Hoe vaak hebben jullie spannende seks?

30-07-2014 16:16 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik heel benieuw na.

Hoe vaak proberen jullie een ander standje uit en hoe vaak is de seks anders dan anders?

Wij hebben meestal dat we 3x in de maand iets anders uit proberen of het op een andere plek of manier doen.

Wij wonen niet samen en hebben zo'n 2/3 keer in de week seks.

Hebben jullie ook wel is een maand dat het elke keer het zelfde is qua voorspel en het standje?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen relatie, maar sex is nooit hetzelfde bij mij. Lijkt me ook saai, heb ook wel heel wat uitgeprobeerd moet ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
nooit
Alle reacties Link kopieren
Dus altijd ander standje, hij boven op of jij, 69, of wat?

Het voorspel is van mijn kant wel vaak anders maar bij mij word altijd het zelfde gedaan, op dezelfde manier.

We hebben ook wel soms fantasieën uitgesproken zoals filmen of blinddoeken, maar dit doen we nooit.. hoe kan ik het aanknopen om het wel te doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:clairepascalle schreef op 30 juli 2014 @ 16:22:

Ik heb geen relatie, maar sex is nooit hetzelfde bij mij. Lijkt me ook saai, heb ook wel heel wat uitgeprobeerd moet ik zeggenDat lijkt mij ook niet meer dan logisch dat de sex nooit hetzelfde is, om je het met verschillende personen doet. Dat verschilt nogal.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaat t altijd verkeerd



Vorige keer wilde ik vriend verrassen in mijn lingeriesetje (wat ik van hem had gekregen, maar nog nooit gedragen had, want het is eigenlijk niet mijn smaak) met kousen, hakjes en de hele rataplan.



Ik heupwieg naar zijn studeerkamer gooi de deur open, sta verleidelijk in de deuropening om er vervolgens achter te komen dat vriend op Skype zit met een vriend en mij dus in vol ornaat zo zag staan....
quote:boerderijgeit028 schreef op 30 juli 2014 @ 16:31:

Bij mij gaat t altijd verkeerd



Vorige keer wilde ik vriend verrassen in mijn lingeriesetje (wat ik van hem had gekregen, maar nog nooit gedragen had, want het is eigenlijk niet mijn smaak) met kousen, hakjes en de hele rataplan.



Ik heupwieg naar zijn studeerkamer gooi de deur open, sta verleidelijk in de deuropening om er vervolgens achter te komen dat vriend op Skype zit met een vriend en mij dus in vol ornaat zo zag staan....
Alle reacties Link kopieren
boerderijgeit
Als je een favoriete manier hebt gevonden is het toch niet erg om het elke keer hetzelfde te doen? Zuurkool blijft ook het lekkerst gewoon met zuurkoolspek en rookworst.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik zou dat van die blinddoek niet vragen. Gewoon uit de kast trekken en kijken hoe hij reageert. Geen spontaniteit en alles overleggen mijn seks leven zou er van dood slaan als oud bier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 30 juli 2014 @ 16:33:

Als je een favoriete manier hebt gevonden is het toch niet erg om het elke keer hetzelfde te doen? Zuurkool blijft ook het lekkerst gewoon met zuurkoolspek en rookworst.Als ik 3 x per week zuurkool zou eten zou ik wel graag wat variatie willen.. Eens met ananas, een ovenschotel of in een salade..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 30 juli 2014 @ 16:33:

Als je een favoriete manier hebt gevonden is het toch niet erg om het elke keer hetzelfde te doen? Zuurkool blijft ook het lekkerst gewoon met zuurkoolspek en rookworst.





Zooo echt wel (krijg opeens watertanden, zuurkooooll!!!)

maar ik vermoed dat ze er geen voldoening uit haalt aangezien ze nieuwsgierig lijkt te zijn naar het onbekende
Alle reacties Link kopieren
Nooit, eigenlijk. Als ik een borrel op heb, is het wel wat wilder dan anders. Overigens doe ik het met mijn eigen man bijzonder weinig, laatst was de eerste keer sinds (ik denk) een half jaar of zo... Voel ik me wel schuldig over, maar ja...

Over spannende sex app ik wel (incl foto's) met een vriend en onze intentie is om te zijner tijd de daad bij het (digitale) woord te voegen. Dat vind ik wel spannend maar vooralsnog is het er niet van gekomen.
Zuurkoolsalade vind ik dan nog wel lekker, maar allerlei vergezochte combinaties (ananas, tutti frutti) hoeven van mij niet zo. Eigenlijk net als bij seks
Alle reacties Link kopieren
Veel lezen ( boeken/ op het internet), je komt vanzelf op ideeën.



Ander tijdstip, locatie, dagenlang voorspel via sms, met kleren aan, recht-toe-recht-aan-seks en in elkaars oren een andere versie fluisteren

Spiegel, webcam

Rollenspel



Etc

Etc

Etc
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Nooit.

Beide ook geen behoefte aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:margie_72 schreef op 30 juli 2014 @ 17:13:



Over spannende sex app ik wel (incl foto's) met een vriend en onze intentie is om te zijner tijd de daad bij het (digitale) woord te voegen. Dat vind ik wel spannend maar vooralsnog is het er niet van gekomen.



Met medeweten van je man, of weet hij er nog niet van?



On topic: wij proberen wel zo af en toe iets nieuws. In een zeilbootje, in de achtertuin, andere kamer in huis, ander standje, vastbinden, etc. Het initiatief komt vooral van mijn kant omdat ik nieuwsgierig ben, maar mijn vrouw vindt het (vaak) ook heel leuk.

Maar de meeste vrijpartijen gaan wel via een redelijk vast patroon. Is niet erg, zolang er maar af en toe wat afwisseling is.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:margie_72 schreef op 30 juli 2014 @ 17:13:

Nooit, eigenlijk. Als ik een borrel op heb, is het wel wat wilder dan anders. Overigens doe ik het met mijn eigen man bijzonder weinig, laatst was de eerste keer sinds (ik denk) een half jaar of zo... Voel ik me wel schuldig over, maar ja...

Over spannende sex app ik wel (incl foto's) met een vriend en onze intentie is om te zijner tijd de daad bij het (digitale) woord te voegen. Dat vind ik wel spannend maar vooralsnog is het er niet van gekomen.Maar daar ga je je dan niet schuldig over voelen?
Spannende sex? Ik ken elke bilhaar van mijn vriendin. Hoe spannend kan het nog worden? Neemt niet weg dat onze standaard sex al jaren voldoet.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies met spannende seks? Bedoel je daarmee zweepjes, kroonluchters en handboeien? Of bedoel je gewoon eens iets anders dan recht op en neer?



Als je erg lang bij elkaar bent, kan het heel fijn zijn om te genieten van een bekend repertoire. Niets mis mee.
Let it Bee
quote:clairepascalle schreef op 30 juli 2014 @ 16:22:

Ik heb geen relatie, maar sex is nooit hetzelfde bij mij. Lijkt me ook saai, heb ook wel heel wat uitgeprobeerd moet ik zeggenPenis van boven er in, penis van achteren erin, penis transversaal erin, penis eerst in de buitenlucht en dan erin, heel veel penissen er in, penis met veel pijn er in, eerst betalen en dan penis er in, penis in de lucht erin, penis op een boot er in, penis in het water er in, penis voor de camera er in, dode penis er in, geen penis er in. Spannend! Maar geef mij maar gewone penis eerst van onder en dan om het af te maken van boven er in.
Alle reacties Link kopieren
Boerderijgeit, ik geloof jou verhalen niet.
Verschilt.. Wij hebben gemiddeld 2 keer per week seks, ik denk eens per 2 of 3 weken ofzo dat het anders is dan normaal. Dus spontaan erbij onder de douche stappen, buiten, mooie lingerie of sexy jurkje aan, een nieuwe lokatie.



Ik geniet net zo van onze 'vertrouwde' seks eigenlijk. En ik vind het zo wel goed, we hebben beiden zeer weinig te klagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lipsservice schreef op 30 juli 2014 @ 21:44:

Boerderijgeit, ik geloof jou verhalen niet.

Niet mijn probleem toch?



En het is jouW

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven