Lingerie kopen?! HELP!

10-10-2014 11:43 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
boeiend
Alle reacties Link kopieren
als jouw vriend zegt: Spring! Doe jij het dan ook?



Je moet niets... hij kan zoveel willen, dat wil niet zeggen dat je dat per direct en meteen moet doen natuurlijk.

Hij heeft zijn wensen en fantasieën. En het is geweldig als je daar 100% aan wil voldoen. Maar als je dat niet wil is dat ook goed.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik kan me voorstellen dat hij het als opening bedoelt om de intimiteit weer een beetje op te vijzelen, omdat je vaak nee zegt. Misschien eens een poging waard om daar het gesprek over aan te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend ziet je extra kilo's waarschijnlijk gewoon als 'meer om van te houden' en vindt je mooi zoals je bent.



Je kunt het eens proberen, misschien dat de zin bij jou dan ook wel komt?



En los van dat alles, gaat het wel goed met je? Gezien je topic's lijkt het alsof alles je momenteel te veel is.
Mooie lingerie kan heel goed voor je zelfvertrouwen. Vriendjes die je pushen om het te dragen alleen niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je niet goed in je vel zit en daar helpt geen lingeriesetje tegen



Aan de andere kant: je vriend wil duidelijk investeren in jullie, daar moet je zeker iets mee doen. En of dat nu een lingeriesetje is of iets anders is aan jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ja we willen onze relatie steeds verbeteren. En het klopt dat er veel dingen tegen zitten momenteel.. waardoor ook dit onderdeel van de relatie. Ik wil het op zich wel doen, maar weet niet zo goed... het zal niet super mooi staan dat weet ik nu al + dat ik niet zo maar even lingerie ga kopen in de winkel.. dat durf ik niet.. krijg nu al een rooie boei.. laatstaan in de winkel
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Volgens mij vindt je vriend je prachtig in mooie lingerie. Waarom zou hij het anders vragen? Neem hem anders mee, doe ik met mijn partner ook regelmatig.



Ik denk echt dat jij aan je issues moet werken hoor.
Als je mooie lingerie koopt, kan je lichaam er heel anders uit zien.. Daarnaast kan het juist spannend worden voor jou, jij draagt het..zonder dat hij het echt weet..wat kan helpen bij jouw libido..



Ik ben ook niet blij met mijn lichaam, verre van..maar af en toe iets nieuws/sexy/leuks kopen helpt wel voor de spanning in de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Zou het door de pil kunnen komen in combinatie met drukke werkweken van 50uur + huishouden+fitness+hond+ enorm moe na dit alles en dan niet eens nog fut hebben om onder de douche te springen, maar gelijk het bed in te duiken om naar dromenland te gaan want de volgende dag weer een werkdag van 10 uur... Doordat ik zo'n druk leven heb... kom ik ook weinig toe aan persoonlijke verzorging ( beauty) zoals ontharen, maskers, haar mooi stijlen etc etc.. ik loop er maar bij, maar tevreden ben ik er niet over... zou het als die dingen samen kunnen zijn en dan de pil erbij dat ik zo'n extreem laag libido heb? als het aan mij ligt gebeurd het 1 x in de maand dan vind ik het weer best... ik geniet er wel van maar meer behoefte heb ik gewoon niet. terwijl het voor hem volgens mij wel 4 x in de week mag..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je überdrukke leven al genoeg is hoor. Jij trekt dat duidelijk niet zo goed (merk ik ook in je andere topics). Tijd om je levensstijl te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe levensstijl te veranderen? Ik zou niet minder kunnen werken... dat is financieel een tegenvaller.. een huishoudster willen we niet.. ik zie geen mogenlijkheid om iets te veranderen! Ik zou zo graag meer vrije tijd willen hebben.. maar ik zie niet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen! Ik word gestoord van deze wereld waar we altijd maar moeten haasten en opschieten en workaholics gemaakt worden en zonder dat je fulltime werkt je bijna niks kan betalen! Ik ben het zat!
Alle reacties Link kopieren
Okay, dus omdat jij je eigen lijf niet mooi vindt, mag hij er dus ook niet van genieten op zijn mooist?quote:kardoula schreef op 10 oktober 2014 @ 12:47:

...Doordat ik zo'n druk leven heb... kom ik ook weinig toe aan persoonlijke verzorging ( beauty) zoals ontharen, maskers, haar mooi stijlen etc etc.. ik loop er maar bij, maar tevreden ben ik er niet over... zou het als die dingen samen kunnen zijn en dan de pil erbij dat ik zo'n extreem laag libido heb? als het aan mij ligt gebeurd het 1 x in de maand dan vind ik het weer best...



Dit heeft dus niks met een vriendje dat zeurt om lingerie te maken, maar een doodgewone knul die graag een doodgewoon seksleven zou willen hebben met zijn vriendin. Sorrie meid, maar voor een relatie moet je hoe dan ook moeite doen, en seks en intimiteit zijn een doodnormale verwachting in een relatie.



Breek de relatie af, of werk eraan.
Alle reacties Link kopieren
Kerol... Sorrie schrijf je als volgt: Sorry
Alle reacties Link kopieren
Ik werk 40uur+12uur reistijd per week+huishouden+fitness+reuma en ik red het ook. De oplossing? Denken in oplossingen, niet in problemen!

Ik werk één dag in de week thuis, zodat ik tussendoor alvast wat huishouddingen kan doen (misschien voor jou ook mogelijk?).

Ik kook vaak dubbele porties zodat ik een om de dag een complete maaltijd voor ons 2 uit de diepvries kan trekken.

Boodschappen neem ik op vrijdag gelijk uit mijn werk mee.

Huishouding verder iedere dag iets, zodat het niet enorm oploopt (man springt ook bij, maar is gemiddeld 65uur per week van huis voor zijn werk).



En minder werken en daardoor minder verdienen? Kun je je levensstijl op aanpassen. Misschien kun je ook nog bezuinigen op andere zaken zodat je niet zoveel hoeft aan te passen?

Of als je een huishoudster voor 3 uur per week hebt, en jij die zaken niet meer hoeft te doen, kun je hetzelfde blijven werken, maar kost je huishouding jou minder tijd.



Sterkte!
Bedoelt je vriend mooie lingerie (als in; 150 euro voor een setje) of spannende lingerie (als in; 3 tientjes voor een tijgertanga)?



De eerste categorie doet veel goeds voor je lichaam. De tweede, nouja, dat is een kwestie van smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb mijn baas gevraagd of ik ook thuis mag werken.. mag niet...
Alle reacties Link kopieren
En jij kunt jezelf wel niet mooi vinden in lingerie, je vriend zo te lezen wel!!

Ik vind mezelf ook niet altijd mooi en baal vaak van mijn stijfheid door de reuma, maar als man zegt dat hij me mooi vindt, wie ben ik dan om daar aan te twijfelen? Geloof hem op zijn woord en geniet ervan dat hij je wel mooi vindt.

Nogmaals hij ziet je extra kilo's niet, zoals jij je extra kilo's ziet
boeiend
Alle reacties Link kopieren
quote:kardoula schreef op 10 oktober 2014 @ 11:43:

Mijn vriend kwam gisteren ineens met de opmerking dat ik best wel eens een keer een mooi lingerie setje aan mag doen voor hem..



Nu snap ik dit ergens wel, maar ik weet het nog niet zo goed hoor... in voel me niet erg mooi momenteel (ietswat te dik op sommige plekken).



De hint is duidelijk en hem zou ik hiermee dus een plezier doen, maar ik weet het niet.. de intimiteit is laatste tijd ver te zoeken aangezien ik steeds afhaak.. gewoon weg geen zin, laag libido? noem het maar waar het aan ligt geen idee.. maar ik voel me hier wel naar over tegenover hem.quote:kardoula schreef op 10 oktober 2014 @ 13:04:

Kerol... Sorrie schrijf je als volgt: Sorry



Kerol, sorrie schrijf je als volgt: sorry.



Lingerie setje = lingeriesetje

ietswat = ietwat

in voel me niet erg mooi = ik voel me niet erg mooi.



Je interpunctie en je hoofdlettergebruik moet je ook nog eens flink onder de loep nemen, wijsneus.
Alle reacties Link kopieren
@Exces: hij zag een plaatje voorbij komen op zijn telefoon en liet het zien. Hij zei zoiets mag je ook wel eens voor me aantrekken hoor.. zal je mooi staan.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen schijnt elkaar hier te corrigeren op taalfouten dus waarom zou ik niet gezellig mee mogen doen, houdt elkaar bezig zeg maar.



Ja werk is ver rijden.. kan niet met fiets.. ook fitness is abbo voor jaar dus opzeggen is zonde geld.
Alle reacties Link kopieren
Als je zo leeft moet je keuzes maken. Geen hulp willen betekent dus in jouw geval minder energie voor seks. Daar moet je wat aan doen. 50 uur werken is veel, dat kan minder. Je kunt misschien een dag minder werken of een andere baan zoeken. En dat geldt natuurlijk ook voor je partner. En verder alle tips die al gegeven zijn.



Denk in oplossingen!
Of ga verhuizen naar een woning dat je minder kost en dichterbij je werk is.



Als jouw vriend het zo heeft aangekaart vind ik het niet eens verkeerd. Tuurlijk wilt hij zijn vriendin zo zien..



Jij kan genoeg veranderen aan je leven op het moment, maar je wilt het niet. Jouw keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven