Bewezen: lengte penis van invloed op vrouwelijk orgasme

16-09-2009 08:38 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou...het bewijs is geleverd! Size does matter (voor zover we dat al niet wisten, natuurlijk), maar nu dus wetenschappelijk bewijs dat de lengte van de penis invloed heeft op het vrouwelijk orgasme en voorspel dus niet! Maar voorspel is hierbij dus helemaal niet belangrijk! Is dat zo??



Het bewijs!
Alle reacties Link kopieren
Nou bij mij, gaat het om de kerel die eraan vast zit.

Een (in mijn ogen) lelijke man met lange penis, daar kom ik niet klaar van.

En een lange penis doet zeer, echt waar.



En vrouwen die vroeger uitgelegd hebben gekregen over de vagina, die hebben snellere orgasmes?.

Dat is ook al niet op mij van toepassing, want ik heb vroeger niks uitgelegd gekregen over mijn vagina.

En ik kan goed klaar komen hoor.



Raar onderzoek
Alle reacties Link kopieren
“Gezien het feit dat de vagina een hoge zenuwgevoeligheid heeft over de gehele wand kan meer stimulatie over de lengte van de vagina leiden tot meer voldoening”, zo schrijft hoofdonderzoeker Stuart Brody.



Mmm lijkt me toch dat de dikte van de penis van groter belang is. Lang en dun lijkt mij toch minder leuk. En grappig dat ze aangeven dat het niet gaat om de lengte van het voorspel. Natuurlijk niet! Het gaat om de kwaliteit/intensiteit van het voorspel.
Alle reacties Link kopieren
Onzin!



Size does matter ...is een punt maar de man an sich die eraan zit ook.



Een goede combi dus.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Er staat ook expliciet in het bericht dat het alleen om vaginale orgasmes gaat. Zeker in dat licht vind ik het nogal een open deur...
Alle reacties Link kopieren
Goh Ted, jouw avatar roept vragen bij me op (hoe lang...hoe dik...)
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
"Gezien het feit dat de vagina een hoge zenuwgevoeligheid heeft over de gehele wand kan meer stimulatie over de lengte van de vagina leiden tot meer voldoening”



Ligt er dus aan....en waaraan:



"Ook de duur van de geslachtsgemeenschap en het mentale aspect van seks werden door de vrouwen genoemd als belangrijke factoren."



Wat is er nu dan eigenlijk bewezen???

Lange piemels, korte piemels het is maar net hoe ze door de bezitter worden gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Huh. Relatief lang word hier genoemd boven de 14.5 cn? Is wel heel relatief dan lijkt me...
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar een dikke penis, hoor.
quote:Nelson schreef op 16 september 2009 @ 08:58:

Huh. Relatief lang word hier genoemd boven de 14.5 cn? Is wel heel relatief dan lijkt me...

Dat was het eerste wat mij opviel



Altijd zo jammer dat dergelijke artikeltjes maar halve informatie geven. Ik neem aan dat het onderzoek nl wel naar meer dan alleen de lengte gekeken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lulverhaal...
quote:Sim69 schreef op 16 september 2009 @ 09:13:

Wat een lulverhaal...Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sim69 schreef op 16 september 2009 @ 09:13:

Wat een lulverhaal...
Alle reacties Link kopieren
Vind het maar een matig onderzoek, als dat de conclusies zijn. Als het over stimulatie van de vaginawand gaat, lijkt me dikte toch eerder belangrijk dan lengte. Bovendien kunnen niet alle lengtes erin passen en dan doet het gewoon pijn (tegen baarmoedermond rammen is nou niet je van het).



Ik kan een lekker uitziende pik (met dito man natuurlijk) wel opwindender vinden dan een lekkere man met een euh, wat ondermaatse piemel. Kan me in die zin geestelijk er wel wat bij voorstellen dat een imposante piemel (maar dat geldt dan imo ook over de dikte) met een lekkere man eraan wel sneller zorgt voor meer/grotere opwinding.:-P?

Maar als die lekkere man met mooie pik er niks van kan en die lekkere man met kleine piemel weer wel, is het toch de kunst der liefde die het bij mij doet en niet de lengte.



Zooooo, nog vragen?
Alle reacties Link kopieren
Size doesn´t matter is alleen maar in het leven geroepen om klein geschapen mannen wat meer zelfvertrouwen te geven
Helemaal eens met Schouderklopje! Bovendien staat er ook heel duidelijk in het artikel: Ook de duur van de geslachtsgemeenschap en het mentale aspect van seks werden door de vrouwen genoemd als belangrijke factoren. De lengte van het voorspel was echter niet van invloed op hun orgasmen.

Mentale aspect is belangrijk, nogal logisch toch? Als je een mentale klik hebt met je sekspartner kun je (bij wijze van spreken) met een vingerknip bloedgeil van 'm worden. Dan maakt idd het voorspel niet uit.
quote:Sarah Scott schreef op 16 september 2009 @ 09:52:

Als je een mentale klik hebt met je sekspartner kun je (bij wijze van spreken) met een vingerknip bloedgeil van 'm worden.Zou het aardig van je vinden als je me dat truukje eens leert..
Alle reacties Link kopieren
Het onderzoek baseerd zich op een enquette als ik het goed begrijp. De rest is blijkbaar speculatie om de resultaten van het 'onderzoek' te ondersteunen. Ik ben nooit zo onder de indruk van dit soort onderzoeken, omdat de manier van vraagstelling aan de deelnemers meestal de uitslag bepaald en niet de werkelijke mening. Zo is waarschijnlijk de vagina afmeting niet meegenomen in dit onderzoek, en dat lijkt me ook evident. Afmetingen zullen best enige invloed hebben op de sexbeleving maar dit soort flut onderzoek bewijst niks. Zoals gezegd is er ook nog iets van dikte van de penis, kromming, en vorm van de eikel.



Misschien kan hier een enquette gehouden worden onder de viva vrouwen over wat er echt toe doet?

Lengte, dikte, vorm, voorspel, uithoudingsvermogen, ritmegevoel, ervaring, afwisseling, houding, etc...
Dat moet je mij niet vragen, maar de man die dat bij mij voor elkaar kreeg
quote:arieopsafarie schreef op 16 september 2009 @ 10:06:

Misschien kan hier een enquette gehouden worden onder de viva vrouwen over wat er echt toe doet?

Lengte, dikte, vorm, voorspel, uithoudingsvermogen, ritmegevoel, ervaring, afwisseling, houding, etc...Als je wat diverse topics leest hier op de sekspijler, krijg je een aardig goed idee, is geen enquête voor nodig hoor.
Wat een gelul zeg.....voor dat onderzoek werden 1000 vrouwen ondervraagd..... ja hoor....echt betrouwbaar zo'n onderzoek: Ruim éénderde krreg een orgasme door toedoen van een lange penis....een vrouw of 350 dus.....
Alle reacties Link kopieren
Dit onderzoek is met net zoveel zorgvuldigheid gemaakt als al die andere onderzoeken die wél serieus worden genomen. Lees het rapport maar.
quote:Xander68 schreef op 16 september 2009 @ 10:21:

Wat een gelul zeg.....voor dat onderzoek werden 1000 vrouwen ondervraagd..... ja hoor....echt betrouwbaar zo'n onderzoek: Ruim éénderde krreg een orgasme door toedoen van een lange penis....een vrouw of 350 dus..... nou, ik geef het je te doen hoor... 1000 vrouwen een orgasme bezorgen uit naam van onderzoek.. .. als je daar een week de tijd voor krijgt, heb je het toch hard te halen.. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 16 september 2009 @ 10:04:

[...]





Zou het aardig van je vinden als je me dat truukje eens leert..

Ken je dat trucje niet dan? Oh, dan mis je echt wat hoor!



Als ik met mijn man in een goede flow zit (lekker vaag haha) en we zijn wat seksueel gestemd (dat is dus niet een dag, maar meer gewoon een periode) en we hebben zin/lust ofzo. Tja, hoe omschrijf je dat nou. Dan hoeft hij maar onder de douche uit te komen en ik vreet 'm op met huid en haar. Dan ben ik binnen no time aan het toeteren hoor
Gheheh Schouderklopje, leuk omschreven Maar ja, zo werkt het voor mij ook. Wel met de juiste man ervoor, want niet bij elke man heb ik dat ervaren moet ik erbij zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven