Klaarkomen.. Ik ben vrouw en kan het dus niet

14-08-2013 10:50 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw, en heb erg moeite met klaarkomen tijdens seks met mijn vriend. Als we neuken word ik wel opgewonden, en het is heerlijk, maar met penetratie kom ik niet klaar. En ook niet van andere handelingen (pijpen, vingeren, spelen met mijn tepels) Behalve als direct mijn clit gestimuleerd wordt. Maar ook dit vind ik lastig omdat er een soort gene ontstaat, omdat ik er lang over doe om klaar te komen. Iemand tips, ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Speeltjes al geprobeerd?

Vriendin van mij kon het ook nooit met haar vriend. Toen hebben we haar een vibo gegeven voor haar verjaardag, en sindsdien zijn de batterijen niet aan te slepen.
Alle reacties Link kopieren
Van pijpen ben ik ook nog nooit klaargekomen. Hebben jullie beffen al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend houdt niet van beffen, en ik moet eerlijk zeggen dat vorige bedpartners ook nooit succes hebben geboekt. Ik vond er nooit zoveel aan...
Alle reacties Link kopieren
Druif, wat jij beschrijft in je OP geldt voor de overgrote meerderheid van de vrouwen....

Ik geloof echt wel dat er vrouwen zijn die kunnen klaarkomen van penetratie maar de meerderheid kan dat nog steeds niet.



Enne.... het is toch juist lekker als klaarkomen (en dus de vrijpartij) lekker lang duren?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook alleen klaar als ik mijn man gepijpt heb en daarna op hem klim en mezelf klaar rij.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je geen uitzondering ;). Lijkt me logisch dat je van pijpen, penetratie en aan je tepels zitten niet klaarkomt. Daar zit je clitoris immers ook niet ;)
quote:druif03 schreef op 14 augustus 2013 @ 10:50:

Ik ben een vrouw, en heb erg moeite met klaarkomen tijdens seks met mijn vriend. Als we neuken word ik wel opgewonden, en het is heerlijk, maar met penetratie kom ik niet klaar. En ook niet van andere handelingen (pijpen, vingeren, spelen met mijn tepels) Behalve als direct mijn clit gestimuleerd wordt. Maar ook dit vind ik lastig omdat er een soort gene ontstaat, omdat ik er lang over doe om klaar te komen. Iemand tips, ervaringen?



Er is niks mis met je, je komt gewoon klaar van stimulatie van je clit. Het enige wat een probleem is dat je over je gene heen moet stappen, doordat je daarvoor schaamt duurt het misschien nog langer.



Misschien had je partner van te voren dames die wel gillend klaarkwamen van alleen penetratie en van pijpen , toemaar zeg. Maar moet hij nu leren om jou op de goede manier te stimuleren.



En draai het eens om. Er zijn maar erg weinig mannen die klaarkomen als ze beffen, of als hun tepels geprikkeld worden of als ze gepenetreerd worden.



Ik heb nog nooit een man horen klagen dat hij alleen maar kan klaarkomen als zijn penis wordt gestimuleerd. Waarom , waarom toch laten vrouwen zich een schuldgevoel aanpraten als ze stimulatie van de clitoris nodig hebben?????
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wel degelijk vrouwen die klaarkomen van tepelstimulatie en neuken.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
Alle reacties Link kopieren
-
quote:eelskemedde schreef op 14 augustus 2013 @ 11:54:

Er zijn wel degelijk vrouwen die klaarkomen van tepelstimulatie en neuken.



Klaarkomen van alleen tepelstimulatie? Dan zit het tussen je oren hoor.



TO, je hebt waarschijnlijk je g-spot nog niet gevonden en jullie zullen toch echt even de tijd moeten nemen om die te vinden. Daarnaast komen de meeste vrouwen alleen klaar bij stimulatie van de clitoris. Als andere bedpartners van je vriend klaarkwamen van pijpen o.i.d. hebben ze waarschijnlijk gewoon gefaket.
quote:couscous-junkie schreef op 14 augustus 2013 @ 12:01:

Ik kom echt nooit klaar tijdens de seks (nou, misschien is het 2x gebeurd). Maar dat is voor mij ook niet het doel, ik geniet er gewoon enorm van seks. Aan de ene kant vind ik het wel een beetje jammer, maar als ik klaar wil komen doe ik het zelf met m'n vibo Maar waarom probeer je dan niet een keer de tijd te nemen totdat het wel lukt?
Alle reacties Link kopieren
-
Ook niet als je het zelf doet? En wat heb je al geprobeerd?



Bij een nieuwe bedpartner duurt het bij mij ook altijd langer, hij moet dan gewoon even leren wat werkt bij mij. Omgekeerd ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt niet zoveel aan beffen?? Meid als dat goed gebeurd kom je gillend klaar!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
Ik zou er niet zo over inzitten. Iedere vrouw is anders. Sommigen komen wel klaar van penetratie, anderen niet. Ikzelf kom ook alleen klaar door stimulatie van de clitoris. En net als bij jou, TO, duurt het bij mij af en toe ook een tijdje voordat ik een orgasme bereik, dus niks om je over te schamen!
Het is hier hetzelfde hoor. Als ik "het" zelf doe kom ik binnen 2 minuten klaar.. En als mijn vriend het doet kan het zomaar 20 min à N half uur duren. Dit heeft ook met een stukje psychologie te maken denk ik...

Seks draait voor mij ook echt niet alleen om een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
quote:DollyParton schreef op 14 augustus 2013 @ 12:03:

[...]





Klaarkomen van alleen tepelstimulatie? Dan zit het tussen je oren hoor.



TO, je hebt waarschijnlijk je g-spot nog niet gevonden en jullie zullen toch echt even de tijd moeten nemen om die te vinden. Daarnaast komen de meeste vrouwen alleen klaar bij stimulatie van de clitoris. Als andere bedpartners van je vriend klaarkwamen van pijpen o.i.d. hebben ze waarschijnlijk gewoon gefaket.En dan is het niet echt klaarkomen? Wat wil je zeggen?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
Je komt wel klaar. Alleen niet door penetratie. Dat kunnen heel veel vrouwen niet.
quote:eelskemedde schreef op 14 augustus 2013 @ 12:46:

[...]

En dan is het niet echt klaarkomen? Wat wil je zeggen?Oh het kan zeker bevrediging brengen, maar er is toch ook een fysiek deel van het klaarkomen? Ik geloof niet dat dat in gang kan worden gezet door je tepels te stimuleren.
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet ook wel heel veel van de seks, en klaarkomen is zeker niet mijn doel tijdens de seks, en ik zou er prima mee kunnen leven als ik nooit klaar kwam samen met mijn partner. Maar ik zou het wel fijn vinden. En ik weet dat mijn vriend ook heel graag wilt dat ik klaar kom door/samen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dit helemaal! Ik kom ook niet klaar door seks (penetratie, beffen, vingeren) en baal hier echt van. Meestal leg ik me er maar bij neer dat het toch niet lukt en geniet ik er gewoon van. Maar het lijkt me zoo super om samen met partner te kunnen komen.



Ik heb toch behoorlijk wat (ervaren) sekspartners gehad maar klaarkomen is nog nooit gelukt. Ook ik houd niet zo van beffen, alleen in combinatie met vingeren vind ik het wel lekker.



Ik zit er altijd tegenaan, kom het drempeltje niet over ofzo.. Met een vibrator kom ik wel klaar, maar niet als ik deze samen met een partner gebruik...



Heb dus geen tips maar lees mee ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven