Komkommer met condoom

25-08-2010 08:29 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het komt na het boodschappen doen wel eens ter sprake om de gekochte komkommer te betrekken in ons sexspel en ik vroeg me dan af of het nodig is een condoom om de komkommer te doen.



Giegel, giegel.
Maiskolf, is dat wat voor je? Lekker veel structuur
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 25 augustus 2010 @ 08:48:

leuk is die he Malen zo toepasselijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
We hadden toch laatst ook iemand met een wortel, wie was dat ook alweer?



Als het afbreekt dan hebben ze op de eerste hulp en in de kroeg na het werk weer veel te lachen, weet ik uit eerste hand.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:pepersteak schreef op 25 augustus 2010 @ 08:44:

[afbeelding]Dit is een augurk hoor
Ik zou meer voor een courgette gaan, die is wat kleiner en dikker, maar wel met condoom he, om nou 9 maanden later allemaal van die kleine courgettes te baren staat ook niet chique.
Ik begrijp het ook niet zo goed hoor, een ogenschijnlijk naar eigen zeggen volwassen vrouw die geen paar tientjes wil uitgeven aan een veilige vieb of dildo maar aan de slag gaat met een komkommer en dan vraagt of er een condoom omheen moet



Dan mis je echt een paar genen waar normaal gezien het verstand op geplakt zit
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 augustus 2010 @ 08:46:

[afbeelding]Oh mal, ik moest echt lachen
Alle reacties Link kopieren
Wel een onbespoten komkommer doen ..
Alle reacties Link kopieren
Wie weet komkommer je er wel heel lekker van klaar
Alle reacties Link kopieren
quote:riekie84 schreef op 25 augustus 2010 @ 08:53:

Wel een onbespoten komkommer doen ..Biologisch, heel logisch....
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Klaargekomen? Kwamkwammer
je kan ook zo'n grote salamiworst nemen. Daar zit al een plastic velletje om...
Alle reacties Link kopieren
Al eens zo'n lekkere dikke paling geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Sjonge sjonge, wat een onvolwassen reacties toch weer. Deze pijler staat bol van de idiote topics, (fisten, spuitend klaarkomen, trio's, anale sex) maar jullie moeten zonodig weer jullie spot en hoon op één iemand afvuren. Want met z'n allen tegelijk is veiliger en wel zo leuk. Toch? Verbale hooligans, niet meer en niet minder. Durven alleen anoniem in groepen.

Bah.
Alle reacties Link kopieren
Zit er boter onder die helm van je Willem?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook dit gebruiken om ribbeltjes in de komkommer te maken voor extra gevoel...
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 25 augustus 2010 @ 09:03:

Sjonge sjonge, wat een onvolwassen reacties toch weer. Deze pijler staat bol van de idiote topics, (fisten, spuitend klaarkomen, trio's, anale sex) maar jullie moeten zonodig weer jullie spot en hoon op één iemand afvuren. Want met z'n allen tegelijk is veiliger en wel zo leuk. Toch? Verbale hooligans, niet meer en niet minder. Durven alleen anoniem in groepen.

Bah.Oh daar ben je.....Nu allemaal Willem dissen, meiden!
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 25 augustus 2010 @ 09:03:

Sjonge sjonge, wat een onvolwassen reacties toch weer. Deze pijler staat bol van de idiote topics, (fisten, spuitend klaarkomen, trio's, anale sex) maar jullie moeten zonodig weer jullie spot en hoon op één iemand afvuren. Want met z'n allen tegelijk is veiliger en wel zo leuk. Toch? Verbale hooligans, niet meer en niet minder. Durven alleen anoniem in groepen.

Bah.



Heej Willem, ook weer terug? Misschien een leuke combi: komkommer met braadlappen (dat was het toch?)



Trouwens, dat mensen zich vergissen lijkt mij normaal, het lijkt ook allemaal zóóó op elkaar







en



Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit één aflevering van Sex voor de Buch gezien (ja echt maar een keer, was op vakantie in NL) en daar holde men een aubergine uit zodat de man daar zijn pik in kon steken en dan neukte hij zijn vrouw ermee. Is dat niets voor je?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
willem1959: bedankt voor je steun. Erg lief.



Ik laat ze maar. Ik stoor me er niet aan en als men zich beter voelt door zo te reageren is dat toch prima?
Willem, get over yourself alstublieft
quote:pepersteak schreef op 25 augustus 2010 @ 08:44:

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 25 augustus 2010 @ 09:10:

willem1959: bedankt voor je steun. Erg lief.



Ik laat ze maar. Ik stoor me er niet aan en als men zich beter voelt door zo te reageren is dat toch prima?Sjesus, nou zit Wim weer klaar te komen omdat éindelijk iemand zijn naam eens voluit schrijft...
Oh my God!!
Alle reacties Link kopieren
Krijg hier spontaan de oude tune van koffietijd binnen met een nieuwe tekst.



Het is komkommertijd, een beetje gezelschap, pak tijd voor jezelf het helpt je de dag door het is komkommertijd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven