Klaarkomen over hoge hakken

04-05-2012 09:55 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Lezers,



Ik vind het heerlijk om klaar te komen over de hoge hakken en voeten van een vrouw. Dit is mijn fetish en ik heb het geluk gehad dit al meerdere keren te mogen doen. Zijn er dames die soortgelijke wensen van hun partner krijgen of er al ervaring mee hebben? Ik besef dat deze vraag ook weer een stortvloed aan negatieve reacties zal uitlokken.....;-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk om iedereen zijn mening en/of ervaring op dit gebied te lezen. Ik persoonlijk zou behoorlijk investeren in de hakken van mijn vriendin. In Numansdorp zit een mooie winkel, helemaal gek wordt je daar als vrouw maar ook als man
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 05 mei 2012 @ 10:18:

[...]





ik krijg ze 9 van de 10 x van hem dus dat is wat mij betreft geen probleem :-) Zelf over die van 185 euro (blijkbaar vind je die dan erg gaaf en sexy als je die perse voor me wil komen) mag hij het doen, het is zijn geld.Hehe, ik vind hem stiekem best een catch <3 Maar ik ben dan ook vrij dol op schoenen ;) Mijn huidige lover maalt er niet om en ik denk dat ie eerder al m'n onpraktische schoeisel zou weggooien dan dat 'ie eroverheen zou komen :(
Alle reacties Link kopieren
quote:mimisaur schreef op 05 mei 2012 @ 12:42:

[...]





Hehe, ik vind hem stiekem best een catch <3 Maar ik ben dan ook vrij dol op schoenen ;) Mijn huidige lover maalt er niet om en ik denk dat ie eerder al m'n onpraktische schoeisel zou

weggooien dan dat 'ie eroverheen zou komen :(



Zonde als hij ze zou weggooien, hoge hakken zijn zo opwindend.

Ik ga alvast op mijn knieën haha
Alle reacties Link kopieren
Tja. Ieder zijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Hakken zijn wel zo'n beetje voor elke man een opwindend iets.

Althans voor mij wel.

Al helemaal in de setting zoals iemand scheef ; dame op hakken, met kousen en een topje oid.

Slipje mag er dan bij, maar hoeft niet per se.

Niet dat mijn vrouw bij elke keer dat we sexen zoiets moet dragen, dus een fetish zou ik het niet willen noemen.

Klaar komen over haar benen of op haar schoenen hoeft voor mij dan weer niet, maar ieder zijn meug.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 05 mei 2012 @ 10:55:

*Even offtopic:

@Doddie:

long time no see! Hoe gaat het met je?*Heel goed suzy! en weer terug maar wel wat meer bewust en gematigder.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Hakken zijn wel zo'n beetje voor elke man een opwindend iets.

Althans voor mij wel.



Ik geloof ook heilig dat het gros van de mannen een mooie hak als sexy beschouwen
Alle reacties Link kopieren
quote:tamara1234 schreef op 07 mei 2012 @ 12:52:

Hakken zijn wel zo'n beetje voor elke man een opwindend iets.

Althans voor mij wel.



Ik geloof ook heilig dat het gros van de mannen een mooie hak als sexy beschouwenKlopt. Bij mij wel altans.
Alle reacties Link kopieren
Ok maar er is een verschil tussen iets geil of sexy vinden, en er overheen klaar willen komen vind ik haha
Alle reacties Link kopieren
quote:tamara1234 schreef op 07 mei 2012 @ 13:06:

Ok maar er is een verschil tussen iets geil of sexy vinden, en er overheen klaar willen komen vind ik haha

Heb je wederom gelijk in.

Dat klaarkomen over hakken hoeft voor mij niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
et voila!
Alle reacties Link kopieren
Klaarkomen over hakken is zó 1989. Tegenwoordig spuit ik gewoon in de gordijnen. Da's meer van deze tijd.
Alle reacties Link kopieren
"well you can burn my house,

steal my car ..."



Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
is wel eens over mijn voeten gespoten, maar dure hakken of schoenen liever niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach, als je daarna mn schoenen weer schoonmaakt en poetst... be my guest...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
zalando, schreeuw van geluk!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben een vrouw van 45 en heb een lieve vriend... Draag altijd naaldhakken en zelf tijdens de sex. Gisteren heb ik hem een shoejob gegeven en hij is klaargekomen op mijn naaldhakken. Vervolgens heb ik hem anaal gepenetreerd ...
Vrouw... heb je aandachttekort?
Vet zonde van je hakken man. No way dat ik iemand ooit over mijn Louboutins laat spuiten.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de afspraak dat hij zijn orgasme uitstelt, totdat ik mijn hakken heb gewisseld voor mijn bruinleren sandalen.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Je mag wel over die van mij klaarkomen hoor
Alle reacties Link kopieren
Als ik schoengeld krijg, ben ik tot een hoop bereid.. Maar de meeste mannen willen daar geen geld aan uitgeven
Dat heb ik nou met Crocs, die vind ik zo geil
Alle reacties Link kopieren
Hahaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
quote:kale62 schreef op 12 september 2014 @ 12:29:

Dat heb ik nou met Crocs, die vind ik zo geil Vooral i.c.m. witte driekwart leggings!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven