Hoe vaak heb jij seks?

09-01-2008 17:27 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
In reactie op het topic hoe vaak je masturbeert, vraag ik me juist af hoe vaak mensen seks hebben!

Laatst las ik in een tijdschrift dat het gemiddelde nog minder dan 1 keer in de week is. Ik kan me dat niet voorstellen maar ben sindsdien wel nieuwsgierig naar het gemiddelde!

Dus.. niet om te checken of ik normaal ben, want iedereen moet dit natuurlijk zelf weten, maar ben gewoon nieuwsgierig ! Hoe vaak doe jij het?
Alle reacties Link kopieren
Helaas is mijn man een stuk ouder, en niet meer zo geinteresseerd in sex.

Ik vinger me zelf wel 1x per dag klaar, zorg dat ik op deze manier wel aan mijn trekken kom.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
yoyo2 schreef op 13 januari 2008 @ 15:07:

Dit soort topics komen regelmatig naar boven en eerlijk gezegd heb ik vaak het idee dat alleen mensen hier posten die hoger liggen dan het gemiddelde.




En dat idee heb ik dus helemaal niet.

Trouwens waarom zou ik dat op dit forum dan willen schrijven, om op te scheppen. Niemand weet hier wie ik ben, ik hoef voor niemand op te scheppen :-P

Maar ben gewoon nieuwsgierig omdat ik denk dat wij vrouwen gewoon veel vaker zin hebben dan dat soms in de media afgeschilderd wordt... soms heb ik het idee dat mannen altijd vaker willen en dat vrouwen snel zeggen dat ze hoofdpijn hebben,... volgens mij gaat dat voor de meeste mensen gewoon niet op.

Ik denk dus niet dat ik hoger lig dan het gemiddelde, maar ik denk dat het gemiddelde stiekem best hoog ligt ;-)
Alle reacties Link kopieren
tussen de 5 en 7 x per week. Bijna iedere dag dus. 3, 5 jaar relatie en 3 kinderen in huis. Kinderen zijn hier geen excuus om geen seks te hebben dus ;-)



( zo van : sinds we kinderen hebben ben ik zoooo moe, en ik voel me ook niet zo mooi meer enzo )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ben single en ben, om sex met iemand te hebben, nogal kieskeurig ... dus uiteindelijk veel minder vaak dan ik eigenlijk zou willen... Ik denk dat ik gemiddeld aan 1x per 2/3 weken ofzo kom ... (en da's dan inclusief sex met mezelf)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriend die ik in het weekend zie, dan doen we het gemiddeld 2,8 keer per dag. Zo ongeveer :)
Alle reacties Link kopieren
afgelopen weekend een keer of 8 :rolling: Kunnen er geen genoeg van krijgen. Lijken wel een stel konijnen......
Alle reacties Link kopieren
ongeveer 1 a 2x per week. komt van de winter, daar word ik triest van, dus heb niet heel veel zin. (bijna 2 jaar relatie trouwens)
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 20 was: MMS (Matin), Midi, Soir)

Toen ik 25 was: MMS (Mardi, Mercredi, Samedi)

Nu ik 38 ben: MMS (Mars, Mai, Septembre)

Als het zo verdergaat: MMS (Mes Meilleurs Souvenirs)
Alle reacties Link kopieren
1-2 x in de week.

Mijn vriendin wil wel meer (zij heeft een veel hoger libido dan ik) maar we zijn er gelukkig mee zo.
Alle reacties Link kopieren


Toen wij 2,5 jaar geleden net samen waren, iedere dag, soms wel twee keer per dag, maar dat lijkt mij normaal als je erkaar net leert kennen. Nu doen we het meestal 5 tot 6 keer per week. Helaas twee maanden geleden een schimmeltje opgelopen (ben er nu net een maand vanaf) waardoor ik mij niet erg aantrekkelijk voelde. Is een beetje afgezakt tot 2 keer per week.

Van de week veel en laat gewerkt en we zijn allebei erg moe. Ik vond dit vroeger altijd een van de domste redenen om geen seks te hebben, maar ik ben echt gewoon zoooooooo moe... stom he.

Mijn vriend heeft een onwijs hoog libido en normaliter hebben we ook gewoon seks als ik ongesteld ben. Ik ben er doorgaans ook wel voor te vinden, maar de laatste maand niet, gek.



Geen opschepperij hier trouwens, zoals al eerder gezegd, ik ken hier niemand.



Groetjes,

Peefje
Alle reacties Link kopieren
tintin_au_meridien schreef op 24 januari 2008 @ 10:59:

Toen ik 20 was: MMS (Matin), Midi, Soir)

Toen ik 25 was: MMS (Mardi, Mercredi, Samedi)

Nu ik 38 ben: MMS (Mars, Mai, Septembre)

Als het zo verdergaat: MMS (Mes Meilleurs Souvenirs)
superbe X-D
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 keer per week....



Naar mijn gevoel te weinig....maar ja, hard werken, kind....

Dus in het weekend krikken we meestal ons gemiddelde op

(letterlijk en figuurlijk ;-)
Alle reacties Link kopieren
De laatste tien jaar van mijn eerste huwelijk: 1 à 2 x per jaar.

Nu: 2 à 3 keer per week. Precies goed voor mij, maar ja, ik ben dan ook al de 50 ruim gepasseerd. X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk overigens dat het gemiddelde hier hoger is dan in onderzoeken, omdat mensen die op dit forum lezen/schrijven 'uberhaupt' geïnteresseerd zijn in seks...
Alle reacties Link kopieren
wij zijn 7jaar bij elkaar en hebben momenteel toch zeker 5 keer in de week sex... maar ong een half jaar geleden zat er soms wel een week of 6 , 7 tussen.... gedurende een heel jaar.....had net een miskraam gehad en had heel veel pijn........ook een stukje angst denk ik...

Nu is t weer goed.. en tja wat de drukte en de vermoeidheid betreft... omdat t zo druk is hebben we gewoon wat vaker goeiemorgensex.... dan verleggen we de tijd maar een beetje hoor........vind t veel te leuk



en wat betreft die onderzoeken... waar dat op gebaseerd is weet ik niet, maar ik ken weet idd ook wel van vrienden enzo dat die t maar 1 keer in de 2 weken doen als ze geluk hebben omdat vrouw of man niet zo`n hoog libido hebben...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons wisselt het een beetje. Zo tussen de 2 en de 6 keer per week. We zijn nu bijna een half jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 2,5 jaar samen, maar we wonen (nog) niet samen. We zien elkaar sowieso in het weekend en geregeld door de week (maar slapen dan niet altijd bij elkaar).. Ik denk dat ons gemiddelde per week op 2 à 3 keer ligt. Ik geloof dat het een laag gemiddelde is en ik geloof ook dat mijn partner daar meer mee zit dan ik. Voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig... Voor hem hoeft het eigenlijk juist wel allemaal nogal..

Ik kan er jammer genoeg niet volop van genieten, waardoor het voor mij waarschijnlijk ook niet zo van een groot belang is. Hij geniet er stukken meer van, maar heeft ook geen problemen met zijn lichaam (in tegenstelling tot mij), dus zodoende dringt hij af en toe ook wel erop aan dat het wat vaker zou mogen...
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me nu ik dit allemaal lees net een konijn. Ik moet hier wel bij uitleggen dat mijn vriend en ik elkaar alleen in het weekend zien en net ehm.. nouja, sinds eind november samenzijn. Ik raak de tel in ieder geval kwijt. Na de eerste paar weekenden dacht ik steeds; jezus, we hebben zeker minimaal 10 keer seks gehad. Nu denk ik er niet meer overna, ik ben eraan gewent zal ik maar zeggen *grijns*. Dan moet ik er ook bij zeggen dat mijn libido (en de zijne) zowiezo wel hoog zijn, en dat we soms (dat is 2 keer voorgekomen) pas om 6 uur in slaap vallen en om 9 of 10 uur alweer wakker zijn en tot 15 uur in bed vertoeven. Daarna moeten er nog boodschappen gedaan worden.



Edit; het is niet zo dat we de deur niet meer uitkomen of niet een middag/avond met vrienden afspreken hoor. We hebben gewoon een erg druk ehm.. leven.
Alle reacties Link kopieren
yoyo2 schreef op 13 januari 2008 @ 15:07:

Dit soort topics komen regelmatig naar boven en eerlijk gezegd heb ik vaak het idee dat alleen mensen hier posten die hoger liggen dan het gemiddelde.


;-]

en we "doen het" ongeveer twee keer per week, zou best meer mogen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Kben nu sexloos, lijk wel een oudje van 90 jaar...... we sexen niet, hoop dat t binnenkort weer eens begint
Alle reacties Link kopieren
Niet vaak genoeg.

1x in de 3 weken of zo.

Maar als ik op tijd (gem. 11.30) naar bed ga om de volgende ochtend weer om half 8 present te zijn heb ik toch geen spreekuur meer om half 2 ,2 uur snachts.

Dus ik wil wel maar dan samen op tijd naar bed.
Alle reacties Link kopieren
als we samen vrij zijn 2 a 3 keer per dag.

als we moeten werken meestal 1 keer per dag. Heel af en toe bij erge vermoeidheid een dagje niet......

Maar we zijn ook nog maar 8 maanden samen.... we woonden wel al na een paar maanden samen..



Ik heb overigens nog nooit een relatie gehad met zoveel sex... :)
Meestal 1-2 keer per week, als het druk is, wat minder. Vind het vaak genoeg, heb er meestal niet zo´n behoefte aan eigenlijk. We zijn tien jaar samen en hebben een kindje, maar daarvoor deden we het niet echt vaker ofzo, alleen het eerste jaar van onze relatie deden we het bijna dagelijks, moet er nu niet aan denken.
Ik doe het bijna elke dag!



Bijna op maandag, bijna op dinsdag, bijna op woensdag, bijna op donderdag, bijna op vrijdag, bijna op zaterdag en bijna op zondag! :-P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven