Hoe kan ik mijn seksuele behoefte te baas zijn als 17-jarige

16-07-2014 01:50 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik hou het kort:



Ik ben een meisje van 17. Vanaf de tweede klas had ik al behoefte aan seks en ik ben inmiddels met twee jongens seksueel actief geweest.



Ik ben inmiddels 6 maand single en het bevalt me goed. Ik voel me lekker in mijn vel en erg gelukkig. Helaas mis ik wel iets: seks.

Masturberen bevredigt mijn behoeftes niet. Ik ben op een of andere manier niet in staat mezelf een orgasme te geven, terwijl het wel goed voelt.

Mijn seksuele behoefte wordt zo erg dat ik me aangetrokken voel tot elke wildvreemde man. Wanneer ik met een jongen praat op school fantaseer ik ondertussen schaamteloos over hoe het zou zijn om met diegene seks te hebben..



Hoe kom ik van deze behoeftes af? Ik vind mezelf te jong voor one night stands etc maar heb ook absoluut geen behoefte aan een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Jezelf zo maar aanbieden tot een wildvreemde is inderdaad geen optie, maar als je ook nog geen zin hebt in een relatie word het al wat lastiger, hahaha



Heb zelf ook een topic gestart dus met advies komen is lastig :$ , maar is er geen jongen waar je al goed contact mee heb en waarvan je denkt" dit zou toch wel eens een uitzondering kunnen zijn/worden voor een relatie"?
Alle reacties Link kopieren
Soms, dan is er wel zo'n jongen, maar ik weet ze altijd weg te strepen.

Ik ben bang voor het hele relatie gebeuren, voornamelijk omdat je altijd gekwetst gaat worden en je jezelf helemaal kan verliezen in een relatie. En daar pas 'in de stilte na de storm' achter komt.

Dus zo lang een jongen niet 100% de moeite waard is, begin ik er niet aan... En ik denk dat ik dan nog wel een tijd kan gaan wachten hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Ander punt: ik krijg soms het gevoel alsof jongens me snel zien als oppervlakkig.. Daarom ben ik ook nogal terughoudend als jongens me proberen te versieren
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt als negenjarige dan ook aardig wat meegemaakt. Net als jouw moeder. Gewoon weg verschrikkelijk. Dat wens je niemand toe. Ik snap dat wat door jou hierboven genoemd erg veel invloed heeft gehad.



Maar je kan in een relatie ook heel gelukkig zijn. Wanneer dit zo is zou je ook de problemen met elkaar moeten kunnen bespreken. Natuurlijk krijg je daar soms ruzie door wat misschien wel het einde betekend van de relatie. Daarnaast kan je er juist ook heel sterk uit komen. En krijg je meer respect voor elkaar.



Ik wil niet als een Dr.Phil overkomen hoor en simpele conclusies trekken (zou ook niet best zijn als ik zo over zou komen op mijn 20e hahaha), maar als jij jezelf als een schildpad terug trekt in zijn schild kan niemand jouw bereiken en echte liefde geven.



Het is moeilijk maar proberen kan altijd (als mijn reacties niet deugen mag je het eerlijk zeggen hoor :P )
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een punt. Ik denk dat ik gewoon bang ben dat ik mezelf nóóit 100% zou kunnen geven voor een relatie. En dat is gewoon egoïstisch tegenover die ander..



Maar seksuele tips blijven dus uit? Hahaha thanks dr. Phil
Alle reacties Link kopieren
Zoals je misschien al weet heb ik een topic geopend omdat ik zelf als 20 jarige maagd ben. Heb wel wat ervaring maar niet in vergelijking als met jou denk ik zo. Dus denk dat jij mij eerder de tips kunt geven op dat gebied :D



Maar masturberen werkt bij jou niet meer? Naja om aan je trekken te komen zou maar zeggen.



En graag gedaan hoor
Alle reacties Link kopieren
Koop een vibrator. Kan wonderen verrichteb!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:jongemama20 schreef op 16 juli 2014 @ 02:46:

Koop een vibrator. Kan wonderen verrichteb!Daar heb ik idd al over nagedacht! Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor een ik dan in vredesnaam zou moeten kopen... Zo veel opties en verschillende prijsklasses
Alle reacties Link kopieren
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 02:41:

Zoals je misschien al weet heb ik een topic geopend omdat ik zelf als 20 jarige maagd ben. Heb wel wat ervaring maar niet in vergelijking als met jou denk ik zo. Dus denk dat jij mij eerder de tips kunt geven op dat gebied :D



Maar masturberen werkt bij jou niet meer? Naja om aan je trekken te komen zou maar zeggen.



En graag gedaan hoor



Nee masturberen doet niks. Het is fijn en helpt me wel een beetje wat seksuele spanning kwijt te raken maar ik krijg er geen orgasme van. Helemaal sinds ik het met seks kan vergelijken, is het allemaal behoorlijk teleurstellend...



Verder zou ik me nergens druk over maken als ik jou was. Je hebt al wat ervaring op andere gebieden dus dat heb je mee. En het klinkt ook alsof je het wel zou kunnen krijgen als je wil. Mijn ex was ook nog maagd en ik niet meer, maar hij was gelijk gewoon hartstikke prettig in bed. Hij wist ook net zo veel als ik en vroeg me regelmatig wat ik lekker vond. Dat is vooral belangrijk. Want uiteindelijk is elke keer seks met een nieuw iemand een soort 'ontmaagding': iedereen is anders gewend en vind andere dingen lekker. Komt helemaal goed!

En lichaamshaar vind ik juist wel mooi en mannelijk, zo lang het er verzorgd uitziet
Hebben jullie elkaar (of jezelf) lekker zitten rukken op dit topic?
Ik ben voor een tienerTpijler, alleen opengesteld in de vakanties.
Alle reacties Link kopieren
?
My life ain't shit without me!
Alle reacties Link kopieren
quote:unknown66 schreef op 16 juli 2014 @ 03:00:

[...]





Zo veel opties en verschillende prijsklassesleen er 1 van een vriendin hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 16 juli 2014 @ 05:30:

Hebben jullie elkaar (of jezelf) lekker zitten rukken op dit topic?+1
quote:prior schreef op 16 juli 2014 @ 07:01:

Ik ben voor een tienerTpijler, alleen opengesteld in de vakanties.
Alle reacties Link kopieren
quote:unknown66 schreef op woensdag 16 juli 2014 03:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jongemama20 in "Hoe kan ik mijn seksuele behoefte te baa..."" class="messagelink">jongemama20 schreef op 16 juli 2014 @ 02:46</a>:</b>

Koop een vibrator. Kan wonderen verrichteb!</div></blockquote>Daar heb ik idd al over nagedacht! Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor een ik dan in vredesnaam zou moeten kopen... Zo veel opties en verschillende prijsklasses Vibrerend eendje bij de Action voor 3,49.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat er geklaagd mag worden over leeftijd en of meer bezoekers met vakantie. Dit is imho een zeer valide topic, waarbij je gezien de leeftijd van de TO en opstelling van de vraag gewoon er vanuit mag gaan dat dit een volwassen en serieuze vraag is.



Dus als je niks toe te voegen hebt, get lost.



Nu on topic:

Als je bindingsangst hebt en geen vaste relatie wilt hebben. Kijk dan eens rond voor een 'friend with benefits'. Zolang je vooraf duidelijke afspraken maakt over voorbehoedsmiddelen, exclusiviteit en openheid over het zien van anderen kan je er een leuke tijd aan over houden.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 16 juli 2014 @ 08:52:



Nu on topic:

Als je bindingsangst hebt en geen vaste relatie wilt hebben. Kijk dan eens rond voor een 'friend with benefits'. Zolang je vooraf duidelijke afspraken maakt over voorbehoedsmiddelen, exclusiviteit en openheid over het zien van anderen kan je er een leuke tijd aan over houden.dat zou jij je dochter van 17 (kleine zusje) aanraden?
TO ik wil je sterkte wensen
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 16 juli 2014 @ 05:30:

Hebben jullie elkaar (of jezelf) lekker zitten rukken op dit topic?Nou, inderdaad
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het nou helemaal uit? Laat haar lekker haar gang gaan zeg. TO, kijk op het internet, staan vast goede tussen voor een zacht prijsje..

Succes haha
Alle reacties Link kopieren
quote:unknown66 schreef op 16 juli 2014 @ 03:00:

[...]

Daar heb ik idd al over nagedacht! Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor een ik dan in vredesnaam zou moeten kopen... Zo veel opties en verschillende prijsklassesGa naar een winkel van Christine le Duc, daar staat altijd een vrouw achter de toonbank. Kijk welke vib je wel wat lijkt en begin met een goedkoop modelletje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:prior schreef op 16 juli 2014 @ 07:01:

Ik ben voor een tienerTpijler, alleen opengesteld in de vakanties.+1 of ik behoor bij het "zurevisgleuvenvivagroepje" dat kan ook
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wedden dat TO en mr-italian mekaar flink aan het pb'en zijn
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven