Het orgasme van de man?

22-10-2014 15:48 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genante vraag, maar gelukkig is het forum veilig en anoniem!



Ik had afgelopen weekend een aantal keer seks met een nieuwe vlam en nu vraag ik me iets af. Tijdens de seks, het neuken dus, was er bij hem volgens mij geen orgasme. Hij vond het steeds wel heel lekker, maar iedere seksbeurt werd hij op een gegeven moment gewoon slap, dus ik ging dan uit van een orgasme, maar er was nooit enig sperma te zien. Terwijl ik normaal gesproken van alles uit me voel druipen.

Tijdens het pijpen proefde ik duidelijk hier en daar sperma, maar het was bijna niets. Hij zei wel dat het een langgerekt orgasme was, maar dan is er toch wel een keer een uitbarsting van sperma lijkt me?

We staan nog niet op zo'n voet met elkaar dat ik me comfortabel voel bij hem deze vraag te stellen. Iemand ervaring?
Meer zaadlozingen = minder vocht.
Doe eens safe?
Alle reacties Link kopieren
Dus? Je bedoelt het aantal zaadlozingen tijdens dat weekend? Of tijdens 1 keer seks? De eerste keer dat we seksten, was het al zo. Dan zou er toch wel veel sperma uit moeten komen?



Het is niet zo dat ik ontzettend onzeker ben hoor. Maar ik vraag me wel af wat dit is. Ik vind het orgasme van de man namelijk wel erg lekker om te merken
Alle reacties Link kopieren
quote:smalltalkxpert schreef op 22 oktober 2014 @ 15:57:

Doe eens safe?Niet zo belerend. We hebben ons beiden laten testen hiervoor. Tjee moet ik dat soort dingen ook al in de op zetten?
Alle reacties Link kopieren
quote:marijn_81 schreef op 22 oktober 2014 @ 15:58:

[...]





Niet zo belerend. We hebben ons beiden laten testen hiervoor. Tjee moet ik dat soort dingen ook al in de op zetten?Zo kan je toch zien hoeveel je hebt opgevangen?
Dank je. Het was goed bedoeld.
Ik druip maar eens af.
Alle reacties Link kopieren
quote:pluisje26 schreef op 22 oktober 2014 @ 16:00:

[...]





Zo kan je toch zien hoeveel je hebt opgevangen? Daar had ik nog niet over nagedacht Maar ik denk dat een condoom helemaal niet ten goede komt als hij al moeilijk klaarkomt haha
Alle reacties Link kopieren
"We staan nog niet op zo'n voet met elkaar dat ik me comfortabel voel bij hem deze vraag te stellen"



Dus je neukt wel met m? Zuigt aan zijn ... ?

Hebben jullie samen laten testen....



Maar praten dat is dan oehhh eng ofzo??
Alle reacties Link kopieren
quote:marijn_81 schreef op 22 oktober 2014 @ 15:58:

[...]





Niet zo belerend. We hebben ons beiden laten testen hiervoor. Tjee moet ik dat soort dingen ook al in de op zetten?



Tsjee, jij reageert wel gelijk fel. Maar al wel beiden getest maar nog niet kunnen praten over seks en dan toch ook wel weer neuken. HHmmm.



En over dat condoom: Dan kun je zien wat er inzit. Daar had je nog niet aan gedacht dat ze het zo bedoelde?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:marijn_81 schreef op 22 oktober 2014 @ 15:57:

Dus? Je bedoelt het aantal zaadlozingen tijdens dat weekend? Of tijdens 1 keer seks? De eerste keer dat we seksten, was het al zo. Dan zou er toch wel veel sperma uit moeten komen?

Hoeft niet perse hoor.



Maar wat maak je je druk? Heb je het idee dat hij het niet lekker genoeg vond?
Alle reacties Link kopieren
quote:marijn_81 schreef op 22 oktober 2014 @ 15:57:

Ik vind het orgasme van de man namelijk wel erg lekker om te merken



Nou zeker wel, zonder is er geen bal aan.

Het zou voor mij ook een enorme afknapper zijn als het gaat zoals je het in je OP beschrijft.



Ik heb het op die manier nog nooit meegemaakt, dus ik kan je niet adviseren.

Ik denk ook dat mannen je in dit geval het best antwoord kunnen geven.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Oh. Mosterd.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, man hier. Bij mij is een orgasme een ware explosie, langgerekte orgasmes klinken mij volkomen onbekend en in de oren.

Het orgasme van de man duurt gemiddeld iets van 6 sec dus dat langgerekte snap ik niet zo.

Ben daarmee wel eens 'jaloers' op de dames waar de duur van het orgasme gemiddeld zo'n 23 sec schijnt te zijn
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft de ene keer veel sperma, de andere keer niet zoveel en soms spuit hij tijdens zijn orgasme helemaal niet. De hoeveelheid verandert per keer, net zoals dat hij per keer anders smaakt. Zal wel te maken hebben met wat hij gegeten en gedronken heeft en hoeveel hij gedronken heeft, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dat er toch sperma aan te pas moeten komen bij een orgasme... tenminste bij mij wel ... slap worden na een orgasme 'hoeft' niet want bij mij blijft hij weleens staan en kunnen we weer door ... maar wordt ook slap.. dan 15 min wachten..



Misschien is het voorvocht wat je geproefd hebt tijdens het pijpen?... heb overigens geen idee hoe dat smaakt want ik pijp niet :D



Wel eens gehad dat hij slap werd tijdens het neuken (genant ja) maar dat had meer van doen met lange sessie... hoeveelheid sperma neemt volgens mij wel af bij meerdere orgasmen... maar 'ver-schieten' verschilt volgens mij niet want dat kan liggen aan de geiligheid
Alle reacties Link kopieren
Hangt ook van de lengte van het voorspel af. Hoe langer opgewonden voor de ontlading des te meer vocht.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, interessante reacties.



Het kan misschien voorvocht geweest zijn... Toch een gek idee dat hij het hele weekend dan blijkbaar niet is klaargekomen.

Harry, ook de eerste keer dat we seksten, was er niets van vocht..



Ik denk inderdaad dat ik deels bang ben dat hij het toch niet lekker genoeg vond en deels dat hij misschien geen of een moeilijke 'klaarkomer' is?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een moeilijke klaarkomer... vanwege zijn opmerking van lang orgasme... maar dat is denk ik zijn probleem.



Zou het zeker niet op jezelf betrekken (al helemaal niet na een weekend sex)
Als ik klaar kom is het de ene keer veel en dan weer weinig, ik kan zelfs droog klaarkomen. De ene keer spuit ik een volwassen man van zijn bromfiets af (uitspraak hier uit de regio) en de andere keer komt het kwakie er net uitgelopen. heeft te maken met de geiligheid, vermoeidheid, tijd van de seksbeurd, aantal keren klaargekomen in 24 uur en soms is er geen reden voor.

TO is het zo belangrijk dan?
Alle reacties Link kopieren
klinkt inderdaad alsof ie tussendoor "geloosd" heeft ............



ik kan 2 keer in kortere tijd spuiten daarna kom ik wel maar is de voorraad op .

dan gaat het ook zeer doen dus klaar ermee
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Met een ongezonde levensstijl vermindert het ook.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Of hij heeft een spettersputtersprietz orgasme ipv een spuiter.

Ik zou het gewoon een keer vragen, dan weet je het maar.
Alle reacties Link kopieren
Een man kan klaarkomen zonder te spuiten. (dan verdwijnt het sperma in de blaas ofzoiets).



Was heel handig (NOT!) toen we kinderen wilden
Let it Bee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven