Grote urethra

15-10-2014 22:22 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik voor het eerst in mijn leven mijn vulva eens goed bekeken. Waar ik een beetje van opkeek, was dat mijn urethra (gedeelte waar je urinebuis opening zit) nogal groot is; het is zeg maar echt een bobbel. Een soort sponsachtige bobbel. Mijn vagina-opening is bijna niet te zien doordat die 'urethra-bobbel' ervoor zit. Is dit normaal? Op plaatjes van andere vagina's lijkt de urethra veel kleiner, maar ik hou er natuurlijk wel rekening mee dat de vaginaplaatjes die je op internet vindt niet echt representatief zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is abnormaal,je kan zo in het rariteitenkabinet!
Okeeeee dan.
Alle reacties Link kopieren
er is van alles normaal, en als je twijfelt aan iets kan je het altijd aan je huisarts ( of moeder? ) laten zien
Alle reacties Link kopieren
Ik herken niet datgene waarover je praat, bij mij is er geen bobbel die de vagina-ingang bedekt.



Ik vermoed wel dat dit bij jou problemen kan veroorzaken met penetratie tijdens seks. Of die bobbel gaat mee naar binnen toe, of de piemel van de kerel gaat tegen die bobbel aan schuren.



Dus ik denk dat het zeker geen kwaad kan om naar de huisarts te gaan, of eens met je moeder praten.
Alle reacties Link kopieren
Je urethra ís je urinebuis. Die zit aan de binnenkant en kun je zo met een spiegel dus helemaal niet zien. De ingang van je urethra hoort een klein gaatje te zijn dat je eigenlijk ook maar nauwelijks kunt zien.

Als er bij jou een bobbel voor je vagina zit en je denkt dat dat niet klopt, zou ik inderdaad gewoon een keer naar je huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lariba schreef op 16 oktober 2014 @ 06:14:

Je urethra ís je urinebuis. Die zit aan de binnenkant en kun je zo met een spiegel dus helemaal niet zien. De ingang van je urethra hoort een klein gaatje te zijn dat je eigenlijk ook maar nauwelijks kunt zien.

Als er bij jou een bobbel voor je vagina zit en je denkt dat dat niet klopt, zou ik inderdaad gewoon een keer naar je huisarts gaan.



De ingang van de urinebuis kan je prima zien.. en zo klein is het doorgaans niet. Hoe denk je anders dat we katheteriseren? Goed zoeken, maar dan is hij te zien hoor.



Dat met die bobbel herken ik eigenlijk niet. Ga even langs de huisarts, zorgen maken hierover is veel vervelender.



Succes!
I've got nothing to do today but smile.
Bij mij is het ook een bobbeltje, niet zo enorm als jij beschrijft weliswaar maar een bobbeltje nevertheless. En die ene keer dat ik gekatheteriseerd ben viel er niemand steil achterover van mijn bobbeltje, dus ik ga er van uit dat het op zich niet raar is .
Je bedoelt niet per ongeluk je clitoris?



(Aangezien je schrijft dat je voor de allereerste keer gekeken hebt)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik erachter ben wat het is. Ik heb het namelijk nog eens beter bekeken en mijn plasgaatje ziet er normaal uit, niks mee aan de hand. Het gaat echter om het gebied tussen mijn plasgaatje en de opening van mijn vagina, daar zit namelijk een stuk vlees ofzo. Ook steken er kleinere stukjes vlees uit de opening van mijn vagina, lees op internet dat dit gewoon wildvlees is en dat meerderen dit hebben. Het is zacht en sponsachtig en zit (denk ik) niet in de weg bij het vrijen, al heb ik wel vaak pijn wanneer de penis mijn vagina binnendringt maar dat lijkt me normaal (toch?). Het ziet er helaas wel heel onsierlijk uit; door al die stukken wildvlees zie je de opening van mijn vagina niet eens meer met het blote oog....

wat denken jullie, toch even langs de huisarts misschien?
De kleine schaamlippen? ( die niet bij iedereen even klein zijn)
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 16 oktober 2014 @ 11:18:

De kleine schaamlippen? ( die niet bij iedereen even klein zijn)Nope, het zit echt tussen mijn urethra en de vagina-opening. Niet eromheen.
Alle reacties Link kopieren
Foto?
Ik sta er altijd versteld van, dat vrouwen zelden even een spiegeltje nemen om even goed te kijken hoe het er nu echt uitziet.

Als ik een vrouw was, zou ik dat wel willen weten. Maar tot nu toe nog nooit een vrouw mee gemaakt die dat deed. Blijkbaar vinden vrouwen het of niet gepast, of vies, of raar ??!!

Net als vrouwen die ongesteld zijn. Puur natuur, maar toch willen vrouwen er niet over praten, en verstoppen het.

Ik zal het wel nooit begrijpen
Alle reacties Link kopieren
Je vagina is ook geen gat, het weefsel zit tegen elkaar aan.

Dat bobbelige sponsachtig weefsel is normaal. Het is ribbelig in de gewone situatie en zwelt op bij opwinding
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:sandrabontje schreef op 16 oktober 2014 @ 11:11:

Het ziet er helaas wel heel onsierlijk uit; door al die stukken wildvlees zie je de opening van mijn vagina niet eens meer met het blote oog....

wat denken jullie, toch even langs de huisarts misschien?Joh, dat is een doodnormale kut. Waarom denk je dat er zoveel verhalen en grappen gaan over met-sex-beginnende jongens die "het gaatje niet kunnen vinden"?
Alle reacties Link kopieren
quote:peterr schreef op 16 oktober 2014 @ 16:55:

Ik sta er altijd versteld van, dat vrouwen zelden even een spiegeltje nemen om even goed te kijken hoe het er nu echt uitziet.

Als ik een vrouw was, zou ik dat wel willen weten. Maar tot nu toe nog nooit een vrouw mee gemaakt die dat deed. Blijkbaar vinden vrouwen het of niet gepast, of vies, of raar ??!!

Net als vrouwen die ongesteld zijn. Puur natuur, maar toch willen vrouwen er niet over praten, en verstoppen het.

Ik zal het wel nooit begrijpenHet is inderdaad heel vreemd dat echt zoveel (jonge) vrouwen geen enkel benul hebben hoe hun zakie daar beneden eruitziet en in elkaar steekt. Ik heb dat ook nooit begrepen.
quote:kerol schreef op 16 oktober 2014 @ 17:57:

[...]





Het is inderdaad heel vreemd dat echt zoveel (jonge) vrouwen geen enkel benul hebben hoe hun zakie daar beneden eruitziet en in elkaar steekt. Ik heb dat ook nooit begrepen.Ik begrijp dat wel hoor. Bij jou hangt het zakie lekker makkelijk van voren en elke keer als je een plas doet of onder de douche gaat kun je het zonder enige moeite naar hartenlust bestuderen. Bij een vrouw zit de boel helemaal tussen de benen verstopt, en een vrouw moet behoorlijk wat moeite doen om eens goed te bekijken wat daar allemaal verborgen zit. En dan moet je maar net op het idee komen om een spiegel te pakken, of een cursus slangenmens te volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 oktober 2014 @ 18:04:

[...]





Ik begrijp dat wel hoor. Bij jou hangt het zakie lekker makkelijk van voren en elke keer als je een plas doet of onder de douche gaat kun je het zonder enige moeite naar hartenlust bestuderen. Bij een vrouw zit de boel helemaal tussen de benen verstopt, en een vrouw moet behoorlijk wat moeite doen om eens goed te bekijken wat daar allemaal verborgen zit. En dan moet je maar net op het idee komen om een spiegel te pakken, of een cursus slangenmens te volgen.Anno 2014 heb je toch geen spiegel nodig, maar maak je gewoon een selfie?
Alle reacties Link kopieren
Als je pijn hebt bij penetratie, kan het zijn dat je nog te droog bent, of dat de penis best wel dik is. Koop in dat geval een goeie lube op basis van siliconen. Mijn vriend en ik zweren bij glijmiddel van Pjur: http://www.veiligglijden. ... ur-basic-silicone-100ml/.



Anders denk ik nog steeds dat een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kan.
Alle reacties Link kopieren
Meaki, daar gaat de TP niet over hoor.
Je bent zelf een theepot
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven