BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Alle reacties Link kopieren
Niet als D, als zeb.

Jij mag weigeren of niet willen, dat is wel een verschil.

Liever niet natuurlijk..

Oh, antwoord op je vraag: misschien na afloop, vooraf wordt vermoedelijk als hengelen geïnterpreteerd.



Soms moet je inderdaad behoorlijk dominant en zelfstandig aan de bak om als sub te kunnen voldoen aan de wensen van je eigenaresse..

Eigenlijk zijn D's gewoon luie donders...
Alle reacties Link kopieren
@ zeb: heb je je nooit afgevraagd of jouw D wel echt een vrouw is en niet een stoere motorrijder, puber of relnicht?

Ik zou dat zelf heel sterk hebben denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen moment.

Ik heb haar vanuit een heel ander uitgangspunt leren kennen en jaren gemaild. Pas veel later zijn we begonnen samen te reizen.



Ik heb het wel eens bedacht, ik schreef het al eerder: het zijn maar letters op een scherm die iedereen kan typen.

Maar weet je, al zou het een toneelspeler zijn, dat doet hij/zij wel heel goed dan, zo goed dat ik er van geniet en er me prettig bij voel.



Komt bij, ik ben een hardnekkige positivo, ik verdom het om me te laten leiden door negatieve gedachten en twijfel. Dat brengt me een hoop leuks en als het fout gaat, zal de klap kei-hard zijn. Maar tot die tijd heb ik wel optimaal genoten!
Alle reacties Link kopieren
O.K., knap als je dat zo kunt!

Ik heb zelf de ervaring dat er toch behoorlijk wat grappenmakers rondlopen.

Ik ben zelf via een bdsm site op zoek naar een vaste sub partner die zich onder mijn leiding door andere mannen willen laten "gebruiken".

Ik krijg veel reacties van vrouwen die gelijk eerlijk zeggen dat ze het heel opwindend vinden klinken en er graag meer van willen weten, maar het zelf nooit zouden durven.

Prima, en eerlijk en daar mail ik dan ook gewoon eerlijk mee.

Maar er zijn net zoveel anderen die doen alsof ze echt interesse hebben en dan plotseling niks meer laten horen.

Hoewel het deels went blijf ik dit erg vervelend vinden en vraag me af wat de lol hier nu van is.

Hoop van harte dat jou zo'n teleurstelling bespaard zal blijven, zeker omdat het al zo'n lang contact is.
Alle reacties Link kopieren
Een teleurstelling ontstaat vanuit een te hoog gespannen verwachtingspatroon.

Geen verwachtingen hebben Francesco, dat is één van mijn basis instellingen. Als je geen verwachtingen hebt is alles wat je krijgt winst. zelfs het negatieve.



Ik heb al best heel wat potentiële D dames in mijn mailbox mogen ontvangen, waarvan er inderdaad maar bar weinig daadwerkelijk de stap durven of willen zetten om je irl te zien en te spelen.

De meeste daarvan zijn ook nieuw of onderzoekend, net als ik, en ik kan me voorstellen dat het ook best een hele stap is om dan met zo'n perverseling de kelder in te duiken of tussen de lakens te belanden.

Dan is chat en mail al heftig genoeg. Of ze hebben even lekker gespeeld en virtueel genoten, waarna je wordt bedankt (of niet) voor bewezen diensten.

Simpel weg gebruikt dus en dat is ok, ik wilde immers speeltje zijn....



sub zijn is soms ook wel erg makkelijk qua gedachten
Ik moet hier ook maar eens voorzichtig wat bijlezen en schrijven misschien Kende het topic niet



*zwaait*
Deel 1 is veel boeiender, Herfstig. Ik raad je dan aan daar te beginnen.



*zwaait terug*
*is blij met mensen die goed kunnen delen*
Ik ga zoeken Roos, in het verleden heb ik er wel eens wat van gelezen geloof ik, dat zou best deel 1 geweest kunnen zijn. Maar dat is al oud denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Speciaal hiervoor een apart account gemaakt, op mijn ander account ben ik toch vrij herkenbaar en ik wil niet dat iemand in mijn omgeving hierachter komt.



Om met de deur in huis te vallen, ik ben van de 'softe' bdsm als sub. In mijn vorige relatie zijn we hier spelenderwijs naartoe gegroeid en het was alsof er een wereld voor me open ging. Nooit heb ik seks als zo intiem ervaren als toen want het was juist die overgave aan mijn toenmalige partner en het vertrouwen dat ik hem hiermee schonk wat het zo bijzonder voor mij maakte. Het gaat me dan ook niet om de handelingen persé, hoewel ik zeker mijn voorkeuren heb, maar juist om die uiterst intieme band. Voor iemand die hier absoluut niets mee heeft klinkt het ongetwijfeld raar, maar ik voelde me juist veilig, geborgen, gewild en geliefd op die manier.

Ik herinner me nog alsof het net is gebeurd dat ik na zo'n "sessie" (bij gebrek aan beter) enorm van de wereld was en ontzettend moest huilen. Niet omdat ik pijn had, god nee, of omdat ik verdrietig was of wat dan ook, maar gewoon puur die ontlading van alle emoties. Toen hij me knuffelde en streelde leek de wereld even nietmeer bestaan, gewoon hij en ik, heel intiem.



Ben nu al jaren in een andere relatie en mijn huidige partner heeft hier absoluut niets mee. Hij veroordeelt het niet maar het is simpelweg niet iets waarin hij zich kan vinden. Begrijp me nu niet verkeerd, ik hou van mijn partner en met hem wil ik oud worden en ben blij om van die ex af te zijn, maar op seksueel vlak kom ik niet bepaald aan mijn trekken. Het is fijn, vertrouwd, intiem, maar helemaal niet van het niveau zoals bij die ex. Het doet me plezier dat mijn partner wel geniet, maar ik ervaar het toch als een enorm gemis.



Is dit herkenbaar voor iemand?
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar? de intimiteit, het vertrouwen, de ultieme band?

Jazeker!!

Maar om net als jij niet in een relatie te komen met dat ene gemis ben ik nu al langer single dan me lief is.

Maar ik weet dat ik dat gemis ook zal gaan krijgen dus wacht geduldig op "de ware"
Alice, ik herken het maar dan van de andere kant. (Ik was de partner die er niet zoveel mee had). Is er een mogelijkheid om een Dom elders te zoeken? Dus naast je relatie een Ds relatie met een andere man?
Alle reacties Link kopieren
Oef, fijn dat er toch herkenning is! (En mensen nog actief in dit topic ). Denk je dat het bestaat dan, de ware waarin gewoon alles klopt? Ik heb nog nooit een relatie gehad waarin alle wensen werden aangevinkt met voldaan.



Ik heb trouwens nog een vraagje.. jij zit aan de "andere kant" om het zo te zeggen, hoe ervaar jij het wanneer iemand zich compleet overgeeft aan jou? Ik kan het me moeilijk indenken omdat ik op dat vlak echt niet de touwtjes in handen wil hebben op die manier
Alle reacties Link kopieren
Rooss, ik heb er aan gedacht en ik ben dit eigenlijk sinds vrij recent ook aan het bespreken met mijn partner maar hij heeft moeite met het "delen" aspect. Hij zou het niet zo erg vinden zolang er maar geen gevoelens mee gepaard gaan maar dat is juist de crux van de zaak want het is uiteindelijk een enorm persoonlijke vorm van seks.



Hoe ben jij daarmee omgegaan als partner zijnde?
Alle reacties Link kopieren
*zwaait ook*



Geen ruimte voor jou om buiten de deur te genieten alice?



Ik herken het wel overigens, anders maar toch ook weer niet.

Ik ervaar het nu niet als enorm gemis, zo heb ik het nooit ervaren, maar ik heb mogen proeven aan hetgeen jij beschrijft. Dat smaakt naar meer, veel meer.

Helemaal jezelf mogen zijn, alle gene overboord en samen dingen doen die je zelfs niet aan je beste vriend(in) verteld.



Ik wil, kan en ga het verder ontdekken, maar jij hebt het vooruitzicht er nooit meer iets mee te kunnen?

Dat is best heftig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zeb!



Het smaakt inderdaad naar meer, als je eenmaal zo overspoeld bent geweest dan is het zowat verslavend. Ik kan nog steeds dingen leuk vinden van de "vanilla" kant maar het doet het hem toch niet voor mij.



We zijn over die ruimte aan het onderhandelen maar het gaat echt niet over één nacht ijs. Het is tenslotte niet niets wat ik van mijn partner vraag.. ik ben overigens iemand die echt niet snel vertrouwen geeft aan een ander, dus de juiste persoon hiervoor vinden, met dezelfde interesses, wensen en die klik zal ook problematisch worden.



Ben wel heel blij voor jou dat jij wel in die positie zit waarin je er wat mee kan doen Is het binnen jouw relatie als ik vragen mag?
zeb, misschien is het handig als jij eea even uitlegt. Anders gaan de verhalen zo door elkaar lopen
Alle reacties Link kopieren
@gekkehoed ja, ik geloof dat de ware best zal bestaan, misschien dat er zelfs meerdere "ware" rondlopen, alleen... zie ze maar eens te vinden.

Dat wil niet zeggen dat ze perfect zijn, nooit iets fout doen, humeurig zijn ofzo, maar bij de "ware" kun je dat hebben juist omdat ze de ware is.



Hoe ik dat ervaar? tja als een hele eer maar ook wel verantwoording dat iemand zo helemaal op jou vertrouwt dat ze zich totaal aan je overgeeft en alles voor jou over heeft.

Vaak is het 'achteraf moment' zo mooi dat daar niets tegnop kan.

Maar het is voor mij vooral tijdens het 'spelen' en geen 24/7 iets.
Alle reacties Link kopieren
@ Francesco: Ik denk dat je daar wel een punt in hebt wat betreft de ware. Het is dan ook een kwestie van waarmee je genoegen neemt. Mijn partner is nagenoeg perfect voor mij, behalve op dat vlak. Het is nu al meer dan 8 jaar geleden dat ik dit zo heb mogen meemaken en het bloed kruipt waar het niet gaan kan.



Je klinkt alsof je er heel serieus mee omspringt en dat is wel een heel fijn gevoel. Ik heb horrorverhalen gelezen van dom(me)s die het niet zo nauw nemen met de verantwoordelijkheid die daarbij gemoeid gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van tevoren aangevoeld of denk dat te voelen dat er in een evt. vanilla relatie altijd iets zal blijven knagen en kies daar dus bewust niet voor, ook al is de verleiding best wel eens erg groot geweest, verliefdheid laat zich toch niet altijd beredeneren.



En ja, horrorverhalen ken ik ook helaas, maar zo zit de wereld helaas in elkaar soms.

Vergelijk het een beetje met een baby of jong kind die ook hulpeloos en afhankelijk is van (de liefde) van zijn verzorgers.

Ook daar komen horror verhalen voor, hoe triest ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:madhatteralice schreef op 11 augustus 2012 @ 14:10:

Ben wel heel blij voor jou dat jij wel in die positie zit waarin je er wat mee kan doen Is het binnen jouw relatie als ik vragen mag?

Nee, maar ook weer ja.

Rooss en ik waren partners, we hadden een open relatie maar zijn nu ex-partners die elkaar nog steeds lief vinden en elkaar veel goeds wensen.

Dus zo bekeken heb ik officieel geen relatie, maar toen ik het wel had met Rooss was het wel toegestaan.



Momenteel heb ik wel een D waarmee ik tot nu toe alleen virtueel contact mee heb. Maar ze is wel degelijk mijn D aan wie ik verantwoording heb af te leggen voor dingen die ik in de praktijk doe of ga doen. Dus een relatie.

Binnen deze relatie is het ook geen probleem, sterker, het wordt aangemoedigd onder het motto: stilstand is achteruitgang en rust roest.

Ze is realist, zolang zij me niet gebruikt of kan gebruiken, moet ik het maar ergens anders zoeken.



quote:Rooss4 schreef op 11 augustus 2012 @ 14:12:

zeb, misschien is het handig als jij eea even uitlegt. Anders gaan de verhalen zo door elkaar lopen Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
quote:madhatteralice schreef op 11 augustus 2012 @ 14:17:

Ik heb horrorverhalen gelezen van dom(me)s die het niet zo nauw nemen met de verantwoordelijkheid die daarbij gemoeid gaat.Mail mij eens even de adressen van die Dommes, dat klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:zeb schreef op 11 augustus 2012 @ 14:36:

[...]



Mail mij eens even de adressen van die Dommes, dat klinkt goed!



horrorverhalen zijn nooit goed Zeb

Misschien dat jouw grenzen wat anders liggen, maar daar kun je over praten.

Iemand die bewust grenzen niet respecteert en mensen echt kwaad doet verdienen geen respect, zelfs niet als jouw opmerking als een soort van humor bedoelt is.

Sorry
Alle reacties Link kopieren
En wat nu Francesco als ik het niet als grapje bedoel?

Wat nu als ik een stijve lul krijg van de gedachte aan een D vrouw die dwars over mijn grenzen heen walst en alleen maar doet wat zij wil zonder zich te bekommeren om hoe ik dat alles ervaar?



Ik ben wie ik ben, ik ben sub op mijn manier. Wat ik wil vind ik niet zo belangrijk. Toegeven aan wat ik voel wel.

Niets bij voorbaat uitsluiten en dat gevoel onderzoeken, het is er niet voor niets.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het voor jou geen horror verhaal maar een vervulling van je wensen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven