Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies

03-11-2009 21:41 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren, ook op gebied van seks.



Enkele wat meer bijzondere voorkeuren:

- BDSM

- anaal

- trio's

- groepssex

- parenclubs

- swingers

- open relaties

- plassex

en zo zijn er nog wel 100-en te bedenken.



De beoefenaars en/of geïnteresseerden hebben over sommige van die voorkeuren een eigen topic hier. Uiteraard kun je daar ook met je vragen terecht.



Dit topic is bedoeld voor vragen en opmerkingen als:"Hoe kun je zoiets nou dóen? Dat is toch vies? Ik vind dat zó immoreel! Dan hou je toch niet van je partner als je dàt wil? Ik snap die mensen niet want..."

Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden wegblijven uit die specifiekere topics.



Mensen met ervaring zullen proberen je vragen te beantwoorden. Iedereen mag inspringen met vragen èn antwoorden.



Pittige discussies zullen niet geschuwd worden.



Máár! Mensen nemen de moeite je vragen te beantwoorden, je vooroordeel misschien weg te nemen, en er zijn ook mensen die dus de moeite nemen (en misschien wel al hun durf bij elkaar moeten rapen) om hun vraag te stellen en op die manier de kans bieden misverstanden en vooroordelen uit de weg te ruimen.

Laat elkaar dan ook in waarde, geen bashen, beledigen of provoceren.
Iets anders
Grappig wat je schrijft Yiha... toevallig gebeurde het mij ook een tijdje geleden. Sekspartner zocht een steuntje en had ineens zijn hand om mijn keel. Ik vond dat heel geil, wist dat zelf helemaal niet. Hij merkte aan mijn reactie hoe leuk ik het vond en ik vertelde hem later dat het best harder mocht.

Bij mijn man (sub) doe ik het ook maar dan echt goed stevig. Zo stevig dat er soms een raar geluid uit zijn keel komt (adamsappel hè?) De keel kan aardig wat hebben hoor! Je moet het zelf denk ik goed aanvoelen. En evt een gebaar afspreken als het te hard gaat! Breathe play vind ik overigens ook helemaal niks. Ik zou het nooit met touw doen ofzo, dan heb je te weinig controle, vind ik.



Maar tijdens het neuken een goed stevige hand om mijn keel.. heerlijk!



O ik zie dat je het ook hebt over neus en mond dicht houden... daar heb ik geen tips voor, dat is niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig! Ja, dat gecombineerd met een stevige hand die je polsen vasthoudt. Pff, en dan proberen om 'los te komen' (wat je natuurlijk helemaal niet wilt eigenlijk).

Zo geil. Nu al zin in vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Oi! Zitten jullie nou echt op mij te wachten? Ik weet het denk ik ook niet zo goed want ik ben altijd de ontvanger... Vanuit mijn perspectief dan maar??



Ik zou het nooit met iets anders dan een hand doen. Geen touw, geen riem, dat risico is echt veel te groot. Dat moet je echt niet willen hoor. Maar dat had je gelukkig zelf ook al bedacht.

De kick voor mij zit hem in de overgave, niet in het high ervan worden. Het is wel een leuke bijkomstigheid maar het gaat mij veel meer om de angst. Mijn Lief kijkt me altijd aan als Hij mijn keel dichtknijpt of Zijn hand over mijn mond en neus legt en de blik in Zijn ogen bepaalt de helft van het gevoel dat het mij geeft.



Het is nog nooit voorgekomen maar mocht het te ver gaan dan moet ik 'afslaan/kloppen' (zoals bij judo??) op het bed, Zijn arm of Zijn rug. Dan stopt het ook meteen.

Je hebt beiden een flinke verantwoordelijkheid. Degene die het doet moet goed opletten dat het niet te ver gaat en zou bij voorkeur moeten kunnen reanimeren. Je weet namelijk maar nooit! En de ontvanger moet wel zo helder blijven dat die het niet te ver laat gaan tot een punt dat je bewusteloos raakt. Dus wel een klein beetje je hoofd erbij houden.



Dat is het zo'n beetje. Have fun maar bedenk goed waar je mee bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sahara_desert schreef op 07 mei 2010 @ 05:30:

Heb er ook veel over nagedacht de laatste dagen en sluit me aan bij Noez. De sub-dames die hier posten hebben het allemaal heel goed uitgelegd. En ik denk nu dat heel veel vrouwen wel van iets dromen tussen bdsm en gewone seks in...



Over dominanten heb ik nog wel wat vragen (even nadenken hoe ik dat respectvol kan formuleren) geen idee of jullie daar ook antwoorden op hebben, Hanna, Suzy, Zinderend, Babsjuh ?

Wat is er nou de lol van om je vriendinnetjes rug helemaal vol striemen te zwepen? Krijgt hij daar een stijve van ofzo? En krijgt ie die dan ook als van het slaan van dieren (of kinderen, godbeterd) is dat sadisme net zo'n leefwijze als onderdanigheid? Dat is toch fascistisch?

Of is zo'n man eigenlijk een lieve schat (die van Hanna wel volgens mij of dat maak ik uit haar posts op) en is dat alleen maar een beetje weird seksueel spelletje? Maar wat is er zo stimulerend aan dan? Neuken jullie ook weleens gewoon eigenlijk? En zoenen en knuffelen, of vinden jullie daar niks aan?

Je zegt dat je heel wat hebt opgestoken over BDSM, en ej vraagt in 1 adem waar een Dom zijn plezier uithaalt, of Hij ook kan genieten van het slaan van dieren of kinderen.... ???



Nee, driewerf nee! Het gaat niet om geweld, het gaat om overgave. Voor de sub om te geven en de Dom om te ontvangen.Ik had het al eerder neergezet maar doe het speciaal voor jou nog een keer:



=======

Submission is not about sex. Submission is not something one can learn. It is not sex. It is not dirty. Submission is beauty. It is a beauty that comes from the very soul of a submissive woman. It is a breaking down of the walls built up in her lifetime, allowing the beautiful, sensual woman to come through.



Submission is not about sex, it is about sensuality. It is about trust, communication, vulnerability, caring, and honesty. It is about being the graceful, sensual, beautiful woman that resides within.



Submission is about knowing who you are, and what you want. A submissive is NOT a weak person, but just the opposite. She is strong. She is strong in herself, and in the knowledge of who she is. She NEVER submits out of weakness or desperation. She submits out of strength, love, and trust.



Submission is freedom. It is a letting go of one's self, knowing that the dominant is there to catch you if you falter. It is about pushing to be the very best one can be, not only as a submissive, but as a woman, a person, a human being. It is about learning, growing, and giving.



Please don't get me wrong. Submission is not about donning rose colored glasses, and the world is fine. Nothing worthwhile will ever come that easy.



Submission is also about pain. There is no growth without pain, lest it be a temporary growth. There is no freedom without the inner struggle to let go. There is no sensuality without breaking down the barriers that took years to put into place.

===================
Alle reacties Link kopieren
quote:Sahara_desert schreef op 11 mei 2010 @ 04:32:

Helemaal gelijk heb je Suzy, jammer is het dat zoveel mensen zo leven als anderen dat willen...maar je bent niet op de wereld om te zijn zoals anderen je hebben willen, natuurlijk. Het leven is kort, too short to fuck it up. Waarom toch dat veel vrouwen zichzelf pas vrij voelen als ze de 35-40 gepasseerd zijn? Misschien is het voor de nieuwe generatie meiden wel makkelijker? Als je jong bent heb je wel de looks en de energie, maar dan zijn velen te preuts of te geremd om te zeggen wat ze echt willen. Hoewel, Hanna ziet eruit als 22 op dat plaatje en die doet wel wat ze wil!

Nog een klein vraagje: zijn jullie nooit bang, voor het fysieke overwicht van je man en dat hij daar in een waas van lust in doorschiet? Dat breathplay bijvoorbeeld, ik krijg al een plaatsvervangende paniekaanval bij het idee alleen al. Maar dat zal wel aan mij liggen hoor.



Nog een UTube filmpje voor jullie, Love is Strange, versie uit de film Lipstick on your Collar met Ewan Mc Gregor (van o.a. Trainspotting) liefdesliedje met Jamaicaanse overtonen.



http://www.youtube.com/watch?v=M5p9fpGxv48

En ook hier...



Nee, een sub hoeft niet bang te zijn voor lichamelijk overwicht van haar Dom. Want een goede Dom zal niets doen wat tegen het belang van de sub ingaat.



Lichamelijk overwicht gebruiken is geweld, en BDSM is niet gewelddadig. Want: Safe, Sane, Consensual.





Overigens ben ik geen pijn-sub, dus zwepen e.d. komen er bij ons niet aan te pas. Wel van tijd tot tijd een hand om mijn nek, en juist het gevoel dat Hij dan letterlijk mijn leven in Zijn handen heeft... Overgave.... you get the point?
Alle reacties Link kopieren
Jep, bedankt voor je reacties, Naomi_Mara, ik dacht dat we een beetje uitgekletst waren over dit onderwerp; maar daar komt het topic weer bovendrijven, leuk! Die tekst in je voorlaatste post is prachtig trouwens. Verstandelijk kan ik het trouwens allemaal wel volgen hoor,wat jullie schrijven maar ik krijg het zelf gewoon al benauwd als het bovenste knoopje van m'n bloes dichtzit, dus ik moet er echt niet aan denken, wurgseks. Maar ieder zijn ding, respect!



Beroepshalve ben ik af en toe dominant, ik ben al heel lang paardentrainer (stomtoevallig) dus iets weet ik er wel vanaf, al heeft het dan geen moer met seks te maken.

Als je van een paard iets gedaan wilt krijgen, moet je hem het gevoel geven dat hij de mooiste en meest belangrijke van de hele wereld is. Geweld werkt niet roept alleen maar verzet op, daar krijg je een onbetrouwbaar paard van. Ze hebben vaak veel persoonlijkheid en zijn zeker tien keer zo sterk als wij mensen. Maar af & toe een aai over de manen en ze gaan voor je door het vuur!



Maar wat het een met het ander te maken hebt...geen flauw idee hoor....
Alle reacties Link kopieren
Jep, bedankt voor je reacties, Naomi_Mara, ik dacht dat we een beetje uitgekletst waren over dit onderwerp; maar daar komt het topic weer bovendrijven, leuk! Die tekst in je voorlaatste post is prachtig trouwens. Verstandelijk kan ik het trouwens allemaal wel volgen hoor,wat jullie schrijven maar ik krijg het zelf gewoon al benauwd als het bovenste knoopje van m'n bloes dichtzit, dus ik moet er echt niet aan denken, dat breathplay. Maar ieder zijn ding, respect!



Stomtoevallig en slightly off-topic; beroepshalve ben ik af en toe dominant, ik ben al heel lang paardentrainster dus iets weet ik er wel vanaf, al heeft het dan geen moer met seks te maken. Als je van een paard iets gedaan wilt krijgen, moet je hem het gevoel geven dat hij de mooiste en meest belangrijke van de hele wereld is. Geweld werkt niet goed... roept vaak alleen maar verzet op; daar krijg je dan een onbetrouwbaar paard van. Ze hebben vaak veel persoonlijkheid en zijn zeker tien keer zo sterk als wij mensen. Maar af & toe een aai over de manen en ze gaan echt voor je door het vuur!



Maar wat het een met het ander te maken hebt...geen flauw idee hoor....ach ja, het touw en de cane natuurlijk (maar hoe minder daarvan hoe beter, wat mij betreft).
Alle reacties Link kopieren
Liefde doet vaak pijn,

maar als het pijn doet uit liefde,

wordt de liefde groter dan de pijn,

de pijn wordt dan liefde
Alle reacties Link kopieren
@sahara_desert: dat heb ik ook,een koltrui draag ik niet want te verstikkend. Maar Zijn hand om mijn nek, mmm!



@Rain Storm: die is mooi!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, mijn vriend en ik hebben kinky seks ontddekt en willen hierin verder gaan. In deze context heb ik een vraag over waxing.



Zijn er dingen waar ik echt op moet letten bij waxing?



Ik kan me zo voorstellen dat het niet verstandig is de wax direct op je geslachtsdeel te laten vallen, maar ik zou bijvoorbeeld wel heel graag een beetje kaarsvet op z'n tepel willen laten vallen. Ik heb de site bekeken die in de OP staat (albanypowerexhange) en zie daar dat 3 inches de ideale hoogte is, maar ik ben niet bijster goed in Engelse afmetingen. Volgens mij staat dit gelijk aan ongeveer een meter.. Klopt dat? Ik had hem gisteren aan mijn bed vastgebonden en geblinddoekt.. Wilde toen ook al experimenteren met waxing, maar de lont was ingegrgoeid en de oude kaars afgebroken



Jullie antwoord zou ik zeer op prijs stellen!
Alle reacties Link kopieren
THC: ik ken een liedje waarin over het mannelijk geslachstdeel wordt gezongen:"I need 7 inches or more....".



Volgens mij is 3 inch bijna 10cm maar ik kan het mis hebben.
Alle reacties Link kopieren
En als de lont is ingegroeid in zijn tepel ben je voor de eerste keer misschien wat ver gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 03 november 2010 @ 13:15:

THC: ik ken een liedje waarin over het mannelijk geslachstdeel wordt gezongen:"I need 7 inches or more....".



Volgens mij is 3 inch bijna 10cm maar ik kan het mis hebben.



Bwhaha, oeps! Je hebt helemaal gelijk. Zit niet helemaal op te letten.



Ik bedoelde de lont ingegroeid in de kaars, smartass
Alle reacties Link kopieren
Oh, gelukkig maar.
HC, ik heb er zelf geen ervaring mee maar weet wel dat niet elke kaars er geschikt voor is. Ik meen dat gekleurde kaarsen veel heter zijn dan gewone witte kaarsen. Maar wellicht dat een ervaren iemand daar wat meer over kwijt kan.



En verder, probeer het eerst eens op je eigen arm of hand, dan weet je hoe warm het is en welke hoogte je een beetje moet beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Bloem, goede tip.
quote:The_Heart_Collector schreef op 03 november 2010 @ 13:06:

Zijn er dingen waar ik echt op moet letten bij waxing?



Ik kan me zo voorstellen dat het niet verstandig is de wax direct op je geslachtsdeel te laten vallen, maar ik zou bijvoorbeeld wel heel graag een beetje kaarsvet op z'n tepel willen laten vallen. Ik heb de site bekeken die in de OP staat (albanypowerexhange) en zie daar dat 3 inches de ideale hoogte is, maar ik ben niet bijster goed in Engelse afmetingen. Volgens mij staat dit gelijk aan ongeveer een meter.. Klopt dat? Ik had hem gisteren aan mijn bed vastgebonden en geblinddoekt.. Wilde toen ook al experimenteren met waxing, maar de lont was ingegrgoeid en de oude kaars afgebroken

Je kan met gemak zo her en der kaarsvet druppelen en juist ook op zijn tepels. De tip van Bloem is een goede, test even bij jezelf, want het verschilt per kaars hoe warm die kaars wordt. Het staat me bij dat ik wel eens gelezen heb waxinelichtjes juist het meest heet worden, dus dat je die beter niet kan gebruiken. Maar als je gewoon een normale kaars gebruikt, werkt dat prima hoor.

Let ook vooral op zijn reacties. Als je ziet dat hij het zwaar heeft, hou je de kaars weer wat hoger, zodat het kaarsvet wat neerkomt alweer meer is afgekoeld en zo kan je variëren in warmte van het kaarsvet. Als je ziet dat het hem goed afgaat, kan je de kaars dus ook weer langzaam aan wat lager houden. Gewoon een beetje spelen met de hoogte.



Je kan volgens mij ook prima op zijn ballen of zelfs pik laten vallen, maar dat zou ik zeker niet meteen doen. Je ziet vanzelf wel wat hij wel en niet kan hebben, als je daar in de buurt gaat druppelen, en misschien kom je daar niet eens aan toe, omdat hij het misschien wel erg pijnlijk vindt en je het niet wil gokken daar in de buurt te komen.
Alle reacties Link kopieren
Over een bijzondere voorkeur gesproken...

Ik heb sinds kort een relatie met een man die het geil vindt als ik ballonnen opblaas. Hij zou het liefst zien dat ik ze opblaas tot ze knallen, maar daar heb ik juist een enorme hekel aan, dus voorlopig doe ik dat niet.

Hij heeft een enorme verzameling van grote ballonnen. Zoveel dat ik me afvraag waar we die ooit voor gaan gebruiken/ waar hij die voor heeft aangeschaft.
HC, namens Zinderend nog deze toevoeging:

Bijenwaskaarsen worden veel te heet en waxinelichtjes zijn gevaarlijk i.v.m. het ijzertje. Beide zijn dus uit den boze!

De allergoedkoopste kaarsen van de kruitvat of blokker zijn het beste.



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Aan het advies van Zinderend/CakeCup wil ik graag nog toevoegen dat gekleurde kaarsen ook te vermijden zijn. Met name die een gekleurd randje hebben (dus wit van binnen). De kleurstof wordt namelijk veel heter als de was.



Kaarsen die door en door gekleurd zijn kunnen vaak wel, maar die kom je maar weinig meer tegen tegenwoordig. Niet in het goedkopere segment iig.



Er zijn ook kaarsen op de markt die "veranderen" in een soort massage-olie als je ze aansteekt. Ik heb er hier een staan maar nog niet uitgeprobeerd. Maar ik kan me zo voorstellen dat dat misschien nog prettiger is voor eerste experimenten.
Alle reacties Link kopieren
Muchas gracias CakeCup, Zinderend & Veronicas.



Ik ken eigenlijk alleen die kaarsen die dan veranderen in een soort geurolie en daarna weer hard worden. Maar die zal ik maar niet proberen, want volgens mij blijft die substantie dan heel erg heet. Ik zal eens kijken of ik zo'n dergelijke kaars waar Veronicas het over heeft, kan vinden hier in de buurt.



Laat ik overigens toevallig nou nog kaarsen hebben die geheel rood zijn. Ik ga het van de week gewoon eens proberen op mijn eigen huid. Eerst mijn hand en dan mijn bovenbeen of misschien voorzichtig rond mijn lies, in verband met gevoeligheid van de huid.



Waxinelichtjes doe ik sowieso niet. Ik heb een keer meegemaakt dat zo'n ding uit het niets in de brand ging, dus dat zegt me voldoende over de temperatuur.



Het klinkt in ieder geval heel erg spannend en zeker iets om (zij het voorzichtig) uit te proberen en wat CakeCup al aangeeft; goed zijn reacties in de gaten blijven houden.



Nogmaals veel dank voor jullie tips, daar ga ik mee aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjha schreef op 03 november 2010 @ 23:44:

Over een bijzondere voorkeur gesproken...

Ik heb sinds kort een relatie met een man die het geil vindt als ik ballonnen opblaas. Hij zou het liefst zien dat ik ze opblaas tot ze knallen, maar daar heb ik juist een enorme hekel aan, dus voorlopig doe ik dat niet.

Hij heeft een enorme verzameling van grote ballonnen. Zoveel dat ik me afvraag waar we die ooit voor gaan gebruiken/ waar hij die voor heeft aangeschaft.



Da's best wel eh........ apart, ja.

Zijn dat dan nog een speciaal soort ballonnen,of gewone Bart Smit dingen?

En hij bewaart ze? Dus het is niet alleen het blazen zelf wat hem opwindt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@Marjha: ik heb bij de Efteling wel eens een man in een clownspak gezien met allemaal ballonnen aan touwtjes. Is dat 'm?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjha schreef op 03 november 2010 @ 23:44:

Over een bijzondere voorkeur gesproken...

Ik heb sinds kort een relatie met een man die het geil vindt als ik ballonnen opblaas. Hij zou het liefst zien dat ik ze opblaas tot ze knallen, maar daar heb ik juist een enorme hekel aan, dus voorlopig doe ik dat niet.

Hij heeft een enorme verzameling van grote ballonnen. Zoveel dat ik me afvraag waar we die ooit voor gaan gebruiken/ waar hij die voor heeft aangeschaft.Erg bijzonder, maar het staat vast wel feestelijk in de slaapkamer, al die ballonnen
Alle reacties Link kopieren
balonnenseks. maak me gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven