Klaarkomen duurt veel langer met vriend erbij

02-10-2014 13:47 12 berichten
Hoihoi!

Ik heb een account gemaakt op deze website omdat ik met iets zit waar misschien meerdere van jullie zich in herkennen.

Ik heb sinds een tijdje een vriend, en wat betreft seks gaat alles goed. We praten er over en niks is ongemakkelijk meer.

Het is alleen wel zo, dat ik erg moeilijk klaar kom bij hem. Als ik alleen ben duurt het hooguit een paar minuten, maar als mijn vriend erbij is duurt het soms zelfs meer dan drie kwartier om klaar te komen.

Ik doe precies hetzelfde maar het duurt gewoon ontzettend lang. Ik voel me ook niet ongemakkelijk of onder druk gezet, dus ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen.



Heeft iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing?

Groetjes!
Is klaarkomen voor jou een must? (voor mij is het een bonus). En is het erg dat het langer dan drie minuten duurt? Je voelt je niet ongemakkelijk of onder druk gezet, dus wat is dan het probleem?
Bedoel je masturberen waar je vriend bij is of klaarkomen in het samenspel?
Moksje, ik vind 3 kwartier wel lang hoor. Zou er lamme handjes van krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Dat je na drie kwartier friemelen nog klaar kúnt komen.. Ik zou het allang zat zijn. Dan maar gewoon lekker vrijen zonder hoogtepunt, ook heerlijk.
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
O zo! Ja dat is wel lang. Doet hij dan niks om je klaar te laten komen? Je schrijft dat jij precies hetzelfde doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:saskiab23 schreef op 02 oktober 2014 @ 13:51:

Dat je na drie kwartier friemelen nog klaar kúnt komen.. Ik zou het allang zat zijn. Dan maar gewoon lekker vrijen zonder hoogtepunt, ook heerlijk.of tijdens (/afsluitend) jezelf klaar laten komen??
Seks zonder klaar te komen vind ik ook prima, maar soms heb ik daar natuurlijk wel gewoon zin in. En dan vind ik het vervelend dat het niet gewoon iets sneller kan.



Ik doe het inderdaad aan het einde, omdat ik daarna best moe ben. Wat mijn vriend betreft hebben we al heel veel uitgeprobeerd maar we krijgen het niet voor elkaar als hij het bij mij doet. Daarom doe ik het maar gewoon zelf
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je fantaseren terwijl hij het bij jou doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 02 oktober 2014 @ 13:48:

Is klaarkomen voor jou een must? (voor mij is het een bonus). En is het erg dat het langer dan drie minuten duurt? Je voelt je niet ongemakkelijk of onder druk gezet, dus wat is dan het probleem?



Natuurlijk is dat een must... dat is de kers op de taart...



Bij ons is het altijd al geweest dat ik eerst klaarkom en dan pas hij. Ons seksspel is dus 1 groot voorspel en eindigt als hij klaarkomt op het eind. ( bij penetratie)



Dan is 3 kwartier natuurlijk niet zo lang meer.



Misschien kunnen jullie het zo proberen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lorav schreef op 02 oktober 2014 @ 14:46:

[...]





Natuurlijk is dat een must... dat is de kers op de taart...





Nee hoor, zeker geen must, hooguit de kers op de taart

Ik kom vrij gemakkelijk, vooral rondom mijn ovulatie, maar er zijn dagen dat ik na tien minuten voel, dat het er niet in zit. Dan ga ik niet geforceerd lopen proberen. Dan zit het er gewoon niet in vandaag
quote:lariksje schreef op 02 oktober 2014 @ 14:19:

Ik doe het inderdaad aan het einde, omdat ik daarna best moe ben. Wat mijn vriend betreft hebben we al heel veel uitgeprobeerd maar we krijgen het niet voor elkaar als hij het bij mij doet. Daarom doe ik het maar gewoon zelf

Niet met zijn vingers, zijn handen, zijn tong? Jammer...



Probeer te ontspannen en je over te geven aan wat je voelt, concentreren op wat je voelt en hoe lekker het is. Evt wat glijmiddel gebruiken of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven