Hoe vaak heb jij seks?

09-01-2008 17:27 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
In reactie op het topic hoe vaak je masturbeert, vraag ik me juist af hoe vaak mensen seks hebben!

Laatst las ik in een tijdschrift dat het gemiddelde nog minder dan 1 keer in de week is. Ik kan me dat niet voorstellen maar ben sindsdien wel nieuwsgierig naar het gemiddelde!

Dus.. niet om te checken of ik normaal ben, want iedereen moet dit natuurlijk zelf weten, maar ben gewoon nieuwsgierig ! Hoe vaak doe jij het?
Alle reacties Link kopieren
hoe vaak doe jij het?
Alle reacties Link kopieren
Niet vaak genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 4 keer in de week denk ik... Doordeweeks komt het er meestal niet van, maar in het weekend doen we het meerdere keren op 1 dag
Ik denk dat er een groot verschil is tussen het gemiddelde van mensen in relatie en mensen die single zijn. gemiddelde van 1x per week haal ik als single echt niet, zoveel scharrels heb ik nu ook weer niet. en als je dus alle singles metelt die niet aan sv,v+ ONS en scharels doen, dan loopt t gemiddelde hard terug.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is zo, zou ook niet meer weten onder welke mensen dat onderzoek is gehouden. Als single had ik zelden seks, want had maar een paar scharrels!
Alle reacties Link kopieren
en hoe lang je een relatie hebt, heb je kinderen, heb je het druk, slik je medicijne ed...speelt allemaal mee.
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk, maar dan schrijf je dat er even bij he ;)

Overigens vind ik hoe lang je een relatie hebt van geen invloed hebben, alsof het per definitie dan minder wordt. Mijn vriend en ik zijn negen jaar samen en trekken de kleren van elkaars lijf, zo zijn er nog veel meer!
Alle reacties Link kopieren
hmm... verschilt een beetje... Bij een drukke week 1 of 2 keer dat ik mijn SV zie. Maar er zijn ook weken bij dat we 5 - 6 x sex hebben. Tis dat we niet bij elkaar wonen ;) (wel dicht bij elkaar gelukkig ahaha) anders was mn gemiddelde nog hoger geweest :D
Als ie er is, hebben we toch wel minstens een keer sex. Vriend is trucker, dus ik denk 4 keer per week. En dan ben ik ook nog eens 26 weken zwanger.



Wij vinden het dan ook nogal leuk met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Gemiddeld genomen, ;-) 4 keer per week, ene week 3 keer, de andere is t 5, dan weer 4, dan weer 6, hangt er maar net vanaf hoeveel diensten we contra draaien met allebei onregelmatig werken. Minder doen we t eigenlijk niet, hebben we een tijd wel gedaan maar toen was ik depressief en had ik geen zin.



Afgelopen week staat de teller op 8, maar das voor een baby X-D



O ja, relatie van 8 jaar, (maar al 10 jaar sex met elkaar ;-) , waarvan 5.5 jaar getrouwd, kind van drie, geen medicijnen en drukte is gemiddeld denk ik.
Alle reacties Link kopieren
M'n vriend is muzikant, dus vaak 's avonds weg... op die dagen leven we een beetje langs elkaar heen en kom ik hem 's nachts pas ergens tegen als hij bij me in bed kruipt... de dagen dat hij wel thuis is is het eigenlijk ook wel altijd raak.. en het ligt er een beetje aan hoe laat hij thuis is als hij gespeeld heeft.. soms word ik wakker als hij tegen me aankruipt en dan wil het ook nog wel eens heel gezellig worden!

We zijn bijna een jaar samen en wonen pas net 3 maandjes samen en nog helemaal verliefd, dus we genieten nog volop van elkaar wanneer we maar kunnen... dus ja, denk toch zeker 6x
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak we het doen????



En wil je dan het gemiddelde weten per avond, of per week, maand, jaar?
gemiddeld 4x per week.....
Alle reacties Link kopieren
2x per week

we zien elkaar alleen in het weekeind.



Vakantie: om de dag dus ca. 3,5 keer per week.



Mag van mij beide wel meer, maar vriend is wat minder sexueel dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2x per week. Heb een lat relatie en we zien elkaar alleen in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
3x per week zekers...soms meer. ligt er ook aan hoe moe wezijn van oade kinderen....
Alle reacties Link kopieren
1x in de 1/2 weken.

ik heb weinig problemen met minder, mijn vriend niet.

Ben eigenlijk niet geinteresseerd in sex.
Alle reacties Link kopieren
3 tot 6 keer per week, maar er zijn ook wel eens weken dat het maar 2 keer is.

Geen pijl op te trekken eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
gemiddeld 3 x per dag, en dan geen vluggertjes. Wij zijn beiden echt waanzinnig dol op seks.

zal dan wel niet de 'norm' zijn, maar voor ons 2 is het precies goed! :-P

Wie het eerst wakker is maakt de ander wakker, soms midden in de nacht :-$



maar zou me nou niet zoveel aantrekken van die onderzoeken, ze hebben mij nog nooit gevraagd mee te doen en ken ook echt niemand in mijn omgeving die ook maar ooit eens is gevraagd voor een onderzoek. Dus waar die aantallen vandaan komen? @-(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en zit rond de 1x per week.... Veeeel te weinig natuurlijk, maar beter dan niks! Misschien moet ik er maar eens een sv bij zoeken..
Alle reacties Link kopieren
Dit soort topics komen regelmatig naar boven en eerlijk gezegd heb ik vaak het idee dat alleen mensen hier posten die hoger liggen dan het gemiddelde.
Alle reacties Link kopieren
Nou ikke niet hoor :P

Het is bij ons nu al weer 3 weken geleden, dat word ook nog wel meer. Soms zitten er ook wel 6 weken tussen ofzo. Mn vriend heeft nu (waarschijnlijk) een virus waardoor hij ook minder zin heeft. Maar daarvoor was het ook al zo weinig. Ik heb het gevoel dat ik er meer moeite mee heb dan hij.
Alle reacties Link kopieren
bijna elke dag gister bijna eergister bijna vandaag oja ben al 19 jaar getrouwd :smile:
Alle reacties Link kopieren
halter62 schreef op 16 januari 2008 @ 11:35:

bijna elke dag gister bijna eergister bijna vandaag oja ben al 19 jaar getrouwd :smile:


:rofl:

Ik bijna elk jaar...dit jaar bijna... vorig jaar bijna... eigenlijk diep triest :-(.... maar ja, kdoeutzeluf... of juist niet!! :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven