Gisteren ontmaagd, maar ik voelde niets

05-09-2014 15:28 84 berichten
Ik ben 39 jaar en gisteren voor het allereerst met iemand naar bed geweest. Alleen het was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Het hele voorspel vond ik heerlijk, zoals altijd. Zoenen, strelen, enzovoort. Werd daar ook goed opgewonden van.

Toen hij in me kwam, dacht ik steeds: zit hij er nu al wel helemaal in? Dat kon ik niet voelen.

Het deed wel wat pijn en dat had ik ook wel verwacht bij een eerste keer. Maar op een gegeven moment kwam hij klaar, maar dat merkte ik ook niet. In boeken lees je altijd dat je dan een soort van explosie voelt ofzo, maar hij stopte opeens met een zucht en ik had totaal niet gevoeld dat hij klaar was gekomen.



Nu vraag ik me dus af: is dit altijd zo?

Voelen jullie dit wel. Ligt het aan mij of aan iets anders?



Nog even een heel ander vraagje:

Mijn tepels zijn blijkbaar ook gevoelloos. Ik voel ze niet hard worden, als iemand ze streelt, eraan zuigt, etc. Is dit normaal? Ik lees namelijk altijd overal dat je tepels hele gevoelige plekjes zijn. Bij mij dus helemaal niet.



Zoals jullie merken ben ik nogal onzeker over een aantal dingen en ik durf het ook niemand te vragen. Vandaar dat ik het hier post. Ik hoop op een aantal serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je nog moet oefenen. Misschien was je er onbewust teveel mee bezig.
Geniet van elke dag!
Een explosie als je zelf klaar komt, ja, die snap ik. Maar een explosie als hij klaar komt? Wat zou je dan moeten voelen? Nee, dat voel je niet.
Alle reacties Link kopieren
Klaarkomen van een jongen begon ik pas na een tijd te voelen. T is geen explosie maar ik merk t altijd omdat zn piemel dan harder of wat groter wordt voor het gebeurt.

En er zijn meerdere mensen die ongevoelige tepels hebben. Niks raars aan!
Als hij klaar komt, voel jij geen explosie. Hooguit voel je het kloppen maar ook niet altijd.
Ik voel het ook niet altijd als hij klaarkomt. Ook het hard worden van mijn tepels voel ik niet, maar wel dat het gevoelige plekjes zijn als ik al opgewonden ben.



Niks mis met je dus!
Oke, dank voor jullie reacties alvast.

Blijkbaar is het toch wat normaler dan ik dacht. ik dacht dus echt dat ik zou voelen als hij zijn zaadlozing had. Maar niet dus...

En ja, ik moet waarschijnlijk nog heel veel oefenen. Zijn we ook wel van plan. Maar ik heb gewoon nul ervaring en hij al best wel veel en daardoor ben ik ook onzeker en weet ik ook niet wat normaal is en durf het hem ook niet te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel het niet als mijn vriend klaarkomt. Wel voel ik hem in mij, maar dat heeft ook te maken met de grootte. Soms moet je ook nog even op elkaar ingespeeld raken om te weten hoe en wat de ander lekker vindt en voelt.



Ik heb 1 gevoelloze tepel dus die doet nooit wat, maar die andere voelt van alles. Wel heeft dat gevoel door de jaren heen moeten groeien. Eerst had ik dat niet.



Sowieso moeten sommige dingen nog wennen, het klinkt alsof je een prima ontmaagding hebt gehad!
Alle reacties Link kopieren
Lottie, het is toch beter om over een tijdje, als jullie wat vertrouwder zijn, wat te vragen of van te voren wat te lezen over standjes en gevoel en dat dan voor te stellen. Dat wordt vanzelf makkelijker
He Lottie, je zal vast een hele voorstelling hebben gemaakt van wat je zou moeten voelen.

Ik ben blij voor je dat je ontmaagd bent en dat het een goede eerste keer was.

Ik wens je veel genot en zin bij alle keren die nog gaan komen.
Dank je wel voor alle lieve reacties!

Ben gerustgesteld...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij valt de eerste keer altijd tegen.



Mijn tepels doen ook bijna niets. Mocht je dat op een gegeven moment echt heel vervelend vinden (omdat je wel eens wat wilt voelen en niet omdat je dat ergens gelezen hebt) dan zou je een tepelpiercing kunnen nemen. Daar worden de meeste tepels wel gevoelig van.
Ik voel het klaarkomen van mijn vriend ook niet als een explosie hoor, als je zelf klaarkomt is het wel een soort van explosie. Ik voel wel zijn piemel kloppen of idd soms groter/harder worden voordat hij klaarkomt. Maar ik merk het vooral aan zijn ogen, zijn gezichtsuitdrukking, de geluiden die hij maakt, onze communicatie tijdens de seks en het ritme.



Wat betreft de tepels: bij iedere vrouw (en man) zijn de gevoelige plekjes weer anders, de ene persoon vindt de nek heel opwindend, de ander de tepels of de navel etc. Dat is voor jou uitvinden wat jij lekker vindt. Dit kan ook per keer verschillen. De ene keer vind ik het lekker als mijn tepels aangeraakt worden, de andere keer irriteert het juist. Met mond vind ik ook niet fijn.



Er is niks 'standaard' en dat maakt seks niu juist zo bijzonder.



Veel plezier met ontdekken! En geniet, voel je niet onzeker want dat is nergens voor nodig.
Weet je vriend dat het jouw eerste keer was? Want in dat geval denk ik dat hij het helemaal niet raar vind (misschien zelfs wel leuk) om dit soort dingen te bespreken hoor.
Nee, hij weet niet dat het mijn allereerste keer was. Ik heb gezegd dat ik 15 jaar geleden een paar keer met mijn toenmalige vriend naar bed ben geweest. Maar dat was niet zo, Met hem heb ik wel gevreeën, maar hij is nooit in mij geweest. Dat was gisteren voor het eerst. Ik was ook bang dat hij het zou merken of dat er een maagdenvlies ofzo zou zitten, maar volgens mij heeft hij er niets van gemerkt. Hij genoot in ieder geval. Dat weet ik wel zeker. En ikzelf? Ach, niet zozeer van de werkelijke daad, maar wel van alles er omheen en dat het nu dan ook eindelijk een keer gebeurd is voor mijn 40ste. En heb het enorm getroffen met een heel lieve en zorgzame vriend die me maar blijft overstelpen met complimentjes.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het een positieve ervaring was, ondanks dat het je wel wat vragen heeft gegeven. Na zolang wachten kan het natuurlijk ook heel groots zijn geworden in je hoofd en daardoor eenstuk negatiever zijn.



Ik zou je wel aanraden aan je vriend op korte termijn op te biechten dat het je eerste keer was. Anders heb je kans dat hij op den duur naar die eerdere ervaring gaat vragen. Want het is wel handig ooit ter sprake te brengen dat jij niet zo goed voelt of hij al in je zit. Met een ander standje bijv. kun je het voor jou ook interessanter maken. Maar als je vriend dan vraagt of je daar bij die jongen toen (op je 15e) ook last van had, moet je er weer iets bij verzinnen. Dan heb je dus kans dat de leugens zich gaan stapelen en om zo'n onderwerp hoeft dat toch helemaal niet.



Veel plezier samen.
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer is altijd beetje wennen.

En een vagina is binnenin toch vrij ongevoelig, wel handig als er een baby uit moet komen
Alle reacties Link kopieren
Het wordt na de eerste keer alleen maar beter, dus gewoon blijven oefenen. Klaarkomen in me voel ik vooral door het dikker worden van de penis en soms een kloppend gevoel tijdens het hoogtepunt.



Het spuiten zelf voel ik niet, geen warme stroom of explosie zoals soms wordt geschreven. En na afloop voel ik het er weer uitlopen, maar dat zal je wel herkennen...
Alle reacties Link kopieren
ik had de eerste 3x ook zoiets van."is dit het nou waar iedereen zo enthousiast over is?"



maar na paar x ga je het geweldig vinden!
A woman with class is timeless
Net zoals met roken; je moet echt doorzetten maar na enkele malen wil je niet meer zonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 05 september 2014 @ 18:39:

Net zoals met roken; je moet echt doorzetten maar na enkele malen wil je niet meer zonder. Ik weet niet of dat nu zo'n goede vergelijking is
Alle reacties Link kopieren
Een explosie? Misschien achteraf als de hele buts tussen je benen stroomt.



En die tepels daar hebben meer dames niks mee.



En niks voelen? Misschien een asperge snikkel?
quote:lottie_74 schreef op 05 september 2014 @ 15:38:

Oke, dank voor jullie reacties alvast.

Blijkbaar is het toch wat normaler dan ik dacht. ik dacht dus echt dat ik zou voelen als hij zijn zaadlozing had. Maar niet dus...

En ja, ik moet waarschijnlijk nog heel veel oefenen. Zijn we ook wel van plan. Maar ik heb gewoon nul ervaring en hij al best wel veel en daardoor ben ik ook onzeker en weet ik ook niet wat normaal is en durf het hem ook niet te vragen.Hij heeft dus best wel veel ervaring. Heeft hij zich laten testen, of deden jullie het veilig met condoom? Zo nee, waarom niet?
Niet elk standje voel je even goed of vind je even prettig. Uitproberen is de enige manier om er achter te komen wat voor jou lekker is.



Ik snap dat het eng is om toe te geven, maar ik denk dat het voor je vriend wel prettig is om de waarheid te weten.

Voor jou ook, dan zal hij beter snappen dat je vragen hebt :-)
quote:cherry_91 schreef op 05 september 2014 @ 18:14:

ik had de eerste 3x ook zoiets van."is dit het nou waar iedereen zo enthousiast over is?"



maar na paar x ga je het geweldig vinden!



Dank voor dit bericht. Dat was inderdaad wat ik heel eerlijk gezegd wel een beetje dacht.



En nee, we hebben geen condoom gebruikt. Ik ben aan de pil en hij is elf jaar getrouwd geweest. Ik vertrouw hem (en zijn ex-vrouw) wel dat ze in die tien jaar geen ander hebben gehad. Misschien noemen jullie dat naïef, maar ik geloof hem als hij dat zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven