Hoe vaak heb jij seks?

09-01-2008 17:27 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
In reactie op het topic hoe vaak je masturbeert, vraag ik me juist af hoe vaak mensen seks hebben!

Laatst las ik in een tijdschrift dat het gemiddelde nog minder dan 1 keer in de week is. Ik kan me dat niet voorstellen maar ben sindsdien wel nieuwsgierig naar het gemiddelde!

Dus.. niet om te checken of ik normaal ben, want iedereen moet dit natuurlijk zelf weten, maar ben gewoon nieuwsgierig ! Hoe vaak doe jij het?
Alle reacties Link kopieren
Whaha, ach arme.
Tja, wat wil je... wegens mijn spraakgebrek raken al mijn p-p-p-p-p-p-p-pilletjes zoek. :-@



X-D



En jij Kat? Ben jij een frequentie-match of niet? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat een konijnen zijn jullie allemaal :p



Ik meestal wel een keer per week, maar soms ook niet :( 't mag een stuk meer, dat wel, maarja we wonen allebei nog thuis en dan is de gelegenheid ook een stukminder. Dat we door de weeks hebben gesekst is al vet lang geleden. pffft
Alle reacties Link kopieren
geve schreef op 04 februari 2008 @ 14:59:

Tja, wat wil je... wegens mijn spraakgebrek raken al mijn p-p-p-p-p-p-p-pilletjes zoek. :-@



X-D



En jij Kat? Ben jij een frequentie-match of niet? :rofl:
Over konijnen gesproken X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me altijd over die onderzoeken en ook over de gemiddeldes op dit forum. Zou er bijna een minderwaardigheidscomplex van krijgen! Wij komen niet verder dan zo'n 2 a 3 x per MAAND! Hooguit 1x per week. En ik moet wel zeggen: Zowel mijn vrouw als ik kunnen daar prima mee leven. We hebben wel zo ongeveer hetzelfde libido dus wat dat betreft geen punt. Het gaat ons trouwens ook om de kwaliteit en niet de kwantiteit.
.
Alle reacties Link kopieren
Hmm... nu haal ik hooguit eens in de drie weken, maar dat is met vaste SV en verder single zijnde (en ik houdt niet van ONE's).



In mijn laatste relatie (die 3,5 jaar duurde waarvan 2,5 jaar samenwonend) was het 1 á 2 keer per week. Vaker één keer eigenlijk dan twee keer. Ik wou wel vaker, maar mijn vriend had ehm... nou ja, een lager libido (ik noem het gewoon seksuele problemen, maar dat is een ander onderwerp... :))
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 1 x per week. Kwaliteit is perfect. Vriendlief zou vaker willen, ik niet.
Alle reacties Link kopieren
4á 5x per week.. Meer zit er ook vaak in. Soms ff snel soms uitgebreidt..
Alle reacties Link kopieren
nou eeehh toch wel minstens 6 keer per week, mijn libido licht heel hoog, dus doe ik het zelf ook nog wel vaak , zo voor erbij hihi
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
o nee , ik moet er niet aan denken. een relatie en zo goed als geen sex ieeeeeeee. nee, kan echt niet zonder.
yoyo2 schreef op 13 januari 2008 @ 15:07:

Dit soort topics komen regelmatig naar boven en eerlijk gezegd heb ik vaak het idee dat alleen mensen hier posten die hoger liggen dan het gemiddelde.




Zal ik het gemiddelde dan maar gruwelijk naar beneden halen met een paar keer per jaar? ;-)

Single, niet in voor one night stands, niet vaak een scharrel, heb wel wat beters te doen dan enkel neuken om het neuken.
En die paar keer per jaar, Tangerine, zijn dat dan géén ONSjes of scharrels? X-D
Alle reacties Link kopieren
Soms wel 4 keer in een week, en dan zijn het geen sexpartijen van 2 uur

maar van die lekkere vluggertjes,even zo''n lekkere snelle tussen de middagwip.Maar soms ook wel dat het maaaar 1 keer in de 10 dagen is.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen het gemiddeld 1x per week(Wonen niet samen)...Zou wel vaker willen, maar ja...
Geve, dat zijn scharrels ja ;-) Ik heb niet gezegd dat ik dáár niet voor in ben, alleen dat ik ze niet vaak heb ;-)
Zoooooooo zielug, Tangerine! (en slecht voor het algemeen gemiddelde)

Misschien heb je hier iets aan? :-P
Alle reacties Link kopieren
haha die link. Meesterlijk.

skoezie.volledig off topic.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2014 12:20
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kan natuurlijk ook een topic van ruim 6,5 jaar geleden uppen om te vertellen dat de gemiddelden online te vinden zijn.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
1x per jaar ofzo. In 2013 helemaal geen seks gehad
Alle reacties Link kopieren
elke dag
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je deze vraag op andere pijlers zou stellen (relaties of psyche), dat de cijfers representatiever zouden zijn want ze komen hier bijna absurd op mij over.



Van mijzelf en van vriendinnen kan ik zeggen dat je gemiddeld over ongeveer een keer per maand kan spreken waarbij er een heleboel zijn die dat nog niet eens halen (bij lange na niet) en enkele stellen helemaal geen seks meer hebben. Lijkt soms wel eens een taboe om dat toe te geven.



Overigens is leeftijd, medicijngebruik en wel of niet kinderen ook nog van invloed.
Alle reacties Link kopieren
Een topic uit 2008
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Is dit topic niet een beetje oud?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven