Brandt zaad bij jou in de keel?

10-10-2014 23:56 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben oprecht nieuwsgierig!

Brandt zaad bij jou in de keel?

Totaal aantal stemmen: 22

Ja (18%)
Nee (64%)
Een beetje (18%)
Twee uur geleden nog niet!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:kwakje schreef op 11 oktober 2014 @ 00:48:

[...]





Ik schaam me oprecht.Geen komkommer maar kwakkeltijd?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik word al misselijk van de gedachte. Ik laat een man nooit klaarkomen in mijn mond.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Het lukt mij niet om in mijn mond klaar te komen dus ik weet het niet

Ik heb alles al geprobeerd, yoga, gymlessen gevolgd, en als ik spuit komt het overal maar in mijn mond lukt maar niet.

Ik zou het trouwens ook niet willen
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 11 oktober 2014 @ 02:26:

Ik word al misselijk van de gedachte. Ik laat een man nooit klaarkomen in mijn mond.Ik vind dat maar half werk, als een vrouw je klaarpijpt maar daarna lullig gaat doen over het zaad. Hoe vervelend kan het zijn om zo'n klein kwakje door te slikken denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Doe het zelf eens zou ik zeggen ;)





Ja ik vind het ook een branderig gevoel geven. Daarom doe ik het niet meer.
Nee, geen branderigheid. Wel vies, ik hou ook niet van snotjes die in mijn keel vast komen te zitten. Ik slik dus niet maar spuug het uit en spoel mijn mond.
quote:Thordis schreef op 11 oktober 2014 @ 00:05:

Ik heb een quote voor je die je kunt inzetten bij weigerende vrouwen:



'Slikken kreng, het is geen accuzuur!'



(Vaak voorafgegaan door het poëtische 'zuigen kreng, het is geen praatpaal').Goede tip, ga ik eens proberen
quote:tobe2014 schreef op 11 oktober 2014 @ 10:44:

[...]





Ik vind dat maar half werk, als een vrouw je klaarpijpt maar daarna lullig gaat doen over het zaad. Hoe vervelend kan het zijn om zo'n klein kwakje door te slikken denk ik dan.Heb je het zelf al eens doorgeslikt? Probeer dat eerst maar eens en kom dan hier terug
quote:GateKeeper schreef op 11 oktober 2014 @ 00:42:

Mijn man mag niet meer klaarkomen totdat

zijn piemelhatsjoe niet meer zo plakt.Hahaha "piemelhatsjoe"
Alle reacties Link kopieren
Het brandt niet, misschien te veel peper in zijn eten?

Ik slik het soms door, maar het smaakt niet altijd even lekker.
quote:jajajade49 schreef op 11 oktober 2014 @ 11:22:

Het brandt niet, misschien te veel peper in zijn eten?

Ik slik het soms door, maar het smaakt niet altijd even lekker.Oprechte vraag : smaakt het weleens echt lekker dan?
Manzaad was het hier toch? En piemelhatsjoe?
Alle reacties Link kopieren
Ja, soms wel, afhankelijk van wat partner gegeten en gedronken heeft.

Soms zoetig, soms wat zout. Heb liever de zoete variant.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 11 oktober 2014 @ 11:16:

[...]





Hahaha "piemelhatsjoe"



De geboorte van piemelhatjoe was legendarisch, puik stukje forumgeschiedenis.



De piemel-hatjoe van mijn man
Nou en of het kan branden in je keel, dat kan de hele nacht aanhouden, ligt enorm aan de man. Ik heb trouwens het idee dat het effect van eten en drinken overrated is. De ene man is bitter, de ander zoet of zoutig. En soms is het inderdaad ontzettend lekker. (en geil)
quote:kerol schreef op 11 oktober 2014 @ 11:43:

[...]





De geboorte van piemelhatjoe was legendarisch, puik stukje forumgeschiedenis.



De piemel-hatjoe van mijn manHaha! Bedankt, ik ga gelijk lezen!
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2014 @ 11:44:

Nou en of het kan branden in je keel, dat kan de hele nacht aanhouden, ligt enorm aan de man. Ik heb trouwens het idee dat het effect van eten en drinken overrated is. De ene man is bitter, de ander zoet of zoutig. En soms is het inderdaad ontzettend lekker. (en geil)



Maar is het niet ontzettend lekker, vanwege die geilheid? Kan me niet voorstellen dat de smaak letterlijk....brrrr. ..

oké nu lezen over het ontstaan van de piemelhatsjoe!
Piemel hatsjoe... Jakkes. Zaad is idd soms net een snottebelletje. Na een tijdje plakt het minder vanwege enzymen enzo. Maar branderig... Die was nieuw voor mij. Kennelijk hebben meer er last van.
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 11 oktober 2014 @ 10:44:

[...]





Ik vind dat maar half werk, als een vrouw je klaarpijpt maar daarna lullig gaat doen over het zaad. Hoe vervelend kan het zijn om zo'n klein kwakje door te slikken denk ik dan.Dat vind ik nou ook. Al die kerels die na het rukken met zakdoekjes of sokken in de weer gaan zijn ook van die watjes, gewoon oplikken en doorslikken die handel.
Heerlijk geil als je slikt en dan die dankbare blik erna...!



Ik zou het voor geen goud willen missen...! Maar ja ik ben gek op seks en dan vooral ranzige geile neuk seks die twee uur duurt.



Maar ach elke gek zijn gebrek!
Alle reacties Link kopieren
nee, maar sambal wel
Alle reacties Link kopieren
Alleen als hij tussendoor een glaasje sinaasappelsap drinkt bij fanta dan weer geen last van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 11 oktober 2014 @ 11:01:

[...]





Heb je het zelf al eens doorgeslikt? Probeer dat eerst maar eens en kom dan hier terug

Luister, pijpen is een vrouwentaak. Ik vraag jou ook niet om een kutje te likken, maar ik kom hier ook niet klagen over de aparte geurtjes en smaakjes die ik heb opgelikt.

Ik zie het probleem echt niet van zo'n klein hapje zaad inslikken. Wat zal het zijn, nog geen lepel vol. Zie het als een beetje saladedressing, laat het gewoon lekker je keel in glijden.
Misschien ben je er allergisch voor, brandt het ook als hij in je klaarkomt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven