Hoe krijg je dat voor elkaar?

25-07-2014 10:05 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, het is al een paar maandje geleden! Maar goed... Ik was lekker met m'n vrouw aan het vrijen en ze begon me te pijpen, althans dat dacht ik, op het grote moment ben ik heerlijk gekomen. Maar tot mijn grote verbazing zat m'n kwakkie in haar ondernek/schouder en deels in d'r haar. Ik ben dus nooit in haar mond geweest, al voelde het wel zo? Ze heeft lang haar dus ik heb ook niets kunnen zien... Heeft een van jullie dit wel eens meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Of ze liet m los

Geniet van elke dag!
Logische conclusie. Briljant bedacht
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat je nooit in haar mond bent geweest? Alleen omdat ze je kwak niet door heeft geslikt?



De volgende keer het licht aan laten. En boven de dekens vrijen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vragen kan zeker niet? Gaat je niets aan trouwens hoeveel bedpartners, daarbij heeft ze het misschien heeeeeeeeel vaak bij hem geoefend of het is een natuurtalent!
Nee, mijn vrouw wantrouwen heb ik nog nooit meegemaakt. Sterkte ermee
Het kwakkie kan overal belanden met pijpen. Dat het niet in haar mond zat betekent niet dat je penis niet in haar mond zat.
Dus als het kwakkie IN schouder, ondernek (??) en haren terecht komt ben je een ervaren sekspartner en heb je meerdere mannen gepijpt?

Briljante conclusie.

Hoe lang zijn jullie getrouwd dat je daar nu pas achter komt?
Alle reacties Link kopieren
Lutser...
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, typisch gevalletje voormalig prostituee. Die doen net alsof ze pijpen maar ondertussen stoppen ze je lid onder hun kin/ in de nek. Voelt net zo.



Fabeltje eerste klas.

Dit was je eerste keer ofzo??
Alle reacties Link kopieren
Jaha, dat is een heel speciaal trucje, dat leren vrouwen aan elkaar....
Alle reacties Link kopieren
Is ook een heel goede oefening om je nek soepel te houden en zo nek hernias e.d. tegen te gaan.

Doen we goed hè, dat je totaal geen verschil in gevoel voelt!
Alle reacties Link kopieren
De plek van jou sperma geeft je twijfels over haar aantal bedpartners... jaja..
Heeft je vrouw een neuspiercing?
Alle reacties Link kopieren
Lag haar glazen oog toevallig op het nachtkastje?
Alle reacties Link kopieren
In haar ondernek is nog niks, bij mij komt het al tot in mijn bovennek. Gewoon een kwestie van blijven oefenen.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren




Kom, we nemen er nog één.

Op je gezondheid.....
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als iemand die goed gebruik weet te maken van speeksel, handen en voorhuid en daarnaast jouw signalen kan lezen en op tijd kan wegwezen.



Ik geef gewoon een kneepje in haar schouder als ik op het punt sta om klaar te komen, kan ze zelf bepalen hoe en of ze verder gaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sim69 schreef op 25 juli 2014 @ 11:24:

Lag haar glazen oog toevallig op het nachtkastje?



En zong ze tegelijk het Wilhelmus?



Alle reacties Link kopieren
Inderdaad rare conclusie dat ie nooit in haar mond zou zijn geweest.. En als het goed is zou je wel verschil moeten kunnen voelen tussen een mond en een random ander lichaamsdeel (maar ik ben geen man dus ik kan het niet zeker weten)



Daarbij, dat ze maar 1 man voor je heeft gehad betekent niet dat ze niet ervaren is. Misschien heeft ze het met die ene man 10000x gedaan (daarom snap ik ook nooit die opmerking dat een vrouw met meerdere parners uitgerekt en uitgelubberd zou moeten zijn, 100x dezelfde penis of 100 verschillende penissen zou niet uit moeten maken)
Alle reacties Link kopieren
studeer je voor drama queen?
Ik pijp mijn man met mijn oksel... Ik ben nu aan het oefenen om het met mijn knieholte te doen, maar dat heeft mijn man op de één of andere manier steeds door....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de haarlak op was



Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven