Dogging (Sex)

21-01-2011 09:28 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maakte me eerder deze week (ik heb grote problemen met inloggen ) attent op het fenomeen dogging.



Hier uitleg in het Engels.

Hier een artikel in het Nederlands waar dit een stukje uit is:



Ruw vertaald komt het neer op seks in het openbaar (een park, bioscoop of parking). Toeschouwers worden opgeroepen via internet of sms. Mannelijke deelnemers worden ‘doggers’ genoemd, vrouwelijke ‘dogettes’.

De seks kan gaan tussen twee mensen in een auto maar evengoed kan het uitlopen op een orgie rond de picknicktafel. Groepsseks en gangbangs behoren tot de mogelijkheden.

Er is echter altijd sprake van twee partijen: deelnemers en toeschouwers. Omdat kijken aangemoedigd wordt, is er steeds een combinatie van exhibitionisme en voyeurisme.





We hebben ook wat filmpjes bekeken over dit fenomeen en ik ben wel nieuwsgierig geworden.



Ik vraag me nu wel een paar dingen af, misschien dat er hier mensen zijn die me wat wijzer kunnen maken:



-ik lees dat het voornamelijk een tijdverdrijf is wat in de UK wordt gebezigd. Kent NL een "dogging" cultuur? Volgens het artikel wel maar ik had er nog nooit van gehoord.

-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
En toch is het gek... ze vinden wel allerlei info over dogging op internet, maar weten vervolgens niet de juiste sites en forums te vinden met gelijk gestemden... en die zijn er wel degelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 22 januari 2011 @ 12:03:

En toch is het gek... ze vinden wel allerlei info over dogging op internet, maar weten vervolgens niet de juiste sites en forums te vinden met gelijk gestemden... en die zijn er wel degelijk!Tja ik snap dat ook nooit zo. Exhibitionistische inslag denk ik dan maar ... "kijk eens hoe spannend ik ben"... tussen gelijkgestemden vallen ze niet op.
Alle reacties Link kopieren
Dat zeg ik...beetje provoceren en dan roepen dat iedereen moraalridders is, word ik een beetje moe van.....
Alle reacties Link kopieren
-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt![/quote]





Overigens is dit imho gewoon niets meer dan een oproepje en ik dacht dat we daar een apart blok voor hadden. Misschien kan de mod het verplaatsen in plaats van off topics weg te halen?
Alle reacties Link kopieren
Spannend is het vast, sex met wild vreemden in het openbaar... dat is vragen om ziektes en andere nare evaringen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bronny schreef op 22 januari 2011 @ 11:55:

[...]





Eigenlijk wilde ik niet reageren maar mijn irritatie over je inconsequentie doet mij de das om.

Je zegt : "Ik praat graag over sex en dat doe ik dan voornamelijk hier omdat je dat nu eenmaal niet zo snel met familie en vrienden doet" maar je vindt het geen enkel bezwaar om je te lenen voor illegale activiteiten te weten gangbangseks in het openbaar?

En als je dan hier door gewone vrouwen met een iets minder explicitieve seksuele voorkeur gewezen wordt op de gevaren en de risiko's van dit soort gelegenheden kom je weer tevoorschijn met de term moraalridders.

Nou in mijn boek zijn dat over het algemeen gezonde vrouwen met een gezonde voorkeur die hun seksleven beleven met consenting volwassenen.

Jij gaat hier in dit topic aangeven dat je wel zin hebt om met zoveel mogelijk mannen van bil te gaan op een openbare plaats waar allerlei mensen en kinderen komen, een activiteit die dus gewoon wettelijk verboden is en waar je voor in de cel kan belanden. Om nog maar niet te spreken over de ellende die kan volgen als een van die meeglurende jokers je effe filmt en op internet zet.

Jij bent hier de afwijkende,( je goed recht maar beperk dat tot plaatsen waar je anderen niet ongewild lastigvalt) en niet al die "zogenaamde moraalridders" en ik denk eigenlijk dat dit topic gewoon bedoeld is om een beetje lustverhogend te provoceren want iemand met zo'n expliciete seksvoorkeur weet echt wel waar Abraham de mosterd haalt.



Ik zie de inconsequentie niet hoor. Je noemt aan de ene kant het feit dat ik niet met vrienden of familie over mijn sexleven praat en aan de andere kant dat ik me leen voor illegale gangbangsex in het openbaar. Wat heeft dat in vredesnaam met elkaar te maken?



En lezen is ook een kunst: ik noem de mensen die mij wijzen op de gevaren geen moraalridders. Wat ik moraalridders noem zijn degene die nooit op de sexpijler komen en mij dan veroordelen omdat ik een andere sexuele belevenis heb dan zij. Dat je sex niet beleeft zoals ik dat doe is je goed recht. Maar respecteer dan wel wat ik doe en veroordeel dat niet. Daar hebben de genoemde moraalridders nogal een handje van namelijk. Ik veroordeel mensen die eens in de maand in het donker na twee minuten missionaris klaar zijn ook niet. Nogmaals: genoemde moraalridders komen nooit op deze peiler behalve om even te laten weten dat wat mensen met andere sexuele verlangens doen, niet kan.



En als je even terugleest kan je zien dat ik zelf mijn sexuele activiteiten niet ontplooi op plaatsen waar anderen ongewild getuigen kunnen worden van zaken die ze niet willen zien. Dat is ook de reden dat ik me nog nooit aan dogging gewaagd heb trouwens.



quote:Bronny schreef op 22 januari 2011 @ 11:55:

[...]Nou in mijn boek zijn dat over het algemeen gezonde vrouwen met een gezonde voorkeur die hun seksleven beleven met consenting volwassenen.



Je bedoelt dat ik niet gezond ben en mijn voorkeur niet gezond is?



ik denk eigenlijk dat dit topic gewoon bedoeld is om een beetje lustverhogend te provoceren want iemand met zo'n expliciete seksvoorkeur weet echt wel waar Abraham de mosterd haalt.



Je mag denken wat je wilt uiteraard maar ik kan je zeggen dat je er naast zit want ik ik heb dit topic niet geopend om te provoceren. De regelmatige bezoekers van deze peiler die me iets beter kennen weten dat ook wel. Jij blijkbaar niet. Ter aanvulling: ik heb gezocht op internet maar niet helemaal gevonden wat ik zocht. De vragen waar ik mee bleef zitten heb ik hier gesteldMijn advies: volgende keer het hele verhaal lezen en ook goed lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bronny schreef op 22 januari 2011 @ 12:13:

-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt![/quote]





Overigens is dit imho gewoon niets meer dan een oproepje en ik dacht dat we daar een apart blok voor hadden. Misschien kan de mod het verplaatsen in plaats van off topics weg te halen?Nou liefje, dit is geen oproepje hoor. Ik weet dat je hier geen oproepje mag plaatsen en ik doe dat ook niet. Het zijn gewoon algemene vragen. Als ik een oproepje plaats zal ik dat er gewoon bijzetten. Is wel zo handig toch? Misschien de volgende keer eerst even vragen aan TO of het bedoeld is als oproepje voordat je maatregelen van de mod gaat aanvragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 22 januari 2011 @ 12:29:

Spannend is het vast, sex met wild vreemden in het openbaar... dat is vragen om ziektes en andere nare evaringen.Mwahhh je hebt ook nog zoiets als het condoom. En op zich kan ik me best voorstellen dat het spannend is, maar als ik gelijkgestemden zocht zou ik niet naar Viva daarvoor gaan hahahah.
Alle reacties Link kopieren
Oeps schatje dan heb ik het hé-le-maal verkeerd begrepen! Drommels nog aan toe!. Er staat namelijk dat dogging betekent dat je seks heb met meerdere mensen op een openbare plaats (bioscoop, parking)

En je doet een oproep om in contact te komen met mensen die aan dogging doen.

Maar ik zal het nog eens lezen ....en nog eens en nog eens....misschien zíe ik het verkeerd ?

En dan zal dit : "hoe kom je in contact met mensen?" ook wel geen oproepje zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bronny schreef op 22 januari 2011 @ 14:35:

Oeps schatje dan heb ik het hé-le-maal verkeerd begrepen! Drommels nog aan toe!. Er staat namelijk dat dogging betekent dat je seks heb met meerdere mensen op een openbare plaats (bioscoop, parking)

En je doet een oproep om in contact te komen met mensen die aan dogging doen.

Maar ik zal het nog eens lezen ....en nog eens en nog eens....misschien zíe ik het verkeerd ?

En dan zal dit : "hoe kom je in contact met mensen?" ook wel geen oproepje zijn?



Ik heb de OP geplaatst dus ik weet beter dan jij wat ik er mee bedoel lijkt me.. Als ik je nu zeg dat het geen oproep is, ben jij dan zo stronteigenwijs om te beweren dat het wel een oproep is?



[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2011 20:28
Reden: belediging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind LAM overigens wel belerend, als je het niet met haar eens bent of een andere mening hebt dan krijg je woorden als sukkel, uilskuiken etc naar je hoofd.... erg volwassen
Alle reacties Link kopieren
@ Bronny:



"En als je dan hier door gewone vrouwen met een iets minder explicitieve seksuele voorkeur gewezen wordt op de gevaren en de risiko's van dit soort gelegenheden (...........)



Volgens mij wordt er hier alleen melding gemaakt van de afkeer die men met de gedragingen van LAM heeft. (en niet zozeer over de gevaren die haar gedrag voor haar zou kunnen hebben)



Jij gaat hier in dit topic aangeven dat je wel zin hebt om met zoveel mogelijk mannen van bil te gaan op een openbare plaats waar allerlei mensen en kinderen komen, een activiteit die dus gewoon wettelijk verboden is en waar je voor in de cel kan belanden.



Ja, dat vindt LAM blijkbaaar heel lekker, so what, ze zegt toch niet dat jij het ook moet doen?



Om nog maar niet te spreken over de ellende die kan volgen als een van die meeglurende jokers je effe filmt en op internet zet.



Tja, dat kan, is de verantwoordelijkheid van LAM lijkt me.





Jij bent hier de afwijkende,( je goed recht maar beperk dat tot plaatsen waar je anderen niet ongewild lastigvalt)



Ik denk dat LAM het echt niet als probleem ervaart, haar `afwijking` bedoel ik dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 22 januari 2011 @ 15:27:

Ik vind LAM overigens wel belerend, als je het niet met haar eens bent of een andere mening hebt dan krijg je woorden als sukkel, uilskuiken etc naar je hoofd.... erg volwassenDat is natuurlijk onzin. Je moet nog maar eens goed lezen. Ik respecteer ieders mening en heb respect voor andere denkwijzen en handelswijzen dan de mijne. Andersom is dat in een aantal gevallen niet zo. En de enige die ik een uilskuiken heb genoemd is Bronny maar daar is dan ook alle reden voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 22 januari 2011 @ 12:29:

Spannend is het vast, sex met wild vreemden in het openbaar... dat is vragen om ziektes en andere nare evaringen.Als amateurs gaan rommelen wel ja.......
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Heb je dat volledig in de hand dan als je met vreemde gaat rommelen op openbare plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 22 januari 2011 @ 18:43:

Heb je dat volledig in de hand dan als je met vreemde gaat rommelen op openbare plaatsen?

Natuurlijk niet, ook niet als je gaat seksen binnen een relatie!



Je kan wel maximale voorzorg nemen en regelmatig naar de GGD gaan voor een check!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
quote:donderstraal schreef op 22 januari 2011 @ 15:30:

@ Bronny:



"En als je dan hier door gewone vrouwen met een iets minder explicitieve seksuele voorkeur gewezen wordt op de gevaren en de risiko's van dit soort gelegenheden (...........)



Volgens mij wordt er hier alleen melding gemaakt van de afkeer die men met de gedragingen van LAM heeft. (en niet zozeer over de gevaren die haar gedrag voor haar zou kunnen hebben)



Jij gaat hier in dit topic aangeven dat je wel zin hebt om met zoveel mogelijk mannen van bil te gaan op een openbare plaats waar allerlei mensen en kinderen komen, een activiteit die dus gewoon wettelijk verboden is en waar je voor in de cel kan belanden.



Ja, dat vindt LAM blijkbaaar heel lekker, so what, ze zegt toch niet dat jij het ook moet doen?



Om nog maar niet te spreken over de ellende die kan volgen als een van die meeglurende jokers je effe filmt en op internet zet.



Tja, dat kan, is de verantwoordelijkheid van LAM lijkt me.





Jij bent hier de afwijkende,( je goed recht maar beperk dat tot plaatsen waar je anderen niet ongewild lastigvalt)



Ik denk dat LAM het echt niet als probleem ervaart, haar `afwijking` bedoel ik dan.





Het grootste struikelblok is niet dat LAM er ziek van kan worden, of dat LAM misschien de verkeerde treft. Dat zal me een reet wezen. Het struikelblok is dat LAM haar onbedwingbare lusten bij anderen door de strot drukt door op een parkeerplaats of op een picknicktafel te gaan liggen kieren met wie daar dan ook nog meer zin in heeft.



Wat mij betreft laat ze de voltallige landmacht over haar heenkomen, het zal me een biet wezen. Maar niet waar ik er bij zou kunnen zijn. Niet in het openbaar. Huur een gymzaal for all I care. Maar confronteer mij niet met JOUW geiligheid en blote lijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 22 januari 2011 @ 15:35:

[...]





Dat is natuurlijk onzin. Je moet nog maar eens goed lezen. Ik respecteer ieders mening en heb respect voor andere denkwijzen en handelswijzen dan de mijne. Andersom is dat in een aantal gevallen niet zo. En de enige die ik een uilskuiken heb genoemd is Bronny maar daar is dan ook alle reden voor.





Je respecteert helemaal niemand als je daadwerkelijk gaat liggen wippen op een openbare plek waar iedereen zomaar kan lopen zonder voorbereid te zijn op jouw blote gleuf.



Je hebt nul respect voor mensen als je dat doet.
Alle reacties Link kopieren
Jij weet ook niet wat je wil Lookatme...eerst ben ik een liefje en dan ineens een Uilskuiken.

Bron van vermaak dit topic!



Maar goed : zo'n topic plaatsen op een Viva forum is natuurlijk ook een vorm van exhibitionisme.

je moet het de wereld alleen dan maar niet kwalijk nemen als ze het gewoon niet willen zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 januari 2011 @ 14:38:

Ja natuurlijk.



Ik hoop dat ik geen van jullie tegenkom op een pikliktafel ergens bij een benzinepomp of in het Vondelpark. Ik maak eerst een paar gezellige kiekjes en bel daarna de pliessie.



Dat jij bekeken wilt worden prima maar dat je daar wildvreemde mensen ongewenst bij gaat betrekken vind ik getuigen van een dermate ernstige sociale stoornis dat ik van mening ben dan je daar inderdaad hulp bij moet zoeken.



Dat je de fantasie hebt, hartstikke normaal. Dat je het doet en plein publique in een parenclub, prima, moet je lekker zelf weten. Maar ik zit niet te wachten op jouw seksuele voorkeuren die me op ieder moment door de strot gedrukt kunnen worden omdat jij zo nodig je behoefte moet bevredigen.quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 januari 2011 @ 14:48:

Mayaelf, dat is helemaal geen probleem lijkt me. Het probleem komt bij mij om de hoek wanneer ik ongevraagd en on-ingelicht geconfronteerd word in een park of op een parkeerplaats met jouw onbedwingbare behoefte om te seksen in het openbaar. Dat vind ik een invasie van mijn leven. Als ik dat namelijk zou willen dan ging ik gezellig naar een parenclub quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 januari 2011 @ 19:03:

[...]





Het grootste struikelblok is niet dat LAM er ziek van kan worden, of dat LAM misschien de verkeerde treft. Dat zal me een reet wezen. Het struikelblok is dat LAM haar onbedwingbare lusten bij anderen door de strot drukt door op een parkeerplaats of op een picknicktafel te gaan liggen kieren met wie daar dan ook nog meer zin in heeft.



Wat mij betreft laat ze de voltallige landmacht over haar heenkomen, het zal me een biet wezen. Maar niet waar ik er bij zou kunnen zijn. Niet in het openbaar. Huur een gymzaal for all I care. Maar confronteer mij niet met JOUW geiligheid en blote lijf.quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 januari 2011 @ 19:04:

[...]





Je respecteert helemaal niemand als je daadwerkelijk gaat liggen wippen op een openbare plek waar iedereen zomaar kan lopen zonder voorbereid te zijn op jouw blote gleuf.



Je hebt nul respect voor mensen als je dat doet.



Dat is nu vier keer hetzelfde verhaal. Nu weten we het wel. Bovendien maak je problemen die er helemaal niet zijn.



Dat vind ik een invasie van mijn leven.



Ha ha ha, laat me niet lachen. Get a life mens.
Alle reacties Link kopieren
en nou allemaal de vinger opsteken die ooit een setje bloterikken op de picknictafel heeft zien kieren? Nou, ikke nog niet hoor.



lekker in een caravannetje op zo hun eigen ding laten doen! Heb er geen probleem mee.



Als ik trouwens in de stad loop en mijn kind vraagt wat dat is (vent staat te hosselen met een heroíne hoertje) daar heb ik dan wel even geen antwoord op. Ik denk dat een beetje dogging-liefhebber wat dat betreft discreter te werk zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:donderstraal schreef op 22 januari 2011 @ 19:38:

en nou allemaal de vinger opsteken die ooit een setje bloterikken op de picknictafel heeft zien kieren? Nou, ikke nog niet hoor.



lekker in een caravannetje op zo hun eigen ding laten doen! Heb er geen probleem mee.



Als ik trouwens in de stad loop en mijn kind vraagt wat dat is (vent staat te hosselen met een heroíne hoertje) daar heb ik dan wel even geen antwoord op. Ik denk dat een beetje dogging-liefhebber wat dat betreft discreter te werk zal gaan.



Helemaal mee eens. Mensen die zich bezig houden met dergelijke praktijken denken zelf ook wel eerst even na voordat ze op een picknick tafel gaan liggen waar een minuut later de hele familie met de boterhammetjes aanschuift. Ik heb zelf ook al meerdere malen aangegeven dat ik me nooit aan zoiets zou wagen als de kans bestaat dat ik er andere mensen ongewenst mee confronteer.



Maar dat [...] denkt dat iedereen die zich met dergelijke activiteiten bezig houdt immoreel is en niet nadenkt. Maar goed, dat kan je haar niet kwalijk nemen. Ze zal wel niet slimmer zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2011 20:30
Reden: belediging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:thedutchwiseguy schreef op 22 januari 2011 @ 18:54:

[...]



Natuurlijk niet, ook niet als je gaat seksen binnen een relatie!



Je kan wel maximale voorzorg nemen en regelmatig naar de GGD gaan voor een check!Kan jij wel doen... maar weet je dat van die vreemden ook?
Alle reacties Link kopieren
Get a life? En dat zeg jij? Jij die vraagt of je een condoom om een komkommer moet doen als je hem vaginaal wilt gebruiken, jij die een seksfeest wilt houden in je eigen tuin en je afvraagt hoe je dat moet doen, en jij die je door jan en allemaal wil laten pakken op een parkeerplaats onder het mom van lekker gek doen... En ik moet een life getten? Als dat het life is waar jij op doelt, dan heb ik liever geen leven.



En als je werkelijk alleen maar kunt beledigen wanneer je op een doodnormale en fatsoenlijke manier geconfronteerd word met iets wat niet in jouw ruimdenkende geest past ( hoe bedoel je bekrompen) dan ga je sneren en bléren.





Doodmoe word ik van je simplistische gedachtengang. Als mensen met je meegeilen is het allemaal fantaaaaaaaaaaastisch en daar kun je mee praten. Er is kennelijk niet heel veel inhoudt nodig om met jou te kunnen praten, slechts je gleuf laten vullen en er over willen praten hele dagen lang is genoeg.





Get a brain.
Alle reacties Link kopieren
quote:donderstraal schreef op 22 januari 2011 @ 19:38:

en nou allemaal de vinger opsteken die ooit een setje bloterikken op de picknictafel heeft zien kieren? Nou, ikke nog niet hoor.



lekker in een caravannetje op zo hun eigen ding laten doen! Heb er geen probleem mee.



Als ik trouwens in de stad loop en mijn kind vraagt wat dat is (vent staat te hosselen met een heroíne hoertje) daar heb ik dan wel even geen antwoord op. Ik denk dat een beetje dogging-liefhebber wat dat betreft discreter te werk zal gaan.



Nee, want het hele principe is om open en bloot op de picknicktafel je te laten nemen door iedereen die wil. Zodat iedereen het kan zien. Want een parenclub is maar saai.



Laat mij maar zien hoe een vent een hoertje staat te hosselen, zolang ie zijn snikkel maar niet op de hoofdstraat in haar hoofdstraat drukt vind ik het prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven