De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

18-08-2014 23:56 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geinspireerd door het topic 'de Nederlandse man'. Wat vind men in Nederland van de Nederlandse vrouw? Zijn Nederlandse vrouwen de ideale droomvrouwen voor de Nederlanders en Medelanders? Of liever toch een exotische Latina of Aziaat? En waarom dan wel?



Ik heb dit topic in de sekspijler geplaatst omdat de originele topic hier ook in staat, maar vaak komt er natuurlijk meer bij kijken dan pure dierlijke aantrekkingskracht. Om eventuele discussie te voorkomen zal ik bij voorbaat melden dat dit uiteraard een generalisatie is en dat iedere individu natuurlijk uniek.



Er zijn natuurlijk te veel nationaliteiten om op te noemen. Om die reden noem ik alleen nationaliteiten in de poll waarvan ik denk dat er grote aantallen in Nederland wonen en misschien een paar willekeurige nationaliteiten per werelddeel en misschien een paar generalisaties per regio (Midden Oosten, Scandinavie etc.). De rest zal ik helaas onder 'overige' nationaliteiten moeten plaatsen.

De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

Totaal aantal stemmen: 231

De Nederlandse vrouw (32%)
De Spaanse vrouw (5%)
De Italiaanse vrouw (4%)
De Britse vrouw (1%)
De Franse vrouw (2%)
De Poolse vrouw (0%)
De Russische vrouw (3%)
Overige Oost Europese landen (3%)
De Marokkaanse vrouw (9%)
De Turkse vrouw (2%)
De Surinaamse vrouw (3%)
De Antiliaanse vrouw (1%)
De Scandinavische vrouw (5%)
De vrouw uit het Midden Oosten (3%)
De Braziliaanse Vrouw (4%)
De Zuid-Amerikaanse vrouw (5%)
De Noord-Amerikaanse vrouw Geen stemmen
De Chinese vrouw (1%)
De Japanse vrouw (2%)
De Thaise vrouw (1%)
De Vietnamese vrouw (1%)
De Indische vrouw (4%)
De Indonesische vrouw (3%)
De Afrikaanse vrouw (3%)
Overige Nationaliteiten (3%)
Alle reacties Link kopieren
quote:cindysantisakul schreef op 18 augustus 2014 @ 23:56:

Geinspireerd door het topic 'de Nederlandse man'. Wat vind men in Nederland van de Nederlandse vrouw? Zijn Nederlandse vrouwen de ideale droomvrouwen voor de Nederlanders en Medelanders? Of liever toch een exotische Latina of Aziaat? En waarom dan wel?





Ik vind het een ontzettend rare vraag om op een forum te stellen, waar overwegend vrouwen topics openen en reageren. Hoe moeten wij, vrouwen, nu weten waar de gemiddelde Nederlandse man op valt?





Idioot dit.
Alle reacties Link kopieren
Onzin topic.
Alle reacties Link kopieren
Ja precies onzin topic.
geniet van het leven
quote:clemance schreef op 19 augustus 2014 @ 08:51:

[...]





F*ck, gemist! Was ie op TV? Dan vind ik 'm misschien nog bij Uitzending Gemist.Nee was bij de pleinbioscoop, dus helaas....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor de Colombiaanse vrouw.

Vind dat de mooiste vrouwen en zijn vaak ook heel lieve vrouwen.

Zijn ook genoeg mooie leuke Nederlandse vrouwen.

Maar de voorkeur gaat uit naar de Colombiaanse ook kwa omgang.

Begripvol. Lief. Kleden zich graag mooi voor hun man en nog meer dingen.

maar wil niet teveel in detail gaan.

En ik zeg ook niet dat Nederlandse vrouwen dat niet zijn en of doen.

Maar het totale plaatje brengt mij toch naar de voorkeur voor Zuid Amerikaanse met name Colombiaanse vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van vrouwen-vrouwen!

In bezit van tieten en kont, geen skinny model types en zeker geen plastic fantastic barbies.



Huidskleur vind ik niet belangrijk.

Ik kan wel een gevoel voor humor waarderen en graag ibv gespreksstof die verder gaat dan het gemiddelde RTL4 nivo.



Vrouwen die ik mooi vind (in hun glorietijden):

Tatjana (wel geluid uit..), Salma Hayek, Tyra Banks, Brigitte Bardot, Marilyn Monroe, Scarlett Johansson.



Ietwat ondeugender:

Hitomi Tanaka, Ewa Sonnet, Nikki Simms
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Tot nu toe neuken alle niet-Nederlandse vrouwen beter dan de wel-Nederlandse die ik heb gehad. Maar ik geef nog niet op. Ik baseer die tussenstand op louter toeval en zal me inzetten om uitgebreider onderzoek te doen in de hoop dat de Nederlandse vrouw gaat scoren.

En ik zelf ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Burns schreef op 20 augustus 2014 @ 10:10:

Ik hou van vrouwen-vrouwen!

In bezit van tieten en kont, geen skinny model types en zeker geen plastic fantastic barbies.



Huidskleur vind ik niet belangrijk.

Ik kan wel een gevoel voor humor waarderen en graag ibv gespreksstof die verder gaat dan het gemiddelde RTL4 nivo.



Vrouwen die ik mooi vind (in hun glorietijden):

Tatjana (wel geluid uit..), Salma Hayek, Tyra Banks, Brigitte Bardot, Marilyn Monroe, Scarlett Johansson.



Ietwat ondeugender:

Hitomi Tanaka, Ewa Sonnet, Nikki Simms



Hoe zit het met gedrag/persoonlijkheid? Het is natuurlijk een generalisatie maar cultureer gezien zijn Nederlandse vrouwen heel direct met een sterke persoonlijkheid, terwijl bijvoorbeeld Oost-Aziatische vrouwen meer onderdanig zijn.



Ik neem aan dat je Tatjana Simic bedoeld? Die vond ik ook een hele mooie vrouw (nog steeds heel mooi voor d'r leeftijd). Ik geef blozend toe dat ik die laatste namen ook ken. Je hebt een goede smaak
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 20 augustus 2014 @ 10:32:

Tot nu toe neuken alle niet-Nederlandse vrouwen beter dan de wel-Nederlandse die ik heb gehad. Maar ik geef nog niet op. Ik baseer die tussenstand op louter toeval en zal me inzetten om uitgebreider onderzoek te doen in de hoop dat de Nederlandse vrouw gaat scoren.

En ik zelf ook.Ik wacht met smart op een goed onderbouwde scriptie van je onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
Exotische vrouwen zijn veruit te prefereren boven die NLSe vrouwen met hun fietsdijen, dikke reten, Libelle tasjes en houding van als alles maar 'leuk, gezellig en spontaan' is.



Qua exotische vrouwen zijn de Aziatische naar mijn idee de aantrekkelijkste, maar echte lekkere weiven zie je vooral in Oekraine en ook wel de Caucasus. Die zijn dan wel weer behoorlijk arrogant en ongenaakbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat je daaruit kan kiezen. Erg zijn lelijke Nederlandse vrouwen en er zijn lelijke exotische vrouwen. En omgekeerd ook.



Zelf val ik doorgaans niet op Aziatische mannen, maar soms gebeurt het dat ik een Aziatische man zie lopen waarvan ik denk: WAUW! En dat verbaast mij dan (dat ik dat denk). Je moet je niet blind staren.
No love without lost
quote:glanton schreef op 20 augustus 2014 @ 16:19:

Exotische vrouwen zijn veruit te prefereren boven die NLSe vrouwen met hun fietsdijen, dikke reten, Libelle tasjes en houding van als alles maar 'leuk, gezellig en spontaan' is.



Qua exotische vrouwen zijn de Aziatische naar mijn idee de aantrekkelijkste, maar echte lekkere weiven zie je vooral in Oekraine en ook wel de Caucasus. Die zijn dan wel weer behoorlijk arrogant en ongenaakbaar.

Gelukkig maar dat daar je voorkeur ligt. Daar zullen ze niet zo ongelooflijk afknappen op je vreselijke spelling....



Weiven....
Alle reacties Link kopieren
@ cindysantisakul



Ik ben zelf Limburger, de vrouwen (ik generaliseer lekker mee) zijn hier wat zachter van aard. Niet zo de 'lekker directe alles moet maar gezegd kunnen worden' mentaliteit. Dat wil niet zeggen dat het makke schaapjes zijn. Je moet als Limburger goed tussen de regels door kunnen lezen. Dit wordt door 'den Hollander' ook wel eens als achterbaks ervaren, terwijl dit zeker niet zo hoeft te zijn.



Zakelijk gezien hou ik van de Hollandse 'pats poem direkte' aanpak. Maar amoreus gezien prefereer ik meer de Belgische / Limburgse aanpak.
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
ik heb geen verstand van vrouwen..... al ben ik zelf een vrouw.

ik bedoel.... ik kijk nooit op zo'n manier naar vrouwen...maar nu dit wordt gevraagd..



denk ik dat ik Polynesische vrouwen heel erg mooi vind.



maar dan ga ik wel af op uiterlijk...



ik hou ook wel van de directe aanpak... wel zo makkelijk

en daarom vind ik de NL vrouw ook een mooi tiepje.
Alle reacties Link kopieren
Heb ervaring met een Engelse, een Amerikaanse en een aantal Nederlandse vrouwen.



Ondanks dat Nederlandse vrouwen onredelijk, veeleisend en bot kunnen zijn: doe mij toch maar een Nederlandse vrouw.



Omdat ze gevoel voor humor hebben, zelfstandig zijn, intelligent, goed ontwikkeld en omdat ze er het lekkerst uitzien (op de Estlandse vrouwen na dan wat het laatste betreft, maar ja, je kunt niet alles hebben).
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
Google weet het: de mooiste vrouwen komen uit Colombia.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 20 augustus 2014 @ 23:04:

Google weet het: de mooiste vrouwen komen uit Colombia.Ben ik het helemaal mee eens.
De "mooiste" vrouwen worden gemaakt. Met operaties, make-up en fotobewerking.
Alle reacties Link kopieren
Spaanse en Marokkaanse
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf de nederlandse en scandinavische vrouwen het mooist.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de Nederlandse vrouw er ook niet erg verzorgd uitziet.



Je kunt jezelf wel verzorgen en verzorgd voelen, als je lekker gedoucht hebt, creme op en schone kleren aan.



Maar op straat lopen schrikbarend veel dames die even een kloffie aangetrokken hebben en klaar. Nu is de gemiddelde Nederlandse man ook niet erg ijdel maar ik vind het altijd een beetje jammer om te zien.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
als je de Miss World verkiezingen bekijkt: hebben Venezuela en Verenigd Koninkrijk (nooit gedacht) de meeste winnaressen.

Bij Miss Universe staan de VS op 1 qua aantal winnaressen en Venezuela daar vlak achter.



Venezuela lijkt me dus vrij objectief de mooiste vrouwen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 19 augustus 2014 @ 10:41:

Ik vind mezelf wel een lekker wijf.quote:emagix schreef op 19 augustus 2014 @ 10:09:

Als de poll-vraag is "DE MOOIE NEDERLANDSE VROUW, OF LIEVER TOCH EXOTISCH?", dan kan het antwoord alleen maar zijn



1. DE MOOIE NEDERLANDSE VROUW

2. LIEVER TOCH EXOTISCH

3. GEEN VOORKEUR



Waarbij overigens volstrekt onduidelijk is wat de "MOOIE NEDERLANDSE VROUW" inhoudt danwel "EXOTISCH".

Eens!



Overigens, de Zuid-Amerikaanse (Braziliaanse, Venezolaanse, Colombiaanse, Surinaamse), Antilliaanse, Noord-Amerikaanse vrouw ... dat kunnen zowel blanke, zwarte, Latina, als Aziatische vrouwen zijn, meestal een mengelmoes daarvan. Moeilijk te zeggen dus. Uit welk Aziatisch land kom jij dan, TO? Ik zie wel de Indische vrouw en de Indonesische vrouw, maar ik mis de Indiase vrouw in de poll.
+
Alle reacties Link kopieren
quote:sabinevermeer schreef op 22 augustus 2014 @ 22:56:

[...]







[...]



Eens!



Overigens, de Zuid-Amerikaanse (Braziliaanse, Venezolaanse, Colombiaanse, Surinaamse), Antilliaanse, Noord-Amerikaanse vrouw ... dat kunnen zowel blanke, zwarte, Latina, als Aziatische vrouwen zijn, meestal een mengelmoes daarvan. Moeilijk te zeggen dus. Uit welk Aziatisch land kom jij dan, TO? Ik zie wel de Indische vrouw en de Indonesische vrouw, maar ik mis de Indiase vrouw in de poll.



Hetzelfde kan gezegt worden over Nederland of eigenlijk zo'n beetje elk land ter wereld. Ik had natuurlijk ook heel simpel kunnen vragen naar welk ras (blank, zwart, Aziatisch) het mooist is, maar aangezien ik het niet uitsluitend over uiterlijk wilde hebben, maar ook culturele eigenschappen, heb ik het op landen/regio's gehouden. Helaas komen we dan wel weer in conflict met de rassendiversiteit van elk land.



Indiase vrouwen staat er inderdaad niet tussen. Met Indische vrouwen bedoelde ik Indiase vrouwen, maar na het ff snel gegoogled te hebben zie ik dat Indische inderdaad een bredere definitie is dan Indiaas. Helaas kan ik de poll niet meer aanpassen.



Ik ben Nederlands. Mijn ouders komen uit Thailand.
Ik doe mee als er een poll is over mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven