Hoog libido

17-08-2014 20:51 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik zit met een probleempje. Ik weet niet echt wat ik hier nou mee moet. Ik heb sinds ik mijn ex vriend had een hoog libido. Zijn libido lag redelijk laag en dat zorgde soms voor een onenigheid. Na een tijdje ging dat beter. Maar toen ging het uit. En zat ik van tsjaa... Ik wil gewoon seks hebben , niet met zo maar een random gast . Maar 1 die mij interesseert , en meestal lukt het mij ook om ze in bed te krijgen. Maar goed . Ik wil niet met allemaal jongens naar bed gaan. En masturberen vind ik minder...

Ik zit hier echt heel erg mee. Soms dan ben ik gewoon op werk , en dan denk ik erover na en dan krijg ik super zin.

*Zucht*



Helpt hier iets tegen? Want ik begin het zat te worden...



Ik zie het, je hele spelling raakt er van in de war
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 17 augustus 2014 @ 20:53:

Ik zie het, je hele spelling raakt er van in de warJa je kan het ook echt niet lezen -.-' Als je een reactie plaatst , plaatst dan een nuttige.
Van mastrubeertjes krijg je dickleksie.
Alle reacties Link kopieren
waarom regel je niet drie - of meer - vaste f***buddy's?



dan kun je elke dag wel een sexdate met 1 van hen hebben .
Alle reacties Link kopieren
quote:misshaze schreef op 17 augustus 2014 @ 20:51:

Hallo ,



Ik zit met een probleempje. Ik weet niet echt wat ik hier nou mee moet. Ik heb sinds ik mijn ex vriend had een hoog libido. Zijn libido lag redelijk laag en dat zorgde soms voor een onenigheid. Na een tijdje ging dat beter. Maar toen ging het uit. En zat ik van tsjaa... Ik wil gewoon seks hebben , niet met zo maar een random gast . Maar 1 die mij interesseert , en meestal lukt het mij ook om ze in bed te krijgen. Maar goed . Ik wil niet met allemaal jongens naar bed gaan. En masturberen vind ik minder...

Ik zit hier echt heel erg mee. Soms dan ben ik gewoon op werk , en dan denk ik erover na en dan krijg ik super zin.

*Zucht*



Helpt hier iets tegen? Want ik begin het zat te worden...



Neuken helpt hier tegen. En dat doe je met mannen. Die kun je opzoeken in een bar/cafe/openbare gelegenheid. Je snapt overigens wel hoe stupide je vraag is?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
ja ik wil dat die lust ernaar minder word.
Ga een eind van je woonplaats naar een club, genoeg te beleven daar. Je lust is dan bevredigd en je kunt wat kritischer uitzien naar een vaste partner.
Alle reacties Link kopieren
Zucht, ik word oud, geloof ik...



Buuf? Als je nou gewoon aanbelt en om een kopje suiker vraagt snap ik je hint echt wel...
Alle reacties Link kopieren
Niet loepen!
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
een seksbuddy vinden maar dan eentje waarmee je het ook gezellig hebt en mee kan lachen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenanne schreef op 20 augustus 2014 @ 13:27:

een seksbuddy vinden maar dan eentje waarmee je het ook gezellig hebt en mee kan lachen.Hey, zo'n fuckbuddy had ik! Alleen hebben we nu samen een hypotheek. En is het fucken wat minder geworden
anoniem_206055 wijzigde dit bericht op 20-08-2014 17:00
Reden: Onvolledige reactie
% gewijzigd
Hopelijk ook nog steeds fun, Jeroen. Dure fuckbuddy anders..
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 20 augustus 2014 @ 17:12:

Hopelijk ook nog steeds fun, Jeroen. Dure fuckbuddy anders..Zeker hoor! En die hypotheek heb ik met m'n volle verstand ondertekend. Feit blijft: seks met een fuckbuddy/net nieuw vriendinnetje is anders dan seks in relatie die al een poosje op weg is.
Alle reacties Link kopieren
is er geen pilletje waardoor je alleen aan saaie dingen denkt?
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Toch geloept....
Speechless

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven