Klaarkomen over hoge hakken

04-05-2012 09:55 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Lezers,



Ik vind het heerlijk om klaar te komen over de hoge hakken en voeten van een vrouw. Dit is mijn fetish en ik heb het geluk gehad dit al meerdere keren te mogen doen. Zijn er dames die soortgelijke wensen van hun partner krijgen of er al ervaring mee hebben? Ik besef dat deze vraag ook weer een stortvloed aan negatieve reacties zal uitlokken.....;-)
Alle reacties Link kopieren
inderdaad Confiture, daar doe ik het allemaal voor
Alle reacties Link kopieren
Die onderdaan wordt zo snel 'gek', dat hij volgens mij komt voordat je je schoenen uit hebt. Dus toch een probleempje.
Alle reacties Link kopieren
haha lijkt me komisch, heb je net 1 schoen uit, ontploft ie al
Alle reacties Link kopieren
Ja Tamara maar je hebt ook zulke sexy voetjes, dan hou ik het niet meer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel een gewone vriend waarvan ik weet dat hij ook een fetish heeft met voeten, maar dan met over iemand heen lopen erbij.



Wat vind je er eigenlijk zo lekker aan?



En als mijn partner dat zou vragen....vind het best, maar dan mag hij zelf zorgen voor een aantal nieuwe pumps.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het komt doordat ik graag onderdanig ben (niet 24/7) aan een vrouw. Sexy heels en voeten winden me op, raar maar waar. Ik heb ook al dames over me heen laten lopen (geweldig) maar dat wilde ik hier niet meteen vermelden. Hhet zou wel eens te shockerend kunnen zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet heel shockerend, maar kan me er geen plezier bij voorstellen als er een vrouw over mij heen zou lopen. Ieder z'n ding.



Vind je het bijvoorbeeld ook fijn als een vrouw zo'n dik postbode-elastiek om je ballen knoopt en het uiteinde dan extra ver uit rekt, je spannend aankijkt en een moment later het elastiek loslaat, waarbij je dan -klets- keihard dat elastiek tegen je scrotum terugkrijgt?

Zo maar een vraagje...

Dat zou ik namelijk wel een beetje shockerend vinden, als je zulke pijn echt lekker vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:caramba2 schreef op 04 mei 2012 @ 12:53:

Ik vind het niet heel shockerend, maar kan me er geen plezier bij voorstellen als er een vrouw over mij heen zou lopen. Ieder z'n ding.



Vind je het bijvoorbeeld ook fijn als een vrouw zo'n dik postbode-elastiek om je ballen knoopt en het uiteinde dan extra ver uit rekt, je spannend aankijkt en een moment later het elastiek loslaat, waarbij je dan -klets- keihard dat elastiek tegen je scrotum terugkrijgt?

Zo maar een vraagje...

Dat zou ik namelijk wel een beetje shockerend vinden, als je zulke pijn echt lekker vindt.Hmm nee dat gaat me nu net even te ver. Het gaat me ook niet zozeer om de pijn maar meer om de macht en dominantie van de vrouw. Daar kick ik op.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik kan me het plezier van partner die over me heen loopt wel voorstellen, hoor. Betaal ik in de massagesalon toch snel een hoop geld voor. Liever gratis!
Alle reacties Link kopieren
quote:onderdaan91 schreef op 04 mei 2012 @ 12:55:

[...]





Hmm nee dat gaat me nu net even te ver. Het gaat me ook niet zozeer om de pijn maar meer om de macht en dominantie van de vrouw. Daar kick ik op.



Ja dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dat van die 'macht en dominantie'. Al is dat voor ieder blijkbaar anders, want het heeft bij mij niets met hakken te maken of over me heen laten lopen.

Heb ooit jaren geleden eens seks gehad met twee meiden waarbij spontaan zo'n dominantie ontstond, omdat eentje me met een riem ging opzwepen tegen mijn billen terwijl ik met de ander bezig was. Ze zeiden erbij dat ik harder moest neuken en pas mocht stoppen als zij het genoeg vonden.

Dat was een heerlijke ervaring - nu ik er aan terugdenk zou ik willen dat ik hem opnieuw beleefde - en ik merkte toen dat het feit dat ik gedomineerd werd me enorm opgeilde.
Alle reacties Link kopieren
Klaarkomen op mijn hakken heb ik nog niet meegemaakt, maar ik seks soms wel met mijn stiletto's aan. Als voorspel eerst opgeilen door met stiletto's, in een string en een kort topje eerst wat te vrijen, en dan de daad met mijn hakken nog aan, en soms ook nog mijn string die dan een beetje opzij gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophie_emma schreef op 04 mei 2012 @ 13:24:

Klaarkomen op mijn hakken heb ik nog niet meegemaakt, maar ik seks soms wel met mijn stiletto's aan. Als voorspel eerst opgeilen door met stiletto's, in een string en een kort topje eerst wat te vrijen, en dan de daad met mijn hakken nog aan, en soms ook nog mijn string die dan een beetje opzij gaat.Geweldig, als man zijnde is dat heerlijk als een vrouw haar stiletto's aanhoudt en je op deze manier opgeilt.
Alle reacties Link kopieren
Als ik een vriend had die dit graag zou doen dan heb ik daar geen probleem mee hoor.

Ok, het is niet mijn ding, maar als hij daar nu op geilt?

Maakt mij niet uit. Wel graag op gladde leren pumps. Die zijn goed schoon te maken, ha, ha.
Alle reacties Link kopieren
Plastic boterhamzakje eromheen om vlekken te voorkomen?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:piratorart schreef op 04 mei 2012 @ 13:59:

Plastic boterhamzakje eromheen om vlekken te voorkomen?Is een optie.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie reacties.



xx van jullie wannabe vloermat

Alle reacties Link kopieren
quote:onderdaan91 schreef op 04 mei 2012 @ 14:57:

Bedankt voor al jullie reacties.



xx van jullie wannabe vloermat

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
eh....
Alle reacties Link kopieren
quote:piratorart schreef op 04 mei 2012 @ 15:18:

[...]





Hahaha, op zo'n schattige manier sneu dat het gewoon aandoenlijk is ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Princess4ever schreef op 04 mei 2012 @ 17:05:

[...]





Hahaha, op zo'n schattige manier sneu dat het gewoon aandoenlijk is ... Ik adoreer maar wat graag je hakken hoor Princess
Alle reacties Link kopieren
Vriend houd van high heels en mooie voeten dus we hebben dat wel eens gedaan. Maar het is geen terugkomende wens.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Lol xD



Als ik een kerel zou treffen die dat opwindend zou vinden dan zou ik er eventueel best voor in zijn. Maar niet zomaar over al m'n schoenen! Dan zou 'ie mee mogen en dan zouden we samen mooie uitzoeken. Staan er in m'n kast naast die bierpumps ook nog een paar cumpumps xD
Alle reacties Link kopieren
quote:mimisaur schreef op 04 mei 2012 @ 21:36:

Lol xD



Als ik een kerel zou treffen die dat opwindend zou vinden dan zou ik er eventueel best voor in zijn. Maar niet zomaar over al m'n schoenen! Dan zou 'ie mee mogen en dan zouden we samen mooie uitzoeken. Staan er in m'n kast naast die bierpumps ook nog een paar cumpumps xDFantastisch, bedankt voor je geweldige reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:mimisaur schreef op 04 mei 2012 @ 21:36:

Lol xD



. Maar niet zomaar over al m'n schoenen! Dan zou 'ie mee mogen en dan zouden we samen mooie uitzoeken.xDik krijg ze 9 van de 10 x van hem dus dat is wat mij betreft geen probleem :-) Zelf over die van 185 euro (blijkbaar vind je die dan erg gaaf en sexy als je die perse voor me wil komen) mag hij het doen, het is zijn geld.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
@Onderdaan: ik houd zelf graag laarzen/ schoenen met hakken aan tijdens seks. Ik associeer dat ook met sexy (maar ik ben juist niet de dominante partij). Ik snap dus wel dat je getriggerd wordt door hakken. (vrouwen houden ook van hoge hakken, kijk maar wat er momenteel in de winkels ligt).



ik zou er geen bezwaar tegen hebben, als een minnaar/vriendje dit zou willen, ieder zijn ding, maar het zou ook niet toevoegen voor mij.



*Even offtopic:

@Doddie:

long time no see! Hoe gaat het met je?*
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven