Man met bijna stijve in de sauna

15-05-2010 12:39 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin en ik zijn van de week een dagje welness-en. De sauna lijkt leeg dus wij er in. Er zit een man in, jaar of 30. Oh, ok, maakt niet. Wij er bij. Af en toe kijk je toch onvermijdelijk naar elkaar. Toen wij naar binnen gingen had hij een penis in normale stand. Naar verloop van tijd zie ik dat zijn vel naar achter is geschoven en z'n eikel bloot is komen te staan en z'n penis is bijna stijf geworden... We laten ons niet afschriken of wegjagen. Maar toch, had ik er iets van moeten zeggen, tegen hem, tegen de receptie?
Alle reacties Link kopieren
Waarderen de mannen en vrouwen het dan wel als elke vrouw (van dat lekkere ding aan de overkant tot tante Truus van 150 kilo en 60+) met de benen zodanig wijd gaan liggen dat je tussen de hamlappen kan kijken? Daar is het toch ook een kwestie van decorum wat je wel en niet laat zien?



Als je als man in de sauna een erectie aan voelt komen, kan je ook even onder de douche weglopen.
Alle reacties Link kopieren
@Schouderklopje

Dat wordt dan die man die naast de vrouw van een van de postings zich aan het behelpen was...(kan het niet meer terugvinden.)

Die man was iig wel een melding bij de receptie waard.



In het ergste geval is er toch ook een toilet (met deur)?
Alle reacties Link kopieren
quote:small_voet schreef op 21 mei 2010 @ 15:48:

@Schouderklopje

Dat wordt dan die man die naast de vrouw van een van de postings zich aan het behelpen was...(kan het niet meer terugvinden.)

Die man was iig wel een melding bij de receptie waard.



In het ergste geval is er toch ook een toilet (met deur)?



Bah ja, of afkappen !



't is wel maar een erectie zeg ! en dan nog maar bijna !
Alle reacties Link kopieren
Zag laatst een jongen van een jaar of 13 in de sauna die doorlopend met een stijve penis liep. Dat vond ik dan weer zielig, hahaha... zal t vast niet zijn, maar het leek me zooo ongemakkelijk voor die jongen. En het leek me ook weer vrij normaal op die leeftijd (of niet?). Moet zeggen dat ik me er zelf ook ongemakkelijk onder voelde... soort van plaatsvervangende schaamte.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet quoten anders
Alle reacties Link kopieren
[quote]Abundantia schreef op 21 mei 2010 @ 17:16:

[...]





Bah ja, of afkappen !



't is wel maar een erectie zeg ! en dan nog maar bijna ![/quote]



Nou...hier heeft het een hele ontwikkeling doorgemaakt



Zou TO nu wel weten wat te doen als het weer gebeurd?

Dat was wel de oorspronkelijke vraag waar het mee begon.
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat verreweg de meeste saunagangers blijkbaar wel fatsoen hebben, gezien het gegeven dat het volgens de mannen extreem veel voorkomt en ik het gelukkig toch maar zo weinig ben tegengekomen.



Helaas ontbreekt het decorum hier nogal. En gelukkig denken de meeste sauna's er volgens mij hetzelfde over als ik: niet met een erectie in zicht!
quote:Suzy65 schreef op 21 mei 2010 @ 11:25:

IN de douche kan hij zich wel omdraaien natuurlijk en niet in vol ornaat showen. Maar de vraag is nu: hoe lang blijft dat stijf als je er niet aankomt? Word het vanzelf weer slapper? Wat moet zo'n man dan, als dat een tijdje duurt?Kwestie van je gedachten onder controle houden. Tussen de 16 en 20 is het misschien wat lastiger, maar een volwassen man hoeft echt niet met een volledige erectie rond te lopen als hij dat niet wil. Ik vind het een beetje onzinnig om een heel drama te maken van de situatie die TO beschrijft, maar een man die beweert dat een erectie hem "overkomt" zonder dat hij daar enige invloed op heeft, kletst imho uit de nek.
quote:schouderklopje schreef op 21 mei 2010 @ 22:26:

Ben blij dat verreweg de meeste saunagangers blijkbaar wel fatsoen hebben, gezien het gegeven dat het volgens de mannen extreem veel voorkomt en ik het gelukkig toch maar zo weinig ben tegengekomen.Er zijn een paar mannen die dat beweren.



Ik (man) geloof daar niets van. Uit eigen ervaring en inderdaad omdat ik het in de sauna, waar ik graag kom, nooit meemaak. Zoals ik het verhaal van TO begrijp was daar geen sprake van een erectie (ze noemt het zelf een "beginnende erectie"), en dat vind ik toch echt wat anders.



Mannen die doen alsof ze geen enkele beheersing hebben over hun erecties vind ik wat ongeloofwaardig. Of puberaal.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Rider. Ik ga al van kinds af aan naar naturistencampings, naaktstranden en sauna's. Dan praten we dus over zo'n 30 jaar in totaal. In al die tijd heb ik hooguit één of twee keer een min-of-meer erecte penis gezien bij een andere man, die zich dan gewoon omdraaide/handdoek/wegdraaide/whatever.

Ik heb één keer een kerel een echte erectie zien showen en die werd dan ook terstond aangehouden en van het terrein verwijderd. Zo iemand noem je gewoon een potloodventer en die heb je op straat ook.



Ik heb zelf een enkele keer meegemaakt dat ik min of meer een erectie kreeg, door de warmte, of door gedachten die kennelijk de vrije loop gingen, of misschien gewoon omdat een penis dat nou eenmaal wel eens doet. Maar dan gaat het echt om een beginnende erectie en dan is het echt wel mogelijk om dan even heel hard aan roze olifantjes of een oma in d'r scootmobiel te denken hoor...

En dat gebeurt dus niet te pas en te onpas. Een enkele keer in 30 jaar tijd, inclusief mijn pubertijd dus.



Maar het kán gebeuren. En zolang de man in kwestie er niet mee te koop gaat lopen of doelbewust de aandacht er op gaat vestigen vindt ik het niet zoveel bijzonders. Als je daar moeilijk over gaat doen ben je mijns inziens niet echt geschikt om aan naakt-recreatie te doen. 't is gewoon een piemel hoor, niet zo kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Precies romeo het feit dat het geen volledige erectie wordt bewijst al dat een man geen sexuele bedoelingen had, want dan was het wel een volledige erectie geworden, hij deed er dus waarschijnlijk al alles aan om het zover niet te laten komen door aan andere dingen te denken enz.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 22 mei 2010 @ 12:01:

hij deed er dus waarschijnlijk al alles aan om het zover niet te laten komen door anan andere dingen te denken enz.



Precies:



Hmpppffffff... belastingformulieren... pfffffhhhhh.... konijn slachten voor kerst.... aaarrrrggggg.... bekeuring nog betalen... iiieeehhhrrrgggg.... riool ontstoppen....



zo, dat lucht op... en het bloed is er weer uit...



Alle reacties Link kopieren
quote:Rome0 schreef op 22 mei 2010 @ 11:18:

Maar dan gaat het echt om een beginnende erectie





Maar daar ging het hier dus ook om. Een beginnende erectie waarvan bovendien twijfelachtig was of die nou wel of niet tot volle wasdom was gekomen. En volgens mij hebben de heren die in dit topic gepost hebben het dáár ook over. Dat je dus wel een lichamelijke reactie kunt krijgen op warmte, bubbels uit het bubbelbad die er tegenaan prikkelen, een handdoek die er tegenaan komt, maar dat dat dus niet betekent dat je als man dus maar met een "hallo hier ben ik, valt er nog wat te neuken?"-erectie door de sauna gaat lopen. En als je dat wel doet (zoals bijvoorbeeld in de situatie Schouderklopje beschrijft, waarin een man in de douche naast haar zijn erectie vol in beeld toont), dan heb je het inderdaad over iets anders. En in dát geval zou ik zeker melding maken.



Maar an sich, een licht opzwellend lid in de sauna waar verder niet mee gepronkt wordt... ik kan me eerlijk gezegd geen situatie voorstellen waarin me dat nou zo nadrukkelijk op zou vallen zonder zelf onfatsoenlijk gedrag te vertonen. (Namelijk: staren naar iemands geslachtsdeel.)
Alle reacties Link kopieren
quote:rider schreef op 22 mei 2010 @ 10:12:

[...]

Kwestie van je gedachten onder controle houden. Tussen de 16 en 20 is het misschien wat lastiger, maar een volwassen man hoeft echt niet met een volledige erectie rond te lopen als hij dat niet wil. Ik vind het een beetje onzinnig om een heel drama te maken van de situatie die TO beschrijft, maar een man die beweert dat een erectie hem "overkomt" zonder dat hij daar enige invloed op heeft, kletst imho uit de nek.p'cies
Zozo een bijna stijve penis...



Laten we op de PVV stemmen en een stijfkoppentax invoeren net als stijvetepelsaccijns en ietsopenlipjestoeslag.

Per ongeluk boertjes laten is gewoon een boete net als winden laten.



Maar ja wat moeten we in het gewone leven met lage decolete's en lippenstift..........dat wordt de hoogste schijf voor je inkomen want dat is tenminste bewust de aandacht trekken.
Alle reacties Link kopieren
Zozo, jij bent snel...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een beetje overdreven om zoiets te melden bij de receptie. Je kiest er tenslotte zelf voor om naakt in 1 ruimte met een man die je niet kent te gaan zitten en dit soort dingen kunnen dan eenmaal gebeuren. Als dit soort dingen je echt storen kun je misschien beter naar damesdag gaan. Tenslotte is er voor mannen niet zoiets als een herendag.
Alle reacties Link kopieren
Die man moest is weten dat er op Viva pagina`s lang over zijn half stijve wordt gepraat

Denk dat tie dan van trots niet half stijf blijft.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat TO misschien zelf wel erg gefocused is op alles wat met seks te maken heeft, gezien de topics onder het vergrootglas.
Alle reacties Link kopieren
Toch erg typisch dat ik nauwelijks mannen met (half)stijve piemols tegen kom. De gemiddelde saunaganger denkt er nogmaals (gelukkig) anders over.
quote:MaenRo schreef op 04 juni 2010 @ 18:37:

Zozo een bijna stijve penis...



Laten we op de PVV stemmen en een stijfkoppentax invoeren net als stijvetepelsaccijns en ietsopenlipjestoeslag.

Per ongeluk boertjes laten is gewoon een boete net als winden laten.



Maar ja wat moeten we in het gewone leven met lage decolete's en lippenstift..........dat wordt de hoogste schijf voor je inkomen want dat is tenminste bewust de aandacht trekken.Ben ik nu de enige die geen zak van deze posting snapt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinderend schreef op 04 juni 2010 @ 22:22:

[...]





Ben ik nu de enige die geen zak van deze posting snapt?Ik snap in zijn geheel het probleem van dit topic niet.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij was recent op een zaterdagavond (samen met een andere vrouw) in Elysium, ze had een paar masturberende mannen gezien (achter handdoek), en met stijve onder de douche etc.

Is blijkbaar een tijdstip voor een bepaald publiek (single mannen) die vrouwen komen kijken, ze baalde er van, en komt er niet meer.



Meer (camera) toezicht zou een oplossing kunnen zijn, of een beleid dat single mannen niet binnen mogen.
quote:quattro35 schreef op 04 juni 2010 @ 22:32:

of een beleid dat single mannen niet binnen mogen.Lekker lullig voor het gros van de alleenstaande mannen wat zich wél normaal weet te gedragen in een sauna.
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 04 juni 2010 @ 22:32:

Meer (camera) toezicht zou een oplossing kunnen zijn, of een beleid dat single mannen niet binnen mogen.





Echt geniaal, dat laatste idee.



Ik vind het al volslagen idioot dat er zoiets als een damesdag bestaat, maar laten we de mannen nog maar even een stapje verder de sauna uit pesten en ervoor zorgen dat ze alleen (of met z'n tweeën, dat kan ook geweigerd worden hoorde ik laatst, je zou wel eens homo kunnen zijn ) lekker ook niet meer binnen mogen. Vooral ook zo leuk voor de mannen die -ja geloof het of niet, ze bestáán- niet naar de sauna gaan voor de geile wijven (?) maar voor.... ehhh... hoe heet dat ook al weer, dat zweethuttengedoe? Oh juist ja, de sauna dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven