Ik ben in verwarring, harige poes of kaal?

03-03-2013 18:55 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Bij het kijken van seksfilmpjes op de welbekende filmpjes sites die er bestaan viel mij opeens iets op.

Harige kutjes.

Ze komen weer langzaam in.

Maar dat is toch helemaal niet fris? Ik krijg al rillingen bij het idee dat over een jaar of 10 alle chickies weer met harige poesjes rondlopen.



Van mij mag die modegril overwaaien.



Hebben jullie al plannen, stoere vivadames?
quote:willem1959 schreef op 03 maart 2013 @ 19:29:

[...]



Lijkt me wat lastig penetreren in de klassieke houding.Dat is net zoiets als zo'n kralengordijn uit de jaren 70 even opzij schuiven .
quote:snoopylynn schreef op 03 maart 2013 @ 19:25:

Dreadlocks lijkt me ook wel wat. Kraaltjes erin enzo. Wat denk jij Willem?

Japanse meiden zijn dol op schaampruikjes, wellicht is dat wat?



Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 maart 2013 @ 19:32:

[...]



Dat is net zoiet als zo'n kralengordijn uit de jaren 70 even opzij schuiven .Denk toch dat je het dan beter achterlangs kunt doen Iris.
Alle reacties Link kopieren
Scheer jij dat plakkerige oerwoud wel netjes weg? Straks blijven de dreadlocks in elkaar steken en duurt de vrijpartij met je toekomstige lover veel langer dan je gepland had.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een harige poes; het is een siamees/tonkinees en het loopt nu al een uur luidkeels tegen me te miauwen
quote:willem1959 schreef op 03 maart 2013 @ 19:35:

[...]



Denk toch dat je het dan beter achterlangs kunt doen Iris.Welnee zo ben je net een ontdekkingsreiziger in het oerwoud .
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 03 maart 2013 @ 19:06:

[...]



Schrijf ook soms op Actueel.



Maar jij, wat heb jij? Kaal neem ik aan, omdat de meeste vrouwen dat hebben. Onder het mom van lekker fris.



Maar dat kale heb je omdat (bijna) iedereen dat heeft.

Als nu vrouwen naar behaard terug gaan, doe je dan mee?Je bent wel een volhouder!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelnestje schreef op 03 maart 2013 @ 19:45:

[...]





Je bent wel een volhouder!

De naam 'vogelnestje' intrigeert en strookt niet met een kaal kutje.

(laat weten als je vind dat ik het niet netjes zeg)
Alle reacties Link kopieren
Willempie hou jij het wel allemaal netjes bij?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_indy schreef op 03 maart 2013 @ 19:48:

Willempie hou jij het wel allemaal netjes bij?!

Ja, want dat lange haar deed zeer als ik het met mijn opblaaspop deed. Dan schoof het haar wel eens mee naar binnen en kwam het strak te staan als ik weer terug trok.

Niet in haar poesje, maar in haar mond.

Disignfoutje denk ik. Maar een nieuwe pop is bijna een maandsalaris dus scheren was een goedkopere optie. Bleek ik ook nog eens met de laatste mode mee te lopen. Dat zag ik in de sauna. Maar nu valt keer op keer mijn oog op vrouwen die haar hebben. Dan zit ik in de sauna te vergelijken en dan valt het me op.

Bijna had ik eens aan zo'n vrouw die ik in tijdens de opgieting had zien zitten gevraagd of ze hem ooit kaal had gehad. Maar voordat ik de moed bij elkaar geraapt had was ze weer verder.
quote:Vogelnestje schreef op 03 maart 2013 @ 19:04:

Maar wát Willem schrijft is altijd van hetzelfde kaliber...Geen dus.
Alle reacties Link kopieren




Wim! Nu is het klaar hoor!
Duss....
Alle reacties Link kopieren
Ik moet toegeven dat ik nu toch echt heel hard moest lachen om dit topic.

Complimenten Willem!
Alle reacties Link kopieren
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelnestje schreef op 03 maart 2013 @ 18:59:

Gaat je niks aan, ouwe viespeuk



HAHAHA!!



Alleen... je nick doet wel het ergste vrezen...
Alle reacties Link kopieren
.......
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Willem, zorg je er bij de aanschaf van een nieuwe opblaas vrouw wel voor dat het gietgootje aan de zijkant zit ipv middendoor?
Alle reacties Link kopieren
Willem , dit mag gezegd worden ..je kan het erg leuk brengen
quote:Tedvrpl schreef op 03 maart 2013 @ 20:44:

[...]





HAHAHA!!



Alleen... je nick doet wel het ergste vrezen... En jij dan, wat gebeurt er als die spijkerbroek los gaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 maart 2013 @ 19:13:Kale schaamlippen doe ik soms wel eens, maar man oh man wat is dat een werk zeg om dat echt netjes te doen .



Dat moet je ook làten doen. Door een man. Die vindt dat leuk werk en is bovendien over het algemeen erg bedreven met scheermes e.d.



Is ook geweldig voorspel
Alle reacties Link kopieren
Betrapt! Ja, ik heb een vogelnestje!
Door de topic titel ging ik kijken of het door een man gestart was.. en ja hoor..
Tranen met tuiten hier willem.
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 03 maart 2013 @ 21:59:

[...]





Dat moet je ook làten doen. Door een man. Die vindt dat leuk werk en is bovendien over het algemeen erg bedreven met scheermes e.d.



Is ook geweldig voorspelNou, als de flappen lastig te scheren zijn dan zegt dat alles over de doorbloeding.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 03 maart 2013 @ 23:14:Nou, als de flappen lastig te scheren zijn dan zegt dat alles over de doorbloeding.Yep. En als je als vrouw je eigen "flappen" zoals jij het noemt aanpakt kan ik me voorstellen dat dat bepaald geen woest erotische gewaarwording is, eerder gewoon een kutklus. Maar de controle uit handen geven en je lief met een vlijmscherp mesje zijn (of haar) gang laten gaan op zo ongeveer je meest kwetsbare delen is wel ietwat opwindend, zodat het met die doorbloeding ook wel goed komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven