Hoe ver gaan voor je "ware liefde"?

13-07-2014 02:26 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Al een account? Log dan hier in.
Dit is geen liefde, dit is een man die graag van twee walletjes eet. Daarom heeft hij nog altijd niet voor jou gekozen.
Alle reacties Link kopieren
Dit heeft niks met liefde te maken. Dat is wat ik je kan meegeven.

Ik zie drie mensen die aan elkaar trekken (emotioneel) en noemen dat liefde.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen ware liefde want hij kiest niet voor jou. En je hebt geen afstand genomen want je blijft constant ingaan op zijn contactpogingen.

Ik snap niet waarom je dit doorzet: een man die jou niet leuk genoeg vindt. Laat hem lekker gaan, want hij gaat nooit, nooit, nooit voor jou kiezen.
Klinkt eerder als het drama van je leven. Liefde van je leven? Dat kun je pas stellen op je sterfbed lijkt me. Je bent net gescheiden, gun je kinderen en jezelf rust.
Alle reacties Link kopieren
En hij hoeft niet los te komen want hij krijgt van iedereen wat hij wil. Alle ruimte om zijn pielemuis overal in te hangen
Ze is idd niet onwetend, zijn vrouw, that is.. Maar dat jij willens en wetens een lul van een vent (want ja, dat ben je als je de moeder van je kinderen zo veel verdriet aan doet) helpt bij het meermalen onderuit schoppen van zijn gezin? Walgelijk.



Ik vind hem een klootzak en ik vind jou een domme trut. De pijn die jullie hier van hebben komt voort uit stomme keuzes die je zelf hebt gemaakt. Wat mij betreft komt die pijn jullie toe. Karma is a bitch. Deal with it. Zeker gezien het feit dat jullie vrolijk doorgaan.
Mooi voorbeeld ook wel voor je kinderen, die krijgen een prachtles over relaties op deze manier,
Klassiek geval, wie plakt de smoezenlijst?

TO hij wil je niet hij wil van 2 walletjes. Jij blijft jezelf pijn doen en smoesjes voor hem verzinnen. Je bent een muts en je zou beter moeten weten want het is overduidelijk dat jij hier niet mee om kunt gaan. Ik zou liever en aardiger wille zijn maar aan eerlijke mening heb je meer.

Ik veroordeel jou en jullie niet maar jij hebt jezelf en je kinderen hier het hardst mee. Denk aan jezelf, wat voor moeder en wat voor vrouw wil jij zijn? Welk voorbeeld voor je kinders?

Hij Gaat Nooit Voor Jou Kiezen.

Hij misbruikt jouw zwak voor hem.

Jij lult recht wat krom is omdat zijn vrouw het nu weet. Wake up, muts!!
En ja dat is ijdele hoop trouwens,

Ik had er ook ooit zo één, zo'n getrouwde, was ook de liefde van mijn leven. Los van al dat drama over uitkomen en crisissen in zijn huwelijk had ik je verhaal kunnen schrijven over ware liefde enzo



Nu ben ik een jaar of 3 verder, en ik snap oprecht niet wat ik ooit in de man zag. Er was van alles aan de hand, maar van ware liefde was geen sprake. Van een slecht huwelijk bij hem ook niet overigens, hij is gewoon nog steeds getrouwd.
De beroemde smoezenlijst



Ik snap trouwens ook niet hoe je iemand je ware liefde kunt noemen als het niet wederzijds even intens is.
Alle reacties Link kopieren
Een verhaal over je ware liefde plaats je niet op de sekspijler.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:Thordis schreef op 13 juli 2014 @ 02:39:



Nu ben ik een jaar of 3 verder, en ik snap oprecht niet wat ik ooit in de man zag. Er was van alles aan de hand, maar van ware liefde was geen sprake. Van een slecht huwelijk bij hem ook niet overigens, hij is gewoon nog steeds getrouwd.Een verboden vrucht smaakt zoeter denk ik? Trouwens, áls zo'n getrouwde vent dan eens voor zijn minnares kiest, gaat het 9 vd 10 keer weer mis. De spanning is weg. En huppa, terug naar vrouwlief.. Waar het niet zo slecht was.
Recht lullen wat krom is :

"Eigenlijk is iedereen gelukkig als ik zijn minnares blijf: hij blijft bij haar dus zijn vrouw is gelukkig, hij moet mij niet opgeven dus hij is gelukkig en ik moet hem niet opgeven dus ik ben gelukkig.



Ik weet alleen niet of ik ga kunnen leven met de beperkingen van een minnares."





Ben jij een sadomasochist?

Zo klink je namelijk. Rasecht.
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Ephina schreef op 13 juli 2014 @ 02:40:

De beroemde smoezenlijst



Ik snap trouwens ook niet hoe je iemand je ware liefde kunt noemen als het niet wederzijds even intens is.Ze weet zelf ook dat dit geen ware liefde is-- ze zet het niet voor niets tussen aanhalingstekens in de titel. En dan nog een ellenlang verhaal wet van Wuiles er ook nog maar achteraan. En verkeerde pijler idd.
Je zorgt slecht voor jezelf, dat heeft effect op je kinderen
En je vraagt jezelf af hoe ver je voor hem moet gaan, maar kijk gewoon eerst eens even hoe ver hij voor jou gaat.... Niet gek ver....
quote:beautiful_war schreef op 13 juli 2014 @ 02:45:

Ik waardeer alle meningen, ook de minder aardige. Ik weet ook wel dat hij nooit voor mij zal kiezen, anders had hij dat al gedaan. Hoewel, ik ken iemand in mijn omgeving die 9 jaar gewacht heeft, is blijven hopen en uiteindelijk heeft hij toch voro haar gekozen. Ze zijn nu al enkele jaren gelukkig en hebben zelfs een dochtertje samen.



Wil wel even stellen dat mijn kinderen worden hier niet mee in betrokken. Ze zijn mijn alles en hebben met mijn liefdesleven niets te maken. Ze hebben hem nooit gezien. Mijn kinderen zijn mijn eerste zorg, heb hen ook nooit achteruit geschoven voor hem en zal dat ook nooit doen. Zij hebben alle rust die ze moeten hebben na mijn scheiding. Zij zien een mama die tevreden is (zij hebben mijn verdriet om hem nooit gezien) en die hen graag ziet. Dus voorbeeld voor mijn kinderen zijn heeft niets te maken met mijn gevoelens voor hem.

Maak jij jezelf wijs dat je kinderen dat niet aanvoelen. En geloof maar in het 'sprookje ' van je kennis. Serieus, 9 jaar wachten? NE-GEN jaar?Alsof t niks is . Ben blij dat ik mijn tijd hoger waardeer.

Buiten dat. Je bent aan t jij-bakken en ik wist al dat je dat ging doen uit je OP. Met je meningen en dat mag. Wat wil je horen?



Succes vrouw, heb nog een half leven geduld en je leeft nog lang en gelukkig met deze zak hooi die 9 jaar nodig heeft om eruit geschopt te worden door zijn vrouw te 'beseffen dat jij zijn "ware liefde" bent?

Vooruit. Toe maar. It's your life. Bedenkt alleen ff dat ook jij eraar 1 hebt.



O ja puur nieuwsgierig. Waarom open je dit topic?
Alle reacties Link kopieren
.
Je laat hem niet gaan, hij laat jou gaan. Want hij heeft een vrouw en daar blijft hij bij. Dus jij laat niets gaan, jij bent er gewoon en vrijgezel, maar hij wil dat niet. Ja, alleen op zijn voorwaarden, zodat hij beide kan hebben.
Ohw en een mooie oorlog bestaat niet. Ik vind je Nickname ongepast. Geeft wel weer hoe ver je heen bent. Succes met de teringzooi die jouw gevoelsleven is, ik wens je wat meer verstand.
Echt? Een OP meltdown?



Ik dacht dat je voorbereid was op alle meningen en meer van dat soort BS.
Boehoe, OP meltdown in 30 min want we lullen niet in je straatje. Net zo min als je 'ware liefde ' trouwens want die lul ligt nu waarschijnlijk naast zijn echtgenote. Tot over 10 jaar en sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven