Iemand ervaring met swingersites?

16-07-2014 23:21 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Onlangs heb ik gereageerd op een topic met daarop ervaren swingers, even voor de duidelijkheid wij swingen nog niet maar denken er wel overna. En omdat dat topic duidelijk voor ervaren swingers is stel ik mijn vraag even hier.



Wij denken er dus overna, het lijkt ons er leuk om een leuk ander stel te ontmoeten en wie weet.. Naar een parenclub gaan lijkt ons toch een stap te ver. Iemand gaf ons ook de tip om ons in te schrijven op een swingersite en had daarbij ook een paar goede sites genoemd. Ik heb inmiddels ook op deze sites gekeken maar wat me opvalt is dat het allemaal (?) betaalsites zijn, wat ik aan de ene kant wel begrijp omdat dan de drempel wellicht wat hoger is maar aan de andere kant zit je dan wel aan een lidmaatschap vast.



Ook wordt er vaak een foto gevraagd, ook begrijpelijk maar dat staat dan ook gelijk openbaar voor alle leden.. Ik persoonlijk hoef niet zonodig alle profielen (foto's) te zien, misschien pas als er een leuke klik is foto's uitwisselen..



Kortom ik ben nog in twijfel of het wel iets is die sites, heeft er iemand positieve (negatieve) ervaringen met dit soort sites?
Volgens mij mag je SDC een maand gratis uitproberen.

Waarom lijkt een parenclub een brug te ver?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elise, ik heb je vraag in het swingertopic eerder deze week gezien en heb toen een aantal sites voorgesteld.

Ik snap dat betaal-sites misschien wat te ver gaan voor het gevoel wat jullie nu hebben. Jullie zijn je aan het oriënteren op partnerruil en swingen en wat het jullie kan brengen. Zelf kan ik uit ervaring spreken dat wij, vrouwlief en ik, er ook maanden over gedaan hebben om van het uitspreken van de fantasie over te gaan tot het daadwerkelijk in schrijven op een swingersite.



Ons is swingersnederland (SN) opzich bevallen. Je begint met een maand gratis lidmaatschap. Na deze maand vervallen enkele functies die lidmaatschap met zich mee brengen, maar je kan nog steeds berichten sturen naar andere stellen. Dus je bent hier bijv. geen extra kosten aan kwijt. Ik heb ons nooit ingeschreven op SDC, dus ik weet niet precies hoe het daar zit. Bij SN moet je een profielfoto opgeven, maar er staan er zat met een balkje over de gezichten of met alleen lichamen in beeld. Met en zonder kleding. Dus het is vrij aan jullie wat je er plaatst. Deze foto's worden daar ook eerst door de admin beoordeeld of ze kunnen (dus als er schokkende zaken staan of je wilt alleen je lul in beeld als je profielfoto).



De site zelf is een goede start geweest om met anderen in contact te komen. Echter vond ik SN wat aan de trage en dun bevolkte kant. Veel ons kent ons en maar enkele die actief zijn en ook reageren als je een bericht verstuurd. Wij hebben er in 3 maanden 1 serieuze date uit gehaald (die helaas niet door ging). Pas toen wij de stoute schoenen aan deden en daadwerkelijk naar de Fun4two zijn gegaan hebben we onze eerste ervaring op gedaan. Wat ons super bevallen is.



Voor ons is het thuis daten nu nog niet aan de orde. Mede omdat we natuurlijk nog steeds groen zijn in dit wereldje en wat meer ervaring op willen doen voordat we bij mensen thuis komen. Ons volgende pc bezoek staat in ieder geval weer gepland. Dat is voor ons iets waar we wel naar uit kijken. Een seksfeestje is het voor ons.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te horen dat jullie er ook maanden over gedaan hebben om jullie in te schrijven op zo'n site, daarmee kan ik ook de vraag van Rooss gelijk beantwoorden, aangezien we dus over het inschrijven op zo'n site al twijfelen lijkt het ons helemaal nog te ver weg om naar een parenclub te gaan. Ik heb wel al wat meegelezen op het andere topic en ik zie daar ook niet meer als positieve reacties dus misschien ooit..



Nogmaals bedankt voor je reactie en ik ga zeker die SN site nog eens bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Betaalde sites geeft toch iets meer de garantie dat mensen die alleen komen gluren (en liever niet betalen) niet zonder meer je profiel zien. Proefleden kun je immers weren (SDC). Profielfoto's hoeven op SDC heus niet met gezichtsfoto's. De meesten zetten die in een album beveiligd met wachtwoord.



En wij zijn ook zeker niet meteen het swingersleven ingestapt. Dat heeft even geduurd. Zelf vond ik een thuisdate veel enger dan een parenclub. Ik denk dat een club meer de gelegenheid geeft tot proeven zonder meteen ergens aan vast te zitten zoals aan een date bijv.



By the way, op het andere topic zitten veel ervaren swingers, dat klopt. Maar die zijn zeker niet te beroerd nieuwelingen te helpen hoor!!
It's never too late start living!
Precies Leen, dat dus. Ik vind een pc ook echt laagdrempeliger dan een swingersdate, zeker als beginner.

Straks klikt het met 1-2 van de 4 niet en dan zit je te navelstaren *gruwel*
Wij vonden een club ook een minder grote stap dan een date met een ander stel. Via ons eerste clubbezoek hebben we een stel ontmoet met wie we een paar keer hebben gedate. Daarnaast bezoeken we af en toe een privé feestje, en hebben we soms los van elkaar een date.



Omdat dit alles zo goed is bevallen, zijn we sinds kort actief op SDC. Een erg actieve site waar ik tot nu toe een goede indruk van heb. Ook omdat we van enkele privé feestje al wat mensen kennen verloopt het kennis maken met anderen net wat makkelijker. En ja... foto's zijn erg belangrijk voor de eerste indruk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Leen & Rooss voor jullie reactie.



Ik begrijp het ook helemaal dat je via een betaalsite gluurders uitsluit, het gaat me ook niet over wel of niet betalen. Ik was gewoon erg benieuwd naar de ervaringen met dat soort sites.. je zit dan toch aan een abonnement vast?



En ja, wat jullie aangeven daar zit ook weer wat in.. zo had ik het nog niet bekeken. Mijn gedachte was als we via een site een goed contact hebben en vervolgens een date krijgen dan leek me dat laagdrempeliger maar misschien vergis ik me dus helemaal
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een aantal keren naar een club geweest, eigenlijk hadden wij ons druk gemaakt om niks. Het was als het ware gewoon cafe waar je lekker aan de bar kon zitten en drankje doen, alleen in lingerie, boven zijn kamers waar jeka seks kan hebben maar wil je dit iet,dan doe jenet natuurlijk niet. Parenclub Monique is echt een aanrader !



Ook zijn we ingeschreven bij Regioswingers.nl, is op zich ook wel een fijne site. Wil je chatten of berichtjes zien moet je betalen maar je krijgt ook vaak een maand gratis VIP dusbetalen hoeft eigenlijk niet.....
Alle reacties Link kopieren
Het is maar goed dat een swingersite betalend is.... anders zou iedereen er even uit nieuwsgierigheid er een profiel kunnen aanmaken. Wij zijn lid van B4 en ik heb de instellingen zo gezet dat proefleden ons profiel niet kunnen zien.

Wat dat andere betreft zou ik toch eerst naar een club gaan dan dadelijk een privedate met slechts 1 koppel erbij. Zelfs wij staan daar terughoudend tegenover. Want tja als het dan niet klikt dan sta je daar. Vandaar onze voorkeur voor club (eerste x afspreken) of privefeestjes met meerdere koppels. Dat laatst begint meer en meer onze voorkeur te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Voelt dat niet een beetje gek, als voor 't eerst naar een parenclub gaat? Ok, misschien is het gewoon een bar waar iedereen in (chique) ondergoed zit. Ik ga ook wel eens naar de sauna of het naaktstrand, dus met bijna/helemaal bloot heb ik geen moeite.



Maar het lijkt me zo raar dat je weet dat iedereen voor seks komt, dat zal er toch redelijk dik bovenop liggen. Endan ken je de omgeving en de sfeer nog niet... En stel dat je het met anderen aandurft, dan kunnen er zomaar nog weer anderen komen kijken..



Zijn er serieus stellen die een avond lang in hun onderbroek aan de bar zitten en zonder wip weer naar huis gaan? Ik zou me zo ergens toe verplicht voelen.. Dan voelt het thuis toch veiliger?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Waarom probeer je swingerlog.com niet eens een keertje. Lokaal en goedkoop
Alle reacties Link kopieren
Kijk, handig topic. Wij zijn ook aan het rondneuzen in het swingerswereldje. We willen binnenkort echter wel naar een club. We zijn inmiddels een paar keer op de kamasutrabeurs geweest en we hebben de laatste keer echt de stoute schoenen aangetrokken ( of eigenlijk uitgedaan ) en weten het nu zeker. Voor ons lijkt een club juist fijner om te beginnen. Als je thuis begint moet je wel zeker weten dat er een klik is. In een club zijn meer mensen, de kans dat je iemand vindt waarmee de klik is lijkt me groter. En je bent altijd met zijn 2en hè, fun kun je altijd hebben.

Ben al flink aan het lezen geweest in het swingerstopic (en stiekem jaloers op die spannende verhalen).
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Ik zou jullie aanraden gewoon naar een parenclub te gaan, waarom zou dat een brug te ver zijn?



Je kunt afspreken niks met andere stellen te doen, of bijv alleen een beetje te (laten) voelen. Als dat bevalt kun je een eventuele volgende keer wat verder gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bugs, het is eigenlijk best wel een interessante vraag die je stelt!



Van beneden naar boven, ja, ik heb in de fun mensen de hele avond aan de bar zien zitten/staan. Ze waren op hun paasbest, helemaal qua kledij aangepast aan elkaar, zag er hartstikke leuk uit en ondertussen stonden ze met een chagrijnig hoofd bij de bar en daar hebben ze de hele avond gestaan. (tenminste, zo ver ik weet want ik heb dus niét de hele avond aan de bar gestaan ) Geen idee wat ze kwamen doen.

Net als het stel dat de hele avond op de dansvloer heeft gestaan, prachtig stel, ze stonden in hun ondergoed de hele avond te salsaën, mooi om te zien. Maar seks-actie nul.

Ik heb evengoed van ze genoten!



Als het goed is komt het gros voor seks en zoekt juist niet de veiligheid van thuis, dat maakt een pc nou juist zo speciaal. Je kijkt rond en je weet dat iedereen daar met een bepaald doel komt. Dat zorgt voor een sfeer van verbondenheid, openmindedheid en daardoor voelt het veel losser dan de gemiddelde kroeg. Dat proef je ook in het sfeertje.

Het heeft alles met mindset te maken. Je gaat niet met een kroegmindset (vanavond een biertje met mijn vrienden) naar een club, dan sla je de plank mis.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 februari 2015 @ 13:00: ja, ik heb in de fun mensen de hele avond aan de bar zien zitten/staan. Ze waren op hun paasbest, helemaal qua kledij aangepast aan elkaar, zag er hartstikke leuk uit en ondertussen stonden ze met een chagrijnig hoofd bij de bar en daar hebben ze de hele avond gestaan.



Gokje: de man wilde graag naar de parenclub maar eenmaal daar wilde de vrouw niks doen. Hij was chagrijnig omdat hij niet naar boven mocht en zij omdat haar man naar "andere vrouwen lonkte"



(m-v kan natuurlijk ook andersom geweest zijn)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het beste samen naar een parenclub gaan. Kijken, kijken en niet kopen !

Sfeerproeven. Ik vind swingers-sites en thuis daten veel te veel gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 februari 2015 @ 13:00:

Bugs, het is eigenlijk best wel een interessante vraag die je stelt!



Van beneden naar boven, ja, ik heb in de fun mensen de hele avond aan de bar zien zitten/staan. Ze waren op hun paasbest, helemaal qua kledij aangepast aan elkaar, zag er hartstikke leuk uit en ondertussen stonden ze met een chagrijnig hoofd bij de bar en daar hebben ze de hele avond gestaan. (tenminste, zo ver ik weet want ik heb dus niét de hele avond aan de bar gestaan ) Geen idee wat ze kwamen doen.

Net als het stel dat de hele avond op de dansvloer heeft gestaan, prachtig stel, ze stonden in hun ondergoed de hele avond te salsaën, mooi om te zien. Maar seks-actie nul.

Ik heb evengoed van ze genoten!



Als het goed is komt het gros voor seks en zoekt juist niet de veiligheid van thuis, dat maakt een pc nou juist zo speciaal. Je kijkt rond en je weet dat iedereen daar met een bepaald doel komt. Dat zorgt voor een sfeer van verbondenheid, openmindedheid en daardoor voelt het veel losser dan de gemiddelde kroeg. Dat proef je ook in het sfeertje.

Het heeft alles met mindset te maken. Je gaat niet met een kroegmindset (vanavond een biertje met mijn vrienden) naar een club, dan sla je de plank mis.



Wij zijn nu twee keer geweest en ons was dit ook al opgevallen.

Ook,dat er een stel binnen komt neemt wat te drinken gaat naar boven komen met een half uurtje beneden en gaan naar huis..... Duur wipje lijkt ons
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Misschien viel de sfeer en het publiek hen tegen.....
Wij komen ook af en toe op een thuisfeestje met zo'n twintig stellen, en daar komt ook steeds een stel binnen, wat drinken, wat kletsen, en dan gaan ze weer naar huis. Je betaalt toch zo' n 80 euro voor zo'n avondje, waarom ga je dan weg? Voelen ze zich te goed, vooral omdat ze dit vaker doen, of heeft het een andere reden? Best gek......
Thuisfeestje a 80 euro?



Ik denk dat ik hier een gat in de markt zie!
Tja, dat ben je er wel aan kwijt, Enjoy73, maar als ik zie hoe verzorgd het is, hoe de gastheer/gastvrouw hun best doen, en wat een lekkere hapjes er staan, heb ik het er wel voorover. Goedkoper dan een avondje Fun en het is weer eens wat anders......
Ik zie de uitnodiging wel tegemoet!



Zelf testen is nog altijd het meest betrouwbaar hahaha
Alle reacties Link kopieren
De beste sites zijn GRATIS. Lekker googelen naar swingen, gratis swinger sites, sexcontacten enz. Betalen??? Niet nodig.
Helaas deel ik die mening absoluut niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven