Handboeien, blinddoek en speeltjes

25-08-2014 18:25 37 berichten
Mijn vriendin en ik willen ook weer iets anders proberen en experimenteren.

Ons seksleven is absoluut niet saai.

De laatste tijd spelen we met de gedachten om iets met heel lichte bdsm te doen.

Een fantasie is om mijn vriendin met de handen en geblinddoekt aan het bed te binden en dan o.a. met speeltjes haar te verwennen.

Omgekeerd natuurlijk ook waarbij ik vastgebonden word etc.

Als je met zijn tweeën lekker bezig bent heeft een blinddoek niet zoveel zin denken wij maar toch willen we er iets mee doen.

Ook de inzet van speeltjes kan van alles zijn.

Wie heeft er tips om dit nu goed aan te pakken.

Op welk moment doe je de blinddoek en handboeien af. Geeft het een kick om dat nog niet te doen als er om gevraagd word of is het juist verstandig om dat meteen te doen?

Wij zijn best bekend met speeltjes maar zijn er speciale speeltjes of mannieren om te gebruiken indien de partner geblinddoekt en vastgebonden is?

Wij zijn niet geïnteresseerd in harde sm met zwepen, master-slave, etc.
Waarom zou met z'n tweeën een blinddoek niet zinvol zijn? Juist met die blinddoek wordt het spelen verrassend, je weet niet welk speeltje wordt gepakt en waar dat wordt geplaatst.

Meestal laat hij mij eerst klaarkomen, en doet hij mijn blinddoek af (vlak) voordat hij klaarkomt, om dan oogcontact te kunnen hebben. Handboeien gaan vaak pas af als we uitgespeeld, verzadigd, zijn. Maar dat kan natuurlijk ook eerder, als je elkaars lijft wilt strelen tussendoor. Of als de houding door het vastbinden te ongemakkelijk is om lang vol te houden.
Alle reacties Link kopieren
"Op welk moment doe je de blinddoek en handboeien af. Geeft het een kick om dat nog niet te doen als er om gevraagd word of is het juist verstandig om dat meteen te doen?"



Mocht je die kick onverwachts wel krijgen stel dan wel een safety word in. Maakt niet uit hoe soft jullie bezig zijn. Als ze bijvoorbeeld zegt dat ze los gemaakt wil worden en jij doet dat niet dan kan dat best leuk zijn maar als ze echt losgemaakt wil worden en jij doet dat niet dan is dat gewoon niet leuk meer. Ik ga er vanuit dat je haar lichaamstaal ook wel kan lezen maar better safe than sorry. Verder veel plezier gewenst.
Ik zou er vooral mee beginnen de blinddoek en handboeien wel af te doen als daarom gevraagd wordt, vooral handboeien, want die kunnen klemmen. Ik zou het stapsgewijs aanpakken, langzaam opbouwen. Gewoon proberen, dan merk je ook vanzelf dat een blinddoek echt wel van toegevoegde waarde kan zijn. Het is heel spannend omdat je niet wat er wanneer gebeurt namelijk.



Veel plezier in ieder geval
Bedankt voor de tips.

Wij vertrouwen elkaar volledig maar een safety word is wel verstandig. Al is het maar uit plagerij dat je een stap te ver gaat en dat is niet de bedoeling.



Wij gaan er zeker plezier aan beleven.
Alle reacties Link kopieren
De lol van een blinddoek zou kunnen zijn om je partner op het verkeerde been te zetten; rammelen met een ketting, maar strelen met een veer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wij doen altijd zo: degene die geblinddoekt is moet de kwast met sliertjes op de staart van de ezel prikken.
Alle reacties Link kopieren
Beide tegelijkertijd een blinddoek om
Alle reacties Link kopieren
Blinddoeken en dan gewoon een veer gebruiken of een schoonmaak plumeau of speciaal een kopen: http://www.hotstuff-shop.nl/sm/fifty-sh ... veer-zwart



Veel plezier!
Voor 20 euri? Een pauwenveertje van de kinderboerderij volstaat ook vast.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, ik heb ook niet zo'n duur ding. Maar was een voorbeeld van wat er te krijgen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 augustus 2014 @ 21:44:

wij doen altijd zo: degene die geblinddoekt is moet de kwast met sliertjes op de staart van de ezel prikken.Leuk zo'n fantasieloos seksleven
quote:jennifer80 schreef op 25 augustus 2014 @ 22:47:

[...]





Leuk zo'n fantasieloos seksleven makkelijk is het niet hoor. Ik had hem laatst in de navel van mijn man geprikt. Ging ontsteken. Dat was niet mooi hoor.
Alle reacties Link kopieren
Meds
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ben dominant en doe dit vaak bij verschillende vrouwen.

Wat je ook doet jij bent de baas en “au” is geen optie.

Begin met zachte klappen en die dildo kan steeds dieper.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook pakketten voor beginners die nog niet precies weten wat ze kunnen doen of het niet durven....

Zo ook dit [...] zo helpt het spel je de bondage kennen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2014 14:13
Reden: Spam
% gewijzigd
Bedankt voor de nuttige tips.

Nog even shoppen om het speelgoed aan te vullen en misschien een spel.

Klappen met de zweep of met de hand gaat het niet worden, meer nog even langs de kinderboerderij voor enkele veren.

De handboeien moeten ook nog ergens aan vast gemaakt worden maar daar kom ik wel uit.



Ik lees dat meestal de dame de onderdanige en geblinddoekt is.

Echter houden wij niet van het master/slave dus daar moeten wij ook nog de weg in zien te vinden zodat het gelijkwaardig blijft.



Als man zijnde wil ik het ook ervaren om geblinddoekt en vastgebonden te zijn maar daar lees je weinig over.

Dus tipt daarover zijn ook welkom.
Hoe kan je nou, zonder het geprobeerd te hebben, weten dat je het niks vindt. Je hebt meteen allerlei etiketten geplakt (master/slave) en je oordeel geveld, kun je er niet gewoon blanco ingaan en zien waar het schip strandt?



Wat voor tips wil je voor een gebonden/geblinddoekte man, het is toch niet leuk om jou nu te verraden hoe ik dat doe? Of je nou een man bindt of een vrouw, het principe is hetzelfde.

Verrassen, creativiteit, zacht afwisselen met steviger, gebruik maken van het feit dat hij niks ziet (en niks hoort als je een koptelefoon gebruikt).

Evt speelgoed of keukengerei, warm koud.. please be creative!
quote:alaan_k schreef op 25 augustus 2014 @ 23:27:

Ben dominant en doe dit vaak bij verschillende vrouwen.

Wat je ook doet jij bent de baas en “au” is geen optie.

Begin met zachte klappen en die dildo kan steeds dieper.Hoepel op jôh!
quote:Rooss4 schreef op 26 augustus 2014 @ 20:23:

Hoe kan je nou, zonder het geprobeerd te hebben, weten dat je het niks vindt. Je hebt meteen allerlei etiketten geplakt (master/slave) en je oordeel geveld, kun je er niet gewoon blanco ingaan en zien waar het schip strandt?



Bedoel het niet negatief, het dominante en onderdanige trekt ons niet. Niets mis mee maar nu nog niet ons ding.



quote:Rooss4 schreef op 26 augustus 2014 @ 20:23:

Wat voor tips wil je voor een gebonden/geblinddoekte man, het is toch niet leuk om jou nu te verraden hoe ik dat doe? Of je nou een man bindt of een vrouw, het principe is hetzelfde.

Verrassen, creativiteit, zacht afwisselen met steviger, gebruik maken van het feit dat hij niks ziet (en niks hoort als je een koptelefoon gebruikt).

Evt speelgoed of keukengerei, warm koud.. please be creative!Voor ons is het helemaal een nieuw gebied en dan vinden wij tips wel handig. Ben echt wel creatief maar wil het wel goed aanpakken waardoor de kans op een mislukking zo klein mogelijk is.
hm ik denk dat voor experimenteren met de blinddoek een deel overgave nodig is en een deel initiatief. Als jij haar blinddoekt, dan neem jij de leiding en overleg je niet met haar op dat moment (je kan er na natuurlijk evalueren! juist dat is belangrijk), je let op haar lichaamstaal, ademhaling etc, maar jij hebt 'de macht' op dat moment en dat betekent ook dat de creativiteit van jou komt. Jij bepaalt dus wanneer de blinddoek af gaat, welk speeltje je gebruikt, en juist dat is het opwindende er aan, de macht uit handen geven etc.



Minder leuk is het natuurlijk als jij aarzelt, dus bedenk gewoon wat je wil doen en bereiken van tevoren. En voer het zonder onzeker te zijn uit, natuurlijk wel op haar reacties letten.
quote:dedoper schreef op 26 augustus 2014 @ 22:34:

[...]



Bedoel het niet negatief, het dominante en onderdanige trekt ons niet. Niets mis mee maar nu nog niet ons ding.





[...]



Voor ons is het helemaal een nieuw gebied en dan vinden wij tips wel handig. Ben echt wel creatief maar wil het wel goed aanpakken waardoor de kans op een mislukking zo klein mogelijk is.



Maar het spelletje binden heeft toch álles te maken met dominant en onderdanig? Je haalt zintuigen weg, ze kan geen kant op, is aan jou overgeleverd, hoe wilde je dat anders noemen dan onderdanig?



Ik kan je niet vertellen wat je doen moet, ik kan je wel vertellen wat ik leuk vind en wat juist niet.

Als ik gebonden (geblinddoekt) ben, wil ik niet constant gekust worden, dat vind ik heel irritant. Ik wil geprikkeld worden, ik wil dat hij met mijn huid aan de slag gaat, tegelijkertijd zoenen leidt me af en zorgt ervoor dat mijn zin weg raakt.



Een man die hetzelfde met me doet als wanneer ik ongebonden ben vind ik niet interessant. Net als een man die onzeker is, niet goed weet wat hij doen moet.



Masseren is een grote ja, vooral met een massage kaars (wel een beetje voorzichtig doen, laag gieten is heet!)

Onverwachte dingen zijn leuk, tepelklemmen?

Plagen, overal aanraken behalve de erogene zones en uiteindelijk gewoon lekker seks.

Ik wil daarna meteen losgemaakt worden, dan wil ik hem kunnen omhelzen/aankijken.

Als een man me dat weigert vind ik dat een grote afknapper, zelfs een gevoel van "onverdiende straf".



Het neemt best nauw eigenlijk.
Bedankt voor je uitgebreide reactie.

Natuurlijk heeft het iets met onderdanig te maken maar wil daar niet te ver in gaan. Moeilijk om daar de juiste verhouding in te vinden.

Zo wie zo, Nee is Nee en Stop is Stop.

Het lijkt mij ook leuk om de rol dan om te draaien en ben ik de onderdanige persoon, of dat dan meteen gebeurd of eindigen met een gewone lekkere vrijpartij maakt niet uit waar wij op dat moment zin in hebben en als het maar lekker is.



@strikjemetstippels, het klopt dat we op de lichaamstaal etc. moeten letten. Nog belangrijker dan bij normale seks, als ik het zo mag noemen.



Het toverwoord is niet aarzelen en niet onzeker zijn.

Het heeft wel wat voorbereiding nodig en wij zullen nog veel moeten leren en op dit gebied naar elkaar toe moeten groeien.

We zullen er zeker van genieten.
Direct omdraaien lijkt me heel moeilijk, het is toch een andere mindset. Roos noemt veel goeie dingen, maar vergeet inderdaad de mindfuck niet, zoals de ketting laten rammelen en dan kriebelen met een veer. Voor mij is de tegenstelling van hard en zacht voelen heel fijn. Strelen met een leren riem en dan ineens een slag daarmee. Of ermee klapperen met alsof je een slag geeft. En doe eens gek, geef eens een zacht tikje op haar kut, haar reactie zou je kunnen verrassen (wel direct daarna lekker strelen)
Direct omdraaien lijkt mij ook niet handig, wat ik mij voorstel is lekker spelen waarbij de mindfuck ook een onderdeel is, dan de boeien los en de blinddoek af zodat we kunnen eindigen met een lekker vrijpartij.

Maar laat ik het zo zeggen, de avond is nog jong en dan misschien dat ik in de boeien ga.

Inmiddels heb ik leuke tips opgedaan. Ik heb er zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven