Bed verschonen na One Night Stand

08-08-2014 19:20 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verschonen jullie je bed na een one night stand?
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi mijn bed altijd weg daarna.
Everything you see I owe to spaghetti!
Nee ik heb van die papieren onderleggers voor deze gevallen.
Doe jij het in bed??



Dacht altijd dat die stand zou blijven staan.
Alle reacties Link kopieren
Nee, veeg alleen de haren eraf en keer het laken om.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
De fik erin!
Alle reacties Link kopieren
Is het comedy avond?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je bed in brand steken om de mensvlooien te verjagen.



Ik verschoon meestal mijn bed voor mijn sv want normaal slaapt mijn kat bij mij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom zou je, als je vies van iemand bent heb je er geen seks mee lijkt me.



Maar ik neem aan dat je het toch regelmatig verschoont :-)
nee hoor, 1 keer in de 14 dagen
Alle reacties Link kopieren
Ik maak de keukentafel schoon na zo'n evenement.
verba volant, scripta manent.
Tjah, ooit heeft hier een vrij bekende forumster een topic geopend dat haar one night stand een schaamhaar in haar bed had achtergelaten! En dat was zoooo vies! En wat moest ze nu dan?



Ik moest er weer even aan denken toen ik je topic titel las
Alle reacties Link kopieren
Serieuze reactie, ik heb ooit seks gehad met een man die een speciaal laken bovenop zijn bed legde om te voorkomen dat er lichaamssappen op zijn goede beddengoed komen....
les jeux sont faits..
Alle reacties Link kopieren
Ik mag geen one night stand van mijn man
quote:fangbangerr schreef op 08 augustus 2014 @ 19:34:

Serieuze reactie, ik heb ooit seks gehad met een man die een speciaal laken bovenop zijn bed legde om te voorkomen dat er lichaamssappen op zijn goede beddengoed komen....En je bent gebleven??
quote:MarianneDavids schreef op 08 augustus 2014 @ 19:32:

Ik maak de keukentafel schoon na zo'n evenement.Hahaha hier verscheen er een lach van op mijn gezicht
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 08 augustus 2014 @ 19:36:

Ik mag geen one night stand van mijn man bekijk het positief je mag wel het bed verschonen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:boerderijgeit028 schreef op 08 augustus 2014 @ 19:36:

Ik mag geen one night stand van mijn man

Ik ook niet.

Gewoon niet alles vertellen en zorgen dat je ONS niet in het midden gaat liggen tussen jullie in.
quote:boerderijgeit028 schreef op 08 augustus 2014 @ 19:36:

Ik mag geen one night stand van mijn man Nou ja zeg, dat je hem nog niet allang eruit hebt gezet!
Alle reacties Link kopieren
Doe er een steek laken op,
waarom zou je maar 1 nacht in je bed slapen? snap ik ook neit
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook vuilniszaken open knippen en op je bed leggen van te voren, evt een oude handdoek er over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 19:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fangbangerr in "Bed verschonen na One Night Stand"" class="messagelink">fangbangerr schreef op 08 augustus 2014 @ 19:34</a>:</b>

Serieuze reactie, ik heb ooit seks gehad met een man die een speciaal laken bovenop zijn bed legde om te voorkomen dat er lichaamssappen op zijn goede beddengoed komen....</div></blockquote>En je bent gebleven?? Na 30 min stond ik buiten hoor, hij was echt goed in bed maar die smetvrees verpestte het echt.
les jeux sont faits..
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 08 augustus 2014 @ 19:34:

Tjah, ooit heeft hier een vrij bekende forumster een topic geopend dat haar one night stand een schaamhaar in haar bed had achtergelaten! En dat was zoooo vies! En wat moest ze nu dan?



Ik moest er weer even aan denken toen ik je topic titel las Oja, moest niet iemand anders het bed verschonen omdat ze het te vies vond?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven