Een beetje kinky

08-09-2014 20:16 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben een vrouw van 45 en heb een lieve vriend... Draag altijd naaldhakken en zelf tijdens de sex. Gisteren heb ik hem een shoejob gegeven en hij is klaargekomen op mijn naaldhakken. Vervolgens heb ik hem anaal gepenetreerd ... Heeft hier iemand ervaring mee?
Viespeuken!
Hulde aan Dr Martens!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha lig in een deuk hier om de reacties.
Tssss als de jeugd dat tegenwoordig al kinky vindt...
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 20:29:

[...]



Buk eens.....




Dit soort naaldhakken? Het moet wel een beetje stimulerend blijven hè?
Nvr mnd
Alle reacties Link kopieren
Waar melbrw publiceert, is het altijd spannend en ja hoor .....
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ze wel uitgewisseld en het viel wel mee met vuiligheid hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2014 @ 20:43:

Ik heb meer dan genoeg ervaring met poep aan mijn schoen, vooral in het profiel van mijn Docs. Gisteren trapte ik op straat nog in een volwassen bolus. Wat wil je er verder over weten?Met de poep viel het wel mee, nagenoeg niets hoor
Alle reacties Link kopieren
'Heeft hier iemand ervaring mee?' Neuh, wil ik graag zo houden...
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 08 september 2014 @ 20:48:

[...]





Tsss, wat een aannames weer.



Waar in de OP staat dat ze alleen de hak heeft ingebracht?Je hebt helemaal gelijk! Als het de hele schoen is geweest dan moet ze ook niet vergeten deze leeg te scheppen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:churrro schreef op 08 september 2014 @ 22:54:

Waar melbrw publiceert, is het altijd spannend en ja hoor ..... Pas maar op, sinds gister kan ik plaatjes plakken. Beware....
TO jij past goed bij mijn vorige vriend, die is ook zo kinky.

komt ie zaterdag altijd terug van voetbal, met z'n schoenen met spikes nog aan en zegt ie 'zal ik jou eens lekker een shoejob geven, met die spikes over je kutje schuren, beetje zoals durex vibes met ribbels'.
quote:sylvia124 schreef op 08 september 2014 @ 20:16:

Heeft hier iemand ervaring mee?Yep, gisteren nog: ze deed een drievoudige flikflak op haar stalen naaldhakken. Bedoeling was te landen op/in mijn zachte delen maar ze miste! Wéér een paar schoenen naar de vaantjes en een stuk uit de deur!
quote:stala schreef op 09 september 2014 @ 07:27:

[...]





Je hebt helemaal gelijk! Als het de hele schoen is geweest dan moet ze ook niet vergeten deze leeg te scheppen.Inderdaad: anders wordt het een vervelend sinterklaasfeest.
Ik prefereer lieslaarzen...
quote:geve schreef op 09 september 2014 @ 15:01:

[...]

Yep, gisteren nog: ze deed een drievoudige flikflak op haar stalen naaldhakken. Bedoeling was te landen op/in mijn zachte delen maar ze miste! Wéér een paar schoenen naar de vaantjes en een stuk uit de deur!
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 08 september 2014 @ 20:32:

Een béétje kinky?



Kinky is met een veertje, pervers is met een hele kip.+1000
Alle reacties Link kopieren
Een "shoejob"?
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 08 september 2014 @ 20:19:

Een shoejob met naaldhakken heet hier in huis gewoon PikstrafNog beter is een pikhouweelstraf.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
ik ben behoorlijk visueel ingesteld, maar hier heb ik echt moeite mee.. ik word oud denk ik !
Wat voel ik me dan toch altijd een burgertrutje
quote:mamavk schreef op 09 september 2014 @ 23:45:

Wat voel ik me dan toch altijd een burgertrutje Geeft niks, sommigen bloeien nou eenmaal later pas op. Jouw kinky tijd komt nog wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 09 september 2014 @ 14:06:

[...]

Pas maar op, sinds gister kan ik plaatjes plakken. Beware.... Ik heb net een voorproefje gehad maar ben erg benieuwd hoor, laat maar komen ......... (Oh ja, vergeet in jouw enthusiasme de regels van het forum niet ...... Zou sneu zijn ....... )
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven