Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:41.
Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-12-2011 18:22.
- Allereerst een hele goede middag allemaal..
Ik ben niet geheel nieuw hier, mijn eerdere nick was Oralis. Helaas kon ik daar niet meer mee inloggen omdat ik mijn w.w kwiijt was en het e-mail adres dat ik bij aanmelding heb gebruikt is niet meer aktief..
On topic:
Sinds een hele lange tijd heb ik bi-gevoelens en in het verleden heb ik hier ook het een en ander mee gedaan.
Mijn vraag is nu of er ook mannen zijn die net als ik op zoek zijn naar een diskreet maatje in de buurt van 045.. Ik ga niet vissen en wil ook geen contactadvertentie van mijn post maken, maar ik kom die bi-man maar niet tegen. Wie heeft er ervaring mee en weet waar ik iemand kan vinden. Niet in de kroeg, daar kom ik nooit
Doe het goed, of laat het!
- ik ben hetero, maar het lijkt me lastig om bi-man te zijn.
omdat het bij mannen minder geaccepteerd is als bij vrouwen.
mannen vinden vaak een biseksuele vriendin wel leuk.
vrouwen vinden het vaak een afknapper als een man biseksueel is, denk ik, zelfs veel biseksuele vrouwen vinden een biseksuele man een afknapper denk ik.
Sorry een beetje offtopic, maar ik wou het even zeggen.
Ik kan je verder niet helpen, sorry - Hoi qwerty80,
Dat het niet altijd wordt geaccepteerd klopt. Maar goed, laat iedereen in zijn waarde denk ik dan. Bedankt voor je reaktie.Doe het goed, of laat het! - Ik zou willen dat mijn vriend bi was, van de andere kant denk ik altijd dat bi mannen eerder een man dan een vrouw willen, en dus misschien is het maar goed dat die van mij hetero is.
Ik zou toch via internet of een gay-kroeg /feest proberen. - O ja, hier op het forum van de VIVA barst het van de bi-mannen. Die hebben hier een hele grote ontmoetingsplek met zijn allen!
Verbeter de wereld, begin bij jezelf! - Als ik moest kiezen werd het 100 procent een vrouw, en toch laat mij die ervaring met een man niet los...Doe het goed, of laat het!
- Ik heb overigens niets tegen bi-heren, maar om ze nou via het Viva-forum te zoeken????Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
- Waarom moet de andere man ook van vrouwen houden trouwens? Triootje met vrouwlief?Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
- Fame!
Living the full catastrophe (Kabat-Zinn) - Ik zoek ze ook niet direct via dit forum, maar misschien hebben anderen nog goede tips. Bv. chatsites...Doe het goed, of laat het!
- Trio? Been there, done that.. gewoon 2 heren, meer niet..Doe het goed, of laat het!
- Dating sitesRoept u maar !
- Ja, dat ben ik aan het proberen, helaas of veel fakers, of ze willen meer dan ik wil...Doe het goed, of laat het!
- Op de site van lnbi staan (serieuze) contactadvertenties.
Succes! - Is een link van COC
http://www.gaysite.nl/
Ik ken de site verder niet,maar zo te zien is er ook een mogelijkheid om contacten te leggen.Roept u maar !
Waarom moet de heer in kwestie dan ook bi zijn vraag ik me dan af??quote:oralis2 schreef op 11 december 2011 @ 17:33:
Trio? Been there, done that.. gewoon 2 heren, meer niet..Verbeter de wereld, begin bij jezelf!- Lijkt me nogal lastig anders: de één bi en de ander hetero...Gay kan weer wel, maar nogmaals die willen vaak meer dan ik wil..Doe het goed, of laat het!
Jij bent van het geven en niet van het ontvangen? Jouw "deur" staat niet open voor ze?quote:oralis2 schreef op 11 december 2011 @ 18:18:
Lijkt me nogal lastig anders: de één bi en de ander hetero...Gay kan weer wel, maar nogmaals die willen vaak meer dan ik wil..Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.- True... ik ben van het geven inderdaad..Doe het goed, of laat het!
- Heb je het al eens op bi sites geprobeerd?
- Ik denk dat het binnenstappen in een gay kroeg toch wel een grote kans op succes zal geven. Neem desnoods een goede vriendin mee als steun.
- Goede tip donderstraal, die zal ik onthouden, thnx!Doe het goed, of laat het!
- quote:fantastissima schreef op 11 december 2011 @ 17:26:
Ik zou willen dat mijn vriend bi was, van de andere kant denk ik altijd dat bi mannen eerder een man dan een vrouw willen, en dus misschien is het maar goed dat die van mij hetero is.
Ik zou toch via internet of een gay-kroeg /feest proberen.
Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Ik denk eerder andersom.
Mijn vriend is bi en hij heeft alleen maar relaties met vrouwen gehad. Wel gedate met mannen.
Mij maakt het niks uit, trio-technisch alleen maar bonus voor mij als hetero vrouw
@Oralis
Bi-mannen punt nl heeft ook een chat en forum.
Internet werkt toch het beste denk ik. Ook kan je bij paiq invullen dat je bi bent. Dan word je naast vrouwen ook gematcht aan andere (bi)mannen.Het kan altijd linksom of rechtsom....maar achterlangs blijft het lekkerst. - quote:oralis2 schreef op 11 december 2011 @ 18:18:
Lijkt me nogal lastig anders: de één bi en de ander hetero...Gay kan weer wel, maar nogmaals die willen vaak meer dan ik wil..
Nou doelde ik dus niet op hetero! Waarom moet hij Bi zijn en mag het geen homo zijn? Er zijn ook ontvangende homo's hoor, of denk je dat alleen bi-mannen ontvangen met uitzondering van jezelf?
Wat een moeilijk gedoe. Je zoekt gewoon een vent die wil ontvangen. Zeg dat dan!Verbeter de wereld, begin bij jezelf! - Ik kan me wel voorstellen dat jij je meer op je gemak voelt bij een andere bi man.
veel homo's die met een bi man omgaan denken toch dat hij maar half uit de kast is of stiekum toch homo maar in ontkenning.
Kan erg vervelend zijn vooral als je het liefst een relatie met een vrouw wil en dat maar niet doordringt.Het kan altijd linksom of rechtsom....maar achterlangs blijft het lekkerst.