Kaal, streepje of bush

10-06-2010 14:13 241 berichten
Alweer tijd voor een schaamhaar topic



Ben net weer thuis van een wax. Ik heb nu eens voor de verandering een streepje. Ik moet er even aan wennen, maar ik vind het mooi, voel me een stuk vrouwelijker en heel belangrijk: nog steeds sexy

Ik ben altijd voor kaal gegaan, want dat vond ik wel zo makkelijk, fris (met streepje voel ik me net zo fris, dat wel) en geiler.



Maar nu ik ouder wordt moet ik zeggen dat ik kaal echt een beetje....kaal vind, hahaha! 1 van de argumenten van tegenstanders van kaal is dat het erg kinderlijk is en ja ik moet zeggen dat ik het nu ook steeds beter begin te begrijpen waarom.

Het streepje is dus nu al een blijvertje.



Hoe hebben jullie het en wat vinden jullie ervan?

Hoe staat het erbij?

Totaal aantal stemmen: 323

Kaal (42%)
Streepje (40%)
Bush (17%)
kaal en superglad. Ik persoonlijk vind een streepje niet mooi, zeker niet bij mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Dat streepje wil maar niet lukken!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan alleen mijn mening geven en vind een (getrimde of bijgeknipte) bush eigenlijk ontzettend opwindend...het ligt een beetje aan de vrouw...
quote:Fame schreef op 10 juni 2010 @ 14:19:

Dat streepje wil maar niet lukken!Waarom niet?? Gewoon je wijsvinger gebruiken als leidraad of even tekenen met een wit kohlpotlood. En even oefenen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Je vergeet nog een paar " kapsels "





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik als man heb het liefst kaal of een klein streepje. Likken zonder haar is nu eenmaal lekkerder. En het is mooier. Dat kaal kinderlijk zou zijn begrijp ik overigens nog steeds niet...
Alle reacties Link kopieren
Een hartje is trouwens echt een turnoff...
Alle reacties Link kopieren
Leuk alternatief voor schaamhaar; de herinneringstattoo







Bespaart je het opbiechten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eigenlijk een wax-dame zien te vinden. lijkt me wel gruwelijk pijnlijk maar het telkens bijhouden met scheermesje en dan weer onder de bultjes zitten is ook niet alles.

Volgens mij gaat een kennis van mij naar een speciale wax-dame in de buurt, misschien toch maar eens informeren. heb geen zin om bij mijn eigen schoonheidsspec met de benen wijd te liggen



Dus momenteel scheer ik het zelf, meestal redelijk kort maar niet kaal.
Ik ben ook van de 'kaal is kinderlijk'. Kale geslachtsdelen horen bij een bepaalde leeftijd. Bijgewerkt en getrimd vind ik wel een must als minimaal onderhoud. Nog beter is als je als dame in ieder geval de schaamlippen kaal maakt, dat voelt toch het prettigste aan. Of je daarboven dan een streepje hebt, een driehoekje of een toefje/plukje, dat maakt niet zoveel uit. Bij mannen in ieder geval de ballen kaal en de rest mooi getrimd. Ik heb nog nooit een volwassene gezien waarbij ik dacht, goh dat kale staat toch wel heel mooi. In de sauna vind ik de kale geslachtsdelen nog steeds geen gezicht.
quote:Martini schreef op 10 juni 2010 @ 14:30:

Ik moet eigenlijk een wax-dame zien te vinden. lijkt me wel gruwelijk pijnlijk maar het telkens bijhouden met scheermesje en dan weer onder de bultjes zitten is ook niet alles.

Volgens mij gaat een kennis van mij naar een speciale wax-dame in de buurt, misschien toch maar eens informeren. heb geen zin om bij mijn eigen schoonheidsspec met de benen wijd te liggen



Dus momenteel scheer ik het zelf, meestal redelijk kort maar niet kaal.Zeker eens proberen, het wordt mooi glad en terugkerende haartjes zijn zacht. Ik kan het inmiddels zelf waxen, oefening baart kunst
ik wilde een vraagteken scheren maar das verrekte lastig kan ik je vertellen. Dus dan maar kaal.
Alle reacties Link kopieren
Toefje/plukje, iieeuwww
Stay with me, let\'s just breathe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Igoneh schreef op 10 juni 2010 @ 14:35:

[...]



Zeker eens proberen, het wordt mooi glad en terugkerende haartjes zijn zacht. Ik kan het inmiddels zelf waxen, oefening baart kunst Vertel... waarmee wax jij?
Alle reacties Link kopieren
@Igoneh: wat ik dan niet begrijp: waarom zijn geschoren oksels dan niet kinderlijk?
quote:kaatje_85 schreef op 10 juni 2010 @ 14:36:

ik wilde een vraagteken scheren maar das verrekte lastig kan ik je vertellen. Dus dan maar kaal.Wel gaaf om een keer te hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer... En alles gaat weg... Ik zou wel willen waxen, ook omdat het dan heel lang kaal en glad blijft heb ik gehoord.. Maar ik heb ook vernomen dat je het minimaal twee weken moet laten groeien voordat ze het kunnen waxen... En dan vraag ik mij toch af, na zo'n eerste waxbeurt... Ik zou er echt niet tegen kunnen om stoppels te krijgen en even later korte haartjes... Vind ik zo'n turn of voor een kerel.. Ik zou gewoon altijd glad willen zijn en daarom scheer ik ook...
Alle reacties Link kopieren
ik heb streepje gekozen en ik doe mn best het op een streepje te laten lijken maar in praktijk is het tussen een streepje en een driehoekje in.

Ach het is bijgewerkt en nog nooit klachten gehad.

Kaal is voor kinderen is mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas geprobeerd een streepje te laten staan omdat mijn vriend dat mooi zou vinden, maar was er niet tevreden over dus heb hem ook maar weer weggeschoren.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een streepje. Bevalt prima.
Alle reacties Link kopieren
Nog eens de vraag...... waarmee wax je een bikinilijn? Ik heb wel eens van sugaring gehoord, en dat proberen te maken. Resultaat was een grote hard bal caramel die ik maar heb opgegeten!
Alle reacties Link kopieren
Voor ons is kaal de optie. Geen haar in de mond of kriebelend in de neus. Vriend vindt kaal ook het lekkerst net als ik bij hem.. Naar iedereen moet het zelf weten. Waar we ons in dit forum niet allemaal druk over maken. ...
Alle reacties Link kopieren
Hier een netjes bijgehouden bosje/driehoekje! Kaal vind ik niks.. Heb het een poos uitgeprobeerd, maar niet mijn ding. Ook weleens figuurtjes gehad, maar gewoon een fatsoenlijk bijgehouden bovenkantje vind ik toch het prettigst (en makkelijkst ). Misschien binnenkort ook maar eens waxen uitproberen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Robin1973 schreef op 10 juni 2010 @ 14:25:

Ik als man heb het liefst kaal of een klein streepje. Likken zonder haar is nu eenmaal lekkerder. En het is mooier. Dat kaal kinderlijk zou zijn begrijp ik overigens nog steeds niet...Echt niet??? Nou gelukkig maar dat je die link niet ziet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven