Man durft niet/wil niet verder

30-09-2014 19:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een aantal weken gedate te hebben met een leuke vent van 58, zelf ben ik 53, hadden we samen een hele gezellige avond bij hem thuis. Hij had heerlijk gekookt en wij hadden het fijn en intiem samen. Ik had zin en hoopte dat het die avond op seks aan zou komen.

Na wat knuffelen en zoenen leek het er op dat het er eindelijk van ging komen. Hij had condooms in huis, dat wist ik. Toen puntje bij paaltje kwam reageerde de man verdwaast, hij wilde niet verder.

Na een lang gesprek kwam het hoge woord er uit. De leuke vent was nog nooit met een vrouw naar bed geweest. Hij had last van voorhuid vernauwing. Hij durfde er niet mee naar de dokter.



Wat moet ik nou met zo'n man? Links laten liggen en op zoek naar een ander? Ik vind hem zo lief. Hij voldoet aan mijn dromen.



Wat zouden jullie doen?
Je dromen bestaan uit een maagd van 58?



Dat zou de grootste afknapper niet zijn, eigenlijk. Dat hij 53 jaar lang niet naar de dokter gaat met zoiets onbenulligs zou wel een enorm afknapper zijn.
Wat je moet met zo'n man? Lekker maagd laten. En wat moet hij met condooms als hij geen seks durft?
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder is dit wel, maar ik kan me best voorstellen dat het toevallig verder gewoon een leuke man kan zijn. Dus ik zou, als hij echt zo leuk is, wel begrip tonen en wellicht nog open staan voor een relatie met hem.
Alle reacties Link kopieren
¿huh?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 30 september 2014 @ 19:16:

Je dromen bestaan uit een maagd van 58?

Dat zou de grootste afknapper niet zijn, eigenlijk. Dat hij 53 jaar lang niet naar de dokter gaat met zoiets onbenulligs zou wel een enorm afknapper zijn.



Die dus. Ik zou geen seksloze relatie ambiëren en de kans dat je die man op zn 58e alsnog ompraat lijkt mij uiterst klein.

Aan jou de keuze.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je vriend bang is voor de pijn van een vernauwde voorhuid. Als zijn voorhuid naar achter schiet tijdens de seks is dat ontzettend pijnlijk om het weer naar voren te schuiven.



Mijn vriend had ook last van voorhuid vernauwing.

Hij is, met rode oortjes en veel tegenzin, naar de dokter gegaan en heeft er een zalfje voor gekregen. Na een week was het al verbeterd!



Mijn tip:

Laat hem naar de dokter gaan!
Een maagd van 58? Ik zou hard wegrennen.
Alle reacties Link kopieren
Ps. als hij je droomman is, dan laat je hem toch niet schieten omdat hij geen seks durft te hebben? Wees begripvol!
Jeetje hartjelisann... Als dat de oplossing is en die man loopt er al 58jaar mee. Triest.

Begrijp überhaupt niet goed dat iemand hier 58jaar mee door blijft lopen.

Zegt dat niet iets over je persoonlijkheid? Een kop in het zand steek type. En een flinke.
Alle reacties Link kopieren
Hij had zich kunnen laten besnijden daar heeft hij zijn hele leven de tijd voor gehad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 30 september 2014 @ 19:30:

Jeetje hartjelisann... Als dat de oplossing is en die man loopt er al 58jaar mee. Triest.

Begrijp überhaupt niet goed dat iemand hier 58jaar mee door blijft lopen.

Zegt dat niet iets over je persoonlijkheid? Een kop in het zand steek type. En een flinke.Misschien is het "probleem" nooit zo'n probleem geweest omdat hij toch geen relatie/seks had. En moet hij er nu dan toch een keer wat aan gaan doen, als hij iets met haar wil. En blijkbaar staat hij wel open voor een relatie, anders was hij niet aan het daten, zou je zeggen.
quote:hartjelisann schreef op 30 september 2014 @ 19:25:

Ps. als hij je droomman is, dan laat je hem toch niet schieten omdat hij geen seks durft te hebben? Wees begripvol!Hij is bang om zijn piemel aan de dokter te laten zien. Hij Is Acht En Vijftig!!!
Alle reacties Link kopieren
Gieren!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Noordelijke piemols.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Als je hem leuk vindt, kun je toch een keer met hem naar bed gaan (of douchen, of in bad oid) en kijken hoe dat gaat? Wie weet valt het allemaal wel mee en is hij na een paar weekjes geweldig in bed. Geef hem eens een kans!



Maar echt ondernemend komt hij niet over, dat lijkt mij wel iets om op te letten.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Hoe weet jij nou of hij bang is om z'n piemel aan de dokter te laten zien? Dat staat er niet; wel dat hij niet naar de dokter durft met zijn 'probleempje', maar waarom wil hij dat niet? Is het, zoals lisann zegt, dat hij bang is voor eventuele pijn?



Het is in mijn ogen vrij extreem. Maar ik snap wel dat topicopener hem leuk vindt en dus wellicht begrip voor hem heeft en alles langzaam met hem wil opbouwen.
quote:yasmijn schreef op 30 september 2014 @ 19:41:

Noordelijke piemols.Want dit komt natuurlijk nooit voor in het echte leven.
Alle reacties Link kopieren
En als je hem nu voorstelt om met hem mee te gaan naar de dokter?
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tsja rationeel gezien is het natuurlijk ergens heel sneu voor die man en valt het waarschijnlijk te verhelpen en zou maagd of niet natuurlijk helemaal niet uit moeten maken, maar ik zou ervoor passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:koffieprut schreef op 30 september 2014 @ 19:48:

En als je hem nu voorstelt om met hem mee te gaan naar de dokter?Klinkt als een goed plan.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 30 september 2014 @ 19:37:

[...]



Hij is bang om zijn piemel aan de dokter te laten zien. Hij Is Acht En Vijftig!!!Ik ken wel oudere mannen die dat verschrikkelijk moeilijk of eng vinden, of zelfs als "naar" omschrijven. Of die na hun gesprek kiezen voor niet behandelen, omdat ze er tegenop zien om artsen en verpleegkundigen aan hun geslachtsdeel te laten zitten.
Weet je hoe piemelkaas ruikt van 58 jaar oud? Die lucht krijg je er nooit meer uit. Ik zou een 2de handsje zoeken zonder zo'n defect.
Alle reacties Link kopieren
Kennelijk ben jij zo belangrijk voor hem, dat hij het je nu heeft durven vertellen, dat is al een grote stap, lijkt me.



Als de man echt leuk is, zou ik niet zonder meer weglopen. Tenslotte is een man die niet per se meteen wil neuken misschien wel heel gemotiveerd om andere leuke dingen te doen. Dingen die naar meer smaken, en dan volgt de motivatie om naar de dokter te gaan vast wel. En de tip van douchen/badderen om vertrouwd te raken met elkaars lichaam vind ik ook een goeie.
Alle reacties Link kopieren
Tegen de tijd dat hij durft werkt ie al bijna niet meer
Ye ken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven