Grote schaamlippen, afknapper?

23-06-2013 00:13 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe denken mannen over een vrouw met grote schaamlippen?

Knappen jullie hier erg op af? En is een vrouw dan ook automatisch minder strak?
Ach ja, je moest eens weten wat voor wensen ik heb betreft een pik en bijbehorende ballen. Die lichaamsdelen zijn zelden de mooiste onderdelen, maar zijn goed voor de geil. Klaar. Niet zeuren.
quote:dobermann schreef op 24 juni 2013 @ 20:01:

Dat is iets waar ik niet op zit te wachten bij een vrouw. Die wijs ik gelijk het gat van de timmerman, mocht ik er eentje tegenkomen met lappen vlees tussen d'r benen.Mietjes trekken geen vrouwen aan, dus wees gerust, je zult alleen piemels in je bed aantreffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:juniper213 schreef op 25 juni 2013 @ 11:51:

[...]



Mietjes trekken geen vrouwen aan, dus wees gerust, je zult alleen piemels in je bed aantreffen.Ah, mevrouw voelt zich aangesproken?
quote:dobermann schreef op 25 juni 2013 @ 14:36:

[...]

Ah, mevrouw voelt zich aangesproken?Nee, meneer is een mietje en dus zullen alleen andere meneren zich aangesproken voelen om in uw bedje te kruipen. Welterusten meneer.
Alle reacties Link kopieren
wij vrouwen stellen toch ook niet als eis dat de penis van onze partner beeldschoon is? Mannen eisen dat ook niet van vrouwen. En als hij dat wel doet is het een eikel.
quote:mdjxxx schreef op 26 juni 2013 @ 00:38:

wij vrouwen stellen toch ook niet als eis dat de penis van onze partner beeldschoon is?

Ik vrees toch dat dit een beetje te algemeen is. Sommige of zelfs de meeste vrouwen hebben wel een uitgesproken voorkeur over de grootte van de penis maar volgens jou niet over de vorm? Een haakse pijpt net zo lekker als een kromme?



Er zijn er op dat vagina-plaatje toch een aantal waarbij ik net iets minder enthousiast tussen haar benen duik, maar ook hierbij zijn mannen weer benadeeld: je merkt pas wat je op je bordje krijgt wanneer je oren al geklemd zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 26 juni 2013 @ 08:47:

[...]

: je merkt pas wat je op je bordje krijgt wanneer je oren al geklemd zitten. Niets mis mee toch? Als e.e.a. beetje fris onderhouden is dan is dat een prima ontdekkingstocht toch?
Ik dacht het, jij schrijft het: fris onderhouden... het vrouwelijk apparaat is daarin toch een beetje complexer en gevoeliger dan het mannelijk apparaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 26 juni 2013 @ 09:39:

Ik dacht het, jij schrijft het: fris onderhouden... het vrouwelijk apparaat is daarin toch een beetje complexer en gevoeliger dan het mannelijk apparaat. Ach hoeft echt niet 3 minuten daarvoor gedouched worden maar het andere uiterste, of het onderweg tegenkomen van plukjes wc-papier en andere onrechtmatigheden, dat heeft heel wat meer impact dan lange lippen hoor....
Alle reacties Link kopieren
quote:dobermann schreef op 24 juni 2013 @ 20:01:

Dat is iets waar ik niet op zit te wachten bij een vrouw. Die wijs ik gelijk het gat van de timmerman, mocht ik er eentje tegenkomen met lappen vlees tussen d'r benen.Want jij hebt wel een kaarsrechte, flink geschapen, niet omringd met al te dikke aders, fraaie pik met daaronder een stel degelijke, gelijk hangende ballen zonder oneffenheden?
Alle reacties Link kopieren
Tja dat is de tegen hanger van de geplofte mol. Sorry voor de gene die zich voelt aangesproken citaat uit boek D. Dekker
Alle reacties Link kopieren
quote:diana_banana schreef op 26 juni 2013 @ 15:59:

[...]





Want jij hebt wel een kaarsrechte, flink geschapen, niet omringd met al te dikke aders, fraaie pik met daaronder een stel degelijke, gelijk hangende ballen zonder oneffenheden?



Slap commentaar. Als ik dat niet zou hebben mag ik ook geen eisen stellen aan hoe de muts eruit ziet?



Ik las elders een topic over iemand die vanwege zijn penislengte was afgewezen en daar reageerden genoeg vrouwen die het eens waren met de ex van de to.



Een vrouw mag wel commentaar hebben op het zaakje van de man, maar andersom..?
Alle reacties Link kopieren
De vraag is of het ja of nee een afknapper is!
Alle reacties Link kopieren
quote:erikjan schreef op 26 juni 2013 @ 16:47:

De vraag is of het ja of nee een afknapper is!Daar heb ik al antwoord opgegeven. Maar een stel gepikeerde dames met ongetwijfeld een enorme rosbief vinden dat ik verantwoording voor moet afleggen voor mijn mening.
Maar goed, oké, dobermann, ik ben dan effe niet de gepikeerde dame, ik heb gewoon een vraag. Als je dan in bed beland met een vrouw die naar jouw mening wat te grote lapjes heeft op de plek waar jij dat niet graag ziet, wat doe je dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk hij knipt de voering weg
Alle reacties Link kopieren
Ja, is een afknapper....
quote:dobermann schreef op 26 juni 2013 @ 16:51:

[...]

Daar heb ik al antwoord opgegeven. Maar een stel gepikeerde dames met ongetwijfeld een enorme rosbief vinden dat ik verantwoording voor moet afleggen voor mijn mening.dit zegt alles over jou, mensen zijn het niet met je eens en die moeten dan dus wel gepikeerd zijn en dus wel enorme binnenste rosbief hebben. Om jouw toon voort te zetten denk ik dat er een aantal dames en heren jou de deur hebben gewezen, vanwege een te kleine micropenis.
quote:geve schreef op 26 juni 2013 @ 09:39:

Ik dacht het, jij schrijft het: fris onderhouden... het vrouwelijk apparaat is daarin toch een beetje complexer en gevoeliger dan het mannelijk apparaat. Hoezo is dat complexer? Je kunt niet met sop en chloor aan de gang gaan daar beneden, maar verder is het niet zo ingewikkeld lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
Nou sommige vrouwen zouden zich moeten realiseren dat ze ook ff tussen alle lipjes moeten spoelen. En persoonlijk was ik mezelf telkens na het plassen even opnieuw mijn penis, wanneer er zicht is op seks of gepijpt worden. Terwijl de vrouwen die bij me langskomen vaak nog ff plassen voor de sex, maar geen een liep ff naar de wastafel. Das gewoon jammer, want oraal wordt er nog lekkerder van....
quote:naughtybear schreef op 26 juni 2013 @ 17:50:

Nou sommige vrouwen zouden zich moeten realiseren dat ze ook ff tussen alle lipjes moeten spoelen. En persoonlijk was ik mezelf telkens na het plassen even opnieuw mijn penis, wanneer er zicht is op seks of gepijpt worden. Terwijl de vrouwen die bij me langskomen vaak nog ff plassen voor de sex, maar geen een liep ff naar de wastafel. Das gewoon jammer, want oraal wordt er nog lekkerder van....Je spreekt in meervoud, alsof alle vrouwen dat niet weten. Mij lijkt het niet meer dan normaal dat je jezelf goed wast. En even de boel schoonmaken na het plassen voor de sex, natuurlijk! Lijkt me voor allebei wel zo lekker fris.
Alle reacties Link kopieren
Tip: bekijk even poezenboek.nl
quote:juniper213 schreef op 26 juni 2013 @ 17:01:

Hoezo is dat complexer? Je kunt niet met sop en chloor aan de gang gaan daar beneden, maar verder is het niet zo ingewikkeld lijkt me?Ja complexer want naast het extern deel is er ook nog zoiets als een intern deel aan het vrouwelijk apparaat en dààr kom je maar best niet bij met sopjes of chloor. Ik probeerde het subtiel te brengen, maar als je het dan toch expliciet lezen wil: een verstoorde pH-balans of infectie zijn nu niet bepaald pretbevorderend bij bijvoorbeeld orale verwennerij. En dat los je niet 1-2-3 op met een zalfje of een camouflerend geurtje.



Bij een man is dat anders: een klets water erover heen en het ding is zo goed als nieuw.
quote:juniper213 schreef op 26 juni 2013 @ 17:00:

dit zegt alles over jou, mensen zijn het niet met je eens en die moeten dan dus wel gepikeerd zijn en dus wel enorme binnenste rosbief hebben. Om jouw toon voort te zetten denk ik dat er een aantal dames en heren jou de deur hebben gewezen, vanwege een te kleine micropenis.Mwah, als een man gepikeerd durft te reageren op het zoveelste pink-topic dan heeft die toch ook een kleine? Ik zie Dobermann reageren op een "lik op stuk" (of net niet ) manier, waaraan met name jij je laat vangen. Wanneer iemand (een vrouw vermoed ik) een denigrerende zeil-opmerking maakt wordt daar lacherig op gereageerd, wanneer een man zoiets doet zijn de rapen alweer gaar...
Alle reacties Link kopieren
quote:dobermann schreef op 26 juni 2013 @ 16:45:

[...]





Slap commentaar. Als ik dat niet zou hebben mag ik ook geen eisen stellen aan hoe de muts eruit ziet?



Ik las elders een topic over iemand die vanwege zijn penislengte was afgewezen en daar reageerden genoeg vrouwen die het eens waren met de ex van de to.



Een vrouw mag wel commentaar hebben op het zaakje van de man, maar andersom..?



Er is een verschil tussen voorkeur hebben en eisen stellen.

Als je al eisen stelt aan schaamlippen, dan kan ik je niet eens serieus nemen.



Bovendien geven de bizarre benamingen die je hebt voor de lipjes groot vermoeden dat er nogal minachtend over jouw zaakje gesproken wordt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven