Grof taalgebruik in bed

12-01-2014 10:37 1054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best netjes in mijn taal, hou niet zo van grove woorden. Maar in bed mag dat van mij wel. Ik vind het niet erotisch om het dan over mijn vagina te hebben haha. Hebben jullie dat ook? En wat gebruik je dan? Bij ons hoort er bij kutje, lul, pik, tieten, grote bollen, knoppen, spenen, eh.....ik bloos al als ik ze opschrijf. En bij jullie?
Haha ja dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 01 februari 2014 @ 09:10:

Hahaha ja het is jouw schuld Dymo.

Wel grappig dat er nu weer een discussie gaande is op het topic Hoe leer je een man iets als je al teveel hebt gezegd over dominante mannen in bed.



Ik begin me echt een beetje een prediker te voelen

Alle vrouwen aan de dominante man!



Even naar dat topic gekeken. Heel herkenbaar.

Dat je compleet de spontaniteit dood lult omdat je probeert de seks beter te krijgen. Je bereikt uiteindelijk het tegenovergestelde.



Je wil verrast worden. Niet dat iemand exact uitvoert wat jij vraagt. Saaier kun je het niet hebben. Echt een libidokiller.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ja het gaat daar ook over waar we het hier over hadden, D/s inpassen in een huidige relatie.

Zie het somber in voor TO.
Alle reacties Link kopieren
Als het niet van nature in de persoon zit komt het er niet uit op verzoek.

Of wel, maar dan is het heel gemaakt. En het gaat juist om het spontane.



Of je moet iemand treffen die het wel in zich heeft maar onderdrukte.

Ik geloof alleen dat dat maar weinig voorkomt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, wat is het hier een dooie boel de laatste tijd

En niet alleen in dit topic trouwens.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 februari 2014 @ 09:16:

Tjonge, wat is het hier een dooie boel de laatste tijd

En niet alleen in dit topic trouwens.





Ik vermoed dat jullie de onderdanige viva-vrouwen hebben doen ontwaken met jullie beschrijvingen hier. En als je vastgebonden in de touwen hangt, kun je nu eenmaal niet forummen.

'T is maar een gedachte.....
Alle reacties Link kopieren
Was 't maar waar dat ik in de touwen hing.



Ik hing net wel in de fitnessapparaten, maar dat voelt toch een stuk minder opwindend.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 februari 2014 @ 11:46:

Was 't maar waar dat ik in de touwen hing.



Ik hing net wel in de fitnessapparaten, maar dat voelt toch een stuk minder opwindend.





Ben je toevallig de dochter van de baas van de sportschool en heb je schalkse blikken geworpen op een medewerker?





Dan ben je ontkomen aan een toetakelpartij. Dat was wellicht wel opwindend.
Alle reacties Link kopieren
Niets van dat alles
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Miss I, als je een eigen topic over dit onderwerp opent, kom ik graag met je kletsen. Over de erotiek van touwen en zo.

Dit topic is inderdaad dood.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik een goed idee, Ohbehave, maar waarom open jij dan geen topic?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ga maar kijken!
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 januari 2014 @ 19:33:

[...]





Ja, daar zeg je zoiets.

Daar ben ik wel benieuwd naar; is een D automatisch ookdominant in een relatie?



Ik heb in ieder geval wel hier kunnen lezen dat de subjes over het algemeen wel dominant zijn in het dagelijks leven.

Botst het dan, omdat je in dagelijks leven beiden dominant bent?



Ik weet dat ik een D kan waarderen, maar in dagelijks leven behoorlijk kan botsen met een dominante man omdat ik zelf dus ook dominant ben.





Nope, ik ben de dominantere van de twee in ons dagelijks leven, hij is dan veel meegaander dan ik.

De voorgaande relatie botste wel, onder andere omdat we allebei de broek aan hadden. En zo leer je steeds meer over jezelf
Alle reacties Link kopieren
Lekker poepen!
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 22 januari 2014 @ 10:39:



En een vlucht is per definitie een fantastisch oefenterrein voor de ogen, want de dames zijn gedwongen (gedwongen, haha ........ ) herhaaldelijk het pad te gebruiken en jou te dienen. Dus heb ik ze soms voor de lol recht in de ogen aangekeken, niet op een enge manier hoor, je weet het wel. En je ziet verschillen. De ene heeft iets in de gaten en kijkt daarna niet meer, anderen weer wel een paar keer en daarna gaan de ogen naar beneden, soms met een soort verborgen glimlach (zou het kunnen dat ......). Eén (weet ik nog) keek mij ook recht in de ogen op dezelfde manier. Oeeeeeh, een partner op niveau, dacht ik. Een enkele was mij ook te slim af: ze duwde het karretje net iets verder zodat ze bijna in mijn rug zat, en ik kon natuurlijk niet mijn hoofd helemaal omdraaien om haar aan te kijken. Toen ze naar mij kwam met een koffie keek ze mij aan met een soort glimlach die min of meer verklapte dat ze mij door had. En dan een laatste keer bij het uitstappen van het toestel. Heerlijk is dat ........quote:Miss.Innuendo schreef op 22 januari 2014 @ 10:44:

Als er iets is dat ik weet is het wel dat mannen door de blik van een vrouw héle andere dingen kunnen denken dan wat er met de blik werd bedoeld.



Mijn buurvrouw is stewardess en die heeft regelmatig verhalen zoals de jouwe, maar dan vanaf de andere kant, Churro. Haar blik op dit soort voorvallen zal je verbazen.









Ik las net dit artikel in de krant en moest aan deze quotes denken.



http://www.telegraaf.nl/r ... ueel_geintimideerd__.html
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nou ik ben begonnen aan spartacus hoor. Maar moet erg wennen aan het hoge soap gehalte. De lange blikken met stilte, de overdreven muziek, de aparte special effects en af en toe rare karakters. Gelukkig vind ik spartacus een onwijs lekker ding

Ben nu bij aflevering 2. Kwestie van doorzetten?
Alle reacties Link kopieren
Goh, moest ik toch zomaar ineens weer denken aan dit topic



Is er nog iemand in een grof gebekte bui?

(wel in de geest van dit topic uiteraard, niet dat je even lekker je frustraties hier kwijt kunt ofzo hoor, hahahaha)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ja een aantal van ons kwamen elkaar natuurlijk tegen in het andere topic!



Hier wel wat ontwikkelingen. Vorige week en eergister dan toch eindelijk, na een jaar in spanning moeten wachten, seks gehad met die super lekkere, gespierde, scharrel, waar ik eerder over sprak. Ik woon namelijk pas sinds vorige week op mezelf (en hij woont samen met zn vriendin)



Vorige week waren we nuchter en eergister aardig aangeschoten. Maar het was wel weer tyfus geil met In mijn gezicht slaan, spugen, deepthroaten, heel veel deepthroaten, afgewisseld met teder neuken, dan weer squirten.... Ik kan er wel weer even tegenaan, alhoewel het ook wel mijn honger naar dit soort seks heeft geopend.

De blauwe plekken van het keel dichtknijpen staan in mijn nek, maar mijn collega's en vrienden zijn ondertussen op de hoogte van mijn voorkeuren dus niemand kijkt er meer raar van op (sterker nog, ze smullen iedere keer van de verhalen haha)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, dat meen je niet!

Ik zou dat dus nooit in het openbaar vertellen. Maar goed, ik doe ook ander werk dan jij



Wat lekker dat je wat dat betreft weer even echt aan je trekken bent gekomen. Bofferd
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Lekker Rary! Ik spreek er ook met mijn collega's niet over. Er is 1 vriendin die een beetje weet, verder niemand. Blauwe plekken vallen gelukkig niet op, vriend weet ze wel te plaatsen
Nou, een maand geleden hoor ik een collega tegen iemand zeggen dat sommige vrouwen graag in hun bek gespuugd willen worden. Die andere persoon ontkende dat en toen riep ik meteen, ja hoor, ik ben daar 1 van.

Collega vroeg direct mijn nummer (dit was om 2 uur snachts, toen we allemaal al behoorlijk aangeschoten klaar waren met werk) en even later ben ik naar hem toegegaan, in de verondetstelling dat we fakking geile seks zouden hebben...

Maar nee hoor, man in kwestie bleek een grote mond te hebben want van bek spugen of dominantie bleek geen sprake.



Dit verhaal heb ik toen tegen een paar collega's/vriendinnen verteld en toen kwam dus de vraag of ik into dat soort seks ben, en dat heb ik toen verteld.

Dus nu weet men dat, en weten ze dus ook waar bepaalde blauwe plekken vandaan komen
Alle reacties Link kopieren
Toch moet ik daar ook enorm mee oppassen. Ik word namelijk heel snel blauw. Zó onhandig als je er van houdt om ruig te worden beetgepakt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ja ik word ook heel snel blauw, dus ik zit standaard al onder de blauwe plekken. Met mijn werk krijg ik die al snel, omdat waar de voorraden staan, dingen altijd schots en scheef staan en uitsteken waardoor mijn armen en benen standaard onder zitten.

Maarja, duidelijke vingerafdrukken in je nek, daar kan ik geen mooi verhaal van maken....
Een gedeelte van de fun, vind ik, is het dubbel leven. Ik vind het trouwens ook heel opwindend die twee gezichten. Over dag keurig netjes, 's nachts een hoer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven