Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies

03-11-2009 21:41 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren, ook op gebied van seks.



Enkele wat meer bijzondere voorkeuren:

- BDSM

- anaal

- trio's

- groepssex

- parenclubs

- swingers

- open relaties

- plassex

en zo zijn er nog wel 100-en te bedenken.



De beoefenaars en/of geïnteresseerden hebben over sommige van die voorkeuren een eigen topic hier. Uiteraard kun je daar ook met je vragen terecht.



Dit topic is bedoeld voor vragen en opmerkingen als:"Hoe kun je zoiets nou dóen? Dat is toch vies? Ik vind dat zó immoreel! Dan hou je toch niet van je partner als je dàt wil? Ik snap die mensen niet want..."

Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden wegblijven uit die specifiekere topics.



Mensen met ervaring zullen proberen je vragen te beantwoorden. Iedereen mag inspringen met vragen èn antwoorden.



Pittige discussies zullen niet geschuwd worden.



Máár! Mensen nemen de moeite je vragen te beantwoorden, je vooroordeel misschien weg te nemen, en er zijn ook mensen die dus de moeite nemen (en misschien wel al hun durf bij elkaar moeten rapen) om hun vraag te stellen en op die manier de kans bieden misverstanden en vooroordelen uit de weg te ruimen.

Laat elkaar dan ook in waarde, geen bashen, beledigen of provoceren.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Ik kruip na het lezen van de bdsm-gerelateerde nummers even uit de meeleesmodus want deze wilde ik even met jullie delen:



Depeche Mode - Shine (http://www.vbox7.com/play:461609b6)



Put on your blindfold

And a dress that's tight

And come with me

On a mystery night

Open your eyes



Follow our stars under a painted sky

We'll leave the world behind

We're learning to fly

We used to get by



Forget the pictures on your TV screen

We'll steal the visions

That you keep for your dreams

You can turn me on



I was blind and I saw the light

My angel coming

In a brilliant white

Shine for me



You've been hanging from a rope of mediocrity

Strung up by your insecurities

You can shine for me

Somebody has to

Shine for me

It's difficult not to

Shine for me



Follow our stars under a painted sky

We'll leave the world behind

We're learning to fly

We used to get by



Forget the pictures on your TV screen

We'll steal the visions

That you keep for your dreams

You can turn me on



You've been hanging from a rope of mediocrity

Strung up by your insecurities

You can shine for me

Somebody has to

Shine for me

It's difficult not to

Shine for me

Somebody has to

Shine for me

It's difficult not to

Shine for me



Doei
Alle reacties Link kopieren
quote:Sahara_desert schreef op 07 mei 2010 @ 05:30:

Heb er ook veel over nagedacht de laatste dagen en sluit me aan bij Noez. De sub-dames die hier posten hebben het allemaal heel goed uitgelegd. En ik denk nu dat heel veel vrouwen wel van iets dromen tussen bdsm en gewone seks in...



Over dominanten heb ik nog wel wat vragen (even nadenken hoe ik dat respectvol kan formuleren) geen idee of jullie daar ook antwoorden op hebben, Hanna, Suzy, Zinderend, Babsjuh ?

Wat is er nou de lol van om je vriendinnetjes rug helemaal vol striemen te zwepen? Krijgt hij daar een stijve van ofzo? En krijgt ie die dan ook als van het slaan van dieren (of kinderen, godbeterd) is dat sadisme net zo'n leefwijze als onderdanigheid? Dat is toch fascistisch?

Of is zo'n man eigenlijk een lieve schat (die van Hanna wel volgens mij of dat maak ik uit haar posts op) en is dat alleen maar een beetje weird seksueel spelletje? Maar wat is er zo stimulerend aan dan? Neuken jullie ook weleens gewoon eigenlijk? En zoenen en knuffelen, of vinden jullie daar niks aan?



Sahara_desert, hier wil ik ook even op antwoorden.



Al ben ik een D. ik hou van zoenen en knuffelen, en inderdaad, wij neuken ook wel eens gewoon, regelmatig zelfs.

De lol om een vriendinnetje de rug vol striemen te zwepen, zoals jij het zegt, is niet zomaar voor de lol, het is de spanning, de macht uitoefenen om iemand te onderwerpen, iemand die het opwindend vindt om onderworpen te worden, wel te verstaan.

Het is een geaardheid, en daar is geen verklaring voor, hoe het komt dat je die hebt, evenmin als een homo kan verklaren waarom hij homo is . Je wordt erdoor geprikkeld of niet.

Ik heb nog nooit een dier geslagen, want dat vind ik gruwelijk en misdadig, evenals dat ik niemand zou slagen die er niets mee heeft .
De nummers die gepost zijn, zijn wel bdsm'erig, maar Nachtmuziek vind ik echt het gevoel omschrijven
* Nachtmuziek * , ik kende het niet. Heb het joetjoeplinkje gebruikt van Zinderend.



Prachtig vind ik het!
Alle reacties Link kopieren
Nachtmuziek is een schattig liefdesliedje, prachtige zang en mondharmonica...gevoelige tekst ook 'ik wil zo heel graag bij jou horen'. Dat Depeche mode vind ik dan weer van die depro jaren '80 synthesizermuziek...had die gozer vroeger niet ook een soort van ontpfofte fohn op zijn kop? Ze schijnen wel nog steeds op te treden...



Zinderend en roef, thanx voor jullie antwoorden, pak van m'n hart dat dominant zijn geen link heeft met mishandeling of fascisme...zij wil het immers zelf graag he (dat was hierboven al heel goed en uitgebreid verwoord)?

Leuk dat jullie ook weleens van gewone seks genieten, die Kamasutra is voor mij ook een grote bron van inspiratie...we hebben toch meer gemeen dan ik aanvankelijk dacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sahara_desert schreef op 07 mei 2010 @ 05:30:

Over dominanten heb ik nog wel wat vragen (even nadenken hoe ik dat respectvol kan formuleren) geen idee of jullie daar ook antwoorden op hebben, Hanna, Suzy, Zinderend, Babsjuh ?

Wat is er nou de lol van om je vriendinnetjes rug helemaal vol striemen te zwepen? Krijgt hij daar een stijve van ofzo? En krijgt ie die dan ook als van het slaan van dieren (of kinderen, godbeterd) is dat sadisme net zo'n leefwijze als onderdanigheid? Dat is toch fascistisch?

Of is zo'n man eigenlijk een lieve schat (die van Hanna wel volgens mij of dat maak ik uit haar posts op) en is dat alleen maar een beetje weird seksueel spelletje? Maar wat is er zo stimulerend aan dan? Neuken jullie ook weleens gewoon eigenlijk? En zoenen en knuffelen, of vinden jullie daar niks aan?



Wat er de lol aan is voor hem?

Goh, dat ik het lekker vind. En ook als ik op de grens tussen net wel en niet lekker het toch volhoud voor hem. Dat is denk ik de kick van de D, dat hij gaat kijken waar de grens ligt van zijn sub en dan probeert op dat randje te balanceren om te zien hoe ver ze wil gaan voor hem. Wat ze voor hem over heeft.

Daar krijgt hij wel een stijve van ja, en als ik daar helemaal roodgemept lig ben ik ook nog lang niet klaar zeg maar.

Maar dat is geloof ik heel persoonlijk. Mijn vriend en ik zijn nogal van de sex tijdens het spelen, maar dat geldt lang niet voor iedereen.



Neuken doen we ook wel eens, maar nooit "gewoon" neuken. Neuken is namelijk ook een cadeautje voor mij. Dat doet hij alleen als ik het verdiend heb. Hij vindt het zelf veel leuker om andere dingen te doen dus ehm, neuken is iets dat hij doet om mij een plezier te doen. Niet dat hij het helemaal nix vind ofzo, hij kan er wel zijn kicks uit halen, maar zijn voorkeur is het niet. Zeg maar.



Als hij dieren zou meppen zou ik hem meppen. En als hij kinderen zou meppen geef ik hem aan. Daar is voor hem ook helemaal geen lol aan hoor, want iemand meppen die dat niet leuk vind is ook voor hem helemaal niet leuk. Het gaat niet om het pijn doen, het gaat om de reactie die het pijn doen veroorzaakt. Bij hem dan toch.



Ik vind *nachtmuziek* maar nix eigenllijk...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar dat het zo in elkaar steekt, dierenleed daar lig ik geregeld wakker van namelijk!



De seksuele kick van dominanten snap ik nog steeds niet, maar dat hoeft ook niet, om alles te begrijpen. Waarom je steeds meer pijn wilt en over grenzen wilt gaan...eigenlijk ook niet, maar ja da's jouw geaardheid inderdaad. Suzy kon ik wel beter volgen, maar die houdt ook niet van zwepen en dergelijke.



Duurt zo'n sessie lang eigenlijk? Zelf hou ik wel van langdurige seks, maar als je hele huid openligt dan is dat toch niet lekker meer na een uurtje ofzo? Of voel je daar niks van door de endorfinen? Krijgt hij soms geen spierpijn van al dat slaan?

En een man die niet van neuken houdt, dat is echt opmerkelijk (nou ja, er bestaan ook a-seksuelen natuurlijk, maar daar gaat het hier niet om) wat zijn dan zijn favoriete dingen, als ik vragen mag? Waar verwen je hem mee?



En zijn jullie eigenlijk allang samen? Liefde voor het leven of is het misschien eerder een fase of bijzondere kick die je met deze persoon deelt? En praat je er wel eens met vriendinnen ofzo over? Dat lijkt me best moeilijk, ik bespreek mijn seksleven zelf wel met m'n lover maar niet met mensen uit m'n omgeving (wel op het forum onder een alias, maar IRL krijg ik daar meteen een rode kop van) .
Alle reacties Link kopieren
@Sahara, de kick zit hem denk ik voor een Dominant dat ie de macht heeft om jou zo enorm kan laten genieten..dat ie een enorme overgave (met huid en haar) kan bewerkstelligen, dat je je enorm kwetsbaar durft op te stellen, totaal bloot geeft, intense geilheid in combi met een intense verbondenheid. Een D is constant met jou bezig, houdt alles in de gaten, "leest" elk signaal, vergt veel inleving en betrokkenheid.



Misschien is het juist wel een van de mooiste vormen van verbondenheid, omdat je allebei zo op de ander gericht bent. Je geeft je diepste kanten bloot, tot aan de kern van wie je bent. De D doet er alles aan om dat in te vullen, waar je behoefte aan hebt.



(dat is vaak veel liefdevoller dan even snelle behoeftebevrediging zonder al te veel intimiteit, die sommige mensen in seks beleven.. nogal gericht op eigen climax en ook nog wel willen dat de partner geniet (of niet eens daar zoveel mee bezig), en soms ook nog zo snel mogelijk)..



Het is fijn dat je dit soort dingen vraagt, want daar bestaan genoeg misverstanden over.



Ik spreek voor mijn beurt hier, maar volgens mij is neuken dan een soort beloning, als je tot een bepaalde mate van intimiteit gekomen bent (overgave), samen tegelijk genieten (met veel gevoel en juist niet afstandelijk)..



Nou ja, beter kan ik het niet uitleggen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Sommigen hebben een relatie net als anderen, met op seksueel gebied bdsm. Dus gewoon ook verliefd en houden van voor het leven (de bedoeling)..



Voor sommigen is het een afgescheiden iets, omdat ze niet verliefd zijn en geen leven samen (willen) als levenspartners in allerlei opzichten. Maar ook dan voelt het wel als intense verbondenheid met die persoon met wie je zo'n D/s hebt.. maar dan meer als diepe behoeftebevrediging, wat je samen deelt, een ander gevoel dan "dit is de man waar ik een leven en gezin mee wil".



En dat is voor sommige bdsm-ers best zelf ook verwarrend, zeker als ze voor de keuze staan: of een normaal leven met verliefdheid, etentjes, vriendenkring, samenwonen, leuke dingen ondernemen.. of een D/s. (als je verder niet bij elkaar past en wel in bdsm-opzicht bijv)..

Of dat je dit kan voelen voor een D en liefdesrelatie met een ander hebt..Zeker als je dit kiest als levenswijze wordt het vinden van iemand met wie je alles wil (ook verliefdheid) vinden, erg moeilijk..omdat dit ook nog moet overeenkomen dan.



Vandaar dat sommigen dat in verschillende personen zoeken/vinden, dat is een stuk eenvoudiger..



Nee, aan vriendinnen kan ik dat niet uitleggen, gisteren nog een poging gedaan, die denken dat ik dan verliefd ben bijv, maar noem ik verlust of zwaar verlust.. (het verschil is oa dat ik niet van alles wil van zo iemand, voornamelijk dit & gesprekken, contact, verbondenheid, maar de rest niet).



En nog een verschil is dat ik geen toekomstverwachting van zo'n relatie heb.. speelt zich erg in het hier en nu af, en hoe lang dat duurt en je elkaar weet te boeien (haha, letterlijk en figuurlijk)..



Maar vergis je niet, er komen heel heftige en intense emoties bij te pas, en een verlangen dat te vergelijken is met verliefdheid..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Sadisme en masochisme is denk ik ook heel moeilijk te begrijpen. Het is zo tegennatuurlijk. Pijn is een pikkel die je waarschuwt dat je moet stoppen met wat je aan het doen bent. Het is ook een hele aparte gewaarwording om erachter te komen dat je kunt genieten van bepaalde vormen van pijn. En dat zelfs daar weer gradaties en soorten in zijn.

Het is een onderdeel van BDSM en niet iedereen heeft er wat mee. Het is denk ik wel de reden dat ik Nachtmuziek niet zo'n geweldig nummer vind; is mij te zoetsappig. Het is vanuit D perspectief gezongen en in mijn ogen is de D uit het liedje te kwetsbaar. Ofzo.



Een spel duurt geen uren bij ons, meestal kort maar krachtig. Een zwepen sessie duurt wel wat langer, hoewel nooit lang genoeg in mijn ogen. Maar daar zit ook een heel stuk opwarmen bij. Rustig beginnen en opbouwen naar een climax. Maar daarna volgt er altijd explosieve sex. Mijn Lief is meer van de orale sex, om het netjes te zeggen. Ik helemaal niet, om te ontvangen dan. Maar daar heeft hij wel oplossingen op bedacht.



Mijn D en ik hadden eerst alleen een D/s relatie maar dat is uitgegroeid tot een full-blown relatie. Sinds een maandje wonen we samen en het idee is wel 'ever after'. Soms is het wel moeilijk om te schakelen tussen de D/s en het partners zijn maar het lijkt erop dat het nu we samenwonen wat natuurlijker gaat.
Alle reacties Link kopieren
Goed uitgelegd, Hannaviva.

En zoetsappig hoeft van mij nu ook weer niet, hahaha.



Grappig dat je dat zegt: dat ontvangen is bij mij ook een moeilijkheid. Ik was juist niet moeilijk in seks geven, wel met ontvangen en zelf genieten een probleem.. en grote remmen op.. en daar heb ik oa een D voor nodig, die mij over die remmen krijgt (verlegenheid, schaamte, me willen verstoppen, en daar om lacht en niet accepteert dat ik me verstop, want dat wil ik ook eigenlijk niet)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er gewoon niet van om van een man orale sex te ontvangen. Dan slaat mijn hele hoofd op tilt. Mijn D heeft het wel eens gedaan maar was helemaal in de war! In mijn hoofd is het iets heel onderdanigs naar een vrouw toe om haar dat te geven, en het voelde totaal verkeer dat mijn D dat bij mij aan het doen was. Kon er ook totaal niet van genieten. Het wordt wel heel anders als hij een meisje de opdracht geeft om het bij me toe doen, dan is het opeens wel heel erg leuk.



Ik heb rare kronkels in mijn hoofd...
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, ik hou ook helemaal niet van beffen, irritant gekriebel van tong en gezichtshaar en dan dat blazen van de ademhaling...aan mij ook niet besteed. Grappig is dat ik ooit een trio met een meisje erbij heb gehad (ver in de vorige eeuw hoor) en toen zij het bij me deed...vond ik het wel lekker! Een glad gezicht had ze natuurlijk en ze wist ws. beter de goeie plekjes te vinden, als dame zijnde. We hebben toch nog wel wat dingen gemeen Hanna!



Mooi wat Suzy schrijft over verbondenheid (ga je je bijdragen nog bundelen en publiceren?). Denk dat deze opmerking bij velen wel een soort open zenuw raakt, omdat zoveel mensen problemen hebben met seks of dat het eigenlijk allemaal niet zoveel voorstelt. Te gehaast en te egoistisch vanuit de man , steeds hetzelfde scenario wat 5 minuten duurt...geen wonder dat zoveel vrouwen er dan helemaal geen zin meer in hebben!

Jullie hebben in ieder geval echt spectaculaire belevenissen met elkaar in de slaapkamer, waar ook nog eens een heleboel gevoel bij om de hoek komt kijken.



Hanna, gefeliciteerd met jullie samenwonen, het is heerlijk om 24 uur per dag, 7 dagen per week samen te zijn met je geliefde! Heel veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren
Sahara, ik denk dat vrouwen pas net begonnen zijn hun seksualiteit te ontdekken. Die hele emancipatie richtte zich vooral op werk en geld/ "onafhankelijk zijn".. de rest hadden we het niet over, wat mannen al duizenden jaren kennen. En de moraal op seksgebied is sinds de zogenaamde "seksuele revolutie" thuis nog niet zo veranderd.. Daar houden we er toch nog wat ouderwetse normen en waarden op na. Met als gevolg dat allerlei verantwoordelijkheden zijn toegenomen, maar daardoor de behoefte aan ontspanning en genieten ook, en dat iemand eens voor jou zorgt als je thuiskomt (van werk)..



Daar zit volgens mij een kloof. Vroeger had een man recht op seks (huwelijkse plicht noemde men dat) en verzorging, (en hobby's, ontspanning), na het werk. Voor veel vrouwen wacht nu het aanrecht en zorgzaamheid (geven) alsnog, na een lange werkdag.. Dat geeft onvrede, vrouwen vinden ook dat ze recht hebben op tijd voor zichzelf en voor ontspanning, en ook recht hebben op aandacht, zorgzaamheid en goede (bevredigende) seks. En terecht.



Denk dat veel vrouwen zoekende zijn, naar die bevrediging. Veelal worden vrouwen die "er wel pap van lusten" toch als slet bestempeld. (voor bdsm-ers geen belediging overigens ).. En dat zit er zo in, dat je "sletterig gedragen" not done is voor serieuze relatie. En als je eenmaal die relatie hebt, dat ook ingebakken zit en je je niet opeens wel kan laten gaan (wat moet hij wel niet van je denken als fatsoenlijke vrouw?). Daar ben je dan kwetsbaarder in. En om echt te genieten van seks, moet je dat toch loslaten.. en in bed sletterig gedrag is nodig..



Ik denk dat veel vrouwen toch nog opgevoed zijn met boodschappen als "net meisje moeten zijn, zorgen dat je status en geld verkrijgt (door trouwen danwel zelf werken) en dat ook de belangrijkste dingen worden in het leven, waar je je tijd aan spendeert (werk/gezin/shoppen/mooi huis/enz). Dan ben je succesvol als vrouw, daar wordt positief op gereageerd door maatschappij/media/omgeving. In seks worden we niet opgeleid of gewaardeerd, dat moet maar vanzelf gaan of zo. Maar niet iedereen is vrij opgevoed (nog) daarin en weet voor zichzelf wat hij/zij daarvoor nodig heeft. Laat staan daarom (durven) vragen in eigen relatie.



In die zin denk ik dat uitkomen voor je sekuele behoeften en die ook willen beoefenen een teken van emancipatie is.. we gaan een relatie aan uit liefde, maar velen raken op den duur toch teleurgesteld in de aandacht & seks (thuis), maar de drempel om daarom te vragen is groot..



Hoe vaak hoor je niet dat de seks thuis totaal zonder passie is, vrouwen helemaal geen zin hebben in seks? (denk dat er een groot deel tussenzit, die gewoon zeer teleurgesteld is daarin en het af laat weten). En hoe vaak hoor je niet dat er een wereld opengaat met een nieuwe partner (al dan niet buiten je nr 1 of na scheiding)? Denk dat er vooral veel 35+ bij is, die zich nu pas losmaken van ouderwetse normen, waar zij nog mee opgevoed zijn. En daar onbewust of bewust mee wachten tot hun kinderen zelfstandig zijn, zoals jij je huwelijk in stand wil houden voor je kind. Dus stiekem.. of wachten..



Schijnt dat 85% van de gescheiden vrouwen met jonge kinderen geen echte relatie wil, tot die het huis uit zijn.. ons verantwoordelijkheidsgevoel is groot, tov de kinderen. Misschien verklaart dat deels ook waarom zoveel single 40+ moeders zo in trek zijn bij jongere mannen: ze willen wel seks, staan open om passie te ontdekken/beleven (vaak eea gemist en remmingen van "hoe het hoort" weg, maar zonder binding of verwachting van een fulltime relatie.. En misschien ook makkelijker die "sletterige kant" te laten zien aan iemand, waar je minder kwetsbaar bent (minder gekwetst dan dat je het respect van de geliefde verspeelt of zo).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Helemaal gelijk heb je Suzy, jammer is het dat zoveel mensen zo leven als anderen dat willen...maar je bent niet op de wereld om te zijn zoals anderen je hebben willen, natuurlijk. Het leven is kort, too short to fuck it up. Waarom toch dat veel vrouwen zichzelf pas vrij voelen als ze de 35-40 gepasseerd zijn? Misschien is het voor de nieuwe generatie meiden wel makkelijker? Als je jong bent heb je wel de looks en de energie, maar dan zijn velen te preuts of te geremd om te zeggen wat ze echt willen. Hoewel, Hanna ziet eruit als 22 op dat plaatje en die doet wel wat ze wil!

Nog een klein vraagje: zijn jullie nooit bang, voor het fysieke overwicht van je man en dat hij daar in een waas van lust in doorschiet? Dat breathplay bijvoorbeeld, ik krijg al een plaatsvervangende paniekaanval bij het idee alleen al. Maar dat zal wel aan mij liggen hoor.



Nog een UTube filmpje voor jullie, Love is Strange, versie uit de film Lipstick on your Collar met Ewan Mc Gregor (van o.a. Trainspotting) liefdesliedje met Jamaicaanse overtonen.



http://www.youtube.com/watch?v=M5p9fpGxv48
Alle reacties Link kopieren
@Sahara, doorgaans neemt een D zijn verantwoordelijkheid uiterst serieus. En beschikt over zelfbeheersing. Maar nogmaals, de kick zit er ook voor een D in het genot van de sub, en dat is het hele verschil. Een D geniet niet van het slaan/overheersen van weerlozen, die dat niet zelf willen. Daar zit geen lust in voor hem/haar.



Als een D merkt dat hij/zij woede/frustratie (over iets anders bijv) aan het uitleven is, zal ie juist stoppen. Als het goed is. Dit zijn mensen die zelf uiterst bewust zijn van waar ze mee bezig zijn.



(en dit itt sommige gewone gezinnen, waar de partner getiranniseerd wordt omdat een partner zich niet in de hand heeft en eigen minderwaardigheidscomplex afreageert door geestelijk en/of lichamelijk geweld)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Bwahahahaha!!! Op dat plaatje ben ik niet hoor!

Ik ben 29 en heb mijn eigen seksuele revolutie gestart toen ik 25 was. Dus het kan wel, op jongere leeftijd. Maar er is wel echt een trigger voor nodig heb ik het idee.



Wat is preuts in jullie ogen? Ik heb heel bewust maar met 4 mannen het bed gedeeld. Ben ik nu preuts?



Dat mijn Lief in een waas van lust doorschiet bestaat niet. Hij zal nooit de controle verliezen, in geen enkele situatie. Niet door woede, angst, drank, drugs, extreme geiligheid of wat dan ook. Da's maar goed ook want doordoor weet ik dat het safe is voor mij om wel alles te laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Haha, preuts is volgens mij eerst je nachthemd aandoen en dan je kleren eronderuit frutten (zoals ik de eerste 3 maanden met mijn 1e lover)..



Preuts is in mijn ogen niks durven, je schamen, gegeneerd zijn over je naaktheid of seksualiteit (en dat was ik, maar goddank niet meer). Vond het vroeger doodeng allemaal en was er zeer verlegen in, ook in seks (en kijk nu ), ben eigenlijk dol op naaktzijn (of onder mijn rokje naakt), naaktzonnen, naaktzwemmen enz. En ook dol op seks geworden, hahaha (al heb ik nog steeds zo mijn drempeltjes)..



Maar nee, Hannaviva, 4 mannen "gehad" vind ik niet preuts hoor..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat dus helemaal niet gehad, dat ik me schaamde. Niet helemaal eerlijk van mij om te zeggen dat ik maar met 4 mannen het bed gedeeld heb, want dan heb ik het over neuken. Vozen is echt met veel meer. Was ik ook helemaal niet beschaamd over eigenlijk. Ging allemaal heel soepel en natuurlijk. Had al vrij snel zoiets van "als ze dit met me willen doen zullen ze me wel opwindend vinden".

Had ook helemaal geen afwachtende houding daarin. Was meestal degene die overging tot actie zeg maar, niet bang om te zeggen wat ik wilde en ook niet bang om ontzettend te genieten. Maar wilde absoluut dat neuken iets speciaals bleef. Dat ik dat niet zomaar aan iedereen gaf. Vind het iets heel intiems, omdat ik dan op mijn kwetsbaarst ben, voor mijn gevoel. Dat gevoel blijft ook nu nog bestaan. Het blijft speciaal. Vooral ook omdat ik nu een man heb getroffen die het niet zo vaak doet.
Alle reacties Link kopieren
Hanna, dat had ik al met zoenen.. ik was echt preuts en "netjes", (maar dan ondertussen wel een dirty mind, kon dat niet rijmen met mijzelf trouwens..maar tis toch nog goed gekomen, haha)

(je snapt dat ik heel wat in te halen heb?!)



Tja, als je het over neuken met overgave bedoelt dan snap ik dat wel. Maar dat speciale, wil je je aan iemand "geven", dat is toch denk ik ook voor een groot deel opvoeding..

Tegenwoordig kan ik dat ook met minder gevoelens voor iemand, intiem zijn. Of soms zelfs makkelijker, uit lust.



Met dat eerste vriendje was ik ook wel de initiatiefnemer, (bijv wat experimenteren, pijpen, enz), maar ik durfde niet te zeggen wat ik wilde, omdat ik dat deels ook niet wist. En zomaar genieten kon ik ook niet (en nog moeite mee soms), maar ik vertel tegenwoordig wel (meteen) open wat ik graag wil/lekker vind, wat mijn fantasieen zijn enz.. Dus in zeker zin wel geleerd te vragen (wat niet wil zeggen dat ik het ook krijg..)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al even mee, en vind het leuk hoe open er gesproken wordt over deze onderwerpen!



Een tijdje geleden kreeg ik na de seks een gesprek met mijn man over elkaars keel dichtknijpen tijdens de seks. Het was er die partij een beetje van gekomen, maar meer per ongeluk omdat ik hem gewoon wat ongelukkig vastgreep haha.

Hij heeft het vaker gedaan en vindt het echt heel geil. Ik ben er meer overna gaan denken en hij heeft het bij mij ook geprobeerd (gewoon op bed liggend om eens te kijken hoe dat voelt) en het is zo opwindend!



Nou wil ik niet zomaar gaan beginnen met elkaars keel dichtknijpen, voordat ik een beetje weet hoe dat gaat zonder elkaar meteen iets aan te doen. Hebben mensen hier tips, qua vasthouden, hoe lang, wat is geil, vroeg of vlak voor je klaarkomt?

We gaan het natuurlijk zelf allemaal uitproberen maar wil het wel een beetje veilig doen :-) hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, sorry ik moest zo hard lachen op deze opmerking:



'even nadenken hoe ik dat respectvol kan formuleren'

Wat is er nou de lol van om je vriendinnetjes rug helemaal vol striemen te zwepen? Krijgt hij daar een stijve van ofzo?



:D dit was het meest respectvolle waar je op kon komen? Geen waardeoordeel hiero hoor, maar vond het echt even heel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Het was helemaal niet als grap of spottend bedoeld hoor, maar ik wilde dat gewoon graag weten en probeerde het een beetje op een luchtige manier te brengen, weet je wel....'t is even wachten tot hannaviva hier weer langskomt, die kan je dat vast allemaal haarfijn uit de doeken doen, van dat breathplay.

Vermoed dat dat zo lekker voelt omdat je brein dan te weinig zuurstof binnenkrijgt...het lijkt me eerlijk gezegd erg gevaarlijk (maar ik weet er dan ook geen moer vanaf hoor).

Yiha, verder hartelijk welkom hier, leuk dat het topic weer boven komt drijven!
Alle reacties Link kopieren
Ja, er werd weinig gereageerd maar ik vind het een interessant topic. Ik had al eerder een topic gekregen waar ik opmerkingen kreeg als: 'Moeten wij jou nou vertellen wat je lekker vindt, omdat ik vroeg om tips qua wat ruigere seks.



Nou is het ding gewoon: als je het niet kent, weet je ook niet of je het wat vindt. Daarom vind ik dit wel leuk, ben wel geinteresseerd in meer 'aparte' dingen, maar weet gewoon niet wat er allemaal mogelijk is :-) leuk om dat ook eens te lezen. (En om te lezen dat het voor sommige mensen gewoon echt een lifestyle is!)



Dus nu is het wachten op Hannaviva geblazen!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik trouwens op andere fora tegenkom over breathplay en wurgseks gaat me echt te ver. Waarschuwingen dat het gevaarlijk is en je uitkijken met wat voor touw etc. je het doet, is (nog) veel te ver weg.



Ik wil vooral een beetje beginnend experimenteren met voorzichtig een mond/neus dichthouden en zacht de keel dichthouden zodat je een beetje in ademnood komt. Niet meteen high worden van een touw om je nek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven