Klaarkomen over hoge hakken

04-05-2012 09:55 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Lezers,



Ik vind het heerlijk om klaar te komen over de hoge hakken en voeten van een vrouw. Dit is mijn fetish en ik heb het geluk gehad dit al meerdere keren te mogen doen. Zijn er dames die soortgelijke wensen van hun partner krijgen of er al ervaring mee hebben? Ik besef dat deze vraag ook weer een stortvloed aan negatieve reacties zal uitlokken.....;-)
Alle reacties Link kopieren
inderdaad Confiture, daar doe ik het allemaal voor
Alle reacties Link kopieren
Die onderdaan wordt zo snel 'gek', dat hij volgens mij komt voordat je je schoenen uit hebt. Dus toch een probleempje.
Alle reacties Link kopieren
haha lijkt me komisch, heb je net 1 schoen uit, ontploft ie al
Alle reacties Link kopieren
Ja Tamara maar je hebt ook zulke sexy voetjes, dan hou ik het niet meer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel een gewone vriend waarvan ik weet dat hij ook een fetish heeft met voeten, maar dan met over iemand heen lopen erbij.



Wat vind je er eigenlijk zo lekker aan?



En als mijn partner dat zou vragen....vind het best, maar dan mag hij zelf zorgen voor een aantal nieuwe pumps.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het komt doordat ik graag onderdanig ben (niet 24/7) aan een vrouw. Sexy heels en voeten winden me op, raar maar waar. Ik heb ook al dames over me heen laten lopen (geweldig) maar dat wilde ik hier niet meteen vermelden. Hhet zou wel eens te shockerend kunnen zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet heel shockerend, maar kan me er geen plezier bij voorstellen als er een vrouw over mij heen zou lopen. Ieder z'n ding.



Vind je het bijvoorbeeld ook fijn als een vrouw zo'n dik postbode-elastiek om je ballen knoopt en het uiteinde dan extra ver uit rekt, je spannend aankijkt en een moment later het elastiek loslaat, waarbij je dan -klets- keihard dat elastiek tegen je scrotum terugkrijgt?

Zo maar een vraagje...