De Nederlnadse man...

16-08-2014 01:00 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
...heeft geen sexappeal, want ze zijn saai, terughoudend, bescheiden en dat blijkt uit alles wat ze in bed te bieden hebben. Met welke buitenlandse man lig jij het liefst in bed? Uiteraard graag met een toelichting.

Wie zijn de geilste mannen?

Totaal aantal stemmen: 67

Toch de Nederlanders. (43%)
of de Turken... (4%)
misschien de Marokkanen (9%)
... de Surinamers (3%)
Antilianen (3%)
Afrikanen (1%)
Aziaten (4%)
Latino's (3%)
Fransen (3%)
Italianen (1%)
Grieken (1%)
Spanjaarden (4%)
Russen (1%)
Scandinaviërs (6%)
de Britten (7%)
.. of komen ze uit het Midden Oosten? (3%)
Alle reacties Link kopieren
Het liefst met mannen uit Liechtenstein.
Alle reacties Link kopieren
quote:K.Ninchen schreef op 16 augustus 2014 @ 01:02:

Het liefst met mannen uit Liechtenstein.Voor de overige mensen die reageren: graag een serieuze reactie met een toelichting!
Je praat onzin, jij hoopt vast dat je hier te horen krijgt dat Nederlandse mannen slecht zijn in bed omdat je zelf waarschijnlijk een buitenlander bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 augustus 2014 @ 01:05:

Je praat onzin, jij hoopt vast dat je hier te horen krijgt dat Nederlandse mannen slecht zijn in bed omdat je zelf waarschijnlijk een buitenlander bent.Het klopt dat ik een buitenlander ben. Mijn vader is een Surinamer en mijn moeder komt uit Liechtenstein. Vandaar mijn keuze voor mijn voor- en achternaam. Uit ervaringen met Nederlandse mannen kan ik oprecht zeggen dat ze saai zijn en uit ervaringen met buitenlanders het tegenovergestelde. Nu wil ik jullie mening horen!
quote:boylichtenstein schreef op 16 augustus 2014 @ 01:19:

[...]



Het klopt dat ik een buitenlander ben. Mijn vader is een Surinamer en mijn moeder komt uit Liechtenstein. Vandaar mijn keuze voor mijn voor- en achternaam. Uit ervaringen met Nederlandse mannen kan ik oprecht zeggen dat ze saai zijn en uit ervaringen met buitenlanders het tegenovergestelde. Nu wil ik jullie mening horen!Even voor de duidelijkheid, je had zelf ervaring met zowel Nederlandse als buitenlandse mannen in bed. Je bent dus homo? Of heb je het alleen maar van horen zeggen?
Alle reacties Link kopieren
lig het liefst in bed met een Jood/Israeli





en daarom moeten moslims met hun poten van joden afblijven, anders heb ik niks meer te neuken
Nou dan ga ik morgen samen met mijn boeren-hollandse vent zijn stamboom eens doorspitten. Daar moet wel exotisch bloed inzitten want het is alles behalve een saaie dropveter. En in bed al helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 augustus 2014 @ 01:23:

[...]



Even voor de duidelijkheid, je had zelf ervaring met zowel Nederlandse als buitenlandse mannen in bed. Je bent dus homo? Of heb je het alleen maar van horen zeggen?

Je hebt de verkeerde conclusies getrokken. Hoewel ik mezelf Boy noem, ben ik een vrouw. Uiteraard heb ik nog nooit in bed gelegen met een man. Alles wat ik schrijf heb ik van horen zeggen.



De enige exotische man waar jij aan gedacht hebt is zeker de neger uit Venlo ook wel bekend als Geert Wilders? Dat wordt wel duidelijk uit je politiek incorrecte reacties door het gebruik van de termen 'homo' en 'buitenlander'.
quote:boylichtenstein schreef op 16 augustus 2014 @ 01:19:

[...]



Nu wil ik jullie mening horen!Nounoututtut... wat een dwingende boel. En als je die niet krijgt wat ga je dan doen? Heel hard janken en stampvoeten?
Alle reacties Link kopieren
Zonder bijbedoelingen of iets maar ik vind je nickname keuze "boy" erg vreemd als je een vrouw bent..



On Topic: Er genoeg Nederlandse wilde beesten in bed en genoeg Buitenlandse drooglopers..
Either take me as I am, or watch me as I go.
Alle reacties Link kopieren
Dan mag ik volgens mij de conclusie trekken dat ik een perfecte Nederlandse vriend heb! Wat een geluk.
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en een antwoord op je vraag. Ik wil uberhaupt niet met een buitenlandse man in bed liggen, puur omdat ik een zeldzame man heb.(als ik je rare constatering moet geloven)
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 16 augustus 2014 @ 01:44:

[...]



Nounoututtut... wat een dwingende boel. En als je die niet krijgt wat ga je dan doen? Heel hard janken en stampvoeten?Niet dwingend, maar aanmoedigend als in de gebiedende wijs: geef je mening!
Gebiedend geef je mening? Doe effe normaal.

Er bestaan trouwens geen nederlnadse mannen. Tenminste, ik ken ze niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:qoesje schreef op 16 augustus 2014 @ 01:49:

Zonder bijbedoelingen of iets maar ik vind je nickname keuze "boy" erg vreemd als je een vrouw bent..



Ik ben een man. Weleens van ironie gehoord?
quote:boylichtenstein schreef op 16 augustus 2014 @ 01:43:

[...]



Je hebt de verkeerde conclusies getrokken. Hoewel ik mezelf Boy noem, ben ik een vrouw. Uiteraard heb ik nog nooit in bed gelegen met een man. Alles wat ik schrijf heb ik van horen zeggen.



De enige exotische man waar jij aan gedacht hebt is zeker de neger uit Venlo ook wel bekend als Geert Wilders? Dat wordt wel duidelijk uit je politiek incorrecte reacties door het gebruik van de termen 'homo' en 'buitenlander'.Ah, ben je er zo 1, zo eentje vol veronderstellingen over ingebeelde discriminatie. Heb je mooi fout, ik heb een heel mooi buitenlands exemplaar aan de haak geslagen ( ik houd mijn seksleven prive, zelfs op een forum) en heb er de prachtigste bruin getinte kindjes van en homo staat ook gewoon in de dikke van Dale. Niks politiek incorrects. Homo's en lesbo's noemen zichzelf ook zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 01:57 Gebiedend geef je mening? Doe effe normaal.

Er bestaan trouwens geen nederlnadse mannen. Tenminste, ik ken ze niet! Hahahaha!
Either take me as I am, or watch me as I go.
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op zaterdag 16 augustus 2014 02:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="qoesje in "De Nederlnadse man..."" class="messagelink">qoesje schreef op 16 augustus 2014 @ 01:49</a>:</b>

Zonder bijbedoelingen of iets maar ik vind je nickname keuze "boy" erg vreemd als je een vrouw bent..



</div></blockquote>Ik ben een man. Weleens van ironie gehoord? Nee.. Nooit van gehoord? Wat betekent dat woord? Dat jij een transgender bent?
Either take me as I am, or watch me as I go.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 augustus 2014 @ 02:02:

[...]



Ah, ben je er zo 1, zo eentje vol veronderstellingen over ingebeelde discriminatie. Heb je mooi fout, ik heb een heel mooi buitenlands exemplaar aan de haak geslagen ( ik houd mijn seksleven prive, zelfs op een forum) en heb er de prachtigste bruin getinte kindjes van en homo staat ook gewoon in de dikke van Dale. Niks politiek incorrects. Homo's en lesbo's noemen zichzelf ook zo.Mijn excuses dat ik verondersteld heb dat je racistisch bent. Fantastisch dat je kinderen hebt. Overigens stel ik er prijs op dat jij je kinderen opvoedt met de politieke correcte termen zoals homoseksueel en lesbisch. Het woord neger staat ook in Dikke van Dale dus het is geen argument om de woorden homo en lesbo te mogen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:qoesje schreef op 16 augustus 2014 @ 02:11:

[...]





Nee.. Nooit van gehoord? Wat betekent dat woord? Dat jij een transgender bent? Ik ben geen transgender, Treurig dat je één van de meest gemarginaliseerde groepen in onze samenleving moet bespotten, Dapper hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig, ben je weggejorist op Geenstijl?
Alle reacties Link kopieren
Ik stel alleen een vraag, maar goed.

Succes in je leven verder met het corrigeren van anderen mensen en hun mening.
Either take me as I am, or watch me as I go.
Mijn ervaring is dat Nederlandse mannen denken dat ze goed zijn in bed en vooral heel erg veel opscheppen maar een klit niet van een navel kunnen onderscheiden.



Mijn ervaringen met buitenlandse mannen ( 1 surinamer en ik ben samen met een latino) zijn dat ze niet opscheppen maar het wel goed kunnen.
quote:boylichtenstein schreef op 16 augustus 2014 @ 02:15:

[...]





Mijn excuses dat ik verondersteld heb dat je racistisch bent. Fantastisch dat je kinderen hebt. Overigens stel ik er prijs op dat jij je kinderen opvoedt met de politieke correcte termen zoals homoseksueel en lesbisch. Het woord neger staat ook in Dikke van Dale dus het is geen argument om de woorden homo en lesbo te mogen gebruiken.Neger, homo, lesbisch. Dat zijn woorden die hier zonder ook maar met 1 gedachte aan discriminatie wordt gebruikt. Zelfs het blad 'l homo ( voor homo's) gebruikt het woord homo. Ik voed mijn kinderen niet politiek correct op. Ik voed mijn kinderen op met de gouden regel dat iedereen gelijk is en dat iedereen mag zijn wie die wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven