Grof taalgebruik in bed

12-01-2014 10:37 1054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best netjes in mijn taal, hou niet zo van grove woorden. Maar in bed mag dat van mij wel. Ik vind het niet erotisch om het dan over mijn vagina te hebben haha. Hebben jullie dat ook? En wat gebruik je dan? Bij ons hoort er bij kutje, lul, pik, tieten, grote bollen, knoppen, spenen, eh.....ik bloos al als ik ze opschrijf. En bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 20 januari 2014 @ 21:45:

Ik ben ook veel zachter en liever als ik me onderdanig voel. Eerlijk gezegd ben ik nogal een kreng, strijk me tegen mijn haar in en ik grijp je.





Ik voel me eigenlijk nooit een kreng. Ik ben wel duidelijk in wat ik wil. Het vervelende van het predikaat meesteres is dat je onderdanige types aantrekt. Ik heb het hier wel eens met een aantal mannen in mijn omgeving over gehad. Zij gaven aan dat ik op zijn minst een switch moest zijn, dat ik duidelijk twee kanten heb. En dat ik uitstraal dat ik een man alle hoeken van de kamer kan laten zien.



Tot nu toe heb ik geen enkele behoefte gevoeld om in bed dominant te zijn. Wel om zeer actief te zijn, maar dat is weer wat anders
quote:max72 schreef op 20 januari 2014 @ 22:02:



Het is wel een interessant gegeven. Mag ik jou trouwens ook complimenteren met je avatar Melbrw?! Ik geloof dat ik met een iets beter plaatje moet aankomen. Ik ben misschien iets teveel in de symboliek blijven hangen.



Hoe ver gaat jouw verlangen om je tussen de lakens te uiten? Waar gaat je voorkeur naar uit? Dwang, vernedering, pijn een combinatie?





Jij houdt de sleutel naar iemands hart/ collar/ kuisheidsgordel in handen? Dat soort symboliek?

Lol, ipad herkent het woord kuisheidsgordel niet.



Mijn voorkeur gaat uit naar dwang met stip op de eerste plaats, pijn vind ik ook leuk, maar ik heb nog steeds geen flauw benul wat mijn grenzen zijn. Vernedering, niet echt. Maar dingen die ik nu geweldig vind, vond ik een paar jaar geleden ook nog niks. Dus wie weet verandert mijn voorkeur nog..

Ik ben absoluut geen switch, en ja, dat heb ik wel uitgeprobeerd. Maar dan heb ik wel weer een fetisj met een behoorlijk dominant trekje. Geen idee hoe ik daar aan kom. Pff, seksuele voorkeuren...
Je hebt misschien zo' n soort uitstraling? Of misschien is het alleen wel je uiterlijk en is het één en ander zo gegroeid. Je innerlijk is vaak anders dan je uiterlijk. Soms is het moeilijk om reacties van anderen op waarde te schatten. Je bent zacht in bedmaar je wilt wel hard aangepakt worden toch?!
Dat soort symboliek Melbrw. Zoiets als de gekruiste handen achter je rug. Een dominat trekje met een fetisj zeg je?



Vernederd worden kun je leren ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 januari 2014 @ 21:32:

[...]

Geen idee, zeg jij het maar.

Wat zou ik moeten missen dan?de schilders methode ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
@max

Ik heb juist een heel onschuldig, beetje ondeugend gezicht. Geen strenge uitstraling in ieder geval. Het gaat er meer om wat ik zeg, denk ik. Ja, ik wil graag hard aangepakt worden in bed. En ik wil graag weten wie de baas is. Ik ben nog steeds op zoek naar mijn grenzen, er blijkt toch veel rek in te zitten.



En om op een andere vraag terug te komen: voor mij gaat het voornamelijk om de dwang, je lichaam ter beschikking stellen en het (psychogische spel. Ik heb niets met pijn. Beetje spanken en bepaalde bondage vind ik geil, maar geen échte pijn (naalden/afknellen/bloederig gedoe. Mijn genot komt voort uit de rolverdeling en, wat hier eerder werd genoemd, het durven loslaten van de controle.



Ik ben trouwens van mening dat de sub altijd degene is die uiteindelijk bepaalt wat er gebeurt doordat zij de grenzen aangeeft.

Ik lees al jaren mee op bdsmzaken punt nl en ben daar een stuk wijzer van geworden. (Dit is geen reclame of spam!) Ik weet ongeveer wat er "te koop" is en dat mijn gekke verlangens volledig overschaduwd worden door de wenslijsten die ik daar aantref.

Baas boven baas (hoe toepasselijk).
Alle reacties Link kopieren
quote:ohbehave schreef op 20 januari 2014 @ 22:38:



En om op een andere vraag terug te komen: voor mij gaat het voornamelijk om de dwang, je lichaam ter beschikking stellen en het (psychogische spel.

Tja ....... Ik vind het juist leuk als ze weerstand biedt. Ik hou niet van het makkelijk werk. Ik moet er moeite voor doen, beetje nadenken hoe ik het ga aanpakken. In haar speelse ogen proberen te lezen wat haar volgende move zal zijn, daar op in spelen (alsof je aan het schaken bent , haar stapsgewijs sturen in de richting die ik graag wil, het idee krijgen dat mijn prooi niet meer gaat ontsnappen en haar uiteindelijk dwingen tot overgave. Je weet niet hoe spannend dat is, word er helemaal geil van ........
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Ik hou ook zeker niet van bloederig gedoe. Ik hou het bij billen slaan. Ik weet niet helemaal of dat mijn billen fascinatie is of mijn dwang fascinatie. Misschien een gelukkige samenloop van omstandigheden ;)



Ik kick wel op vernederen met woorden...wat vind je daarvan?



Uiteindelijk is de onderdanige toch degene die de grens bepaald. Dat was altijd alzo. Ook vroeger als je oogcontact had, bepaalde het meisje toch of het verder ging
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat is de vraag he, waar ligt de grens?

Van de ander, maar ook van jezelf.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
@churro, jij bent een roofdier

@max, ik heb niet zoveel met vernedering, meer met controle...
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 20 januari 2014 @ 11:13:

Je kunt je ook afvragen wie nou precies de macht heeft Miss. Is het nou de dominante partij of de onderdanige partij die uiteindelijk bepaalt wat er gebeurt. Het is zoals in het echte leven:uiteindelijk bepaald het meisje of je in haar broekje mag ;)



Dit vind ik een heel belangrijke opmerking.

Ik denk ook dat een goede Dom dat gevoel van veiligheid voor de sub in stand houdt.

Een dom kan je wel uitdagen nieuwe grenzen te ontdekken, maar nooit bot over je grenzen heen walsen.

En als sub, ook al word ik geacht te pleasen en gehoorzaam te zijn, heb ik toch meestal het idee dat het "all about me" is.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Wauw.

Interessante wending heeft dit topic genomen.

Hoop herkenning van mijn kant...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 januari 2014 @ 23:07:

Tja, dat is de vraag he, waar ligt de grens?

Van de ander, maar ook van jezelf.Weet jij waar jouw grens ligt?
Alle reacties Link kopieren
quote:ohbehave schreef op 20 januari 2014 @ 23:10:

[...]





Weet jij waar jouw grens ligt?Nee, mijn grenzen zijn nog niet bereikt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:ohbehave schreef op 20 januari 2014 @ 23:08:

@churro, jij bent een roofdier

@max, ik heb niet zoveel met vernedering, meer met controle...Ik hou heel erg van de psychologische kanten van D/s, onder andere.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Het is jammer dat het duits is maar het zegt het precies. Het is een fingerspitzengefühl. Je moet haar reacties lezen om over het dunne koort te kunnen balanceren. Het is een misdaad met inspanning van beiden
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 20 januari 2014 @ 22:25:

[...]

de schilders methode ? Hmm, ik denk dat Miss I er geen zin in heeft. Wil iemand misschien de schilders methode ondergaan ? Voor dat experiment heb ik een proefkonijntje nodig, een sub die op teasing kickt .........
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 20 januari 2014 @ 23:18:

Het is jammer dat het duits is maar het zegt het precies. Het is een fingerspitzengefühl. Je moet haar reacties lezen om over het dunne koort te kunnen balanceren. Het is een misdaad met inspanning van beiden Je slaat de spijker op z'n kop wat mij betreft.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 20 januari 2014 @ 23:19:

[...]





Hmm, ik denk dat Miss I er geen zin in heeft. Wil iemand misschien de schilders methode ondergaan ? Voor dat experiment heb ik een proefkonijntje nodig, een sub die op teasing kickt .........
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 januari 2014 @ 23:27:

[...]

Ja, wat wilt dat zeggen ? .........
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:melbrw schreef op 20 januari 2014 @ 19:30:

[...]





Haha, ik heb al eerder opmerkingen van jou gelezen over je voorkeuren in bed. Ik ben net als jij wat dat betreft!







Grappig dat dit topic veel beter loopt dan het BDSM topic, alsof de stap toch te groot is voor mensen om zich daar aan te melden, en, wellicht door de "grote bollen en spenen" van de OP zich wel hier durven te melden.



Churro, jouw laatste post van 22:48 ... rrrrrrr



Ik ben alweer een stuk vrolijker, echt een irritante ochtend gehad (ik zit aan de andere kant vd wereld voor de nieuwkomers) maar word van topic wel blij :-)
Oh ik heb me daar gemeld, maar meer van, hoi, ik snap jullie.



Dit is een veel interessanter topic om in mee te schrijven, vanwege de open vragen die constant opkomen.



Het helpt ook dat er hier tenminste een dominante man tussen zit, op het bdsmtopic zitten geloof ik alleen subs.



Ik weet niet wat de schildersmethode is, heeft iemand een uitleg voor me?



De psychologische kant is ook voor mij het belangrijkste. Zonder dat is het een hardere versie van vanilla sex. Routine klusje.



Ik wil niet weten wat er op me afkomt, waar het heengaat. Ik wil weten dat ik onderworpen ben. En dat onderworpen zijn is niet het gevolg van een handeling, maar van de sfeer, van een blik, van de toon waarop iets tegen me gezegd wordt.
Het zal wel een vooroordeel zijn maar voor mij zijn het de rare verkleedpakjes waarom ik niet het bdsm topic lees. Ik vind dat altijd meer om te lachen. Pulp fiction zeg maar
Tja, die pakjes.... Dat doet me echt niets. Nouja, niets is niet het goede woord. De aanblik heeft een effect op me dat het midden houdt tussen een lachstuip en ongemakkelijkheid. Het doet zo...cartoonesk aan. En ik weet bewust wel dat veel mensen op leer kicken, maar mijn eerste associatie met zo'n pakje is die leernicht van Southpark, zeker als het een man betreft.



Het is zo overdreven en overbodig, mij gaat het om de psychologische kant, hij moet overmacht op me kunnen hebben als hij op roze konijnenpantoffels loopt.
Net zoals jouw avatar melbrw.

Het is vele malen opwindender als je zelf je handen op je rug moet houden, dan dat ze vast gebonden worden.

Als je het zelf doet, is het veel meer een teken van onderwerping.

En mocht je ze per ongeluk toch loslaten, is dat weer een goede reden om een passende straf te bedenken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven