BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Fijn zebje



Pics or it didn't happen!



(Ik sloeg je nummer niet op laatst, doos die ik ben, zou je zo lief willen zijn?)
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn inderdaad en jij bent geen doos. Lief ben ik eigenlijk altijd wel.



Pics zijn gemaakt, heb ik alleen niet de beschikking over, die worden achtergehouden om me te kunnen chanteren indien noodzakelijk

Ik kan natuurlijk zelf nog even voor de spiegel gaan staan en je wat sturen...
It did happen!
Alle reacties Link kopieren
@Ping80 graag gedaan :-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde speeltje zijn, speeltje van een mooie vrouw.

Een slimme mooie vrouw moest het zijn, verhoogde stats in intellect, charisma en wisdom. Een vrouw die elke man wel zou willen maar ik zou dan van haar zijn, ze zou met mij spelen. Spannende en stoute dingen natuurlijk, maar dat was maar afwachten, dat stuk heb ik natuurlijk niet in de hand.



Haar wil, doen wat zij wil, daar gaat het om. Die woorden alleen al maken me subberig. Dat is wat ik wil, doen wat zij wil, want dat doet een speeltje. Als ik haar speeltje ben en spannende dingen beleef hoef ik alleen maar mezelf te zijn en doen wat ze wil. Verder hoef ik me helemaal nergens druk over te maken. Ik moet zijn, niet meer en niet minder. Gewoon mezelf zoals ik ben. Geen zorgen, geen verantwoording, geen keuzes.



Dat zijn zo van die dromen die ik had, zo zou het kunnen zijn, de ultieme invulling zo ongeveer voor mij als mansub. Maar de praktijk leerde me eerst anders, ik begreep en zag dat een D/s meestal straf gebaseerd was en dat vond ik helemaal prima. Lekker zelfs, ik moet zeggen dat mijn pad spannend en lekker was, maar eigenlijk altijd wel met enige mate van machtsvertoon. Vrouwen met machtsvertoon vind ik wel stoer, ze hebben groot gelijk namelijk.



Vanuit die blik liep ze langs, stal mijn aandacht terwijl er met me werd gespeeld. Mooi en lekker, absolute verhoogde stats in intellect, charisma en wisdom. Soms zie ik vrouwen en dan ben ik instant getriggerd, vrouwen waarvan ik denk: hmmm, maar dan met hoofdletters. Hmm, daar zou ik van willen zijn, die is wel erg mooi en spannend.

Ze bleek bezet, we bleven schrijven er klikte wel iets qua denkpatronen en interesses en zo hielden we contact.



Ik was depressief, ik was gecrasht, letterlijk. Ik trok het niet en zag dat in, vertrok om alleen opnieuw te beginnen. Mijn plek, mijn tijd. Beperkte keuzes, simpel en dus rust. Antidepressiva, nog meer beperking, nog meer rust. Jointje erbij, zomer zon en een plekje in het bos. Knalharde dub reggae, nog meer beperking, alleen nog de bas.



Ze liet me dingen zien, begreep me en zei de juiste woorden. Ik had door de rust de ruimte om te kunnen horen en zien, begreep ineens wat anderen al eens hadden gezegd, werd geconfronteerd met mijn eigenwaarde. Nooit punten aan uitgegeven tijdens het up-levelen, er waren altijd andere dingen belangrijker geweest en dat brak me nu op. Ik begreep haar, begreep waar ze mee bezig was qua denkpatronen omdat ik die patronen zelf ook heb. We hielpen elkaar.



Uiteindelijk zagen we elkaar en was ik van haar, is zij nu mijn baasje, ben ik haar speeltje.



Ik wilde speeltje zijn, speeltje van een mooie vrouw. Een slimme mooie vrouw moest het zijn, verhoogde stats in intelect, charisma en wisdom. Een vrouw die elke man wel zou willen maar ik zou dan van haar zijn, ze zou met mij spelen. Spannende en stoute dingen natuurlijk, maar dat was maar afwachten, dat stuk heb ik niet in de hand.....



Ik mag van haar houden, ze wakkert dat aan. Ik mag haar geweldig vinden en haar dat vertellen en dan zegt ze me dat ze alleen maar gebruik maak van de informatie die ik haar geef. Acceptatie! Ze ziet mijn knopjes, ze heeft heel veel moeite gestoken om mijn gebruiksaanwijzing te begrijpen uit de informatie die ik haar gaf over mezelf. Door alleen maar eerlijk te vertellen wat me bezig houd, hoe mijn gedachten gaan en wat me triggert.

Daaruit spreekt een hoop respect, respect voor wie ik ben. Ze begrijpt daardoor hoe je met me moet spelen en zij speelt met die wetenschap haar eigen spel, ze neemt mijn wensen en voorkeuren erg serieus dus dat krijgt ze terug. Door het mogelijk maken van mijn fantasie maakt ze het mij onmogelijk de hare te weigeren, kan ik geen nee zeggen tegen wat zij wil.



Daarmee heb ik dus wel degelijk wat dingen in de hand, speelt ze met me volgens haar interpretatie van mijn gebruiksaanwijzing en speelt daarmee dus heerlijk haar eigen spel. Doet me pijn op spannende manieren en laat me smeken om meer terwijl ik niet meer wil. Verkend graag grenzen, mijn grenzen blijken interessant.

Ze neemt me serieus zoals ik ben, bij haar kan en mag ik mezelf zijn en juist dat vind zij leuk. Het maakt haar onweerstaanbaar en het allermooiste is dat ze dat weet

Mijn eigenwaarde is zwaar stijgend, mijn kennis verrijkt. Het gaat erg goed met me, zie het leven weer zonnig vanuit een andere hoek. Ze wilde een healer zijn zei ze me ooit....



Eén dag in de maand mag ik in levende lijve van haar zijn, ben ik in de praktijk haar speeltje, drukken we samen op de juiste knopjes, zij wat meer dan ik. Die dag, dat moment ben ik haar speeltje en speelt ze met me, gaat al haar aandacht naar mij. Zodra ik haar zie schakel ik mijn ego gedeeltelijk uit, neemt zij het over. Uiteindelijk is er nog maar één ding: overgave. Dat is een heel veilige omgeving, daarin is het leven simpel, slechts één keuze. Acceptatie van de pijn en daarmee volledige acceptatie van haar. Beter!



Betoveren noem ik het, dat is wat ze doet. Terwijl ze met me speelt betoverd ze me, neemt ze me de macht uit handen. Maakt ze alles simpel, geeft ze rust en zekerheid. Ze brengt me in een stadium waarin alles goed is, vrouwelijke dope, zwaar verslavend ;)



Ze heeft me nu volledig in haar macht, hangt me worteltjes voor mijn neus voor later en laat me stuiteren wanneer ze wil, speelt met me.



Ik wilde speeltje zijn van een mooie slimme geweldige vrouw, ik ben dat speeltje nu!
Alle reacties Link kopieren
Blij voor je zeb, echt blij!
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Zeb, ik ben blij dat je je zo goed voelt. Ik heb al best wat posts van jou gelezen, en je kent behoorlijke ups and downs. Fijn dat je weer in een stijgende lijn zit!
Alle reacties Link kopieren
Thx dieddo en melbrw, lief!
Up voor grumpycat
Aaaaa dankjewel Ik ga maar eens tussen de bedrijven door dit topic doorlezen.
...even in het kort zonder het helemaal gelezen te hebben, ik heb al jaren bepaalde fantasieeen en het idee dat er meer is dan alleen maar neuken. Een manier om dichter bij elkaar ziel te komen. In het dagelijks leven ben ik redelijk druk en overheersend en van mijn fantasieën kwam ik helemaal tot rust. Het idee om onderworpen te zijn, overgeleverd te zijn. Maar in relaties altijd bedroevend teleurstellend seksleven en mannen die me niet begrepen. Die dan voor de vorm een keer je aan het bed vast binden maar het voelt gespeeld. In mijn vorige relatie had ik helemaal geen seks meer op gegeven moment en omdat ik niet vreemd wilde gaan ben ik online gaan experimenteren op secondlife. (niet te verwarren met secondlove). Ook al zijn het poppetjes en avatars, als je een beetje fantasie en verbeelding hebt kom je een heel eind en kun je toch diepe connecties aangaan met mensen ook al zie je ze nooit in real life. De contacten die ik hier opdeed bevestigden voor mij dat het merendeel in je hoofd zit, de spannings opbouw, de 'donkere' gedachten, en ik werd steeds hongeriger naar die kant van mij ontdekken. Ik voelde gewoon dat het niet meer genoeg was. Door heel andere redenen strandde mijn relatie en sinds een paar maanden dus een nieuwe vriend. Rustige lieve man, eerder verlegen dan dominant. Maar tijdens een whatsapp gesprek na een paar wijntjes te veel raakten we aan de praat over fantasieën.



Long story short: de beer is los. En het smaakt naar meer. Hij heeft een soort natuurlijk overwicht over me waardoor ik aan zijn voeten lig. Hem wil behagen, maar ook door hem aangepakt wil worden. Mijn grenzen met en door hem wil laten verleggen, maar ook andersom want voor hem is het net zo nieuw. Hij zegt dat hij er totaal door wordt overrompeld maar dat het door de chemie komt tussen ons. Ik maak het in hem los. En hij in mij. Het voelt alsof ik eindelijk leef, ik weer een hartslag heb. Alleen al het vertrouwen en de intensiteit tussen ons is heerlijk. Tot nu toe doen we redelijk onschuldige dingen die zich voornamelijk op het mentale vlak afspelen in de manier hoe hij tegen me spreekt, me beetpakt, dwingt met zijn ogen, me slaat, mijn keel beetpakt en dat soort zaken. Maar we zijn stiekem ook aan het fantaseren om er meer mee te doen. Geen dingen als compleet in tenue zullen we maar zeggen, maar eerder in de trant van cuffs om handen/voeten ..nek. Maar ook in de toekomst een onderdanig meisje erbij lijkt ons geweldig. Tot die tijd geniet ik enorm van wat er in mijn hoofd allemaal gebeurt. De sensatie dat ik er nu achter kom al die jaren niet gek geweest te zijn maar gewoon bij de verkeerde persoon. De kick nu iemand te hebben die aan de buitenkant gewoon een redelijk onopvallende nerd is net als ik, maar ondertussen... En ik ga dit topic eens doorlezen om te kijken hoe anderen het ervaren. Ik merk als ik dingen lees over parenclubs e.d. dat dit weer verder van me af staat. Het gaat me niet zozeer om de seks namelijk maar meer om wat er in mijn hoofd gebeurt. Ik hoop hier ook ervaringen te lezen van mensen die net als wij er nieuw in zijn gerold.
Alle reacties Link kopieren
Weg!
anoniem_194945 wijzigde dit bericht op 04-02-2014 14:33
Reden: Te veel details over ex Dom
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zal me even voorstellen.

Ben een 37 jarige vrouw getrouwd en kinderen.

Heb ook een vanille relatie maar door ziekte is het bijna minder meer.

Bondage en wat harde sex heeft mij altijd wel getrokken.

ZSinds dec mijn Dom leren kennen. Wat ik allemaal kan/moet verwachten weet ik niet. 2 ontmoetingen gehad en dat was normaal. Nu moet ik hem gehoorzamen en ben ik zijn slavin.



Mijn vraag is eigemlijk:

Kan iemand die een schaamte heeft dat overwinnen in combi met bdsm?
Alle reacties Link kopieren
Je weet niet wat je allemaal kunt/moet verwachten en je gaat er nu wel mee akkoord hem te gehoorzamen? Klinkt niet best als ik eerlijk ben..



Sublijst ingevuld?



Schaamte overwinnen door bdsm? Schroom overwinnen zie ik wel gebeuren, schaamte zit vaak net wat dieper. Maar bdsm is geen geschikt middel om psychische issues aan te pakken, in het ergste geval kom je er met meer problemen uit dan je er in gaat.
Helemaal eens met Chartreuse.



Hoezo weet je niet waar je aan begint?



Bovendien is bdsm geen therapiemiddel, maar seks e/o beleving.



Zijn slavin? Weet je wel wat dat inhoud en ga je daarmee akkoord?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil mij helpen om me eigen als een mooie vrouw te zien en voelen. Ben nu een werkslavin dus geen sex of lichamelijk contact.

Ik wil eerst het vertrouwen goed hebben. Moet alles vragen aan hem of ik het mag of niet. Ook draag hij mij dingen op om te doen thuis (wel sex gerelateerd) . Hij weet wat ik niet wil.

Klint inferfaad erg vaag maar stel je vraag als het niet duidelijk is. Probeert ze te beantwoorden
quote:sub1 schreef op 12 februari 2014 @ 13:30:

Hij wil mij helpen om me eigen als een mooie vrouw te zien en voelen. Ben nu een werkslavin dus geen sex of lichamelijk contact.

Ik wil eerst het vertrouwen goed hebben. Moet alles vragen aan hem of ik het mag of niet. Ook draag hij mij dingen op om te doen thuis (wel sex gerelateerd) . Hij weet wat ik niet wil.

Klint inferfaad erg vaag maar stel je vraag als het niet duidelijk is. Probeert ze te beantwoorden



Ik ben erg benieuwd hoe je het contact met deze man ervaart. En of je zelf het idee hebt dat je je op den duur als een mooie vrouw gaat zien en voelen (blijkbaar is dat nu niet het geval).



Ik krijg sterk het gevoel dat hier geen sprake is van een BDSM relatie maar dat je simpelweg wordt misbruikt. Een ervaren Dom leidt zijn sub op, en daar hoort heel veel uitleggen en praten bij.



En BDSM is inderdaad geen therapie...
Alle reacties Link kopieren
Geen sex of lichamelijk contact is geen pré in deze tak van sport. Het "gevaar" zit 'm namelijk niet in de sex, niet in het lichamelijk contact maar in het opgeven van zelfbeschikking. En jij geeft dat dus op, zonder te weten wat de voorwaarden zijn, zonder te weten wat je kunt verwachten en zonder face to face contact met je D zodat hij niet live in kan schatten wat een verbod met je doet en daar niet op in kan spelen.



Een ervaren D is niet persé een goede D.



Sublijst ingevuld?
Je bent nu een werkslavin? Wat mag ik daar onder verstaan?



En lijkt het je niet mooier/fijner om "mild" te beginnen? Ga eerst eens kijken of de echt onderdanige rol iets voor je is. Heb je in die 2 ontmoetingen met hem ook geen seks gehad? Heb je zelf een voorstelling van hoe deze D/s relatie eruit zou moeten zien?
Alle reacties Link kopieren
Ik ervaar het contact met mijn Dom als heel erg fijn. Hij luisterd naar mij en doet ook echt geen dingen in tegen mijn zin.

Nu ben ik zijn "werk"slavin maar wil uit eindelijk zijn "sex"slavin worden. Totale overgaven dat lijkt me wel eens fijn.



Mijn vertrouwen in mannen is erg laag door mijn verleden. De manier waar we nu mee bezig zijn is voor mij fijn. Hij test mij maar ik test hem ook zeker. Pas als mijn vertrouwen er is veranderd mijn werk in sex.
Wat is een werkslavin? Wat voor werk moet je voor hem doen?



Het is net wat chartreuse zegt, je kan opfleuren van de aandacht van een dominante man, het kan je ook enorm beschadigen want je bent kwetsbaar.

Nogmaals, bdsm is géén therapie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het ook echt niet als therapie.



Werkslavin houd in dat ik dagelijkse werk doe in huis. Schoonmaken, opruimen enz. alls wat je maar in huis kunt bedenken. Klinkt niet echt bdsm maar daar willen we wel naar toe.



Nee ik heb geen sex gehad met hem. We hebben gezoent en heb wat klappen moeten incasseren omdat ik dat verdient had maar verder is er niks gedaan.



Ben in 2 jaar tijd veel afgevallen waardoor ik in mijn beeld dus nog dik ben. Natuurlijk ben ik dat niet meer bedoel heb nu een normaal postuur en dat wil hij duidelijk maken. Mijn partner werkt daar niet echt in mee want die houd niet van slank. Mijn omgeving zeggen ook dat ik goeed bezig ben en natuurlijk helpt dat ook maar ja dat zijn bekende. De laatste tijd hoor ik steeds meer in mijn omegeving (verre collega''s, op feesten enz) dat ik er goed uit zie. Natuurlijk werkt dat ook mee.
Alle reacties Link kopieren
In het begin van mijn thuis relatie bonden mijn partner me ook vast en kreeg ik ook met de hand klappen. Vond dat heerlijk alleen dat is op een gegeven moment minder geworden omdat ik meer wilde.

Ik weet wat ik dus wel en niet wil maar me eigen overgeven aan iemand waar ik nog geen vertrouwens band heb dat kan ik dus niet.



Vertrouwen moet toch opgebouwd worden en dat gaat niet vandaag op morgen bij mij heeft het meer tijd nodig dan bij een "normaal" persoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 12 februari 2014 @ 13:22:

Bovendien is bdsm geen therapiemiddel, maar seks e/o beleving.

quote:emagix schreef op 12 februari 2014 @ 13:41:

En BDSM is inderdaad geen therapie...quote:Chartreuse schreef op 12 februari 2014 @ 13:19:

Maar bdsm is geen geschikt middel om psychische issues aan te pakken, in het ergste geval kom je er met meer problemen uit dan je er in gaat.quote:Rooss4 schreef op 12 februari 2014 @ 14:09:

Nogmaals, bdsm is géén therapie.

Wat is dit voor onzin? Waarom zou BDSM niet therapeutisch kunnen werken? Misschien is het zinniger om te zeggen dat het voor jullie niet zo werkt en zo zeg ik dus dat het absoluut wel het geval kan zijn!



BDSM is wat jij er van wilt maken, niet wat anderen er van zeggen!



Schaamte aanpakken is in mijn ogen iets wat prima zou moeten kunnen, geheel afhankelijk van jezelf en je D. Als jij je D zo vertrouwd dat je je geheel bloot durft te geven, dus je schaamte aan de kant te zetten dan kun je daar best iets van leren.

Daar zul je hem dus voor moeten vertrouwen en hij zal je dat vertrouwen moeten geven. En zelfs dat is maar een uitspraak die van toepassing is op mij...



Ik ken een hele hoop "goede" D's die voor mij absoluut foute D's zijn en ik ken ook "foute" D's die perfect bij me passen. Met andere woorden, probeer, voel, ervaar en denk na. Als het goed voelt gaat het goed, als het niet goed voelt is het vroeg genoeg om verder te kijken.

Waakzaam zijn kan nooit kwaad, risico's nemen is niet per definitie fout. Sterker, voor mij is dat juist een kick.



Ik ben een man en sub en ik werd nooit gewaarschuwd voor foute D's, dat is alleen voorbehouden voor vrouwelijke subs. Dat vond ik wel jammer eigenlijk, want ze zijn juist zo spannend, leuk en lekker, die doen namelijk wat ze zelf willen, niet wat anderen zeggen. En ja, dat kan erg fout uitpakken, maar dus ook erg goed.



Vertrouwen is iets heel persoonlijks, dat werk voor iedereen verschillend. Om mezelf bloot te geven heb ik weinig vertrouwen nodig, maar om mezelf volledig bloot te geven, dus al mijn perverse kronkels en andere geheimen bespreekbaar maken, ja, daarvoor moest ik eerst wel weten dat het kon, dat kostte dus me dus wat tijd.

Schaamte blijft iets lastigs voor me, maar acceptatie is een krachtig iets en kan schaamte neutraliseren. Dus als hij je het gevoel kan geven dat hij je volledig accepteert zoals je bent, dan kan schaamte overwonnen worden, absoluut!
Grumpycat, ik heb jouw verhaal even gelezen (eindelijk) mooi! Fijn dat je "thuis gekomen" bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven