Contact alleen voor seks

06-07-2014 16:05 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met contact voor alleen de seks. Ik ken iemand nu al een tijdje en we hebben gedate, maar werd niks. Nu hebben we laatst wel twee keer gevreeen, omdat we daar zin in hadden. We hebben het er ook over gehad om even geen anderen te zien (of mee te seksen) zodat we het onveilig kunnen doen (na test), maar ik twijfel nu of ik dit wel wil.

Ik vind hem een fijn mens en de seks was ook lekker. Ik denk alleen dat ik er uiteindelijk niet gelukkig van word om alleen seks te hebben. Niet dat ik meer van hem wil, maar wel is het een verlangen om een relatie te hebben. Ben bang dat ik er uiteindelijk dus niet gelukkig van word. Aan de andere kant is seks leuk/lekker en kun je af en toe dan samen genieten.....



Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind SV nog tot daar aan toe, maar waarom wil hij dat onveilig. Ik vind dat een dubieus voorstel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Echt alléén maar voor de seks vind ik een beetje kaal. Bovendien vind ik seks ook gewoon fijner als het niet alleen voor de lust is maar als ik iemand ook als persoon mag en waardeer en interessant vind.



Ik ben meer van de friendship with benefits. Dus dat het contact niet alleen maar op seks is gericht, maar ook gewoon gezellig wat afspreken, leuke dingen doen, een goed gesprek, vakanties, enzovoort. 9 v/d 10 keer komt daar dan ook seks bij kijken maar dat hoeft niet altijd. Geen verwachtingen of verantwoordelijkheden, en geen exclusiviteit.



Bevalt mij uitstekend. Het bezitterige of controlerende wat je vaak in 'normale' relaties ziet, blijft hierdoor achterwege. Terwijl ik echt wel een hele waardevolle band heb met enkele dames, het voelt voor mij absoluut niet als een mager surrogaat voor een 'echte' relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:maggie1978 schreef op 06 juli 2014 @ 16:05: We hebben het er ook over gehad om even geen anderen te zien (of mee te seksen) zodat we het onveilig kunnen doen (na test), maar ik twijfel nu of ik dit wel wil.

Is de onveilige seks met hem het jou waard om daardoor geen dates te hebben met wie jij wèl een vaste relatie kunt aangaan?



Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik met een scharrel altijd veilig doen en ook doorgaan met daten voor die vaste relatie die jij zo graag wilt.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 06 juli 2014 @ 16:30:

Ik ben meer van de friendship with benefits. Dus dat het contact niet alleen maar op seks is gericht, maar ook gewoon gezellig wat afspreken, leuke dingen doen, een goed gesprek, vakanties, enzovoort.maar wat is dan nog het verschil met een relatie?
That's a fine looking high horse
quote:dalliance schreef op 06 juli 2014 @ 16:36:

[...]



maar wat is dan nog het verschil met een relatie?Dat je geen verplichtingen naar elkaar hebt t.a.v. bijvoorbeeld bezoekjes aan de schoonfamilie, of feestjes van het werk. Alleen de lusten, geen lasten.
quote:viva-amber schreef op 06 juli 2014 @ 16:25:

Ik vind SV nog tot daar aan toe, maar waarom wil hij dat onveilig. Ik vind dat een dubieus voorstel.Eens. Ik zou er niet mee instemmen, TO.
Alle reacties Link kopieren
Je wee niet of je SV je trouw is en waarom is trouw belangrijk wanneer je alleen seks deelt. Ik zie met regelmaat topics van vrouwen die onverwacht zwanger zijn geraakt of die een SOA hebben omdat hun SV/getrouwde minnaar er toch anderen op na hield.



Ik zou voor jezelf goed bepalen wat voor jou belangrijk is en daar vanuit gaan. Indien hij dat niet wil ga dan verder.



Een minnaar is leuk maar dan zou ik wel voor mij eigen gezondheid kiezen en ook voor mijn vrijheid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het verhaaltje wat deze man ophangt klinkt nogal player-achtig. Ik zou hem niet vertrouwen. Bovendien probeert hij een vorm van controle over jou uit te oefenen door op deze manier te stellen dat jij geen seks met anderen mag hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 06 juli 2014 @ 16:41:

[...]





Dat je geen verplichtingen naar elkaar hebt t.a.v. bijvoorbeeld bezoekjes aan de schoonfamilie, of feestjes van het werk. Alleen de lusten, geen lasten.ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik iemand zou kennen waar ik me fysiek tot aangetrokken voel, en die ik verder ook leuk genoeg vind om een hele week mee door te brengen, maar die ik niet wil voorstellen aan mijn ouders of vrienden.
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
ik heb overigens wel ervaring met iemand voor de seks, en het beviel me uitstekend. maar wij hebben nooit bij elkaar geslapen of andere dingen samen gedaan, behalve samen eten of een wijntje drinken oid. het doel van iedere samenkomst was altijd seks. het werkte voor mij, omdat ik niet op zoek was naar een relatie of iets vasts, dus ik kan me voorstellen dat dit voor jou niet gaat werken. zeker omdat je het niet met anderen mag doen, en je dus niet tijdens je SV rond kunt kijken naar serieus datemateriaal.
That's a fine looking high horse
quote:dalliance schreef op 06 juli 2014 @ 16:48:

[...]



ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik iemand zou kennen waar ik me fysiek tot aangetrokken voel, en die ik verder ook leuk genoeg vind om een hele week mee door te brengen, maar die ik niet wil voorstellen aan mijn ouders of vrienden.Dat kan. Zelf zit ik niet te wachten op een 'relatie' die mij aan zijn familie wil voorstellen. Dan zou ik een RFR doen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom probeert hij eigenlijk seksuele trouw bij jou af te dwingen?



Ik vermoed dat deze man egocentrisch is.

Hij krijgt veel genot tijdens het neuken zonder condoom.

Jij krijgt geen kans op iemand die wel een serieuze relatie met jou wil.

Zo lijkt hij jou alleen beschikbaar voor hem te maken.



Maakt zonder condoom voor jou veel verschil in gevoel?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Uh... TO schrijft 'we hebben het erover gehad om niet met anderen te seksen'. Ik lees nergens dat hij dat haar probeert op te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Overigens bedoel ik met onveilig: "zonder condoom", ik heb een spiraaltje. Het was mijn voorstel dat als we het zonder condoom zouden doen, dat hij zich dan eerst gaat testen...en dat we even geen seks met anderen hebben (anders heeft het testen ook geen zin). Maargoed, dit is bijzaak, we zouden het net zo goed met condoom kunnen doen (is alleen minder fijn).



Bedankt voor de reacties nogmaals, ik ben bang dat ik uiteindelijk toch teleurgesteld zou zijn (niet omdat ik meer van hem wil, maar omdat ik uberhaupt meer wil).



Highlander, bedankt, je hebt gelijk...op deze manier minder kans iemand te ontmoeten met wie ik wel een relatie zou kunnen beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Uh, ja, zonder condoom is echt wel veel fijner.....geen onderbreking en geen stuk rubber ertussen
Precies
Alle reacties Link kopieren
Maggie, ik heb jou verkeerd begrepen.

Ik begreep uit jouw openingstekst dat jij zolang jij het zonder condoom met hem doet jij het alleen met hem doet en al jouw andere dates achterwege laat.



Uit jouw laatste bericht lees ik dat de seksuele trouw alleen duurt zolang de soa test gaande is.

Dan nog zou ik het altijd met condoom blijven doen.

Je weet niet met wie hij of jij het nog meer gaat (willen) doen ná de soa test.

Laat jouw gezondheid voorgaan op jouw genot.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Niet alle mannen zijn klootzakken hè. Present company included ofcourse.
Alle reacties Link kopieren
Nee, wacht....nu wordt het onnodig ingewikkeld....(iets met communicatie tussen man en vrouw? hahaha).



Ik leg het niet goed uit, nog een poging: we hebben gevreeën, en hadden het idee opgevat om dat vaker te gaan doen. Echter: zonder condoom is fijner, dus hebben we de mogelijkheid besproken dat hij zich gaat testen (ik heb t al gedaan tijdje terug) en dat we het, na de test, zonder kunnen doen. En dan wel een tijdje alleen met elkaar vrijen, omdat het gedoe met testen anders ook omslachtig is....dan wil je het ook een tijdje zonder condoom kunnen doen samen (en daarvoor is seksuele trouw nodig).



Is het nu duidelijker? Sowieso gebruik ik zeker teveel woorden?
Alle reacties Link kopieren
quote:maggie1978 schreef op 06 juli 2014 @ 17:02:

Bedankt voor de reacties. Overigens bedoel ik met onveilig: "zonder condoom", ik heb een spiraaltje.

Een spiraaltje is ook onveilig, gebruik een condoom. En dat is helemaal niet minder lekker dat heb ik ervaren als man.



Maar voor mij is contact voor alleen maar de sex of vriendschap++ het niet. Je gaat toch een soort emotioneel gevoel krijgen althans zo ervaarde ik het met vrouwen die mij wel lekker vonden maar toch geen relatie wilde. Maar misschien kun jij dat makkelijker loskoppelen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, teveel woorden.



Jij gaat dus seksuele trouw aan met een losse verkering?

Hoe ga jij dat dan doen in jouw (seks)dates met potentiële serieuze vaste verkeringen dan?



Zelf gebruik ik altijd de dunste condoom, ook lekker.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat is de vraag. Dat is precies waar dit topic over gaat, ervaringen hierover. Want ik vermoed dus ook dat ik dat niet *kan*/wil....omdat het me ook uiteindelijk niet gelukkig maakt......
Alle reacties Link kopieren
Tja, highlander....ik denk dat ik dan niet zou daten....of het met hem afbreken als ik iemand ontmoet waar ik verliefd op kan worden.....maar het risico is groot dat ik niet zou gaan daten en de kans iemand te ontmoeten kleiner maak (niet dat die nu zo enorm groot is maargoed).
Alle reacties Link kopieren
@maggie: Zie maar of je het bevalt of niet. Je kan het proberen toch, zoals je nu al doet?

Bij mij beviel het voor een keer of 6 (waren toen exclusief voor elkaar, maar ook uitgesproken geen relatie te willen).. daarna miste ik plotseling tijdens/rond de seks de diepere band, vertrouwen, m`n hart ècht openstellen en een toekomst bouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven