De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

18-08-2014 23:56 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geinspireerd door het topic 'de Nederlandse man'. Wat vind men in Nederland van de Nederlandse vrouw? Zijn Nederlandse vrouwen de ideale droomvrouwen voor de Nederlanders en Medelanders? Of liever toch een exotische Latina of Aziaat? En waarom dan wel?



Ik heb dit topic in de sekspijler geplaatst omdat de originele topic hier ook in staat, maar vaak komt er natuurlijk meer bij kijken dan pure dierlijke aantrekkingskracht. Om eventuele discussie te voorkomen zal ik bij voorbaat melden dat dit uiteraard een generalisatie is en dat iedere individu natuurlijk uniek.



Er zijn natuurlijk te veel nationaliteiten om op te noemen. Om die reden noem ik alleen nationaliteiten in de poll waarvan ik denk dat er grote aantallen in Nederland wonen en misschien een paar willekeurige nationaliteiten per werelddeel en misschien een paar generalisaties per regio (Midden Oosten, Scandinavie etc.). De rest zal ik helaas onder 'overige' nationaliteiten moeten plaatsen.

De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

Totaal aantal stemmen: 231

De Nederlandse vrouw (32%)
De Spaanse vrouw (5%)
De Italiaanse vrouw (4%)
De Britse vrouw (1%)
De Franse vrouw (2%)
De Poolse vrouw (0%)
De Russische vrouw (3%)
Overige Oost Europese landen (3%)
De Marokkaanse vrouw (9%)
De Turkse vrouw (2%)
De Surinaamse vrouw (3%)
De Antiliaanse vrouw (1%)
De Scandinavische vrouw (5%)
De vrouw uit het Midden Oosten (3%)
De Braziliaanse Vrouw (4%)
De Zuid-Amerikaanse vrouw (5%)
De Noord-Amerikaanse vrouw Geen stemmen
De Chinese vrouw (1%)
De Japanse vrouw (2%)
De Thaise vrouw (1%)
De Vietnamese vrouw (1%)
De Indische vrouw (4%)
De Indonesische vrouw (3%)
De Afrikaanse vrouw (3%)
Overige Nationaliteiten (3%)
Duitse vrouw ontbreekt
Lastig....



Ik ben slecht in keuzes maken, ga toch voor overige nationaliteiten
En Afrika is een continent geen nationaliteit. Het scheelt nogal of je het over Egypte hebt of Nigeria
Waar valt de Afro-Amerikaanse vrouw onder? Dan weet ik ff waar ik straks moet kijken hoe ik in de markt lig .
Alle reacties Link kopieren
Wat een serieuze vragen op dit tijdstip.
Japan? heeft ook geen vrouwen zeker?
En Braziliaanse vrouwen zijn anders dan Zuid-Amerikaanse vrouwen?



Ik heb nog nooit zo'n ingewikkelde poll gezien
Beter had je er dit van gemaakt:



Nederlandse vrouw mooi?

Ja

Nee

Weet niet
Ik kies trouwens voor de Nederlandse vrouw. Als je kiest mooi te vinden waar je het meest van om je heen hebt, heb je elke dag je ogen uit te kijken en is al het andere een welkome en aangename verrassing.
Ik geloof dat ik blij ben dat ik mobiel forum. Zie tenminste geen poll....
Griekenland, Portugal doen ook niet mee?
mijn buurvrouwen zijn allebei Nederlands. De ene is mooi en de ander lelijk als de nacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 19 augustus 2014 @ 00:01:

Waar valt de Afro-Amerikaanse vrouw onder? Dan weet ik ff waar ik straks moet kijken hoe ik in de markt lig .Ja, ik wil ook weten hoe ik in de markt lig, maar vrouwen met een dubbele nationaliteit staan er ook niet bij.
Alle reacties Link kopieren
@ sabbaticalmeds Zoals ik al zei heb ik soms per regio (Zuid-Amrika, Scandinavie, etc.) gegeneraliseerd omdat er teveel Nationaliteiten zijn om op te noemen. Ik heb zowel Brazilie als Zuid-Amerika genoemd omdat Zuid-Amerika voornamelijk uit Spaans-sprekende landen bestaat maar Brazilie is toch een gigantisch Portugees sprekend land. Je kan altijd de specifieke nationaliteit noemen on de reacties.
En in nederland zijn ook weer tal van varieteiten. Zo heb je de Friese Vrouw, hoog op de poten, zwarte vlekken, witte bles. En je hebt ook de Limburgse vrouw, gemoedelijk, doch slecht te verstaan.
quote:cindysantisakul schreef op 19 augustus 2014 @ 00:07:

@ sabbaticalmeds Zoals ik al zei heb ik soms per regio (Zuid-Amrika, Scandinavie, etc.) gegeneraliseerd omdat er teveel Nationaliteiten zijn om op te noemen. Ik heb zowel Brazilie als Zuid-Amerika genoemd omdat Zuid-Amerika voornamelijk uit Spaans-sprekende landen bestaat maar Brazilie is toch een gigantisch Portugees sprekend land. Je kan altijd de specifieke nationaliteit noemen on de reacties.Hmja logisch, maar Portugal staat er niet tussen, daar spreken ze ook portugees. Beter maak je er dan van: de Portugees Sprekende Vrouw
Alle reacties Link kopieren
@ sabbaticalmeds voor bijna all je vragen kan ik je doorverwijzen naar de 'Overige Nationaliteiten' optie
Alle reacties Link kopieren
Ja, laten we iedereen over 1 kam scheren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf nog geen antwoord gegeven. Ik vind de typische Nederlandse vrouwen over het algemeen mooi en ze zijn vaak wat meer recht voor z'n raap dan veel andere nationaliteiten (waar ik wel van hou). Qua uiterlijk vind ik de typische Oost-Aziatische vrouw met donker stijl haar en donkere ogen vaak net iets aantrekkelijker maar cultuurgewijs ben ik wat minder tot de typische Aziaat aangetrokken (ik ben zelf trouwens van Aziatische afkomst). Zoals ik al zei maken we hier generalisaties en ieder individu is natuurlijk uniek ongeacht nationaliteit/afkomst
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 augustus 2014 @ 00:24:

Ja, laten we iedereen over 1 kam scheren."Om eventuele discussie te voorkomen zal ik bij voorbaat melden dat dit uiteraard een generalisatie is en dat iedere individu natuurlijk uniek is." Helaas is het discussies voorkomen deel hierbij niet helemaal geslaagd.
quote:cindysantisakul schreef op 19 augustus 2014 @ 00:14:

@ sabbaticalmeds voor bijna all je vragen kan ik je doorverwijzen naar de 'Overige Nationaliteiten' optieHet is niet eerlijk. Brazilie noem je apart omdat ze Portugees spreken maar echte Portugezen vallen ineens over overige nationaliteiten
waarom niet Kaukasisch, Aziatisch, Afrikaans?
Alle reacties Link kopieren
quote:cindysantisakul schreef op 19 augustus 2014 @ 00:27:

[...]





"Om eventuele discussie te voorkomen zal ik bij voorbaat melden dat dit uiteraard een generalisatie is en dat iedere individu natuurlijk uniek is." Helaas is het discussies voorkomen deel hierbij niet helemaal geslaagd.

Nog erger, je maakt er een miss verkiezing van!!! Het gaat over vrouwen dus wat wordt belangrijk gevonden...of ze mooi is...dus over uiterlijk! Persoonlijkheid..who cares.



Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat je eventuele discussies wil voorkomen. Deze topics worden over het algemeen geopend omdat men deze discussies wil uitlokken. Tenzij jij helder kunt omschrijven wat je nu wilt met dit topic.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Venezuelaanse vrouwen (schrijf ik dat goed?) de mooiste vrouwen zijn? Die worden geloof ik ook het meest bekroond tot miss world? Ikzelf vindt Russen wel knap. Op de iets te bleke huid na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven