Klaarkomen.. Ik ben vrouw en kan het dus niet

14-08-2013 10:50 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw, en heb erg moeite met klaarkomen tijdens seks met mijn vriend. Als we neuken word ik wel opgewonden, en het is heerlijk, maar met penetratie kom ik niet klaar. En ook niet van andere handelingen (pijpen, vingeren, spelen met mijn tepels) Behalve als direct mijn clit gestimuleerd wordt. Maar ook dit vind ik lastig omdat er een soort gene ontstaat, omdat ik er lang over doe om klaar te komen. Iemand tips, ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Door met jezelf te spelen en de man te laten kijken als je komt, dat kan dan toch ook de oplossing zijn?????
Alle reacties Link kopieren
@oLiefdeo. Ik speel ook wel met mezelf met hem erbij, en hij doet ook echt zijn best (afgezien van het beffen dan). Hij likt alles, behalve daar down under, en hij is goed met zijn handen, dat voel ik wel, maar het lukt me gewoon niet om klaar te komen, behalve als ik het zelf doe (al dan niet met hem erbij kijkend)



@mackle en @verlust. Misschien is dat het inderdaad. Ik ben ook vrij jong begonnen met masturberen, maar was vrij laat met seks met een ander. Ik zal eens proberen gewoon door te gaan, en misschien dat ik dan ook dat gevoel krijg wat een ander soort klaarkomen schijnt te zijn.



Mijn mannetje doet echt zijn best wel, maar ik heb hem ook een beetje afgewezen op dit gebied, omdat ik bang was dat het toch weer niets zou worden, en toen heb ik hem gevraagd er niet meer over te beginnen..

Ik ga het gewoon weer proberen, met al jullie tips in mijn achterhoofd!
Alle reacties Link kopieren
quote:druif03 schreef op 14 augustus 2013 @ 16:18:

....

Hij likt alles, behalve daar down under...



Deze zin valt mij op.... waarom vertikt hij het om dat éne plekje waardoor je klaarkomt te likken, en is dan vervolgens verbaasd dat je niet klaarkomt?

Dat is toch hetzelfde als je hele huis schoonmaken behalve de badkamer en het dan vreemd vinden dat de badkamer vies is?
quote:Dreamchild schreef op 14 augustus 2013 @ 16:40:

[...]





Deze zin valt mij op.... waarom vertikt hij het om dat éne plekje waardoor je klaarkomt te likken, en is dan vervolgens verbaasd dat je niet klaarkomt?

Dat is toch hetzelfde als je hele huis schoonmaken behalve de badkamer en het dan vreemd vinden dat de badkamer vies is? My point exactly!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jullie punt zeer zeker, jullie hebben ook wel gelijk, en ik ga het er nog met hem over hebben.

Blijft het punt dat ik er zelf tot nu toe nooit zoveel aan vond (ook niet met andere partners), en dat ik weet dat mijn vriend er ook niet van houdt.

Zijn er andere manieren/tips/ideeen om het klaarkomen door/samen met mijn vriend te bereiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem trouwens weinig respectvol naar jou toe in bed.... als jij zowat in zijn lul stikt geniet hij ervan en geeft het hem een gevoel van macht

Maar hij wil jou niet beffen want hij houdt niet van beffen



Als hij echt zo graag wil dat jij klaarkomt door zijn handelingen, dan gaat hij zich eens goed verdiepen in hoe het werkt bij een vrouw en niet op voorhand al miepen "ik hou niet van beffen hoor".

Geen wonder dat je met zo'n houding van hem niet klaarkomt, daarvoor is namelijk nodig dat jij je goed voelt bij zijn acties en niet zijn tegenzin voelt.



Laat hem anders eens specifiek aangeven waar hij niet van houdt bij het beffen. Mijn man zei (toen we elkaar net kenden) ook dat hij er niet van hield, maar na doorvragen bleek dat hij het wel lekker vond, als ik maar goed schoon en getrimd ben

En ik vind het helemaal niet erg om even lekker samen onder de douche te springen tijdens het voorspel
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens Dreamchild!
Niet elk seksstel is per definitie gelijkwaardig en dus in ieders ogen respectvol. Gedwongen deepthroaten waarbij de tranen over je wangen stromen klinkt in vele oortjes respectloos en belachelijk maar is in vele (seks) relaties een gangbaar onderdeel van hun beleving.

Er zijn ook onderdanige vrouwen die zich niet willen laten beffen omdat het een niet-dominante handeling is/lijkt.



TO, hebben jullie samen wel eens gespeeld met een vibrator?
Alle reacties Link kopieren
Thanks Roos! Niet iedereen hoeft te snappen wat ik wel en niet lekker vind met mijn partner, maar er werd bijna niet meer ingegaan op mijn oorspronkelijke vraag.



Ik vermoed dat jouw één na laatste zin ook mijn tegenzin naar het beffen toe beschrijft. Ik voel me altijd ontzettend opgelaten als hij mij meer aandacht geeft (ook al zegt hij dat hij zijn best voor me wil, zelfs als dat uren zou kosten). Het is dus niet perse dat hij niet wilt, maar ik weet gewoon niet wat de goede manier is voor ons beiden.

Vibo hebben we nog niet geprobeerd, wel ooit eens over gehad.. Misschien de knoop eens doorhakken en op vibojacht met zijn tweeen. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Roos! Niet iedereen hoeft te snappen wat ik wel en niet lekker vind met mijn partner, maar er werd bijna niet meer ingegaan op mijn oorspronkelijke vraag.



Ik vermoed dat jouw één na laatste zin ook mijn tegenzin naar het beffen toe beschrijft. Ik voel me altijd ontzettend opgelaten als hij mij meer aandacht geeft (ook al zegt hij dat hij zijn best voor me wilt doenl, zelfs als dat uren zou kosten). Het is dus niet perse dat hij niet wilt, maar ik weet gewoon niet wat de goede manier is voor ons beiden.

Vibo hebben we nog niet geprobeerd, wel ooit eens over gehad.. Misschien de knoop eens doorhakken en op vibojacht met zijn tweeen. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Even een compleet andere vraag, even totally off the record.. Waar staat de afkorting TO precies voor? Ik snap wat er mee bedoelt wordt, nml degene die de topic gestart is, maar waar staat de afkorting precies voor ( puur uit nieuwsgierigheid )
Alle reacties Link kopieren
Topic Opener
Druif, als ik je een advies mag geven... (ik heb nl zomaar zoǹ idee dat het bij jou ong net zo werkt als bij mij) Probeer zoiets: Vibrator

Het is tot nu toe de enige vieb geweest waar een man mij zonder hulp en zonder tong mee klaar kreeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 15 augustus 2013 @ 17:01:

Druif, als ik je een advies mag geven... (ik heb nl zomaar zoǹ idee dat het bij jou ong net zo werkt als bij mij) Probeer zoiets: Vibrator

Het is tot nu toe de enige vieb geweest waar een man mij zonder hulp en zonder tong mee klaar kreeg.Thanks Roos! Dat is nog eens een duidelijk gerichte tip! Merci beaucoup!
Alle reacties Link kopieren
misschien vind je hier wel een antwoord
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op 14 augustus 2013 @ 11:06:

Van pijpen ben ik ook nog nooit klaargekomen. Hebben jullie beffen al geprobeerd? Ik dacht precies hetzelfde..
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Een tong kan wonderen doen.
Alle reacties Link kopieren
Lang laten zuigen aan je clit en met zin vinger 1 of twee cent'meter in je vagina spelen tot dat je niet meer vol kan houden en dan pas neuken hmmmm heerlijk haha .....
Kun je misschien een verschil opmerken tussen je houding wanneer jij het zelf doet en wanneer hij het doet?



Ik moet sowieso spierspanning opbouwen, wil ik klaarkomen. Voor mij uit zich dit in het strekken van mijn benen en samenknijpen van mn billen. (naar voren kantelen van je bekken dus). Een vriendin van mij (the lucky basterd) spant haar buikspieren aan. Wat eens stuk makkelijker is dan je benen.



Ik ben er laatst achter gekomen dat ik het ook kan zonder mijn benen te strekken, maar alleen met een vib, een goeie film en heul veul tijd. Daar heb ik dus geen zin in. Misschien gaat het voor jou ook makkelijker als je extra spieren aan spant. Probeer het eerst eens in je eentje.



Oh ik kom bij mijn vriend ook alleen klaar door beffen of zijn vingers. Als hij zijn vingers gebruikt hebben we veel glijmiddel nodig. Maarja, het beffen is wel echt veel fijner. Ik hoop voor je dat je man over die weerstand heen kan komen. T'is zo zonde.
Alle reacties Link kopieren
Wat een "fijn" topic. Want hier hetzelfde "probleem". Ik zag het nooit als probleem en de seks is fantastisch. Hij doet ook super zijn best voor mij, maar het gebeurt gewoon niet bij mij. Ook niet tijdens het beffen, wat hier wordt beweerd als uitkomst. Ik weet dat het iets is wat aan mij ligt, waarschijnlijk een psychisch gedeelte. Bewust of onbewust.



Wanneer ik het zelf doe met vibrator gaat het prima en kom ik ook klaar. Maar zelf met mijn hand lukt het heel soms. Ik vind het wat glibberigs hebben wat ik toch minder prettig vindt.



Waarschijnlijk is het een stukje overgaven wat je tegen houd. Zoals TO ook schrijft hoeft beffen van haar ook niet echt omdat ze zich dan een soort van opgelaten voelt. Dat herken ik ook wel, bang dat het te veel op mij gericht is. Maar er zijn echt mannen die daar helemaal van genieten hoor.



Overigens zijn er ook mannen die niet klaar kunnen komen wanneer ze worden gepijpt, dus zullen ook vrouwen zijn die niet klaar kunnen komen van beffen.



Ik ga dit topic volgen want wil eigenlijk ook wel eens heel graag klaar komen met/bij hem. Niet dat de seks nu slecht is want het is geweldig met hem. Maar misschien net dat ene beetje meer maakt me erg nieuwsgierig. En stiekem ook wat angstig, want wat als het lukt en ik hem ooit niet meer zal zien? Kan iemand anders dat dan ook? Tja weet dat het voor latere zorg is maar toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:druif03 schreef op 15 augustus 2013 @ 08:41:

Blijft het punt dat ik er zelf tot nu toe nooit zoveel aan vond (ook niet met andere partners), en dat ik weet dat mijn vriend er ook niet van houdt.



Ik ben ook benieuwd waarom je vriend er niet van houdt. Ik heb zelf een hekel aan haren in mijn neus. Als je vriend een slechte smaak heeft dan zou ik zeggen: ik moest vroeger van mijn moeder altijd alles leren eten, al duurde het uren. Maar eerst even goed poetsen van te voren helpt misschien ook. Dat deed een ex-vriendinnetje namelijk niet, terwijl niet iedere vrouw ongewassen even lekker smaakt.



Misschien maakt de positie waarin jij ligt ook wel uit. Als je van onderdanig houdt kun je bv op je knieën gaan zitten, met je hoofd in het kussen. Zo zie je hem niet en je vriend kan met zijn handen je rug hol drukken en daar druk op houden. Je vriend kan natuurlijk zijn tong afwisselen met zijn vingers (als hij moe wordt). Hij kan je dan afwisselend penetreren, likken, vingeren, speeltjes gebruiken, etc. zonder dat je het ziet aankomen.
Leven en beleven
Alle reacties Link kopieren
Dat opgelaten gevoel betreft beffen herken ik ook.. Ik denk dan teveel na i.p.v. vol genieten. Vooral onzekerheid is hierin de oorzaak. Vrouwen denken gewoon teveel tijdens seks !



Mijn vriend vindt beffen geweldig om te doen maar ik zeg vaak nee.. Al moet ik zeggen dat ik me er de laatste tijd wel overheen probeer te zetten maar echt lekker vind ik het echt niet.. (bij niemand) Met vingeren erbij is het een stuk lekkerder maar dan krijg je dat plasgevoel weer



Misschien zijn we gewoon te verwend door onze vieb?! Al moet ik daarvoor ook wel een leuk filmpje op zetten
@Suzie, natuurlijk kan een ander dat ook . Als het eenmaal gelukt is met een man weet jij hoe het werkt voor jou. En dat kun je haarfijn uitleggen. Moet je het alleen ff durven. Wedden?
quote:suziequatro schreef op 16 augustus 2013 @ 13:27:

En stiekem ook wat angstig, want wat als het lukt en ik hem ooit niet meer zal zien? Kan iemand anders dat dan ook? Tja weet dat het voor latere zorg is maar toch.

Heel herkenbaar!

Toen mijn seksvriend een poos geleden de knop had gevonden voelde ik me ook afhankelijk, what if....

Maar mijn angst was ongegrond want mijn mindset was verandert. In plaats van het starre "het lukt toch niet" kwam het "met moed en doorzettingsvermogen ben ik klaar te likken" . En dat bleek de truc.

Gelukkig voor mij lopen er veel gouden tongetjes op pootjes rond en daar geniet ik dan maar schoftig van. De befgehandicapten zijn dus geen blijvertjes...
quote:watermanneke schreef op 16 augustus 2013 @ 13:30:

Je vriend kan natuurlijk zijn tong afwisselen met zijn vingers (als hij moe wordt). Hij kan je dan afwisselend penetreren, likken, vingeren, speeltjes gebruiken, etc. zonder dat je het ziet aankomen.

Nee nee nee nee!! Flik dat niet bij mij, dan krijg je ruzie.

Geduld, doorzettingsvermogen en niet zeiken over een moeie tong. Niks ongeilers dan dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven