje vlees hoor
Alle reacties Link kopieren
Braadworst (sorry, ben nu heel puberaal bezig)
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 12 april 2013 @ 08:48:

Wat vinden mannen van anale seks v.s vaginale seks? Wat is het verschil in gevoel? Wat is opwindend (er)?





Voor mij voelt anaal veel prettiger, strakker, maar tegelijk superzacht. Geiler ook, en intiemer. Zal heel individueel zijn, maar klaarkomen voelt een stuk beter: komt omdat het voor mij veel aangenamer is als mijn voorhuid strak naar achter wordt getrokken op het moment van klaarkomen, is anaal altijd zo, vaginaal zeer zelden.

(Vaginaal klaarkomen voel ik eigenlijk erg weinig/veel minder)



Intiemer omdat je het minder snel doet met iemand, en ook omdat ik na klaarkomen lepetje-lepeltje liggend nog een poos in haar kan blijven, en pas na tien minuten er heel rustig en vanzelf uit glij.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou, als man, wel van zachte anale massage, zowel geven als nemen, maar voor de rest mag het van mij liefst gewoon "gewoon" zijn hoor.



Alleen, als de minister van financien zo blijft doorgaan met belastingen en bedreigingen tov onze spaarcenten, dan wil ik die best wel eens anaal nemen. Niet met mijn pik, maar met mijn fietspomp.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 12 april 2013 @ 22:14:

Alleen, als de minister van financien zo blijft doorgaan met belastingen en bedreigingen tov onze spaarcenten, dan wil ik die best wel eens anaal nemen. Niet met mijn pik, maar met mijn fietspomp.Jij neemt dan geen halve maatregelen, begrijp ik?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit anaal gedaan en het hoeft voor mij ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Haha een fietspomp
Some flies are too awesome for the wall
quote:Chartreuse schreef op 12 april 2013 @ 20:16:

[...]



Grappig inderdaad hoe verschillend mensen daar in kunnen staan.



Voor mij is vaginaal/oraal de gewone warme prak, en anaal een bijzonder gerecht waar ik tijd voor wil kunnen nemen om er van te genieten maar niet iedere dag zin in heb.

Mooi omschreven.. voor mij niet voor elke man een ingang. Ik vind het enorm intiem en dichtbij, kan er hard van janken.

En het is al een heeeeele tijd geleden!
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 12 april 2013 @ 13:15:

Een vrouw kan toch niet klaarkomen van enkel anale seks? Of zeg ik nu iets heel domsJa, dat kan wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 12 april 2013 @ 13:43:

Wat zit er dan in je hol dat zo lekker is dat je er klaar van komt? Geen clit, geen g-spot.. Is het niet meer het idee?Misschien iets te platte vraag, maar heb jij nooit lekker gepoept? Dat het echt best wel een aangenaam gevoel is?
quote:schouderklopje schreef op 13 april 2013 @ 00:13:

[...]





Misschien iets te platte vraag, maar heb jij nooit lekker gepoept? Dat het echt best wel een aangenaam gevoel is?Euh ja.. maar dat is geen orgasme. Bij lange na niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft anaal nu weer met homoseksualiteit te maken? Zowel mannen als vrouwen kunnen hiervan genieten (jawel, gevend en nemend). Het is fysiek plezierig, zo zit de menselijke anatomie nu eenmaal in elkaar, en je kunt er tal van leuke (ook bdsm gerelateerde) spelletjes bij bedenken. Dus niet direct bestempelen als homoseksueel, beetje open minded.
Alle reacties Link kopieren
Interessante male perspective.
Alle reacties Link kopieren
quote:schouderklopje schreef op 13 april 2013 @ 00:09:

[...]





Ja, dat kan wel.Sommigen kunnen zelfs anaal squirten (was ooit een topic over )
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 13 april 2013 @ 07:59:

Sommigen kunnen zelfs anaal squirten (was ooit een topic over )Ik zal maar niet zeggen hoe ik dit opvat!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Voor mij werkt het 'idee' ook wel behoorlijk, maar niet met elke man. Waarom de een wel en de ander niet, weet ik eigenlijk niet. Kan er niet echt een reden voor bedenken.

Bij de een kan ik er geen genoeg van krijgen, terwijl ik het bij de ander helemaal niet mis.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
quote:Voyager schreef op 13 april 2013 @ 01:15:

[...]





Euh ja.. maar dat is geen orgasme. Bij lange na niet.Nee, maar dat "lekkere" gevoel intensiveert behoorlijk bij anale seks. Die zenuwknopen die zitten er al laakmaarzeggu.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 13 april 2013 @ 11:25:

[...]



Ik zal maar niet zeggen hoe ik dit opvat! Ik vat 'm hetzelfde op
quote:schouderklopje schreef op 13 april 2013 @ 15:46:

[...]





Ik vat 'm hetzelfde op



+2 dan.

De zin in anale sex vergaat me ineens volkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven