Een vriend van mijn vriend...

16-07-2014 00:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds anderhalf jaar een vriend.. alles helemaal prima en niets aan het handje. We wonen samen en zijn dolgelukkig. Twee weken geleden is hij voor een maand naar het buitenland vertrokken voor zijn werk. Vlak nadat hij vertrok is een whatsapp gesprek tussen mij en N, een vriend van mijn vriend, nogal flirterig verlopen en uiteindelijk uitgelopen op flinke sexapps :| De spanning hierbij is voor ons beide enorm. Elke dag zijn we aan het appen en hebben er enorm veel plezier in Ik wil er niet mee stoppen (het is veeeel te leuk) maar weet toch niet goed wat ik er mee aan moet. N heeft trouwens ook al jaren een vriendin en we zijn allebei niet van plan om iets van ons leven op te geven. Het is allemaal puur voor de fun.. Wat te doen? Lekker genieten of ermee kappen?
Alle reacties Link kopieren
Je wil niet stoppen zeg je zelf.

Nou, wat kom je hier vragen dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
vragen om wijsheid ;)
Alle reacties Link kopieren
Als je zelf denkt dat dit door de beugel kan had je deze vraag niet gesteld, lijkt me antwoord genoeg.
En nou is het afgelopen!
je vriend verdient beter
Alle reacties Link kopieren
Maar wijsheid wil je niet horen.
Sommige mensen kicken hier op, jij blijkbaar ook.

Het is niet eerlijk tegenover je vriend hier stiekem mee door te gaan vind ik, dus ik zou er mee kappen of het vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je ervan vinden als een vriendin van jou op deze manier met je vriend zat te appen? Ik zou mij echt genaaid voelen, dubbel genaaid....
Alle reacties Link kopieren
Bleergh! Mag zulke types niet zo.

Als de kat van huis is...
Alle reacties Link kopieren
quote:noclue schreef op 16 juli 2014 @ 00:12:

vragen om wijsheid ;)





Dat je na elk gesprek je hele whats app geschiedenis moet wissen.

Dat lijkt mij wel wijs.

En zet het geluid uit elke drie seconden een bliebje maakt achterdochtig. Neem je mobiel niet mee naar d wc en onder de douche. Doe alsof je niets te verbergen hebt.





Bedoel je dat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend lacht zich rot! Die houdt het niet bij appen daar in het buitenland
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Gewoon ermee doorgaan. Dat wil je toch horen?
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 16 juli 2014 @ 01:33:

Je vriend lacht zich rot! Die houdt het niet bij appen daar in het buitenland Sssst; niet verklappen, joh.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
"Niets aan het handje" zegt TO
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met die nieuwe vlam verder gaan en jouw vriend een meid gunnen welke trouw en eerlijk tegen hem is ;)
Alle reacties Link kopieren
Als je een beetje zelfrespect hebt dan stop je hiermee en vertel je je vriend eerlijk hoe achterbaks je bent geweest. En dan laat je het aan hem om te beslissen of hij nog verder met je wil.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Het is heel eenvoudig. Vraag jezelf af hoe jij je zou voelen in zijn plaats.

Jouw vriend met jouw vriendin. Leuk? Neem aan van niet....
Alle reacties Link kopieren
Als jouw relatie zo goed is, waarom heb je dan behoefte aan sex-berichtjes met een andere man. Ga zulke berichtjes met je eigen vriend sturen.



Ik zie dit puur als vreemdgaan!
If you can dream it, you can do it.
Vrouwen zeggen geen 'niets aan het handje'.



En aan vrouwen die dat toch doen heeft deze mijnheer een broertje dood. Bah!
quote:saoto schreef op 16 juli 2014 @ 03:04:

Het is heel eenvoudig. Vraag jezelf af hoe jij je zou voelen in zijn plaats.

Jouw vriend met jouw vriendin. Leuk? Neem aan van niet....Dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:noclue schreef op woensdag 16 juli 2014 00:12 vragen om wijsheid ;)Dat heb je inderdaad wel nodig, een beetje wijsheid, want daar heb je zelf duidelijk een groot tekort aan.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:noclue, 7 uur geleden

Ik heb sinds anderhalf jaar een vriend.. alles helemaal prima en niets aan het handje. We wonen samen en zijn dolgelukkig. Twee weken geleden is hij voor een maand naar het buitenland vertrokken



....maar ondertussen seksapp je iedere dag urenlang tijdens zijn verblijf in het buitenland met zijn beste vriend die ook een vriendin heeft.



Ik vraag me af wat je gaat doen als jullie relatie op enig moment even niét zo goed loopt.

Maar ik zal wel heel ouderwets zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:De spanning hierbij is voor ons beide enorm.



Tuurlijk, want het is voor jullie allebei illegaal. En die spanning maakt het zo verslavend dat je er niet mee wilt kappen. Je steekt bewust je kop in het zand voor het feit dat je je vriend bedondert, want schuldgevoel zou die heerlijke roes van spanning alleen maar in de weg zitten.



Maar als je vraag serieus 'doorgaan of kappen' is, dan is het antwoord hier allang gegeven. Vraag is of je dat antwoord wel wilde horen, of dat je er stiekem vanuit ging dat je wel wat medestanders zou vinden die 'you go girl!' riepen.



Als je daar naar op zoek bent kun je beter naar het minnaars topic, heerlijk met gelijkgestemden genieten van verhalen over het belazeren van je partner.
Alle reacties Link kopieren
Kappen. Behalve als je je als een slettebak wilt laten behandelen. Enneh reken maar van yess, dat dit uitkomt, want die seksapp lover van je heeft hierover al in de vriendenkring gekletst. Dus misschien ben je al te laat om te stoppen.
Wat denk je zelf? Dit is toch gewoon sneu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven