Klaarkomen.. Ik ben vrouw en kan het dus niet

14-08-2013 10:50 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw, en heb erg moeite met klaarkomen tijdens seks met mijn vriend. Als we neuken word ik wel opgewonden, en het is heerlijk, maar met penetratie kom ik niet klaar. En ook niet van andere handelingen (pijpen, vingeren, spelen met mijn tepels) Behalve als direct mijn clit gestimuleerd wordt. Maar ook dit vind ik lastig omdat er een soort gene ontstaat, omdat ik er lang over doe om klaar te komen. Iemand tips, ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet zo schokkend klinken hoor, het klinkt alsof je wel plezier hebt in seks. Dan is het toch goed? Ik ben helemaal nog nooit klaargekomen, dus wees blij met wat je wel hebt
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:druif03 schreef op 14 augustus 2013 @ 11:08:

Mijn vriend houdt niet van beffen, en ik moet eerlijk zeggen dat vorige bedpartners ook nooit succes hebben geboekt. Ik vond er nooit zoveel aan...

Vriend houdt niet van beffen, maar doet met jou wel dingen die je laten kokhalzen en rode ogen krijgen (loepje).

Tjonge, wat een liefdevolle vriend!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer uitsluitend op dingen die je hier zelf vertelt (en die mij toch echt wel verbazen). Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen?
Alle reacties Link kopieren
quote:DollyParton schreef op 14 augustus 2013 @ 12:49:

[...]





Oh het kan zeker bevrediging brengen, maar er is toch ook een fysiek deel van het klaarkomen? Ik geloof niet dat dat in gang kan worden gezet door je tepels te stimuleren.Het kan zelfs door helemaal niets te stimuleren. Sommigen komen klaar tijdens de slaap zonder er iets voor te doen;-) en dat verzin ik niet!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde, al jaren zo.. en het lukt me alleen zelf.

Vrij vervelend, want heb van alles geprobeerd, geniet er gewoon van en wie weet komt het vanzelf.

Ik zou me er op een gegeven moment bij neerleggen anders leg je er teveel druk op, ik heb ook iedere keer als ik denk dat ik bijna kom dat ik me er onwijs op ga focussen en dat werkt dus ook niet. of het gevoel dat ik zo nodig naar de wc moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:breda75 schreef op 14 augustus 2013 @ 11:35:

Ik kom ook alleen klaar als ik mijn man gepijpt heb en daarna op hem klim en mezelf klaar rij.Kun jij nog op hem klimmen als hij al klaargekomen is? Als mijn vriend klaargekomen is doet zijn penis de komende paar uur niets meer. De enige manier hoe hij me dan nog kan laten komen is met de hand, want een slappe lul berijden gaat hem niet worden...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook wel bij hem klaarkomen als ik het zelf doe, maar mijn vriend zou zo graag mij een keer klaar laten komen door zijn werk..

Heeft er iemand ervaring met speeltjes ed misschien? Is het dan "makkelijker" klaarkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:druif03 schreef op 14 augustus 2013 @ 13:24:

Ik kan ook wel bij hem klaarkomen als ik het zelf doe, maar mijn vriend zou zo graag mij een keer klaar laten komen door zijn werk..

Heeft er iemand ervaring met speeltjes ed misschien? Is het dan "makkelijker" klaarkomen?Dit kunnen gewoon veel vrouwen dus niet...
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het voornamelijk een blokkade is in je hoofd en niet zozeer dat het met andere technieken/speeltjes wel lukt..



Ik denk dat je totaal ontspannen/geil moet zijn en je totaal moet kunnen laten gaan/jezelf overgeven aan je partner.



Mja dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Heb je nooit een vreemd gevoel gehad dat je dacht ohnee stop maar ff, dat het niet fijn lijkt?
Alle reacties Link kopieren
Mackle, hoe bedoel je dat?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb dus wel eens na lange penetratie dat ik een gevoel krijg wat ik niet echt ken.(als ik mezelf klaar laat komen voelt het anders bedoel ik)

Vaak heb ik ook het gevoel alsof ik heel erg moet plassen, een vriendin van me heeft gezegd dat ik dan gewoon door moet gaan en me moet ontspannen want dat kan er ook mee te maken hebben. Ik vind dat gevoel dat vervelend worden en heb liever dat mijn vriend even stopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat gevoel ook! Maar ik heb ook gelezen dat het idd ook het klaarkomen kan zijn.. Dit gevoel heb ik vooral met vingeren en het lijkt erop of ik moet plassen.. Ik probeer nu gewoon door te gaan en te ontspannen.. ;) Er komt dan veel vocht vrij volgens partner maar echt klaarkomen is het 'nog' niet..
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik ook dat het onwijs vochtig wordt, maar bij mij wordt het op een gegeven moment dan een onaangenaam gevoel.

Ook als je mijn clitoris direct aanraakt is voor mij echt te gevoelig en dat voelt dan als een irritant gevoel.



en vaak is het ook zo als ik denk dat ik bijna "kom" dat mijn vriend dan al tegen zijn drempel aanzit en niet heel lang nog kan penetreren..



Wat een gedoe allemaal
Je komt dus heel normaal klaar zoals de meeste vrouwen als jouw clitoris wordt gestimuleerd. Om klaar te komen moet je heel normaal ontspannen en daarbij is het heel normaal dat het niet lukt als er door je bedpartners tijdsdruk op wordt gelegd en ze het ook nog eens niet fijn vinden.



Als er eenmaal geen tijdsdruk meer is en je hebt een partner die jou graag wil verwennen of je nou komt of niet gaat het meestal na 2 keer proberen al een stuk ontspannener en vraagt het zeer logischerwijze vaak geen hele lange tijd meer.



Het belangrijkste lijkt me de tijdsdruk er af halen en een partner die dat met plezier voor je doet.



Nu zorgt dat ervoor dat je gene hebt omdat je het idee hebt dat je er niet lang over mag doen en ze dat niet fijn vinden. Jouw lichaam functioneert heel normaal volgens je bericht.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat je man kan klaarkomen en daarbij beseft dat jij niet klaarkomt! Ik heb alleen de ervaring dat seks is iets wat je samen doet...Ok het kan voorkomen dat het een keer echt niet lukt! Maar een man moet zeker echt wel zijn best doen hoor! Het is normaal dat het niet lukt door alleen te penetreren.. Er bestaat ook nog voorspel! En niks is lekkerder dan eerst te komen en daarna je man... Praat met hem, zeg gewoon je doet het bij mij niet goed! haha ja is toch zo....Dan zal hij toch meer zijn best moeten gaan doen.



Tip: Ga een keer naar een seksshop... Haal daar je speeltjes en probeer ze eerst alleen uit... Laat daarna je man zien hoe jij komt... Wedden dat hij daar opgewonden van wordt!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedereen het kan, maar dat het wel lekker en spannend gemaakt moet worden... Kan je mij dan uitleggen waarom het niet lukt? ik begreep namelijk dat het bij zelf stimulatie het wel lukte... dus dan kan je toch voordoen hoe het werkt??
quote:druif03 schreef op 14 augustus 2013 @ 13:24:

Ik kan ook wel bij hem klaarkomen als ik het zelf doe, maar mijn vriend zou zo graag mij een keer klaar laten komen door zijn werk..

Heeft er iemand ervaring met speeltjes ed misschien? Is het dan "makkelijker" klaarkomen?Als je vriend jou zo graag wil laten komen zou hij misschien eens wat filmpjes kunnen bekijken over hoe je nou eigenlijk een vrouw goed moet beffen. Hij wil het niet (hoor je wel vaker van dominante mannen) maar hij wil wel dat je klaarkomt! JIj zegt dat beffen de truc niet voor je doet maar dat komt natuurlijk ook doordat je weet dat hij het niks vindt. Ik kom ook niet op vingers en ook niet door neuken. Een gouden tong daarentegen.... vastzittende aan een lul die er zelf ook van geniet. Super!
quote:o0oliefdeo0o schreef op 14 augustus 2013 @ 14:28:

Ik snap niet dat je man kan klaarkomen en daarbij beseft dat jij niet klaarkomt! Ik heb alleen de ervaring dat seks is iets wat je samen doet...

Dus mijn sekspartners hebben 40 jaar niet van de seks met mij mogen genieten omdat ik niet kwam? Hoe kort door de bocht. Je kan prima samen heel intens seksen zonder dat één van de 2 of beiden niet klaarkomt.

Draait het bij jou dan echt enkel en alleen maar om dat moment van komen? Seks is zoveel meer omvattend....
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar het gaat erom dat ze schreef dat ze wel kan komen en komt met zichzelf!!!!!!!!... Dus als mijn partner klaar komt en mij zoals jij daarboven al beschreef niet wil beffen of wat dan ook.. dan vindt ik dat not done!!!! Dan denkt de man dus aan zichzelf! En dat is wat ik bedoel. Met aller eerste vriendje was ouder dan ik. Ik kon niet klaar komen en na een paar keer heb ik het gezegd. Toen is hij meer zijn best gaan doen..... Ik bedoel hiermee te zeggen als de man niet meer zijn best WIL doen dan sorry, maar je komt er niet meer in. Ja ik hou ook van seks, dus dat doe je samen...
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad seks is meer dan klaarkomen... maar het is wel fijn en geil als je samen weet te komen...Soms komen wij beide niet en hebben we toch lekkere seks.. maar ik denk vooral dat alles bespreekbaar moet zijn en je ook je best voor elkaar WIL doen...en dan is het vooral genieten...
Niet elke vrouw komt klaar als de man maar genoeg zijn best doet. Ik heb tot mijn 40ste alleen mezelf klaar gekregen, ben daar ook heel jong mee begonnen dus enorm gewend aan mijn eigen hand. Mannen die als missie hadden mij naar de 7e hemel te transporteren kwamen van een kouwe kermis thuis. Ik had het al opgegeven, ging niet gebeuren, klaar punt.

Gelukkig was er tóch iemand die daar dwars doorheen brak, met moed en doorzettingsvermogen, iemand die mijn mindset wist te veranderen uiteindelijk.

Maar de man hier de "schuld" van geven? Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef de man niet de schuld, alleen heb ik wel graag iemand in bed die zijn best voor me doet... dus dat is ook beffen...



Als een man niet komt (bij mij weleens voorgekomen door medicatie) dan vind ik de seks ook een stuk minder lekker. Gewoonweg omdat ik het fijn vindt om hem opgewonden te zien. Daarom snap ik de man dan niet andersom.....



Ik heb het toen opgelost door ook extra mijn best te doen en te praten samen over onze fantasieën. Het leuke was dat daarna opeens het een stuk beter ging.. Ik vind het gewoonweg jammer dat ik vaak om me heen hoor dat seks vaak betekend dat een man komt en niet de vrouw. Ook als de man is gekomen en de vrouw niet dan gaat bij mij meestal de seks gewoon door tot de vrouw komt... Soms lukt het niet, maar heb je wel uren seksplezier.. Ik hoor vaak als de man komt dan stopt de seks.. maar dat hoeft niet.. Ik wil echt niet de man de schuld geven hoor! Maar het is wel meer dan logisch dat je samen zoekt naar een oplossing....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven